• The 16th Quarter Quell!



    Vele jaren na de tweede opstand van de districten zijn de 400ste Hunger Games. De districten zijn 325 jaar geleden weer opnieuw ingedeeld. Heel Panem bestaat uit 24 districten. Tijdens de normale Hunger Games komt er één jongen of één meisje uit een district maar dit jaar zal er uit elk district één jongen en één meisje komen, dit is omdat hun voorouders dat ook moesten doen en dat zij ook niet in staat waren om tegen de macht van het Capitool op te kunnen. Alles lijkt goed te gaan, de tributen gaan de Arena in en een aantal worden er vermoord. Maar dan gebeurd hetgeen wat niemand verwachtte, er komt een invloed van buiten Panem in het spel. De bewoners van Euron, een land wat in het continent wat ooit Europa was ligt, willen Panem overnemen en daardoor gijzelen ze de overgebleven tributen in de hoop dat ze ze komen halen. Zullen de tributen blij zijn dat ze eindelijk verlost zijn van het Capitool, of gaat het er in Euron niet erg veel beter aan toe?


    We zijn al begonnen dus geen nieuwe personages meer.


    Rollen:

    District 1 • Luxeartikelen
    Elise Tris Adams | TheHangingTree | 1.7


    District 2 • Metselwerk

    Gereserveerd | Walkers | 1.6

    District 3 • Technologie



    District 4 • Visserij
    Activa Alana Rycoma | WhereITold | 1.7
    Declan Jr. Curtis | NecklessOfHope | 1.7

    District 5 • Energie



    District 6 • Vervoer

    Gereserveerd | DecemberRain

    District 7 • Hout
    Madeline 'Mady' Troian Parker | ComingToTheTree | 1.8
    Archibald "Archie" Ravor | NecklessOfHope | 1.2

    District 8 • Textiel



    District 9 • Graan



    District 10 • Vee



    District 11 • Landbouw



    District 12 • Mijnbouw



    District 13 • Kernenergie
    Gereserveerd | Luke_Pinguin


    District 14 • Goud en zilver
    Emily Hanna Jones | TheHangingTree | 1.5
    Wolf Donaghue Griffith | Ephrya | 1.4

    District 15 • Informatie en kennis



    District 16 • Interieur en design

    William "Will" Luthrodox | WhereITold | 1.3

    District 17 • Geschiedenis
    Alison Lily McCallie | TheHangingTree | 1.2
    Jace Matthew McCallie | MetUpAtMidnight | 1.6

    District 18 • Verzorgingsartikelen
    Zanna Fawn Savenge | Gwych
    Gereserveerd | Seto

    District 19 • Vermaak
    Shealyn Jonah Rash | Ephrya | 1.6
    Cayden "Kay" Jack Henderson | Mashtonx | 1.12

    District 20 • Kunst
    Samantha Lynn Hale | MetUpAtMidnight | 1.1
    Lucassem 'Lucas' Maxwell Rivers | ComingToTheTree | 1.5

    District 21 • Experimenten



    District 22 • Mutaties
    Gereseveerd | Newt_Runner | 1.5
    Gereserveerd | Seto | 1.5

    District 23 • Voedsel verwerking



    District 24 • Elektronica
    Cashmere `Chassy` Lauren O`Delane | Gently | 1.8




    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    District:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Zwakke punten:
    Sterke punten:
    Trainingscijfer: [overleggen]
    Extra:



    Extra uitleg over de districten:

    District 14: Dit district is vooral bezig met goud en zilver uit de grond te halen, omdat goud en zilver een erg gewilde grondstof is in het Capitool is dit district daarom ook erg rijk. Dit is tevens een beroepsdistrict.
    District 15: In dit district wordt alle informatie over het hele Capitool verwerkt, van inwoners van de districten tot de deelnemers aan the Hunger Games. Ook wordt hier bepaalt wat mensen op school leren. De mensen in dit district zijn niet rijk maar ook niet arm, vergelijkbaar met district 5.
    District 16: In dit district wordt interieur ontworpen en gemaakt. Dit district is redelijk arm.
    District 17: In dit district houden ze zich vooral bezig met de geschiedenis, maar dan vóór het Capitool. Alles wat nog niet is vernietigd wordt hier wel vernietigd. Niemand weet precies wat de mensen in dit district doen en het is ook allemaal uitermate geheim. Dit district is het kleinste van allemaal. Het is niet arm maar ook niet rijk.
    District 18: In dit district houdt men zich bezig met verzorgingsartikelen maken zoals make-up. In dit District zijn ze ook erg rijk en dit is ook een beroepsdistrict.
    District 19: In dit district worden alle mensen opgeleid tot acteurs, zangers, dansers en alles wat met vermaak te maken heeft. De aller besten mogen af en toe naar het Capitool om daar op te treden. Dit district is ongeveer even rijk als district 4. Dit district is een beroepsdistrict.
    District 20: Hier maakt men de schilderijen, schrijft men de boeken en alles wat met kunst te maken heeft. Dit district is arm.
    District 21: In dit district worden verschillende experimenten uitgevoerd ook worden er hier, net zoals in district 2, vredesbewakers opgeleid en wapens gemaakt. Dit district is echter niet zo rijk als district 2 en behoort ook niet tot de beroepsdistricten.
    District 22: In dit district houdt men zich bezig met mutaties. Dit is een redelijk arm district.
    District 23: In dit district wordt voedsel verwerkt. Dit is een heel erg arm district.
    District 24: In dit district wordt elektronica gemaakt voor het Capitool. Dit is een rijk district en een van de beroepsdistricten.



    Regels:
    - Hou het gezellig!
    - Er is geen woordenlimiet maar schrijf wel een redelijke post
    - Maximaal drie personages per persoon
    - Bedenk goed of je actief mee kan doen voordat je een rol reserveert
    - Reservaties blijven 72 uur staan
    - Niet elkaars personages besturen zonder toestemming
    - Alleen MetUpAtMidnight en TheHangingTree openen topics
    - 16+ mag maar zet het even in een spoiler
    - Houd jongens en meisjes een beetje gelijk, het is onrealistisch wanneer er heel veel jongens of meisjes zijn
    - Rollen moeten minimaal 1000 woorden bevatten, zo zijn deze duidelijk beschreven en heb je geen korte rollen

    # Idee van MetUpAtMidnight en TheHangingTree

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 12:33 ]


    -

    Vivir schreef:
    O shoot, ik ben echt zo goed in het bekijken van welke rollen er al bezet zijn. Mag ik dan de jongen van 16?


    sure


    take me back to the basics and the simple life

    Vivir schreef:
    O shoot, ik ben echt zo goed in het bekijken van welke rollen er al bezet zijn. Mag ik dan de jongen van 16?


    Ik zet je erbij


    -

    Is het toevallig mogelijk een jongen vanuit Euron te spelen? (:
    Zo ja fc ik alvast Logan Lerman, haha

    Ik vind het niet erg dan een tijdje te moeten wachten omdat de rest in de arena aan het spelen is. Ik heb momenteel wel meer te doen dus dat komt ook mooi uit.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Is het toevallig mogelijk een jongen vanuit Euron te spelen? (:
    Zo ja fc ik alvast Logan Lerman, haha

    Ik vind het niet erg dan een tijdje te moeten wachten omdat de rest in de arena aan het spelen is. Ik heb momenteel wel meer te doen dus dat komt ook mooi uit.


    Dat is eigenlijk niet mogelijk omdat het dan veel te ingewikkeld wordt


    -

    Alison Lily McCallie.
    "I am slowly destroying myself and nobody is able to stop me.




    Naam: Alison Lily McCallie.

    Bijnaam: Ali.

    Leeftijd: 15 jaar.

    District: 17.

    Innerlijk: Alison heeft een lief karakter, ze staat altijd open om andere mensen te helpen. Ze is het persoon die eigenlijk zoveel mogelijk voor anderen wilt doen waardoor ze zichzelf soms verwaarloost. Alison zal altijd de waarheid spreken, als er iets is waar ze niet tegen kan zijn dat mensen die liegen. Alison wilt het liefste dat iedereen haar aardig vindt waardoor ze soms vergeet dat ze ook moet zorgen dat het goed is voor haarzelf. Alison is erg slim, ze is altijd al een van de besten op school geweest en haar denkfuncties hebben een hoger niveau dan de meeste mensen van haar leeftijd. Alison lijkt soms ouder dan ze is op de manier waarop ze praat en doet. Alison zal nooit iemand verraden, wanneer je haar woord hebt zal ze die belofte niet verbreken. Alison is erg nieuwsgierig ingesteld en wilt het liefste alles weten waardoor ze soms te ver door vraagt en het irritant wordt. Alison is ook erg oplettend, ze merkt de meeste dingen op, hoe onbelangrijk ze ook zijn en onthoud ze. Alison zal er alles aan doen om haar geliefden te beschermen. Wanneer je Alison kwetst zal ze je niet snel vergeven, misschien zelfs nooit als je iets heel ergs hebt gedaan. Alison is een persoon dat als ze iets wilt ze zich ook met honderd procent in zal zetten om dat te bereiken. Aan Alison heb je een goede vriendin, ze kan goed praten en zal altijd een luisterend oor hebben. Alison houdt zich altijd een beetje op de achtergrond, ze houdt er niet van om in grote groepen te zijn en ze voelt zich veel vertrouwder in een klein groepje. Alison zal als ze van je houdt heel veel doen om jou gelukkig te maken. Alison kan soms een beetje over beschermend zijn en te bezorgd zijn over de mensen waarvan ze houdt. Alison vertrouwt mensen niet zo snel, je moet aan haar bewijzen dat je te vertrouwen bent voordat ze dat doet. Ze kijkt altijd eerst van een afstandje toe voordat ze besluit om met iemand te praten. Alison is niet het persoon wat gelijk al haar gevoelens op tafel legt. Je moet eerst moeite doen voordat ze je haar gevoelens toont. Wanneer je Alison kwetst kan ze best wel een bitch zijn en wanneer je een van haar geliefden kwetst zal ze er alles aan doen om je leven te verzieken. Alison is heel erg beschermend over haar broer Jace doordat ze al zoveel in haar leven heeft meegemaakt. Alison houdt ervan om gezellig te doen met mensen maar zal altijd een beetje afstand houden omdat ze bang is om te veel om iemand te gaan geven. Hierdoor kent bijna niemand de echte Alison en lijkt ze voor de meesten mensen eigenlijk altijd een vrolijk en lief meisje terwijl ze dat van binnen eigenlijk helemaal niet is.

    Uiterlijk: Alison heeft een slanke bouw, ze is haar hele leven al slank geweest zonder dat ze daar erg veel moeite voor moest doen. Alison heeft weinig spiermassa waardoor ze ook niet erg sterk is. Alison is met haar 1.65 niet heel lang maar er zijn veel mensen die ook kleiner dan haar zijn. Alison heeft lange blonde lokken met een grote slag erin. Haar haar zit eigenlijk altijd goed wat ze ook doet, haar haar blijft goed zitten. Ze heeft haar haar eigenlijk altijd al af willen knippen maar heeft nooit de moed gehad om het ook werkelijk te doen. Alison heeft grote blauwe ogen die omlijst zijn door een volle laag wimpers, haar ogen lijken altijd een bepaalde schittering uit te stralen. Alison is mooi, ook al zal ze dat nooit over haar zichzelf zeggen. Alison heeft een licht gekleurde huid die in de zomer redelijk bruin wordt, haar huid is mooi en zit zonder vlekjes of andere bultjes. Alison heeft een lange smalle neus waar als ze veel in de zon komt sproeten op gaan staan. Alison heeft lichtroze volle lippen en daar achter rechte witte tanden. Alison geeft niet veel om haar uiterlijk, het boeit haar totaal niet hoe ze eruit ziet maar krijgt het toch voor elkaar om er altijd leuk uit te zien.

    Geschiedenis: Alison's eerste levensjaren waren goed, ze was gelukkig samen met haar ouders en haar drie jaar oudere broer Jace. Toen Alison vier jaar oud was kwam er nog een jonger zusje genaamd Josie bij. Met zijn vijven leefden ze redelijk gelukkig, haar ouders hadden geen problemen met geld waardoor ze in haar jeugd niks tekort is gekomen aan eten of materiële zaken. Toen sloeg echter het noodlot toe, haar zusje Josie werd ongeneeslijk ziek en overleed niet veel later. Alison is sinds die tijd erg veranderd, ze probeert haar geliefden in alle tijden te beschermen en blijft mensen op een afstand houden. Maar toen sloeg het noodlot opnieuw toe, Alison's ouders verdwenen en zijn nooit teruggevonden. Alison gaat ervan uit dat ze dood zijn maar heeft toch nooit om ze kunnen rouwen omdat ze nog altijd ergens de hoop heeft dat ze nog leven. Na de verdwijning van haar ouders is Alison er eigenlijk pas achter gekomen wat voor reputatie ze in district 17 hadden, ze stonden niet erg goed bekend en dat lieten de district bewoners ook goed merken. Alison werd niet meer aangekeken op straat en niemand wilde Alison en haar broer opvangen. Ze hadden verder geen familieleden meer dus waren ze helemaal op zichzelf aangewezen.

    Zwakke punten: Alison's zwakke punt is dat ze niet in staat is om iemand te vermoorden, ze wilt zo veel mogelijk mensen beschermen waardoor ze zichzelf weleens in gevaar brengt. Alison is ook niet erg sterk waardoor ze zwaardere wapens niet kan dragen en ook niet goed met man tegen man gevechten.

    Sterke punten: Alison is behendig en snel waardoor ze goed in bomen kan klimmen. Daarbij heeft ze ook een goede conditie. Alison is ook goed met lichtere wapens zoals messen of speren. Alison heeft ook een goed uithoudingsvermogen en zal nooit opgeven.

    Trainingscijfer: Alison heeft als trainingscijfer een 7 behaald.

    Extra: Alison is het jongere zusje van Jace, die dit jaar ook aan de Hunger Games mee doet.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 12:08 ]


    -

    Dan de jongen uit veertien (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Je staat erbij ^^


    -




    Naam: Archibald "Archie" Ravor
    Leeftijd: Archie is 18 jaar oud en ergens in de winter geboren.
    District: Hij komt uit district 7, waar er hout geproduceerd wordt.
    Innerlijk:
    ~ Nerveus ~ Archie kan niet goed stilzitten. Over het algemeen is hij erg beweeglijk en onrustig, maar in stressvolle situaties (dus ongeveer de gehele Hunger Games) raakt hij nerveus en krijgt hij een bepaalde tik. Hij gaat met zijn been op en neer wippen, bijt op zijn duimnagel, wrijft in zijn nek of kijkt constant om zich heen.
    ~ Intelligent ~ Zowel op sociaal als op kennisverwerkend vlak is Archie goed. Hij begrijp hoe hij zich het beste in een bepaalde situatie kan gedragen en doet dit dan ook. In het algemeen kan hij goed met mensen omgaan en weet wat hij moet zeggen. Verder kan hij zich goed uit bepaalde situaties praten of in het geval van de Spelen, kan hij soms best creatief een uitweg vinden. Toch heeft hij nog nooit onder druk gestaan, dus weet hij niet hoe het zal zijn in de Arena.
    ~ Afstandelijk maar open ~ Als je Archie een paar dagen kent, lijkt het alsof je hem jaren kent en als je hem jaren kent, voelt het alsof je hem pas een dag kent. In het begin is hij altijd erg vriendelijk en geïnteresseerd en dit blijft hij. Maar hoe anderen door de jaren heen je steeds meer beginnen te vertrouwen en geheimen vertellen, blijft een vriendschap met Archie vaak oppervlakkig. Natuurlijk heeft hij wel écht goede vrienden en vriendinnen, maar deze zullen hem nooit van binnen en van buiten kennen, omdat hij zich niet open stelt.
    Uiterlijk: Archie heeft donkerbruin haar wat zonder er iets aan te doen een beetje klunzig over zijn voorhoofd hangt. Zijn ogen zijn donkerbruin en staan meestal alert. Hij heeft een hele lichte huid met vrij veel moedervlekken.
    Hij is vrij lang, 1.88m, waardoor hij boven veel mensen uitsteekt. Hij heeft een open en - door de meeste mensen gevonden als - mooie lach. Archie heeft in zijn voordeel dat hij een vriendelijke en zelfverzekerde uitstraling heeft, waardoor sponsoren makkelijk hun vertrouwen in hem leggen.
    Op zijn schouderblad en half in zijn nek heeft hij een bloedrood litteken wat lijkt op iets wat mensen die geraakt door de bliksem zijn, ook hebben. Hij heeft het echter al zijn hele leven en het is nooit helemaal duidelijk hoe het er gekomen is.
    Geschiedenis:
    Hij is opgegroeid in een gezin met drie jongere zusjes, dus hij is altijd al een beetje de grote broer van het gezin geweest. Zijn vader, Howard, heeft altijd een vreemde angst gehad om te overlijden en dat dan het gezin aan haar lot overgelaten zou worden. Daarom was hij altijd erg fanatiek met van alles aan Archie leren. Dit verslechterde de band tussen de twee wel, omdat Howard nogal hield van autoriteit bij de trainingen. Autoriteit en vader-zoonliefde gaat niet samen.
    Vanaf dat Archie acht was zijn ze begonnen met het trainen. Hierdoor heeft hij van alles geleerd.
    Zwakke punten:
    ~ Hij kan niet doden.~ Zo simpel is het. Zijn vader begon hem te trainen, zodat Archie de basis zou kunnen. Als hij getrokken zou worden, kon hij zichzelf in ieder geval verdedigen. En als hij de drang had om iemand anders te vervangen, kon dat ook. Een win-win situatie zou je zeggen. Maar in die trainingen focuste zijn vader zo erg op het effectief doden van een mens, dat hij het wel moet verachten. Ook komt het door de slechte associaties met die trainingen. Uit principe kan en wil hij het niet, maar daar is hij misschien wel het meest bang voor: het doden van iemand en vervolgens volledig doordraaien. Want hij weet niet wat het met hem doet als hij toch iemand doodt. Dit verbergt hij tevens voor iedereen, want hij zou nooit geld krijgen van sponsors als ze weten dat het is voor iemand die toch niemand vermoordt.
    ~ Subtiliteit ~ Of eerder het gebrek eraan. In zijn hele leven heeft Archie nog nooit stil moeten zijn. Bij hem thuis waren er altijd veel mensen en zijn vader was nooit echt bezig met het aanleren van subtiel zijn. Ook door zijn nerveuze gedrag is het voor hem moeilijk om zich goed verborgen te houden.
    Sterke punten:
    ~ Bijl ~ Natuurlijk is het erg voor de hand liggend dat Archie goed is met een bijl, aangezien hij al zijn hele leven bomen omhakte en hij er ook echt plezier in heeft. Hij kan er goed mee omgaan en zichzelf ermee verdedigen, maar zoals al eerder vernoemd kán Archie simpelweg niet iemand doden. Meestal zal hij dit gebruiken om de anderen af te schrikken, zodat ze hem niet als prooi zien.
    ~ Werpmessen ~ Verder kan hij ook nog wel goed omgaan met werpwessen, aangezien hij dat leuk vindt om te oefenen. Archie is er niet ongelooflijk handig mee, maar hij zou iemand best ergens kunnen raken. Ook al doet hij dit natuurlijk niet.
    ~ Klimmen ~ In het geval van bomen is Archie ongelooflijk in het voordeel aangezien hij erg goed kan klimmen en zich hierdoor er goed in kan verschuilen.
    ~ Planten ~ Aangezien hij uit het district van de bomen en het omkappen hiervan komt, heeft hij de nodige ervaring met het zijn in de bossen en het herkennen van giftige planten. In de Arena komt dit goed van pas. Hij weet lang niet altijd de naam ervan, maar eerder of de plant giftig of niet is.
    Trainingscijfer: [overleggen] Een hoog cijfer (9 à 10?). Hij doet er alles aan om over te komen als een potentiële winnaar, zodat hij veel sponsoren krijgt.
    Extra:


    Still working on it, maar dit heb ik tot nu toe. Eventuele contradicties of vage dingen komen later. Net als de jongen uit district 4.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 19:40 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik twijfel :x


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    Ik twijfel :x



    Hoezo, als ik dat vragen mag?


    -

    Jongen uit 22 graag.


    Vampire + Servant = Servamp

    Je staat erbij (:


    -

    Ik fc Daria Sidorchuk trouwens ook, ik heb nog een meisje uit 14 genomen (:


    -

    Verityy schreef:
    (...)


    Hoezo, als ik dat vragen mag?


    Omdat ik denk dat ik niet zoveel kan reageren aangezien ik nu in een ontzettend drukke toetsweek zit en volgende week heb ik elke dag een proefwerk dus ik weet niet of dat gaat lukken :c


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Omdat ik denk dat ik niet zoveel kan reageren aangezien ik nu in een ontzettend drukke toetsweek zit en volgende week heb ik elke dag een proefwerk dus ik weet niet of dat gaat lukken :c


    Owh, succes met je proefwerken!


    -