• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 15:04 ]

    Oh I'm so happy karma catched you.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ooooh. 'T was toch echt lekker. Die verbrande schnitzel maakte 't helemaal af c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Blijkbaar heb ik donderdag mijn auditie. :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eindelijk is m'n printer eens lief voor me.


    16 - 09 - '17

    Val dood. Ik weet heus wel dat ik hier niet gewenst ben, hoor, als je zo'n duizend keer per dag vraagt waarom ik juist jullie zoveel ellendigheid moest bezorgen met mijn aanwezigheid, wanneer ik nou eens eindelijk ophoepel naar mijn moeder en of ik niet gewoon in de weekends en vakanties ook op internaat kan blijven. Ik kan er ook niets aan doen dat mijn ouders godverdomme te lui waren om naar de dokter te gaan voor de pil. Ik kan er ook niets aan doen dat ik elke dag geschreeuw en schoppen en slagen zoals vroeger niet erg gezellig vind. Ik kan er ook niets aan doen dat de enige die me een beetje begrijpt iemand van de leerlingenbegeleiding is wier naam ik niet eens weet. Jij vuil, laf kutwijf. Wees niet verbaasd als je op een dag vergiftigd wordt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I'm so done with this family.


    kindness is never a burden.

    Blade schreef:
    Val dood. Ik weet heus wel dat ik hier niet gewenst ben, hoor, als je zo'n duizend keer per dag vraagt waarom ik juist jullie zoveel ellendigheid moest bezorgen met mijn aanwezigheid, wanneer ik nou eens eindelijk ophoepel naar mijn moeder en of ik niet gewoon in de weekends en vakanties ook op internaat kan blijven. Ik kan er ook niets aan doen dat mijn ouders godverdomme te lui waren om naar de dokter te gaan voor de pil. Ik kan er ook niets aan doen dat ik elke dag geschreeuw en schoppen en slagen zoals vroeger niet erg gezellig vind. Ik kan er ook niets aan doen dat de enige die me een beetje begrijpt iemand van de leerlingenbegeleiding is wier naam ik niet eens weet. Jij vuil, laf kutwijf. Wees niet verbaasd als je op een dag vergiftigd wordt.


    Ik geef me op iemand te vergiftigen. Doesn't matter who. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Ik geef me op iemand te vergiftigen. Doesn't matter who. ^^

    You know, I like you.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I'm not a bad girl – You're just a prude. You're a little bitch and I'm straight up rude.

    You don't have to like me – 'Cause I don't like you.


    † Love? I want to sleep.

    ik ben zenuwachtig.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ja ik ben misselijk, ontzettend misselijk. Want dit doe je niet. Je vermoord geen kinderen. For god sake. Hoe kan je dat doen? Hoe kan je een kind door zijn lichaam schieten? Want ik zou nog liever zelf die kogel nemen dan dat kind neerschieten.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Poisoning schreef:
    I'm not a bad girl – You're just a prude. You're a little bitch and I'm straight up rude.

    You don't have to like me – 'Cause I don't like you.


    I keep it blunt, while you beat around the bush

    You like to hug and boy I like to push

    *O*


    Your make-up is terrible

    Eerste smut stand alone geschreven.. Pfu. Nooit gedacht dat het die kant op zou gaan. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Soms heb ik echt de neiging om tegen je te praten, maar dan weet ik weer.. dat wij niet meer tegen elkaar praten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm driving home for christmas
    Oh, I can't wait to see those faces


    26 - 02 - '16