• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 15:04 ]

    Sommige dieren etc. zijn er nou eenmaal niet voor altijd en uitsterven zullen veel dingen. De dinosauriërs zijn ook niet voor niets uitgestorven, evenals de voorgaande mens. Dus mensen moeten niet zo moeilijk doen en de natuur zijn gang laten gaan. Evoluties vinden plaats door uitsterven en vermenigvuldigen en het helpt niet bepaald als de mens zich ermee gaat bemoeien. Het werkt juist tegen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 15:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh waarom moet er gelijk weer zo gereageerd worden pfff.


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    Ik wil weg en met weg bedoel ik even buiten westen tot ik voldoende rust heb gehad ):
    Ik kan dit niet aan. Het is druk, ik moet kei en keihard werken, nauwkeurig werkmen m'n handen trillen gewoon van de spanning. I can't do this anymore... )":



    Take a deep breath. You can do it, I'm sure.
    Stay positive. You can do anything you set your mind to.
    <3

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 15:07 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)


    Take a deep breath. You can do it, I'm sure.
    Stay positive. You can do anything you set your mind to.
    <3


    Thank you dear (:
    Ik ga zo weer aan het werk. De pauze deed me goed


    26 - 02 - '16

    Last van motivatiegebrek, waarom zou ik hardlopen.. HET REGENT. D:


    Your make-up is terrible

    Jeetje, ik bedoelde het goed hoor. Interesse heet dat...

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 15:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goed, ik blijf wel thuis. D: Als mijn GPS blijft volhouden dat ik in Leiden zit en het keihard regent, moet ik ook maar niet gaan hardlopen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb gewoon al 4 mensen dat spel aangesmeerd :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Serieus? Die gast heeft geen character development! Terwijl ieder ander groeit zit deze gast al meer dan 400 chapters/40 volumnes vast in zijn eigen egoistische wereld. En dan gaat de schrijver hem sugarcoaten en ik irriteer mij daar zo aan. Hij is niet de mc, so just go fuck yourself. Hij verdient niet de ace titel. Hij groeit niet. Hij wil niks voor het team. Hij denkt alleen maar aan zichzelf. Terwijl zijn rivaal hem suport en helpt, geeft hij hem een mes in de rug terug. Terwijl de mc vrijwillig van de mound afgaat om de rede dat het beter is voor het team. Moeten ze hem er af gooien. Want hij wil er niet af om de rede dat hij denkt dat de andere het niet in hun hebben. Leer je teammates te vertrouwen Jesus Christ! Ja hij heeft een zielig verleden! Ja dus? Dat is geen rede om je te gedragen als god. Ik ben klaar met hem en die nieuwe coach. Mogen ze snel genoeg verdwijnen.

    Ik ben echt veels te diep in dit verhaal... :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Als het waar is wat men allemaal over mij zegt, dat vraag ik me echt af waarom. Waarom, in godsnaam, zou een vriendin van me zoiets doen? Wààrom?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    What the hell


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou beter niet gaan trainen. Kan amper m'n ogen openhouden. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hmm, zal ik opnieuw NANA gaan kijken?


    Tja, dat heet karma, bi-atch.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 16:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ge-wel-dige SaB aflevering! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    O my god people are lame.


    i put the fun in funeral