• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 15:04 ]

    Ik denk dat ik maar ga slapen, morgen is weer een nieuwe dag.


    'Darling, just hold on'

    Zo hey, niet gedacht dat ie zo lang zou worden...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    How the heck can someone be soooo cute? T________T

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 23:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Donderdag wordt echt dikke hel. Ik ga zo blij zijn als we daarna vakantie hebben, want de angst voor die shitdag is me nu al aan het opvreten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Good night, my little friend.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Slaap je om 1 uur eindelijk, gaan je ouders om half 2 tegen elkaar staan krijsen.. D:
    Het is niet eens meer dat ik niet kan slapen, maar hoe ze naar elkaar bezig zijn. D:


    wat was dit ookalweer

    Waarom slaap ik zo slecht lately?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kom ik er dan éindelijk eens één tegen waarmee het klikt dat het geen naam heeft - moet hij ineens (wanneer het van weerskanten natuurlijk al veel te laat is) keihard op de rem trappen en me afsnijden om zijn relatie veilig te stellen - f*ck my life -.-


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Lol, 1.6kg afgevallen in 2 dagen van de spanning voor mijn rij examen die ik vanmiddag heb. Dat is ook het enigste positieve aan last hebben van ziek zijn van de spanning. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yay, waarschijnlijk een verrekte spier in mijn arm. Al lijkt het mij erger. :c

    Als ik morgen maar piano kan spelen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Doe eens niet zo chagie :'d


    wat was dit ookalweer

    Zenuwen


    16 - 09 - '17

    Urg, iedereen gaat iets gaan doen om het einde van de examens te vieren, zoals bowlen of naar de stad, en mijn vriendinnen willen weer niks doen. Zelf niet bij iemand thuis afspreken. I need new friends, urg. Did I mention URG? D:


    kindness is never a burden.

    Ziggler schreef:
    Zenuwen


    Precies dit.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ragnarsson schreef:
    Urg, iedereen gaat iets gaan doen om het einde van de examens te vieren, zoals bowlen of naar de stad, en mijn vriendinnen willen weer niks doen. Zelf niet bij iemand thuis afspreken. I need new friends, urg. Did I mention URG? D:


    Mijn vriendin zegt dat ik me niet moet aanstellen, omdat mijn arm niet gebroken is en dan niet eens tegen mij. Oh - please, just shut the fuck up and leave.
    Let's find new friends together.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'