• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 15:04 ]

    Euh ok... Ik snap het niet meer denk ik...


    16 - 09 - '17

    Please, go fake the fake you. So you have at least something to do that suits your personality.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik schoot net per ongeluk uit met mn mes. Maar het feit dat ik de drang kreeg om dat nog eens te doen, en dat daadwerkelijk (niet hard) ook deed, verontrust me heel erg... :/
    Mischien maar een idee om mn zakmes ergens anders op te bergen, zolang ik me zo kut voel...

    Nu voel ik me een aandachtstrekker, maar ik moet het ergens kwijt :C


    Stenenlikker

    Kiriel schreef:
    Ik schoot net per ongeluk uit met mn mes. Maar het feit dat ik de drang kreeg om dat nog eens te doen, en dat daadwerkelijk (niet hard) ook deed, verontrust me heel erg... :/
    Mischien maar een idee om mn zakmes ergens anders op te bergen, zolang ik me zo kut voel...

    Nu voel ik me een aandachtstrekker, maar ik moet het ergens kwijt :C


    Jep, dat is idd verontrustend.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wtf, die update heeft iTunes zowaar een nog shittier programma om mee te werken gemaakt. Ik dacht niet dat zoiets mogelijk was. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oke, toch geen NCIS time for me. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I want to tell you how I feel, but I can't.
    It's too complicated.
    I really need you right now :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ungoliant schreef:
    Mijn hele gezin is ziek (geweest), behalve ik. Hopelijk komt dat niet plotseling aanzetten in de vakantie, want dan word ik boos.


    Jaaa dit had ik af moeten kloppen. Nu ben ik ziek D:

    Omg, their voices *o*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kiriel schreef:
    Ik schoot net per ongeluk uit met mn mes. Maar het feit dat ik de drang kreeg om dat nog eens te doen, en dat daadwerkelijk (niet hard) ook deed, verontrust me heel erg... :/
    Mischien maar een idee om mn zakmes ergens anders op te bergen, zolang ik me zo kut voel...

    Nu voel ik me een aandachtstrekker, maar ik moet het ergens kwijt :C

    Je bent er in ieder geval van bewust dat zoiets niet normaal is om te doen en je, je zakmes hebt opgeborgen. Zolang je jezelf hiervoor waarschuwt en verteld 'nee,' dan lukt het je om ervan af te blijven door die duistere tijden. En anders kun je mij altijd nog een berichtje sturen als je (gewoon) wil praten (: Nee. Je bent geen aandachtstrekker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuk een wondje in je mond en deze aanstippen met een of ander alcoholmiddeltje. Ga bijna over mijn nek door de alcohol smaak, bah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vuile hufter.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Frosty schreef:
    I'm driving home for christmas
    Oh, I can't wait to see those faces

    Leuke username heb je nu! :3
    Nu heb ik ook zin om een Christmas gerelateerde username te nemen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    (...)

    I keep it blunt, while you beat around the bush

    You like to hug and boy I like to push

    *O*

    Like that.


    † Love? I want to sleep.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Leuke username heb je nu! :3
    Nu heb ik ook zin om een Christmas gerelateerde username te nemen.

    Thank you :3


    26 - 02 - '16