• Het One Direction Foto/Gif Topic.

    Lieke - Hennig - 8 maart | 17
    Miriam - Brego - 5 maart | 15
    Gabriëla - Kramer - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Mallory - 24 december | 15
    Noek - Undique - 27 juni | 15
    Eva - Frickfrack - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 15
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 15
    Esmee - Styson - 18 oktober | 16
    Ruth - Fusce - 31 augustus | 21
    Meike - Glyceris - 9 augustus | 17
    Crystal - Sciathan - 25 november | 13
    Tamara - TomRiddle - 1 januari | 13


    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 23:23 ]


    "Family don’t end in blood”

    Fusce schreef:
    Ik wil toch nog een keer zeggen dat het me spijt dat ik zo'n snitch was op What's app vandaag. Ik heb echt geen idee hoe het kwam, maar het werd me allemaal even te veel en jullie moeten het maar niet persoonlijk opvatten, want dat zou ik echt heel erg vinden als jullie dat deden en zo bedoel ik het echt niet. Ik hou van jullie allemaal. <3

    Nawh, Ruthie, maakt toch helemaal niet uit haha. Ik was wel even bang, lol, maar het was maar goed dat je de zayn - niall 'discussie' stopte, want het was onnodige onzin en gespam. En ik hou ook van jou. <3


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Fusce schreef:
    Ik wil toch nog een keer zeggen dat het me spijt dat ik zo'n snitch was op What's app vandaag. Ik heb echt geen idee hoe het kwam, maar het werd me allemaal even te veel en jullie moeten het maar niet persoonlijk opvatten, want dat zou ik echt heel erg vinden als jullie dat deden en zo bedoel ik het echt niet. Ik hou van jullie allemaal. <3

    Ik heb dat ook een aantal keer gehad hoor, maar weetje, het is ook gewoon ontzettend druk zonder reden in die app. Dus ik vind het niet erg dat het gebeurde.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 19:11 ]


    Danmarks Dynamite.

    Jullie zijn geweldig. <3


    'Darling, just hold on'

    FUCK MY LIFE HAHA. D: Mijn profiel is perfect alleen die fucking foto wilt niet left gaan staan gdi.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    De tekst die er staat, moet je een enter tussen zetten, de tekst is te lang.


    Danmarks Dynamite.

    Oh. Okay.
    Welke tekst? Die van Louis of die in het midden? Sorry ik ben dom..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oeh, je hebt je profiel veranderd, me likey, dat was geloof ik Gabs haar lootje voor Eva, oehoe. <3


    'Darling, just hold on'

    Frickfrack schreef:
    Oh. Okay.
    Welke tekst? Die van Louis of die in het midden? Sorry ik ben dom..


    Die in het midden.


    Danmarks Dynamite.

    Ik moet nog negen dagen wachten voordat ik mijn naam weer kan veranderen.


    'Darling, just hold on'

    Sowieso hoef je hem niet links uit te lijnen, als de tekst goed staat gaat 'ie er vanzelf naast staan.


    Danmarks Dynamite.

    Fusce schreef:
    Ik wil toch nog een keer zeggen dat het me spijt dat ik zo'n snitch was op What's app vandaag. Ik heb echt geen idee hoe het kwam, maar het werd me allemaal even te veel en jullie moeten het maar niet persoonlijk opvatten, want dat zou ik echt heel erg vinden als jullie dat deden en zo bedoel ik het echt niet. Ik hou van jullie allemaal. <3


    Het maakt echt niet uit Ruthje <3
    Huggeh

    Lufjoetoe


    wat was dit ookalweer

    Fusce schreef:
    Ik moet nog negen dagen wachten voordat ik mijn naam weer kan veranderen.


    Oeh. Ik nog 5.
    Mijn fangirl is bijna gereed :Y)


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Oeh. Ik nog 5.
    Mijn fangirl is bijna gereed :Y)


    Die van jou word sowieso awesome, ghehehe. :Y)


    'Darling, just hold on'

    Fuck hij doet het niet. :/ Waarom ben ik toch zo'n ramp met profiel gedoe?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Awh Eef, je bent niet de enige. :s


    'Darling, just hold on'