• Het One Direction Foto/Gif Topic.

    Lieke - Hennig - 8 maart | 17
    Miriam - Brego - 5 maart | 15
    Gabriëla - Kramer - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Mallory - 24 december | 15
    Noek - Undique - 27 juni | 15
    Eva - Frickfrack - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 15
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 15
    Esmee - Styson - 18 oktober | 16
    Ruth - Fusce - 31 augustus | 21
    Meike - Glyceris - 9 augustus | 17
    Crystal - Sciathan - 25 november | 13
    Tamara - TomRiddle - 1 januari | 13


    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 23:23 ]


    "Family don’t end in blood”

    Vanavond eens kijken wie er gaat winnen bij Expeditie Robinson. Stiekem hoop ik op Ferry. ^.^


    'Darling, just hold on'

    @ Eva,
    heb je deze zinnen:
    They want them to come out, but they're not sure it will happen

    Zo neer gezet:
    They want them to come out,
    but they're not sure it will happen


    Danmarks Dynamite.

    “I still catch myself feeling sad about things that don’t matter anymore.”


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Hoe wil ik ooit een normaal leven lijden, als ik tegen niemand kan praten in het nederlands, engels of duits of whatever. En hoe kan ik ooit een normaal leven lijden, als stil val bij mensen die tegen mij praten. Hoe kan ik ooit een normaal leven lijden als ik iemand anders voor mij moet laten praten. Hoe kan ooit normaal zijn, als ik niet knap genoeg ben voor wat mensen tegenwoordig willen en hoe ik kon een normaal leven leiden als ik anders ben als de rest. Anders als in slecht anders. -- Ik ben niet goed genoeg. Ik voel mij zo alleen, terwijl iedereen altijd praat over relaties of jongens. Ik voel me zo alleen.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 1:02 ]


    Danmarks Dynamite.

    Kramer schreef:
    Hoe wil ik ooit een normaal leven lijden, als ik tegen niemand kan praten in het nederlands, engels of duits of whatever. En hoe kan ik ooit een normaal leven lijden, als stil val bij mensen die tegen mij praten. Hoe kan ik ooit een normaal leven lijden als ik iemand anders voor mij moet laten praten. Hoe kan ooit normaal zijn, als ik niet knap genoeg ben voor wat mensen tegenwoordig willen en hoe ik kon een normaal leven leiden als ik anders ben als de rest. Anders als in slecht anders. -- Ik ben niet goed genoeg. Ik voel mij zo alleen, terwijl iedereen altijd praat over relaties of jongens. Ik voel me zo alleen.



    Awh Gabs. Niet vergeten dat je ons nog altijd hebt, je bent sterk lieverd, het komt goed, het kan even duren, maar uiteindelijk komt het goed. There are no stars without darkness.


    Reality's overrated.

    Ik wil dit gewoon niet meer, eerlijk gezegd. Ik voel me gewoon dood vanbinnen en ik weet gewoon niet meer hoe ik echt van iets moet genieten. Ik wil gewoon niet meer. :c


    Danmarks Dynamite.

    Kramer schreef:
    Ik wil dit gewoon niet meer, eerlijk gezegd. Ik voel me gewoon dood vanbinnen en ik weet gewoon niet meer hoe ik echt van iets moet genieten. Ik wil gewoon niet meer. :c


    N'awh Gabs, niet zo denken. :c


    Reality's overrated.

    Undique schreef:
    (...)

    N'awh Gabs, niet zo denken. :c


    Maar ik heb geen andere keuze. :c


    Danmarks Dynamite.

    NEE. ARTHUR NEE.


    Reality's overrated.

    Kramer schreef:
    (...)

    Maar ik heb geen andere keuze. :c


    Tsja n'awh. Het is nergens voor nodig oké? Je bent niet alleen. En met je verjaardag komen we je opvrolijken. c:


    Reality's overrated.

    Undique schreef:
    (...)

    Tsja n'awh. Het is nergens voor nodig oké? Je bent niet alleen. En met je verjaardag komen we je opvrolijken. c:


    Ja, ik kijk er ook erg naar uit om even mijn gedachtes weg te zetten en lol te maken met jullie. c:


    Danmarks Dynamite.

    Wat is iedereen toch zo stil.


    'Darling, just hold on'

    Elke vrije minuut kijk ik Serious Request en die trui die Domien vandaag aan had, heb ik zojuist besteld, aaaah. Wat is het toch een lekker ding. :9~


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hennig schreef:
    Elke vrije minuut kijk ik Serious Request en die trui die Domien vandaag aan had, heb ik zojuist besteld, aaaah. Wat is het toch een lekker ding. :9~


    Hehehe. :Y)


    Danmarks Dynamite.