• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.

    Die-hard fans:
    Marrish • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en Clarke. •
    Gonplei • Kyle • 18 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn •
    Twisty • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia •
    Reigns • Sylvie • 20 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Finn, Jasper en Monty •
    Mortensen • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke •
    Rudoplh • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty •
    lukesirwin • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 •
    Freer • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia •
    Cathedrals • Megan • Bellamy, Clarke, Jasper en Raven •



    Ships:


    Loctavia • Lincoln en Octavia
    Marrish
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    Mortensen
    Rudoplh
    Prefect
    Maleficia
    Barry_Kripke

    Jonty • Jasper en Monty
    Gonplei
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    lukesirwin

    Bellarke • Bellamy en Clarke
    Marrish
    Bellarke101
    DreamerN
    Twisty


    Mortensen
    Prefect
    lukesirwin
    Maleficia
    Barry_Kripke

    Mabby • Abby en Marcus
    Twisty
    Mortensen • stiekem

    Ravinn • Ravin en Finn
    Mortensen

    Flarke • Finn en Clarke
    Rudoplh
    Reigns
    Shipping

    Rellamy • Bellamy en Raven
    DecemberRain

    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •



    [/q][q][q][/q]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 21:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Well, fuck. >< En bedankt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dit irriteert me. :')
    Het is dat ik hem al gezien heb, maar
    stop alle informatie over afleveringen in een spoiler!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Loctavia schreef:
    Dit irriteert me. :')
    Het is dat ik hem al gezien heb, maar
    stop alle informatie over afleveringen in een spoiler!


    Yeh, het staat ook in de regels.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had dat niet moeten lezen, ik had dat niet moeten lezen. Ik wist niet dat het weer begonnen was dus ik dacht dat ik het wel kon lezen ;___;

    Awh, jammer dat sommige nu al meer weten terwijl ze het niet gezien hebben. Niet om onbeleefd te zijn, maar de regels eerst lezen is altijd een aanrader.


    16 - 09 - '17

    Ik kijk nu de aflevering van Woensdag.

    Damn dat begin al! Clarke... the feels men, the feels.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er is één gast die ik dus echt niet mag, alleen weet ik zijn naam nog niet. :')
    Ik ga het even zoeken, want ik irriteer me nu al aan hem, na nog niet eens twee afleveringen. So much lovee. c:

    Volgens mij is het John, I don't like him.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 23:03 ]

    Beatus schreef:
    Er is één gast die ik dus echt niet mag, alleen weet ik zijn naam nog niet. :')
    Ik ga het even zoeken, want ik irriteer me nu al aan hem, na nog niet eens twee afleveringen. So much lovee. c:

    Volgens mij is het John, I don't like him.


    John? Voor zover ik weet is er geen John in The 100, of ik moet heeeel fout zitten :W
    OOOOOH MURPHY! Ik heb die gozer echt alleen bij zijn achternaam geloof ik, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    (...)

    John? Voor zover ik weet is er geen John in The 100, of ik moet heeeel fout zitten :W
    OOOOOH MURPHY! Ik heb die gozer echt alleen bij zijn achternaam geloof ik, hahah.


    Jaa, die gast! Ik zocht het echt niet op op Wikipedia, hoor. (A)
    Maar ik zie hem ook nergens staan in de beginpost, dus ik denk dat ik niet de enige ben? :')

    Beatus schreef:
    (...)

    Jaa, die gast! Ik zocht het echt niet op op Wikipedia, hoor. (A)
    Maar ik zie hem ook nergens staan in de beginpost, dus ik denk dat ik niet de enige ben? :')


    Ik heb eigenlijk niet zo aan hem gedacht, als ik eerlijk moet zijn. Ik denk dat je hem later wel gaat mogen hoor, seizoen 2 ergens. Ik ga niet spoilen of zo, want ik heb daar zelf ook een gruwelijke hekel aan als het niet onder een spoiler is óf dat mensen al dingetjes gaan lopen vertellen in een post als dit, hahah.
    Maar als je er effe snel doorheen stampt kun je meepraten met wat ik bedoel :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Serieus, ik heb de laatste aflevering nog steeds niet gekeken he. Ik zou beginnen (ben begonnen) maar heb het uitgezet omdat mijn vriend op skype kwam :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    (...)

    Ik heb eigenlijk niet zo aan hem gedacht, als ik eerlijk moet zijn. Ik denk dat je hem later wel gaat mogen hoor, seizoen 2 ergens. Ik ga niet spoilen of zo, want ik heb daar zelf ook een gruwelijke hekel aan als het niet onder een spoiler is óf dat mensen al dingetjes gaan lopen vertellen in een post als dit, hahah.
    Maar als je er effe snel doorheen stampt kun je meepraten met wat ik bedoel :W


    Wish me luck, ik heb echt 10.000 series die ik nog wil zien. c:
    Iedereen zegt elke keer dat ik Teen Wolf moet kijken, maar hij lijkt me echt niet leuk. :')

    Ik ken alleen Jasper bij naam, tot nu toe, waarschijnlijk omdat ik iemand stalkte die zo heet. Oeps.

    Beatus schreef:
    (...)

    Wish me luck, ik heb echt 10.000 series die ik nog wil zien. c:
    Iedereen zegt elke keer dat ik Teen Wolf moet kijken, maar hij lijkt me echt niet leuk. :')

    Ik ken alleen Jasper bij naam, tot nu toe, waarschijnlijk omdat ik iemand stalkte die zo heet. Oeps.



    Jasper is mijn fave karaker ;3

    Teen wolf trekt mij gewoon echt niet aan hé :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Beatus schreef:
    (...)

    Wish me luck, ik heb echt 10.000 series die ik nog wil zien. c:
    Iedereen zegt elke keer dat ik Teen Wolf moet kijken, maar hij lijkt me echt niet leuk. :')

    Ik ken alleen Jasper bij naam, tot nu toe, waarschijnlijk omdat ik iemand stalkte die zo heet. Oeps.


    Hoor ik ook vaker van Teen Wolf, waarschijnlijk omdat ze denken dat ik het leuk zal vinden omdat ik Dylan O'Brien leuk vind. Het is niet mijn ding, die weerwolven zijn te fake, waardoor ik sowieso al afhaak.

    En over Murphy, pff, ik heb me voor een tijd aan hem geïrriteerd, maar verder nooit echt op hem gelet.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 11:07 ]


    16 - 09 - '17

    Ik begon Murphy steeds meer te mogen, eigenlijk. Wat best vreemd is aangezien hij een Total Dick is. :'D


    Teen Wolf for life btw.
    Ik hou van de serie. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'