• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.

    Die-hard fans:
    Marrish • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en Clarke. •
    Gonplei • Kyle • 18 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn •
    Twisty • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia •
    Reigns • Sylvie • 20 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Finn, Jasper en Monty •
    Mortensen • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke •
    Rudoplh • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty •
    lukesirwin • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 •
    Freer • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia •
    Cathedrals • Megan • Bellamy, Clarke, Jasper en Raven •



    Ships:


    Loctavia • Lincoln en Octavia
    Marrish
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    Mortensen
    Rudoplh
    Prefect
    Maleficia
    Barry_Kripke

    Jonty • Jasper en Monty
    Gonplei
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    lukesirwin

    Bellarke • Bellamy en Clarke
    Marrish
    Bellarke101
    DreamerN
    Twisty


    Mortensen
    Prefect
    lukesirwin
    Maleficia
    Barry_Kripke

    Mabby • Abby en Marcus
    Twisty
    Mortensen • stiekem

    Ravinn • Ravin en Finn
    Mortensen

    Flarke • Finn en Clarke
    Rudoplh
    Reigns
    Shipping

    Rellamy • Bellamy en Raven
    DecemberRain

    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •



    [/q][q][q][/q]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 21:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Gonplei schreef:
    (...)
    Ja maar ook zo harteloos. En ik had trouwens echt gehoopt dat die raket tegengehouden zou worden. Dat Bellamy er even tussen zou komen, maar nee (no_chears) Maar gelukkig heeft Bellamy wel de verse lucht uit kunnen zetten en Jasper kunnen redden. Ik dacht echt van, nee niet weer Monty! Maar dat deden ze dus expres om Jasper mee te nemen denk ik. En toen hij schoot hé, ik had gehoopt dat hij dat wijf dood zou schieten.


    Inderdaad. Ik hoopte ook dat er iemand zou komen om het te voorkomen, of dat Indra zou zeggen dat iedereen mee moest of zo. Toen Clarke terug ging voor Abby dacht ik echt, ok, nu haalt ze iedereen daar vast weg. Nou, niet dus, pff.
    Yesh, ik had ook verwacht dat Jasper zou schieten op die vrouw, maar nee. Dommerik schoot op een kogelvrijvest, maar goed, het is gelukt met die lucht! Was net goed voor die dokter in die lift, mwuahahaha.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 19:13 ]


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Inderdaad. Ik hoopte ook dat er iemand zou komen om het te voorkomen, of dat Indra zou zeggen dat iedereen mee moest of zo. Toen Clarke terug ging voor Abby dacht ik echt, ok, nu haalt ze iedereen daar vast weg. Nou, niet dus, pff.
    Yesh, ik had ook verwacht dat Jasper zou schieten op die vrouw, maar nee. Dommerik schoot op een kogelvrijvest, maar goed, het is gelukt met die lucht! Was net goed voor die dokter in die lift, mwuahahaha.


    Hahah maar zoals we al wisten is Jasper niet heel erg goed met geweren en richten :W
    Ik vond Clarke erg egoïstisch. Dat ze niet eens mensen ging waarschuwen, nee, mam is belangrijker want die mensen boeien me toch niets. Ze hielp echt niemand. Ik ben echt boos op haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Hahah maar zoals we al wisten is Jasper niet heel erg goed met geweren en richten :W
    Ik vond Clarke erg egoïstisch. Dat ze niet eens mensen ging waarschuwen, nee, mam is belangrijker want die mensen boeien me toch niets. Ze hielp echt niemand. Ik ben echt boos op haar.


    Ik zat hier echt zo van. Serieus Clarke? Wat als jij daar zat en niemand zei wat? Ik vond het echt erg om die mensen te horen huilen toen Octavia en Lincoln aankwamen. Zij die altijd graag de leiding wil, beslist nu zoiets dom? Ik vond echt dat haar moeder gelijk had, dat ze nu te ver was gegaan en ze dit bloed niet van haar handen krijgt. Zal ze leren.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ik zat hier echt zo van. Serieus Clarke? Wat als jij daar zat en niemand zei wat? Ik vond het echt erg om die mensen te horen huilen toen Octavia en Lincoln aankwamen. Zij die altijd graag de leiding wil, beslist nu zoiets dom? Ik vond echt dat haar moeder gelijk had, dat ze nu te ver was gegaan en ze dit bloed niet van haar handen krijgt. Zal ze leren.


    Klopt. Ik kan echt niet begrijpen dat ze niemand gewaarschuwd heeft. Het gaat er gewoon niet in bij mij. Raven ook, zij was er bij dat het gezegd werd. Waarom heeft zij niet gewaarschuwd?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Klopt. Ik kan echt niet begrijpen dat ze niemand gewaarschuwd heeft. Het gaat er gewoon niet in bij mij. Raven ook, zij was er bij dat het gezegd werd. Waarom heeft zij niet gewaarschuwd?


    Oh ja, Raven had het ook gehoord. Maar zij had verwacht dat Clarke zou waarschuwen, maar door Lexa... Alsnog, ze was echt stom!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Oh ja, Raven had het ook gehoord. Maar zij had verwacht dat Clarke zou waarschuwen, maar door Lexa... Alsnog, ze was echt stom!


    Ja, maar Lexa is niet zo betrouwbaar en Clarke nu ook niet meer :x
    Ik vind Clarke ook flink veranderd nadat ze Finn heeft vermoord. Ze is gewoon een gevoelloze bitch geworden omdat Lexa zei dat emotie en liefde zwak was. Ik had niet verwacht dat Clarke zo, maar dan ook zó dom was...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Ja, maar Lexa is niet zo betrouwbaar en Clarke nu ook niet meer :x
    Ik vind Clarke ook flink veranderd nadat ze Finn heeft vermoord. Ze is gewoon een gevoelloze bitch geworden omdat Lexa zei dat emotie en liefde zwak was. Ik had niet verwacht dat Clarke zo, maar dan ook zó dom was...


    Ik had Clarke zo ook niet verwacht, zelfs niet nadat ze 'sterker' werd door wat Lexa zei. En wat nu gebeurd is had ik sowieso niet verwacht, Clarke weet toch wel beter? Dit bewijst echt het tegenovergestelde over haar. Als de rest te weten komt dat zij zweeg, dan kan niemand haar nog hebben.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 19:29 ]


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ik had Clarke zo ook niet verwacht, zelfs niet nadat ze 'sterker' werd door wat Lexa zei. En wat nu gebeurd is had ik sowieso niet verwacht, Clarke weet toch wel beter? Dit bewijst echt het tegenovergestelde over haar. Als de rest te weten komt dat zij zweeg, dan kan niemand haar nog hebben.


    Konden ze al bijna niet meer. Zelfs haar eigen moeder kotst haar uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Konden ze al bijna niet meer. Zelfs haar eigen moeder kotst haar uit.


    Inderdaad. Ergens hoop ik stiekem dat iedereen de pest aan haar krijgt. Zal haar leren.


    16 - 09 - '17

    Freer schreef:
    Oh, hier wil ik ook wel bij! Alleen ben ik nog laaaaang niet bij.
    Mijn naam is Dore, ik ben bij seizoen 1 aflevering 9. (: Oh en mijn favoriete karakters tot nu toe zijn Finn, Lincoln, Octavia, Clarke en Bellamy.


    Welkom! (:

    Ik ga de aflevering vanavond pas kijken, ergens wilde ik hem midden in de nacht kijken, gelijktijdig met Amerika. Waarom komen de afleveringen daar pas rond 21:00 op tv? ): (Wat dus rond... 03:00 hier inhoudt)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 19:41 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Welkom! (:

    Ik ga de aflevering vanavond pas kijken, ergens wilde ik hem midden in de nacht kijken, gelijktijdig met Amerika. Waarom komen de afleveringen daar pas rond 21:00 op tv? ): (Wat dus rond... 03:00 hier inhoudt)


    Vraag het hun eens? Haha. Maar 21 uur is best laat voor zo'n serie, vind ik. Alhoewel, valt nog mee.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 19:45 ]


    16 - 09 - '17

    Oeh, mag ik ook op het lijstje? Mijn naam is Megan, ik ben al helemaal bij met de serie & mijn favo personages zijn Bellamy, Raven, Clarke en Jasper.

    Ik ga de nieuwste aflevering morgen kijken! Ben zo benieuwd.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik zet jullie op de lijst zodra ik achter mijn lappie zit. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cathedrals schreef:
    Oeh, mag ik ook op het lijstje? Mijn naam is Megan, ik ben al helemaal bij met de serie & mijn favo personages zijn Bellamy, Raven, Clarke en Jasper.

    Ik ga de nieuwste aflevering morgen kijken! Ben zo benieuwd.


    Jasper! *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag op mijn lijstje Clarke verwisselt worden met John Murphy?

    Ik mag Clarke niet meer zo (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.