• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.

    Die-hard fans:
    Marrish • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en Clarke. •
    Gonplei • Kyle • 18 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn •
    Twisty • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia •
    Reigns • Sylvie • 20 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Finn, Jasper en Monty •
    Mortensen • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke •
    Rudoplh • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty •
    lukesirwin • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 •
    Freer • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia •
    Cathedrals • Megan • Bellamy, Clarke, Jasper en Raven •



    Ships:


    Loctavia • Lincoln en Octavia
    Marrish
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    Mortensen
    Rudoplh
    Prefect
    Maleficia
    Barry_Kripke

    Jonty • Jasper en Monty
    Gonplei
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    lukesirwin

    Bellarke • Bellamy en Clarke
    Marrish
    Bellarke101
    DreamerN
    Twisty


    Mortensen
    Prefect
    lukesirwin
    Maleficia
    Barry_Kripke

    Mabby • Abby en Marcus
    Twisty
    Mortensen • stiekem

    Ravinn • Ravin en Finn
    Mortensen

    Flarke • Finn en Clarke
    Rudoplh
    Reigns
    Shipping

    Rellamy • Bellamy en Raven
    DecemberRain

    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •



    [/q][q][q][/q]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 21:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Loctavia schreef:
    Ik begon Murphy steeds meer te mogen, eigenlijk. Wat best vreemd is aangezien hij een Total Dick is. :'D


    Teen Wolf for life btw.
    Ik hou van de serie. (:


    I'm Teen wolf af.

    Ik mocht Murphy juist vanaf 't begin omdat hij een total dick is. Ik hou daar van. ^^


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Dit is waarschijnlijk voor niemand een spoiler, het gaat over aflevering twee van het eerste seizoen. :')

    OHMYGODLICHTGEVENDEVLINDER. Officieel verslaafd, dit is geweldig.

    Omg laatste ep:

    Dat Clarke Finns lichaam moest verbranden en ze zei "Yu comples taeon" (your fight is over now) toen brak ik echt even.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 18:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben ik de enige hier nog? :W

    Maar omg, deze aflevering ook weer. So much feels.

    Lincoln! Bellamy! (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Ben ik de enige hier nog? :W

    Maar omg, deze aflevering ook weer. So much feels.

    Lincoln! Bellamy! (huil)


    Nope, was alleen iets vergeten zeggen, haha.

    Inderdaad, Lincoln en Bellamy ;(


    16 - 09 - '17

    Zelf ben ik Murphy op den duur gaan accepteren, hij heeft zo zijn min punten, maar ook zijn pluspunten. Heeft ieder mens die niet (;

    Wauw, ik wist dat Gorilla's vreselijk agressief kunnen zijn, maar deze is ten eerste enorm gemuteerd en wat doet die midden in de bossen van Amerika?
    Dat moet wel een gevalletje van overlevend dier uit een dierentuin zijn.
    En echt zo many feels in deze aflevering.
    Bellamy die beseft hoe diep hij in de shit zit, Lincoln die toe moet geven aan de dosis, het grafbezoek, Octavia met 'What doesn't kills you, makes you stronger.' en dat ze aanneemt om de 2nd te worden van die grounder ×Ben haar naam even vergeten :x×
    En ja hoor, ga maar weg op zoek naar de city of light... Ik begon hem toch al steeds minder te mogen.


    Credendo Vides

    Still not on the list. :c

    Naam: Loeka
    Leeftijd:14
    Personage(s): Still don't know
    Seizoen: 1
    Ship(s): Flarke, tot nu toe. Raven mag wel weer terugvliegen. (A)

    DreamerN schreef:
    Zelf ben ik Murphy op den duur gaan accepteren, hij heeft zo zijn min punten, maar ook zijn pluspunten. Heeft ieder mens die niet (;

    Wauw, ik wist dat Gorilla's vreselijk agressief kunnen zijn, maar deze is ten eerste enorm gemuteerd en wat doet die midden in de bossen van Amerika?
    Dat moet wel een gevalletje van overlevend dier uit een dierentuin zijn.
    En echt zo many feels in deze aflevering.
    Bellamy die beseft hoe diep hij in de shit zit, Lincoln die toe moet geven aan de dosis, het grafbezoek, Octavia met 'What doesn't kills you, makes you stronger.' en dat ze aanneemt om de 2nd te worden van die grounder ×Ben haar naam even vergeten :x×
    En ja hoor, ga maar weg op zoek naar de city of light... Ik begon hem toch al steeds minder te mogen.


    Indra, zo heet zij volgens mij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shipping schreef:
    Still not on the list. :c

    (...)


    Ik ben de hele tijd op mijn mobiel, dus vandaar. Als ik vanavond thuis kom zal ik het eventjes doen!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Loctavia schreef:
    (...)

    Ik ben de hele tijd op mijn mobiel, dus vandaar. Als ik vanavond thuis kom zal ik het eventjes doen!


    Oh, okay! Ik wilde een naamsverandering doorgeven en toen zag ik het, maar begrijpelijk. c:

    Holy shit that episode! Er is zoveel gebeurd en zoveel gaat er nog gebeuren!


    Zeker weten dat je wil lezen?
    Als je nog moet kijken zou ik niet naar de spoiler kijken hoor.
    Oké, eigen keuze hierna komt de echte spoiler.
    Jonty is back, Bell is binnen en Maya helpt hem, Clarke neemt alles over en de heer Dante Wallace is niet meer aan de macht, maar zijn zoon Cage heeft het overgenomen... Dit wordt spannend!!!!

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 11:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu maak je me echt nieuwsgierig, Kyle! Ik kijk hem straks pas.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    Nu maak je me echt nieuwsgierig, Kyle! Ik kijk hem straks pas.


    (A)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SPOILERS laatste ep

    The feels! Het moment waar alle Jonty-shippers op gewacht hebben


    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 13:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ok, ok, ok, ik wil nu de volgende aflevering! NU! Het was zo spannend! Ik hoop echt dat Bellamy niet ontdekt wordt en Clarke haar plan werkt.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 16:57 ]


    16 - 09 - '17