• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.

    Die-hard fans:
    Marrish • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en Clarke. •
    Gonplei • Kyle • 18 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn •
    Twisty • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia •
    Reigns • Sylvie • 20 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Finn, Jasper en Monty •
    Mortensen • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke •
    Rudoplh • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty •
    lukesirwin • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 •
    Freer • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia •
    Cathedrals • Megan • Bellamy, Clarke, Jasper en Raven •



    Ships:


    Loctavia • Lincoln en Octavia
    Marrish
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    Mortensen
    Rudoplh
    Prefect
    Maleficia
    Barry_Kripke

    Jonty • Jasper en Monty
    Gonplei
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    lukesirwin

    Bellarke • Bellamy en Clarke
    Marrish
    Bellarke101
    DreamerN
    Twisty


    Mortensen
    Prefect
    lukesirwin
    Maleficia
    Barry_Kripke

    Mabby • Abby en Marcus
    Twisty
    Mortensen • stiekem

    Ravinn • Ravin en Finn
    Mortensen

    Flarke • Finn en Clarke
    Rudoplh
    Reigns
    Shipping

    Rellamy • Bellamy en Raven
    DecemberRain

    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •



    [/q][q][q][/q]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 21:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tylan schreef:
    Ok, ok, ok, ik wil nu de volgende aflevering! NU! Het was zo spannend! Ik hoop echt dat Bellamy niet ontdekt wordt en Clarke haar plan werkt.


    Ik ook! Ik ben echt in diepe spanning o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hello. Ik kom hier ook maar even binnenvallen. MAAR EVEN DE NIEUWE AFLEVERING OMFG.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cathedrals schreef:
    Hello. Ik kom hier ook maar even binnenvallen. MAAR EVEN DE NIEUWE AFLEVERING OMFG.


    Ja echt niet normaal, de spanning dat erin zit


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Ja echt niet normaal, de spanning dat erin zit



    Precies die smiley. Holy shieeeeeeet. En Monty en Jasper en ugh. Ik kan het niet meer aan.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 17:08 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik ook! Ik ben echt in diepe spanning o.o


    Haha, same. Ik zat strak voor m'n scherm, helemaal geconcentreerd. Ik zat er echt in, haha.


    @Cathedrals, gebruik spoilers aub, niet iedereen heeft het gezien.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 17:07 ]


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Haha, same. Ik zat strak voor m'n scherm, helemaal geconcentreerd. Ik zat er echt in, haha.


    @Cathedrals, gebruik spoilers aub, niet iedereen heeft het gezien.


    Wooops, sorry!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Tylan > Reigns


    16 - 09 - '17

    Whoep ben ik ook weer (:

    Het gezicht van Abby toen Clarke zei; "You may be the chancelor, but i'm in charge." en dat is ze ook.
    Ik heb echt zo wat naar het scherm zitten schreeuwen in het begin bij Bell, OMG.
    We konden al iets verwachten bij de titel van de aflevering, wat Coup de Grace inhoudt
    A coup de grâce is a death blow to end the suffering of a severely wounded person or animal. It may be a mercy killing of civilians or soldiers, friends or enemies
    en de Coup gaat alleen maar verder in de komende aflevering, ugh, why just one weekly? )':

    En Jonty was gewoon perfect, maar oh wee als ze Bell nu iets laten krijgen met die grounder waar die zo feelsy mee was (N)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Whoep ben ik ook weer (:

    Het gezicht van Abby toen Clarke zei; "You may be the chancelor, but i'm in charge." en dat is ze ook.
    Ik heb echt zo wat naar het scherm zitten schreeuwen in het begin bij Bell, OMG.
    We konden al iets verwachten bij de titel van de aflevering, wat Coup de Grace inhoudt
    A coup de grâce is a death blow to end the suffering of a severely wounded person or animal. It may be a mercy killing of civilians or soldiers, friends or enemies
    en de Coup gaat alleen maar verder in de komende aflevering, ugh, why just one weekly? )':

    En Jonty was gewoon perfect, maar oh wee als ze Bell nu iets laten krijgen met die grounder waar die zo feelsy mee was (N)


    Als je Frans kunt wel :W
    Maar Jonty was echt puurrrfect :3 Ik hoop ook niet dat Bell iets met dat Grounder-ding gaat krijgen (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pfffgggh ik vind Marcus echt zo tof idk why


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jonty schreef:
    (...)

    Als je Frans kunt wel :W
    Maar Jonty was echt puurrrfect :3 Ik hoop ook niet dat Bell iets met dat Grounder-ding gaat krijgen (cat)


    You read my mind, haha.


    16 - 09 - '17

    Ik maakte allemaal rare geluidjes tijdens het kijken, omdat mijn spanningslevel way to high was. xd


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marrish schreef:
    Ik maakte allemaal rare geluidjes tijdens het kijken, omdat mijn spanningslevel way to high was. xd

    Haha ik zat ook met ingehouden adem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, Mount Weather bestaat o.ô

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 20:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Oké, Mount Weather bestaat o.ô


    Ö


    16 - 09 - '17