• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.

    Die-hard fans:
    Marrish • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en Clarke. •
    Gonplei • Kyle • 18 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn •
    Twisty • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia •
    Reigns • Sylvie • 20 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Finn, Jasper en Monty •
    Mortensen • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke •
    Rudoplh • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty •
    lukesirwin • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 •
    Freer • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia •
    Cathedrals • Megan • Bellamy, Clarke, Jasper en Raven •



    Ships:


    Loctavia • Lincoln en Octavia
    Marrish
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    Mortensen
    Rudoplh
    Prefect
    Maleficia
    Barry_Kripke

    Jonty • Jasper en Monty
    Gonplei
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    lukesirwin

    Bellarke • Bellamy en Clarke
    Marrish
    Bellarke101
    DreamerN
    Twisty


    Mortensen
    Prefect
    lukesirwin
    Maleficia
    Barry_Kripke

    Mabby • Abby en Marcus
    Twisty
    Mortensen • stiekem

    Ravinn • Ravin en Finn
    Mortensen

    Flarke • Finn en Clarke
    Rudoplh
    Reigns
    Shipping

    Rellamy • Bellamy en Raven
    DecemberRain

    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •



    [/q][q][q][/q]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 21:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wow, wat een aflevering! Zoveel spanning! Jasper was zo dapper en de rest ook, ik hoop dat ze uit Mount Weather komen.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Wow, wat een aflevering! Zoveel spanning! Jasper was zo dapper en de rest ook, ik hoop dat ze uit Mount Weather komen.


    Het was zo goed! Ik zat op het puntje van mijn stoel. Ik wil echt heel graag verderkijken maar pas volgende week.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Freer schreef:
    (...)

    Het was zo goed! Ik zat op het puntje van mijn stoel. Ik wil echt heel graag verderkijken maar pas volgende week.


    Ik kan ook niet meer wachten, haha.


    16 - 09 - '17

    lukesirwin -> martinski


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik sta nog steeds niet in het lijstje zie ik, mijn oude berichtje zal ondertussen wel eeuwen weggezakt zijn dus ik doe het nog maar een keer, haha.
    Mijn naam is Dore, ik ben 16, ik ben volledig bij en mijn favoriete karakters zijn Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Freer schreef:
    Ik sta nog steeds niet in het lijstje zie ik, mijn oude berichtje zal ondertussen wel eeuwen weggezakt zijn dus ik doe het nog maar een keer, haha.
    Mijn naam is Dore, ik ben 16, ik ben volledig bij en mijn favoriete karakters zijn Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. (:


    Sorry! Als ik thuis ben zal ik het doen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Omg that episode. Heb 'm alleen niet helemaal gezien door de rot wifi op school, maar damn.

    Ik dacht echt even dat we Marcus kwijt waren. En omg Jasper met die bijl, damn hot *.* ik dacht echt even: shiiiit de mtm hebben ze! Maar nope! =3
    Indra leeeeft (:

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 10:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marrish schreef:
    (...)

    Sorry! Als ik thuis ben zal ik het doen.


    Is helemaal niet erg, ik loop ook vaak achter in her TW topic, vandaar dat ik het even herhaal. (;


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Wauw, wat een aflevering

    MARCUS!!! Blijf leven man! En Indra... tja... Ik weet eigenlijk niet wat ik van Indra moet vinden...
    Maar ik begin me op een gegeven moment echt te irriteren aan Lexa, kan ze soms echt gewoon niet even haar kop houden?
    Jasper was ook echt awesome in deze episode! En dat moment dat er meer Mountainmen hen te hulp kwamen, oh wee als de grounders en de skypeople hen ook maar een haar krengen. (N)
    Nog over Clarke, wat Marcus dus ook aan Abby uitlegde en waarom Clarke uiteindelijk ook meegegaan is met Lexa is omdat ze niet anders weten dan te doen wat goed is voor hun volk. Ze hebben zelf in de ruimte daar mensen vermoord die ook maar iets aan medicatie of eten stalen, Abby werd er ook bijna voor vermoord omdat ze fucking Jaha probeerde te redden, daarnaast heeft Abby ook nog eens haar eigen man en Clarke's vader vermoord omdat hij informatie had die voor chaos zou zorgen in de Ark.
    Dus ze hadden sowieso al een fucked up childhood gehad waarin de grote groep boven individuen zetten al hoog in het vaandel stond.


    Credendo Vides

    Marcus en Abby mochten van mij wel onder die stenen blijven liggen. Sorry, ik heb echt niets met die twee.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marrish schreef:
    Marcus en Abby mochten van mij wel onder die stenen blijven liggen. Sorry, ik heb echt niets met die twee.


    Precies.

    OHMYGOD IK BEN ZO BLIJ DAT MARCUS NOG LEEFT.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Marrish schreef:
    Marcus en Abby mochten van mij wel onder die stenen blijven liggen. Sorry, ik heb echt niets met die twee.


    Marcus en Abby horen er gewoon bij vind ik.


    16 - 09 - '17

    Twisty schreef:
    OHMYGOD IK BEN ZO BLIJ DAT MARCUS NOG LEEFT.


    Ja ik ook!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bijna een nieuwe aflevering (:


    16 - 09 - '17