• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.

    Die-hard fans:
    Marrish • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en Clarke. •
    Gonplei • Kyle • 18 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn •
    Twisty • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia •
    Reigns • Sylvie • 20 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Finn, Jasper en Monty •
    Mortensen • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke •
    Rudoplh • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty •
    lukesirwin • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 •
    Freer • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia •
    Cathedrals • Megan • Bellamy, Clarke, Jasper en Raven •



    Ships:


    Loctavia • Lincoln en Octavia
    Marrish
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    Mortensen
    Rudoplh
    Prefect
    Maleficia
    Barry_Kripke

    Jonty • Jasper en Monty
    Gonplei
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    lukesirwin

    Bellarke • Bellamy en Clarke
    Marrish
    Bellarke101
    DreamerN
    Twisty


    Mortensen
    Prefect
    lukesirwin
    Maleficia
    Barry_Kripke

    Mabby • Abby en Marcus
    Twisty
    Mortensen • stiekem

    Ravinn • Ravin en Finn
    Mortensen

    Flarke • Finn en Clarke
    Rudoplh
    Reigns
    Shipping

    Rellamy • Bellamy en Raven
    DecemberRain

    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •



    [/q][q][q][/q]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 21:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    DreamerN schreef:
    (...)

    Kan wel,super awesome shirt trouwens(: Maar moet je hem dan niet nog wat meer toetakelen? (:


    Sowieso, maar dat komt nog. Eerst bestellen, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb net de laatste aflevering gezien en..

    WTF. Echt, WTF. Clarke, wat ben jij een onwijze bitch zeg. Echt.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cathedrals schreef:
    Ik heb net de laatste aflevering gezien en..
    WTF. Echt, WTF. Clarke, wat ben jij een onwijze bitch zeg. Echt.


    Inderdaad. ATTACK!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Inderdaad. ATTACK!


    Eigenlijk is het de schuld van Lexa, maar Clarke loopt weer eens als een hondje achter haar nieuwe bestie aan... Want in de aflevering hoor je haar eerst wel over dat ze iedereen moeten redden, maar nee... Lexa brainwashed haar weer met al dat anti-emotie gedoe waardoor Clarke de meest domme beslissing maakt van allen.


    Credendo Vides

    Reigns schreef:
    (...)

    Inderdaad. ATTACK!


    Echt zo'n onwijs domme actie van d'r. Niet normaal. Deze keer was ik het wel eens met Abby.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    DreamerN schreef:
    (...)

    Eigenlijk is het de schuld van Lexa, maar Clarke loopt weer eens als een hondje achter haar nieuwe bestie aan... Want in de aflevering hoor je haar eerst wel over dat ze iedereen moeten redden, maar nee... Lexa brainwashed haar weer met al dat anti-emotie gedoe waardoor Clarke de meest domme beslissing maakt van allen.


    Dat is waar, het was Lexa's schuld, maar Clarke kon volhouden als ze dat wou. Maar zoals je zegt, ze liep er als een hondje achterna. Het maakt haar dus geen haar beter omdat ze eerst zei dat ze iedereen moesten redden.


    @Cathedrals
    Ik was het ook helemaal eens met Abby, dat was terecht!


    16 - 09 - '17

    Ik wil wel graag joinen :)
    Naam (optioneel): Monique
    Leeftijd: 19
    Personage(s): Bellamy en Octavia
    Seizoen: 2 ik heb alle afleveringen gezien!
    Ship(s): Bellarke en Loctavia

    Ik vroeg me af of ik de enige ben die de verhaallijn van de groep die op zoek is naar the city of light wat minder vind? Ik hoop altijd dat ze zo snel mogelijk terug gaan naar een andere lijn.


    "There he is! It's my favorite superhero, The Retractor." Barry Kripke

    Barry_Kripke schreef:
    Ik wil wel graag joinen :)
    Naam (optioneel): Monique
    Leeftijd: 19
    Personage(s): Bellamy en Octavia
    Seizoen: 2 ik heb alle afleveringen gezien!
    Ship(s): Bellarke en Loctavia

    Ik vroeg me af of ik de enige ben die de verhaallijn van de groep die op zoek is naar the city of light wat minder vind? Ik hoop altijd dat ze zo snel mogelijk terug gaan naar een andere lijn.


    Het heeft wel een toevoeging, maar toch ook wat overbodig. Ik snap nog altijd niet zo waarom Thelonius en John ervoor gekozen hebben te vertrekken met dat groepje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blijft mooi gedaan, en een gaaf lied =3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Barry_Kripke schreef:
    Ik wil wel graag joinen :)
    Naam (optioneel): Monique
    Leeftijd: 19
    Personage(s): Bellamy en Octavia
    Seizoen: 2 ik heb alle afleveringen gezien!
    Ship(s): Bellarke en Loctavia

    Ik vroeg me af of ik de enige ben die de verhaallijn van de groep die op zoek is naar the city of light wat minder vind? Ik hoop altijd dat ze zo snel mogelijk terug gaan naar een andere lijn.


    Welkom!

    Ik snap niet zo goed wat de bedoeling is, maar ik hoop altijd op iets spannends, haha. Het is ook jammer dat ze dat detail vergeten, want niemand praat er over dat zij weg zijn, alsof ze opeens vergeten zijn en niemand zich afvraagt wat ze precies van plan zijn.
    Maar ik heb de indruk dan in de serie wel vaker details vergeten worden. Soms gaan ze van het ene over naar het andere en is iets anders al vergeten. Zoals dat stuk met Monty in die kooi in Mount Weather, de volgende aflevering zagen we geen Monty, wisten we niet wat er nog met Monty was en zo, niemand praatte erover. Jammer gewoon dat dat opeens vergeten werd, alsof Monty er even niet meer bij hoorde. En toen met die eerste oorlog tegen de Grounders, hoezo ga je even samen gezellig in bed liggen en vieze manieren doen? Doe je dat tegenwoordig als er oorlog is? Wauw... dat vond ik ook echt zo dom.
    Sorry, ik week wat af, maar dat bedoelde ik met die bepaalde details.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 22:07 ]


    16 - 09 - '17

    Sylvie:


    Dat van Monty vond ik wel weer mooi herpakt hoor. Het begon meteen dat hij al twee dagen zoek was en dat Jasper desperate was. Dus dat was wel goed herpakt, vind ik (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    Sylvie:

    Dat van Monty vond ik wel weer mooi herpakt hoor. Het begon meteen dat hij al twee dagen zoek was en dat Jasper desperate was. Dus dat was wel goed herpakt, vind ik (:


    Ja ok, da's waar. Maar het is gewoon jammer dat het op het ene moment opeens verdwenen is en het er niet meer toe doet.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ja ok, da's waar. Maar het is gewoon jammer dat het op het ene moment opeens verdwenen is en het er niet meer toe doet.


    Ja, dat is wel slecht ja. Maar welke serie heeft dat nou niet? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kreeg bij de verhaallijn van de groep met John, toen zij werden aangevallen, het idee dat dat gebeurde, omdat er iets moest gebeuren. Het kwam een beetje uit het niets. Al vind ik de hele woestijn nogal vaag. Zo komen ze heel lang niemand tegen en dan plots komen ze iemand tegen die helemaal alleen is midden in de woestijn. Ik vraag me ook af of the city of light wel echt is en wat het is.


    "There he is! It's my favorite superhero, The Retractor." Barry Kripke

    Barry_Kripke schreef:
    Ik kreeg bij de verhaallijn van de groep met John, toen zij werden aangevallen, het idee dat dat gebeurde, omdat er iets moest gebeuren. Het kwam een beetje uit het niets. Al vind ik de hele woestijn nogal vaag. Zo komen ze heel lang niemand tegen en dan plots komen ze iemand tegen die helemaal alleen is midden in de woestijn. Ik vraag me ook af of the city of light wel echt is en wat het is.

    Eigenlijk zou dat er gewoon niet in moeten. De city of light, je hoort er niemand over praten. Ook niet in Mount Weather. Het is allemaal wat vaagjes en ik vraag me net als jij ook af of het wel bestaat.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 22:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.