• Donderdag 1 januari is het eindelijk weer zo ver: het nieuwe seizoen van Wie is de mol? begint!

    Nog 6 dagen tot de volgende aflevering.
    5 februari 2015, 20:30, NPO 1

    De kandidaten:
    Ajouad El Miloudi
    Ajouad El Miloudi is een Nederlandse tv- en radiopresentator die werkt voor de KRO en BNN

    Carolina Dijkhuizen
    Carolina Dijkhuizen is een Nederlandse zangeres en (musical)actrice. Ze speelde onder andere rollen in de musicals Aida, The Lion King en Sister Act.

    Chris Zegers
    Chris Zegers is een Nederlands acteur, zanger en presentator.

    Evelien Bosch
    Evelien Bosch is een Nederlands presentatrice en programmamaakster.

    Margriet van der Linden
    Margriet van der Linden is een Nederlandse journaliste. Tot 2013 was zij hoofdredactrice van het tijdschrift Opzij.

    Marlijn Weerdenburg
    Marlijn Weerdenburg is een Nederlands actrice en zangeres, die in 2013 bekend werd door haar vertolking van de rol van Danni Lowinski in de gelijknamige serie.

    Martine Sandifort
    Martine Sandifort is een Nederlandse cabaretière en actrice.

    Pieter Derks
    Pieter Derks is een Nederlandse cabaretier en columnist.

    Rik van de Westelaken
    Rik van de Westelaken is een Nederlands verslaggever en nieuwslezer.

    Viktor Brand
    Viktor Brand is een Nederlands televisiepresentator bij SBS 6.


    De afvallers en de waarde van de Huidige pot:
    Afvallers:
    Aflevering 1: Pieter Derks
    Aflevering 2: Evelien Bosch
    Aflevering 3: niemand
    Aflevering 4: Ajouad El Miloudi
    Aflevering 5: Victor Brand
    Aflevering 6: Carolina Dijkhuizen
    Aflevering 7: niemand

    Waarde van de pot:
    €5.750.-


    De locatie:
    Dit jaar gaat de hele Wie is de mol?-crew naar... Sri Lanka!

    De Molloten van Quizlet:
    JamesPotter
    OakenshieId
    Keynes
    Frances
    Niphredil
    Ungoliant
    Beatus
    Mylintis
    Rikiah
    Canoodle
    nerveus
    Sempre
    Franciennn
    Bolin
    Wiarda
    Chuckles
    Mystogan
    Kvatch
    Tylan
    lukesirwin
    Weekes
    Bamboe
    Howedes
    Pippilotta
    DreamerN
    Azalea
    Andersen
    SPECS
    Lindir
    Naamsveranderingen graag doorgeven. Wil je ook op de lijst, geef dat dan door.

    Gelieve spoilers onder de spoilerknop te zetten. Er zijn mensen die de aflevering pas later bekijken.

    Trust nobody



    Niets is wat het lijkt...

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 18:29 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Holder schreef:
    Als Chris de mol is vind ik dit seizoen van widm maar saai. Hij is veel te overduidelijk aan het mollen, een echt goede mol zou dat niet doen. Maar goed, het kan natuurlijk zomaar wel zo zijn, helaas.



    Ik denk hetzelfde - aan de andere kant vind ik dit seizoen sowieso niet echt heel geweldig. Ik weet niet waarom het komt. Opzich zijn ze allemaal heel overduidelijk aan het mollen, ofzo. Maar Chris is gewoon topverdacht


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Andersen schreef:
    (...)


    Ik denk hetzelfde - aan de andere kant vind ik dit seizoen sowieso niet echt heel geweldig. Ik weet niet waarom het komt. Opzich zijn ze allemaal heel overduidelijk aan het mollen, ofzo. Maar Chris is gewoon topverdacht


    Inderdaad, ofwel hebben ze allemaal zoiets van 'Als ik doe alsof ik aan het mollen ben, stemmen zij verkeerd en vliegen zij er eerder uit waardoor ik langer in het spel blijf.'.


    16 - 09 - '17

    Ja mijn broers theorie is dat het die mensen helemaal niet om geld gaat zeg maar (omdat ze bn'ers zijn en daarmee genoeg geld verdienen, waardoor ze amper hun best doen om geld op te halen) maar echt alleen maar nep gaan mollen omdat dat zo 'leuk' is. Ik zou het wel leuk vinden als ze weer onbekende mensen gaan laten spelen.

    Ik vond de aflevering van gisteren maar saai, eigenlijk, maar ook door het overduidelijke mollen (of hij nou de mol is of niet) van Chris.
    Het enige waarover ik echt enthousiast ben is de actie van Martine die als een soort James Bond achter Margriet liep en haar toen binnen een minuut afschoot. Als Martine de mol blijkt te zijn dan is dat echt hilarisch, dan kun je dus gewoon met gespeeld onhandig zijn (of misschien is het wel helemaal niet gespeeld) het hele spel doorkomen. :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Waarom Peter? :c Er moeten natuurlijk mensen afvallen, maar ik vond Peter juist zo fris. Echt jammer dat hij er al gelijk uit lag. Ik vind Marlijn echt heel leuk, dus ik hoop dat zij ver komt. Ik verdenk op dit moment niet echt iemand.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Weekes werd Freer


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Niet weer mijn favoriet.. Meh.


    Danmarks Dynamite.

    Neeeheee. Ze gooien wel weer alle leuke mensen er uit zeg ):

    Aaaah, fuck. Iedereen wist al dat Ajouad niet de mol was, maar dat betekent niet dat het niet geweldig was om hem in het spel te hebben. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik denk echt serieus dat Rik de mol is. Oh yeah echt waar.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 21:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Heeft iemand gezien wie op die foto stond dan? :'D


    Danmarks Dynamite.

    Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze die foto goed zichtbaar hebben gemaakt in de uitzending, anders zou het wel heel makkelijk zijn. Even terugkijken op aflevering gemist en je hoeft de rest van de afleveringen niet meer te kijken. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze die foto goed zichtbaar hebben gemaakt in de uitzending, anders zou het wel heel makkelijk zijn. Even terugkijken op aflevering gemist en je hoeft de rest van de afleveringen niet meer te kijken. :')


    Ja klopt. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Ik moest helpen op de open dag van school, dus heb WIDM gemist haha.

    Ga hem nu terug kijken :D Ugh, nu moet ik niet in de widm app of klassenapp ofzo gaan kijken als ik niet gespoild wil worden haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Awh, zie je voor het eerst echt je scherm en dan lig je er uit ): Dat is nog zuurder dan er normaal uit gaan.
    En hoe emotioneel Chris werd toen Ajouad wegging.
    Ik denk ook niet dat ze de foto voor ons on beeld hebben gezet, idd gewoon de aflevering terugkijken en pauzeren en dan is het grootste lol van wie is de mol er alweer af.


    Credendo Vides