• Donderdag 1 januari is het eindelijk weer zo ver: het nieuwe seizoen van Wie is de mol? begint!

    Nog 6 dagen tot de volgende aflevering.
    5 februari 2015, 20:30, NPO 1

    De kandidaten:
    Ajouad El Miloudi
    Ajouad El Miloudi is een Nederlandse tv- en radiopresentator die werkt voor de KRO en BNN

    Carolina Dijkhuizen
    Carolina Dijkhuizen is een Nederlandse zangeres en (musical)actrice. Ze speelde onder andere rollen in de musicals Aida, The Lion King en Sister Act.

    Chris Zegers
    Chris Zegers is een Nederlands acteur, zanger en presentator.

    Evelien Bosch
    Evelien Bosch is een Nederlands presentatrice en programmamaakster.

    Margriet van der Linden
    Margriet van der Linden is een Nederlandse journaliste. Tot 2013 was zij hoofdredactrice van het tijdschrift Opzij.

    Marlijn Weerdenburg
    Marlijn Weerdenburg is een Nederlands actrice en zangeres, die in 2013 bekend werd door haar vertolking van de rol van Danni Lowinski in de gelijknamige serie.

    Martine Sandifort
    Martine Sandifort is een Nederlandse cabaretière en actrice.

    Pieter Derks
    Pieter Derks is een Nederlandse cabaretier en columnist.

    Rik van de Westelaken
    Rik van de Westelaken is een Nederlands verslaggever en nieuwslezer.

    Viktor Brand
    Viktor Brand is een Nederlands televisiepresentator bij SBS 6.


    De afvallers en de waarde van de Huidige pot:
    Afvallers:
    Aflevering 1: Pieter Derks
    Aflevering 2: Evelien Bosch
    Aflevering 3: niemand
    Aflevering 4: Ajouad El Miloudi
    Aflevering 5: Victor Brand
    Aflevering 6: Carolina Dijkhuizen
    Aflevering 7: niemand

    Waarde van de pot:
    €5.750.-


    De locatie:
    Dit jaar gaat de hele Wie is de mol?-crew naar... Sri Lanka!

    De Molloten van Quizlet:
    JamesPotter
    OakenshieId
    Keynes
    Frances
    Niphredil
    Ungoliant
    Beatus
    Mylintis
    Rikiah
    Canoodle
    nerveus
    Sempre
    Franciennn
    Bolin
    Wiarda
    Chuckles
    Mystogan
    Kvatch
    Tylan
    lukesirwin
    Weekes
    Bamboe
    Howedes
    Pippilotta
    DreamerN
    Azalea
    Andersen
    SPECS
    Lindir
    Naamsveranderingen graag doorgeven. Wil je ook op de lijst, geef dat dan door.

    Gelieve spoilers onder de spoilerknop te zetten. Er zijn mensen die de aflevering pas later bekijken.

    Trust nobody



    Niets is wat het lijkt...

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 18:29 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wie het ook is, de mol doet het super goed dit jaar. 5750 Edo euro in de pot en het is aflevering 7! Vraag me af of ze boven de 10000 komen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Chris was echt grappig deze aflevering. Maar wat ik bij Rik niet begreep is dat hij zijn joker inzette, terwijl de kans best groot was dat hij groen zou trekken.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Chris was echt grappig deze aflevering. Maar wat ik bij Rik niet begreep is dat hij zijn joker inzette, terwijl de kans best groot was dat hij groen zou trekken.


    Hij geeft zijn jokers sowieso veel te makkelijk af..


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hij geeft zijn jokers sowieso veel te makkelijk af..


    Dat ook ja, ik vind het heel erg verdacht. Al stond hij al op m'n lijst bij mogelijke mol. En dan nog liegen over dat het 1500 euro heeft gekost op het einde.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Dat ook ja, ik vind het heel erg verdacht. Al stond hij al op m'n lijst bij mogelijke mol. En dan nog liegen over dat het 1500 euro heeft gekost op het einde.

    Dat dacht ik eerst ook, maar dat is eigenlijk best slim. De anderen (behalve Marlijn) wisten namelijk niet dat hij al 750 euro uit de pot heeft gejat. Omdat hij nu heeft gezegd dat dat 1500 euro kostte, klopt de pot nu weer en lijkt het alsof hij dat andere niet heeft gedaan, maar dat dat door die keuze komt. Alleen voor Marlijn zal het nu heel verwarrend zijn.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik verdenk nog steeds Marlijn of Rik :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jingim schreef:
    (...)
    Dat dacht ik eerst ook, maar dat is eigenlijk best slim. De anderen (behalve Marlijn) wisten namelijk niet dat hij al 750 euro uit de pot heeft gejat. Omdat hij nu heeft gezegd dat dat 1500 euro kostte, klopt de pot nu weer en lijkt het alsof hij dat andere niet heeft gedaan, maar dat dat door die keuze komt. Alleen voor Marlijn zal het nu heel verwarrend zijn.


    Oh ja, dat is waar, zo had ik het nog niet bekeken. Maar dat met die joker, dat begrijp ik toch niet zo goed...


    16 - 09 - '17

    Oh btw, naamsverandering:
    Azalea > Vanderwoodsen > Trainor


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mag.. En zal... Niet.. Op de spoilers drukken...


    Tijd voor koffie.

    Slimme zet van Rik om te zeggen dat het 1500 kostte. En er is niemand uit, dus dat is een aflevering extra er bij ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    Slimme zet van Rik om te zeggen dat het 1500 kostte. En er is niemand uit, dus dat is een aflevering extra er bij ;')


    Of de volgende aflevering wordt een soort bloedbad met opeens meerdere afvallers... Je weet het niet... :')


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Of de volgende aflevering wordt een soort bloedbad met opeens meerdere afvallers... Je weet het niet... :')


    Hahah ja, dat zou ook nog kunnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luistert iemand eigenlijk naar die muzikale fragmenten op de radio elke week?

    lukesirwin -> martinski

    Ik las ergens dat het voor aflevering 7 is: night changes van one direction. Als dat klopt, denk ik dat Martine eruit gaat.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Of de volgende aflevering wordt een soort bloedbad met opeens meerdere afvallers... Je weet het niet... :')


    stiekem hoop ik nog steeds elke aflevering dat Pieter er plots weer bij is :')



    Maar dat gaat niet gebeuren :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Topic 2


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!