• COVERSTORE HAJIME.

    Ik maak tegenwoordig graag weer covers, dus dacht ik, waarom geen coverstore? Ik maak normaal (onder schooltijd) van vrijdag tot zondag covers.

    Vul in.

    | Moet jouw username erop?
    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    | Horizontaal of verticaal
    | Sfeer
    | Extra
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?

    Wachtlijst


    Afgewerkt

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 23:08 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    HarleyQuin schreef:
    | Moet jouw username erop? Nee maar mijn naam mag wel, Sharon

    | Titel van het verhaal en moet die erop? Ja Bad Romance ~ Merlin

    | Samenvatting van het verhaal

    Lucia komt verwond en vermoeit aan in Camelot. Haar hele dorp is in een nacht compleet uitgemoord. Wanneer Arthur en zijn ridders terugkeren van haar dorp, zijn er geen enkele aanwijzingen gevonden voor dit tragisch voorval. Uther biedt Lucia aan om in Camelot te blijven en te werken in het kasteel. Merlin vertrouwt haar niet en Arthur begint gevoelens voor haar te krijgen en wat is precies aan de hand met Lucia?


    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)



    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond(in een spoiler) Niet echt een idee voor

    | Horizontaal of verticaal Kijk maar wat het beste uitziet

    | Sfeer Magisch, mysterieus en een klein beetje duister

    | Extra not really

    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is? Ik hou het wel in de gaten






    Ze zijn aanklikbaar!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kirishima schreef:
    (...)





    Ze zijn aanklikbaar!



    OEEEEEE! I like!

    dankjewel!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Opnieuw, ontzettend bedankt!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    | Moet jouw username erop?
    Nee, dat hoeft niet :)
    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    Dimensional en het mag er op.
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    Lang, lang geleden in een universum hier ver vandaan, maakte een veertienjarig meisje een story genaamd 'Door tijd en ruimte'. Vier jaar later kwam ze nog eens kijken op haar oude profiel en ze raakte geïnspireerd door deze oude, vergeten fase in haar leven.

    Voor degenen die dit oude verhaal van mij niet kennen, zal ik het eventjes kort introduceren. 'Door tijd en ruimte' was een verhaal over een zestienjarig meisje, dat kon reizen doorheen de tijd en tussen verschillende universa. Nu ik er over nadenk, lijkt het een beetje op Doctor Who. Ze ging op bezoek tussen de verschillende verhalen van andere users.
    Ik heb besloten mijn verhaal een make-over te geven en verder te zetten op een andere manier.

    Farah, een jonge moslima, heeft de manier gevonden om tussen verschillende dimensies te reizen. Ze kan kiezen waar in de tijd ze zich bevind en in welke dimensie of universum ze is. Ze komt allerlei bekende figuren tegen en botst op tegen fandoms waarvan ze dacht dat ze verzonnen waren.

    Voor fans van bepaalde fandoms: Het is niet noodzakelijk om de hele serie te volgen als je alleen geïnteresseerd bent in een hoofdstuk. Er zijn geen liefdesverhalen of verhaallijnen die je alleen snapt door te volgen. Het is gewoon puur entertainment en er zit geen echt verhaal in.

    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    Ik weet het eigenlijk echt niet, het mag iets zijn met een universum, ik zal eens kijken of ik er vind. Het gaat over reizen tussen dimensies en tijd.




    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    Nee, niet echt ;)
    | Horizontaal of verticaal
    Verticaal
    | Sfeer
    Futuristisch, als dat een sfeer is ;) Het mag vrolijk en speels zijn
    | Extra
    Je kan er altijd iets van Doctor Who tussen steken als je nog iets nodig hebt :)
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?
    Ja, dat mag :)


    What would Emma do?

    Ik heb een vraagje;
    Kan jij ook GIF's maken?
    Zo ja zou ik graag je hulp willen cx
    Ik kan zelf GIF's maken, en heb dus geprobeert een cover voor mezelf te maken als GIF, maar dan wil ik een afbeelding in de GIF laten faden zegmaar.. alleen dit lukt me voor geen meter :')
    Zou jij dat kunnen?


    Little do you know

    StephenFry schreef:
    | Moet jouw username erop?
    Nee, dat hoeft niet :)
    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    Dimensional en het mag er op.
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    Lang, lang geleden in een universum hier ver vandaan, maakte een veertienjarig meisje een story genaamd 'Door tijd en ruimte'. Vier jaar later kwam ze nog eens kijken op haar oude profiel en ze raakte geïnspireerd door deze oude, vergeten fase in haar leven.

    Voor degenen die dit oude verhaal van mij niet kennen, zal ik het eventjes kort introduceren. 'Door tijd en ruimte' was een verhaal over een zestienjarig meisje, dat kon reizen doorheen de tijd en tussen verschillende universa. Nu ik er over nadenk, lijkt het een beetje op Doctor Who. Ze ging op bezoek tussen de verschillende verhalen van andere users.
    Ik heb besloten mijn verhaal een make-over te geven en verder te zetten op een andere manier.

    Farah, een jonge moslima, heeft de manier gevonden om tussen verschillende dimensies te reizen. Ze kan kiezen waar in de tijd ze zich bevind en in welke dimensie of universum ze is. Ze komt allerlei bekende figuren tegen en botst op tegen fandoms waarvan ze dacht dat ze verzonnen waren.

    Voor fans van bepaalde fandoms: Het is niet noodzakelijk om de hele serie te volgen als je alleen geïnteresseerd bent in een hoofdstuk. Er zijn geen liefdesverhalen of verhaallijnen die je alleen snapt door te volgen. Het is gewoon puur entertainment en er zit geen echt verhaal in.

    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    Ik weet het eigenlijk echt niet, het mag iets zijn met een universum, ik zal eens kijken of ik er vind. Het gaat over reizen tussen dimensies en tijd.
    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    Nee, niet echt ;)
    | Horizontaal of verticaal
    Verticaal
    | Sfeer
    Futuristisch, als dat een sfeer is ;) Het mag vrolijk en speels zijn
    | Extra
    Je kan er altijd iets van Doctor Who tussen steken als je nog iets nodig hebt :)
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?
    Ja, dat mag :)






    Ze zijn aanklikbaar. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    TheHorcrux schreef:
    Ik heb een vraagje;
    Kan jij ook GIF's maken?
    Zo ja zou ik graag je hulp willen cx
    Ik kan zelf GIF's maken, en heb dus geprobeert een cover voor mezelf te maken als GIF, maar dan wil ik een afbeelding in de GIF laten faden zegmaar.. alleen dit lukt me voor geen meter :')
    Zou jij dat kunnen?


    Nee, sorry, ik denk het niet. Ik kan echt geen GIF's maken, haha.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kirishima schreef:
    (...)

    Nee, sorry, ik denk het niet. Ik kan echt geen GIF's maken, haha.


    Okey, jammer. Dan zal ik zelf maar blijven prutsen tot ik het goed krijg.


    Little do you know

    | Moet jouw username erop?
    Nope, die veranderd nog al vaak.
    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    Ja, Titel is Stuck between
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)

    Sunset is een onzeker meisje, een volbloed tovenaar, maar dit weet ze zelf niet. Ze kreeg op haar 11e een brief van Zweinstein, waar ze heen ging. Alleen al snel bleek dat anderen veel meer over haar afkomst wisten dan zij zelf. Ze heeft de plicht bepaalde dingen te doen, die ze niet wilt. Ze bouwt vriendschappen op, vrienden die haar vertellen dat ze die dingen niet hóéft te doen.

    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    http://blog.southeastpsych.com/wp-content/uploads/2011/07/Luna-Lovegood-2.jpg
    http://kaiserem.files.wordpress.com/2010/10/harry-potter-7-banner.jpg

    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    Het kasteel van zweinstein. Ik denk dat je zelf het beste kan zoeken van wat er bij past enzo.

    | Horizontaal of verticaal
    Wat het beste is
    | Sfeer
    Beetje duister, mysterieus
    | Extra
    Wat kleiner op de cover de text 'with Ron Weasly'
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?
    Graag, via gastenboek


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Newt_Runner schreef:
    | Moet jouw username erop?
    Nope, die veranderd nog al vaak.
    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    Ja, Titel is Stuck between
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    Sunset is een onzeker meisje, een volbloed tovenaar, maar dit weet ze zelf niet. Ze kreeg op haar 11e een brief van Zweinstein, waar ze heen ging. Alleen al snel bleek dat anderen veel meer over haar afkomst wisten dan zij zelf. Ze heeft de plicht bepaalde dingen te doen, die ze niet wilt. Ze bouwt vriendschappen op, vrienden die haar vertellen dat ze die dingen niet hóéft te doen.

    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    http://blog.southeastpsych.com/wp-content/uploads/2011/07/Luna-Lovegood-2.jpg
    http://kaiserem.files.wordpress.com/2010/10/harry-potter-7-banner.jpg

    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    Het kasteel van zweinstein. Ik denk dat je zelf het beste kan zoeken van wat er bij past enzo.

    | Horizontaal of verticaal
    Wat het beste is
    | Sfeer
    Beetje duister, mysterieus
    | Extra
    Wat kleiner op de cover de text 'with Ron Weasly'
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?
    Graag, via gastenboek








    Ze zijn aanklikbaar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    | Moet jouw username erop?
    Nee, sinds het voor een verhaal op Wattpad is.
    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    De titel is Louis in Wonderland • Larry Stylinson
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)

    It all happened when Louis went to this masquerade. Bored out of his mind he walked around the grotesque ballroom, only to find a very interesting persona. And after meeting that weird boy, more very interesting things happen. Now Louis does not know if he wants to go back to the party.

    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    Ik laat je vrij hierin ;3 Ik zou toch wel Louis Tomlinson graag op de cover hebben.
    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    Ook hierin ben je vrij C;
    | Horizontaal of verticaal
    Het liefst verticaal.
    | Sfeer
    Sprookjesachtig, duister, mysterieus.
    | Extra
    Ik weet nog niet zeker of ik deze cover ga gebruiken, sinds ik zelf ook nog wat wil proberen. Maar ik heb toch wel liever een cover bij de hand.
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?
    Ja graag!


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    | Moet jouw username erop?
    Hoeft niet per se.
    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    De titel is Between two Lifes.
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    Heb ik nog niet.
    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)



    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    Het liefst een beetje vaag in de achtergrond.


    | Horizontaal of verticaal
    Het liefst horizontaal.
    | Sfeer
    Donker, oud, mysterieus.
    | Extra
    -
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?
    Ja, erg graag.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    | Moet jouw username erop?
    Nee hoeft niet
    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    Ja: Love is not written on paper
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)

    Daniëlle krijgt een brief van een jongen op haar school.
    Ze weet echter niet wíé het is.
    Het gaat zo geschreven worden:
    Brief-Daniëlle's POV- Brief- Sam POV- Brief enz.

    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)


    het meisje moet dan (denk ik) aan de linkerkant.


    hij dan aan rechts


    en die er tussen in.

    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    Nee geen idee.
    | Horizontaal of verticaal
    verticaal
    | Sfeer
    schemerig
    | Extra
    nope dat was het wel xD
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?
    Graag :)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 20:00 ]


    Heh~

    Ik maak hier maar even een MT van, gezien ik alle covers tot nu toe erg mooi vind en ik het misschien nog wel eens nodig heb ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Dae schreef:
    | Moet jouw username erop?
    Nee, sinds het voor een verhaal op Wattpad is.
    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    De titel is Louis in Wonderland • Larry Stylinson
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    It all happened when Louis went to this masquerade. Bored out of his mind he walked around the grotesque ballroom, only to find a very interesting persona. And after meeting that weird boy, more very interesting things happen. Now Louis does not know if he wants to go back to the party.

    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    Ik laat je vrij hierin ;3 Ik zou toch wel Louis Tomlinson graag op de cover hebben.
    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    Ook hierin ben je vrij C;
    | Horizontaal of verticaal
    Het liefst verticaal.
    | Sfeer
    Sprookjesachtig, duister, mysterieus.
    | Extra
    Ik weet nog niet zeker of ik deze cover ga gebruiken, sinds ik zelf ook nog wat wil proberen. Maar ik heb toch wel liever een cover bij de hand.
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?
    Ja graag!






    Ze zijn aanklikbaar!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.