• COVERSTORE HAJIME.

    Ik maak tegenwoordig graag weer covers, dus dacht ik, waarom geen coverstore? Ik maak normaal (onder schooltijd) van vrijdag tot zondag covers.

    Vul in.

    | Moet jouw username erop?
    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    | Horizontaal of verticaal
    | Sfeer
    | Extra
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?

    Wachtlijst


    Afgewerkt

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 23:08 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Perconte schreef:
    | Moet jouw username erop?
    Nee, liever niet.

    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    Ja, heel erg graag zelfs!

    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    Elizabeth Greenwood is een normale jonge vrouw als de tweede wereld oorlog uitbreekt. Ondanks dat ze niets mag doen knipt ze haar haar kort, en doet zich voor als man. Verrassend genoeg komt ze terecht in de Easy Company, een bataljon. Wat zal er verder gebeuren? Wordt ze betrapt?

    | Eventuele plaatjes
    Achtergrond:
    Deze, Deze of misschien Deze?

    Andere:
    Dit, en misschien Dit meisje, anders dit meisje.

    | Horizontaal of verticaal
    Het liefste verticaal, tenzij het niet staat.

    | Sfeer
    Donker, het speelt zich af in de oorlog. Ook moet de sfeer verdrietig zijn, en als het kan zelfs bloederig. En ouderwets lijkt me ook wel handig

    | Extra
    Een van de volgende teksten:
    - Currahee
    - Three miles up, Three miles down.
    - Playing with your life to safe others

    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?
    Ja








    Ze zijn aanklikbaar. De eerste is een beetje groot uitgevallen op tinypic, maar hij is gewoon normaal formaat hier op Quizlet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hajime schreef:
    (...)







    Ze zijn aanklikbaar. De eerste is een beetje groot uitgevallen op tinypic, maar hij is gewoon normaal formaat hier op Quizlet.


    Awesome :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hajime schreef:
    (...)







    Ze zijn aanklikbaar. (:



    Omg kei mooi!! Ben er echt blij mee!! En de eerste vind ik het mooist

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 18:18 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    User naam hoeft er niet op
    De titel mag er op

    Samenvatting:
    Keya Aurae Alumslayer, Woont in Rivendell, en wilt al haar hele leven weg uit Rivendell ze heeft zich er nooit echt thuis gevoeld. Iedereen heeft haar daar altijd een vreemd meisje gevonden, Op een dag krijgt ze te horen dat ze half elves is en half dwerg ze draagt dan ook de achternaam van haar vader Debur.

    En dat haar echte ouders vermoord zijn door Azog de reuzen Ork, Op een dag komen er Dwergen in Rivendell en Keya is vast besloten om mee te gaan niet wetend wat haar nog te wachten staat.

    Het liefst Horizon taal.

    Sfeer: Licht en donker
    Niks extra,s
    Waarschuwen als de cover klaar is: Ja graag





    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    | Moet jouw username erop? Nee, maar mijn naam mag wel : Sharon

    | Titel van het verhaal en moet die erop? The diary of Helena Ravenclaw

    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)

    Eindelijk wordt het verhaal van Helena Ravenklauw vertelt, de dochter van Rowena Ravenklauw, een van de oprichters van Zweinstein. Lees mee hoe haar jaren op Zweinstein vergaan, hoe ze de hofmakerij van een jongeman afslaat en wat haar uiteindelijk ertoe brengt om haar moeders diadeem te stelen.


    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)






    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    http://www.hp-lexicon.org/images/rj/rj_castle.gif
    Of een ander plaatje van hogwarts maar diegene die ik mooi vind zijn allemaal gifs -_-


    | Horizontaal of verticaal kijk maar wat het mooiste is

    | Sfeer mysterieus,middeleeuws en een beetje duister

    | Extra een beetje een middeleeuws tintje

    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is? hij staat onder mt :Y)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 14:15 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    | Moet jouw username erop?
    Nee
    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    Ja, Police.
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    Het is een spel voor school, ik moet een goede achterkant hebben. Gaat over een spel tussen de agenten, maffia en burgers.
    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    Geen idee, gewoon agenten, die tegenover maffia of criminelen staan :)
    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    Een blauwe achtergrond, het moet in het thema van politie blijven.
    | Horizontaal of verticaal
    Horizontaal
    | Sfeer
    Ruzie? Een gevecht tussen beide groepen.
    | Extra
    Er mogen wapens opstaan, maar liefst niet te veel. Ik weet niet goed hoe dat met spellen zit ;)
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?
    Dat mag :)


    What would Emma do?

    | Moet jouw username erop? Nope.
    | Titel van het verhaal en moet die erop? Weer nee (:
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)

    Hij kookt, zij leert. Koppel Ella en Lucas redden het samen wel. Tot Ella uitgenodigd word door de familie waar Lucas kookt. De vrouw ligt op sterven en draagt haar kinderen toe aan het koppel. Wat dan?

    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    Shay & Liam
    Plaats ze allemaal maar zoals jij 't mooi vind, naar elkaar of van elkaar af of dezelfde kant op kijkend.
    Ashley & Liam
    Zou je Liam en Ashley een beetje dezelfde kleur geven?

    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    Nee, het liefst een beetje een dromerige witte (misschien met grijze of lichtblauwe wazen) achtergrond.

    | Horizontaal of verticaal Horizontaal, het liefst een beetje naar de maten van een banner.
    | Sfeer Vrolijk en simpel.
    | Extra Zou je er twee kunnen maken? Waarop bij elke een andere foto van de meiden, dus bij één Shay en de ander Ashley. Ik weet namelijk nog niet welke FC ik voor Ella wil gebruiken :D (als dat haar naam blijft).
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is? Graag (:

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 21:28 ]


    ' Nyctophilia '

    | Moet jouw username erop?
    Nee die hoeft er niet op

    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    Ja graag, Neverland| Child Forever.

    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    Jackie woont al haar hele leven in een weeshuis, op een dag besluiten Jackie en haar 2 beste vrienden Jeremy en Dane om weg te lopen,
    Maar dan worden ze ontvoerd en mee genomen op een vliegend schip en begint hun avontuur.

    | Eventuele plaatjes:





    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)

    Als je een betere achter grond hebt mag dat ook

    | Horizontaal of verticaal
    Horizontaal
    | Sfeer, Licht en mysterieus
    | Extra Niks extra
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is? Ja graag.


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    > Titel {Wel of niet op de cover) De titel is hidden blossom, die moet wel op de cover, evenals (wel een stuk kleiner dan de titel) SOTY
    > Naam op de cover? zo ja, welke? De naam Nina van Apeldoorn moet op de cover
    > Beschrijving van de story

    Dae Huang woont in Noord-Korea. Vanaf het eerste gezicht lijkt Dae een doodgewoon Koreaans meisje van zeventien maar achter haar en haar familie schuilt een levensgevaarlijk geheim. Een geheim dat het leven van hen kan verwoesten. Dae en haar familie zijn Christelijk, iets wat streng verboden is in het huidige Noord-Korea.
    Wanneer de familie verraden word, worden ze opgepakt door de Noord-Koreaanse autoriteiten, maar Dae weet uit hun handen te blijven en ze vlucht.
    Tijdens haar vlucht ontdekt Dae steeds meer over haar eigen verleden, maar bovenal stuit ze op een schokkend geheim over de Noord-Koreaanse regering.

    “Hidden blossom” is een verhaal over de oorlog tussen Noord- en Zuid-Korea, over hartverscheurende familiegeschiedenissen en over het strenge regime in Noord-Korea, maar ook is het een spannend verhaal wat je zal meeslepen in een reis door het verleden, het heden en de toekomst.

    > Gewenste afbeeldingen collectie weheartit Hiervan niet de foto's van het blonde meisje of de jongen.
    > Horizontaal of verticaal? wat jij het mooist vind
    > Lettertype? (beschrijven) Bloemig of aziatisch (natuurlijk niet in het chinees geschreven
    > Sfeer van de cover Aziatisch, historisch, mysterieus, een element van kersenbloesem, maar niet té roze!
    > Extra's? niet zwart-wit aub
    graag waarschuwen!
    Succes!!
    xoxo


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Ik ben erg ziek op het moment, dus maak ik de covers in het weekend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    FantasyDreamer schreef:
    User naam hoeft er niet op
    De titel mag er op

    Samenvatting:
    Keya Aurae Alumslayer, Woont in Rivendell, en wilt al haar hele leven weg uit Rivendell ze heeft zich er nooit echt thuis gevoeld. Iedereen heeft haar daar altijd een vreemd meisje gevonden, Op een dag krijgt ze te horen dat ze half elves is en half dwerg ze draagt dan ook de achternaam van haar vader Debur.

    En dat haar echte ouders vermoord zijn door Azog de reuzen Ork, Op een dag komen er Dwergen in Rivendell en Keya is vast besloten om mee te gaan niet wetend wat haar nog te wachten staat.

    Het liefst Horizon taal.

    Sfeer: Licht en donker
    Niks extra,s
    Waarschuwen als de cover klaar is: Ja graag




    Hij is aanklikbaar. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    HelenaRavenclaw schreef:
    | Moet jouw username erop? Nee, maar mijn naam mag wel : Sharon

    | Titel van het verhaal en moet die erop? The diary of Helena Ravenclaw

    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    Eindelijk wordt het verhaal van Helena Ravenklauw vertelt, de dochter van Rowena Ravenklauw, een van de oprichters van Zweinstein. Lees mee hoe haar jaren op Zweinstein vergaan, hoe ze de hofmakerij van een jongeman afslaat en wat haar uiteindelijk ertoe brengt om haar moeders diadeem te stelen.


    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)


    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    http://www.hp-lexicon.org/images/rj/rj_castle.gif
    Of een ander plaatje van hogwarts maar diegene die ik mooi vind zijn allemaal gifs -_-


    | Horizontaal of verticaal kijk maar wat het mooiste is

    | Sfeer mysterieus,middeleeuws en een beetje duister

    | Extra een beetje een middeleeuws tintje

    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is? hij staat onder mt :Y)






    Ze zijn aanklikbaar. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hajime schreef:
    (...)





    Ze zijn aanklikbaar. (:



    I love them! thanks again!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    (...)


    I love them! thanks again!!


    Geen dank!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    | Moet jouw username erop? Ja
    | Titel van het verhaal en moet die erop? I Lost You, I Miss You, I Wanna Hold You - Harry Styles & ja, liefst wel (:
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)

    Margot en Harry zijn beste vrienden, samen maken ze de grootste lol. Op een dag verhuisd de familie van Margot naar Amerika en zij moet mee. Het contact tussen Harry en Margot verwaterd, en in Californië - waar ze nu wonen - maakt ze nieuwe vrienden en zelfs naar mate dat de tijd verdrijft krijgt ze een vriendje. Op een dag besluit ze om terug te gaan naar Londen, waar ze Harry terug ontmoet. En hij heeft nu ook een vriendinnetje, maar Margot beseft als ze Harry nog eens ziet dat ze verliefd is op hem.

    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)



    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)


    | Horizontaal of verticaal? Horizontaal
    | Sfeer? Dramatisch
    | Extra? /
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is? Ja, graag (:


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne