• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 21:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Braniel schreef:
    (...)
    Maak een warme kruik. (:

    Smart idea, alleen de kruik even vinden :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hell, ik moet zo dringend naar de wc maar mijn vader en z'n vriendin zitten een beetje erg luide seks te hebben. Godverdomme. Hou gewoon eens even jullie bek of zo. =,=


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ^ Ga gewoon naar de wc.. En doe zelf extra luidruchtig.

    Stop alsjeblieft met die hele act. Ik word er gek van.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 23:31 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Blade schreef:
    Hell, ik moet zo dringend naar de wc maar mijn vader en z'n vriendin zitten een beetje erg luide seks te hebben. Godverdomme. Hou gewoon eens even jullie bek of zo. =,=


    O.o


    26 - 02 - '16

    Blade schreef:
    Hell, ik moet zo dringend naar de wc maar mijn vader en z'n vriendin zitten een beetje erg luide seks te hebben. Godverdomme. Hou gewoon eens even jullie bek of zo. =,=
    Omg, doen ze dat terwijl jij daar ook bent, wou. Ö


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Frosty schreef:
    (...)

    O.o

    Tsja. Ik kan wel door de grond zakken momenteel. Ik ben maar wat naar muziek gaan luisteren. :I


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Herzschmerz schreef:
    (...)Omg, doen ze dat terwijl jij daar ook bent, wou. Ö

    In hun eigen kamer natuurlijk, hahaha, niet óp de wc of zo. Alleen durf ik nu niet meer te gaan. x)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lol ik lag bij mam een op bed met de hond te spelen, pakt pap me bij mijn enkels en trekt hij me zoals in horrorfilms gebeurd van het bed af. Ik natuurlijk de act meespelen en de hond wilde me redden. Wat een lol, hahah

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 23:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    Lol ik lag bij mam een op bed met de hond te spelen, pakt pap me bij mijn enkels en trekt hij me zoals in horrorfilms gebeurd van het bed af. Ik natuurlijk de act meespelen en de hond wilde me redden. Wat een lol, hahah
    Yeah, dat is altijd een leuk moment!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Blade schreef:
    (...)
    In hun eigen kamer natuurlijk, hahaha, niet óp de wc of zo. Alleen durf ik nu niet meer te gaan. x)
    Gelukkig, haha. Snap ik, op naar de buren! *superman*


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Herzschmerz schreef:
    (...)Yeah, dat is altijd een leuk moment!


    Jah, leuke momenten zijn zeldzaam hier dus ik koester dit moment wel even (:
    Nou ga ik slapen, toedels!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Jah, leuke momenten zijn zeldzaam hier dus ik koester dit moment wel even (:
    Nou ga ik slapen, toedels!
    Herkenbaar, haha.
    Waarom gaat iedereen toch weg. ): Trusten!
    Ik moet wachten tot mn pa zegt dat ik naar boven moet gaan, nu hopen dat ie blijft slapen, meh wss kom ik toch binnen een uurtje terug, mwuhahaha.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 23:53 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Iemand die het leven niet meer ziet zitten en daarom anderen probeert te helpen, zodat zij nooit zo ver zullen komen...
    Want kan deze wereld toch triest zijn ):


    Stenenlikker

    Blade schreef:
    (...)
    Tsja. Ik kan wel door de grond zakken momenteel. Ik ben maar wat naar muziek gaan luisteren. :I


    Dat is vaak het beste om te doen ja.
    Ik heb ik vaak genoeg dat ik nog in de woonkamer zit en mn ouders naar bed zijn en ik ze dan hoor... :/


    Stenenlikker

    JasperJordan schreef:
    (...)
    Smart idea, alleen de kruik even vinden :Y)

    Soms heb ik wel slimme ideeën. Ik hoop voor je dat je, je kruik hebt gevonden voor de warmte.

    Blade schreef:
    Hell, ik moet zo dringend naar de wc maar mijn vader en z'n vriendin zitten een beetje erg luide seks te hebben. Godverdomme. Hou gewoon eens even jullie bek of zo. =,=

    Stiekem kijken ze gewoon een seksfilm i.p.v. het zelf uit te voeren. En mochten ze toch flikflooien, gewoon schreeuwen dat de buren ze nog kunnen horen. Dus dat het stiller moet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.