• Vampiers:

    Uiterlijk: De vampiers hebben de uiterlijk van de leeftijd dat ze gebeten zijn, waren ze 17, dan lijken ze eeuwen lang op een 17 jarige, was je 44 dan blijf je er ook eeuwenlang uitzien als een 44 jarige.
    Verder kunnen ze rode ogen krijgen vooral als ze boos zijn of honger hebben, verder kunnen hun hoektanden ook iets langer worden en scherper. Verder zijn er geen specifieke kenmerken voor een vampier.
    Krachten: Vampiers hebben minstens 1 kracht die er dan ook maar een a twee vampiers kunnen hebben bev onzichtbaarheid, gedachtelezen, mensen hun gezicht, reuk en gehoorvermogen voor een bepaalde tijd afnemen etc. Maar er zijn ook bepaalde dingen die alle vampiers al hebben en dat zijn een wat betere gehoor, zicht en reuk vermogen, ze zijn sneller en sterker.
    Extra: vampiers kunnen alleen in de zon lopen door een soort amulet, een ketting, armband, ring etc.

    Jongens:
    1 Jude Thomas Nicholas Jeremiah William Sawye Rakharo
    2
    3
    Meisjes VOL!
    1 Emily June Hale TheHangingTree
    2 Izabella ‘‘Izzy’’ Fhearson MusicAndPeace
    3 Josephine "Jose" Lucille Blanche Sears Beckmann


    Halfgoden/godinnen:
    Uiterlijk: Een halfgod ziet er eigenlijk gewoon uit zoals elk ander mens, ze kunnen alleen ouder worden, kunnen een bepaalde kracht hebben.
    Krachten: Elk halfgod heeft een bepaalde kracht als die ouder dan ook een kracht heeft, ben je een kind van Zeus dan kan je het lucht beheersen, ben je kind van Poseidon dan kan je het water beheersen.(van de grote drie mogen er voor nu maar 1 kind zijn, later misschien wat meer.)
    Extra: -

    Jongens:
    1. Cyan Thunder Middle-Zeus-Mashtonx
    2. James Drake Parker Ares Luke_Pinguin
    3. Nathan Dylan Belladonna Pallas Athena Oneira
    4.
    Meisjes VOL!
    1. Serena Rossini –Poseidon-Alastor
    3.Tessa Gaia Lazar Bellona CharmedPaige
    4.Chelsey Aurora Santenera. Hades Minewt

    Weerwolf
    Uiterlijk: Als een weerwolf gewoon een mens is dan zie je er eigenlijk niks van dat het een weerwolf is, maar als hij verandert dan is het gewoon een wolf groot of klein, zwart, wit, grijs, bruin of wat voor kleur ook. In de eerste jaar kan een weerwolf alleen door de volle maan veranderen en kan hij het niet beïnvloede hij zal veranderen of hij het nou wilt of niet, maar langzaam leert diegene wel om te veranderen als hij het wilt maar ook om te veranderen wanneer het wilt zodat hij nooit meer afhankelijk is van de volle maan.
    Krachten: Een weerwolf heeft niet echt een specifieke kracht alleen dat ze wat sneller zijn als ze in wolfgedaante zijn, beter kunnen horen en ruiken maar dat alleen in wolf gedaante.
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes
    1. Lucia 'Lucy' Vanessa Graywell Minewt
    2.
    3.

    Tovenaars/Heksen:
    Uiterlijk: Lijken ook gewoon op mensen, kunnen ook iets ouder worden.
    Krachten: )
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes:
    1. Annabelle "Annie" Maxine Josanne Sophie Kelmeckis Rakharo
    2.
    3.

    Gedaanteverwisselaar:
    Uiterlijk: Gedaanteverwisselaars zien er gewoon uit als mensen maar kunnen in een bepaalde dier veranderen, arend, leeuw, wolf, slang, muis
    Krachten: Gedaanteverwisselaars kunnen veranderen in een bepaald dier, en erven ook hun eigenschap als ze in een dolfijn, haai, orka kunnen veranderen dan kunnen ze onder water ademen, kunnen ze in een dier dat goed is om in bomen te klimmen zoals een aap dan kunnen die dat ook.
    Extra: -

    Meisje: VOL!
    1. Melissa Green Charmedpaige
    2. Lux Rose Harper Toxciteit
    3. Livia TheMockingjay
    Jongens:
    1.Lavy Lefyfield Seto
    2.
    3.

    Elven:
    Uiterlijk: Elven zijn lang, elegant en lenig, meestal hebben ze lang haar en punt oren.
    Je hebt dan ook de duistere elfen, elfen die een donkerdere ogen hebben en meestal zwart haar.
    Krachten: Elfen hebben voornamelijk het kracht van de natuur, en het genezing ze helpen daarom vaak in het ziekenzaal
    Extra: -

    Jongens:
    1.Legolas Tigrisblack Robind19
    2.
    3.
    Meisjes
    1.Nicole Horan natuurix
    2.Tauriel Norin Thirisdis Walkers
    3.

    Engelen:
    Uiterlijk: Engelen hebben prachtige haren wit, tot zilver tot blond met mooie helderblauwe ogen de helder blauwste die er bestaan, ze hebben een bleke huid maar zijn verder wel net zoals de elfen prachtige wezens, ze kunnen vliegen en hebben dan ook prachtige witte vleugels die ze elk moment kunnen laten verschijnen en weer laten verdwijnen, engelen kunnen eeuwenoud worden eigenlijk zijn het net als vampiers onsterfelijk.
    Karakter: Engelen zijn de puurste wezens, als ze over engelen spreken noemen ze hun ook wel eens de puurste ziel omdat ze goedheid zelve zijn. Engelen hebben meestal wel een zwakke plek zoals wilt graag andere helpen waardoor ze iemand vertrouwen die ze eigenlijk niet moeten vertrouwen.
    Krachten: Een engel heeft ook verschillende krachten maakt niks uit wat kan van alles zijn. De krachten die alle engelen hebben zijn vliegen, het goedheid in iemand zien en zien wat hun verleden was en hun toekomst word.

    Extra: -
    Jongens:
    1.Ethan Angel Ford Mashtonx
    2.
    3.
    Meisjes
    1.
    2.
    3.


    Demonen

    Uiterlijk: Demonen zijn de tegenovergestelde van Engelen. De demonen die onder de zonen van Satan staan hebben rode ogen en kleine hoorns die ze wel kunnen laten verdwijnen als ze dat willen. Kinderen van Satan hebben daar in tegen zwarte ogen en grotere hoorns beide kunnen hun ogen wel gewoon in mensenkleur veranderen. Verder hebben ze wel allemaal zwarte vleugels.
    Karakter: Demonen worden de duisterste ziel genoemd omdat ze gemeen waren, en alleen maar leed veroorzaakte toch wilde ze de demonen kinderen ook op deze school toelaten en tot nu ging dat nog vrij goed.
    Krachten: Demonen kunnen hun duisterste stukje ziel zien ook al weten die niet dat ze die hebben ook hun kunnen vliegen en ieder hun verleden en toekomst zien, hun bezitten ook de kracht vuur.
    Extra:

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes
    1.athan azazel Robind19
    2.
    3.

    Hybrids
    Demon x Engel
    Adriana Keaira Delatorre.




    Leraren:

    Ik maak binnenkort ook een rollentopic aan, dan komen er meer info over bepaalde lessen en weten diegene die de leraren spelen ook welk les voor welk wezens is.
    Magie:
    Water sturen:
    Vuur beheersen:
    Vliegles:
    Wiskunde:
    Italiaans:
    Geschiedenis van de sterfelijke wereld:
    Geschiedenis van Mythologie en de toverkunst (afwisselend):
    Zwaardvechten training:
    Vechttraining en wapen gebruik: Daryl Duane Dixon.
    Training voor vampiers:
    Training voor weerwolven:
    Gedaanteverwisseling:
    Medische zorg:
    Natuur:
    Dier & Fabeldieren (Afwisselend)
    Er kunnen nog lessen bij komen, of een andere naam krijgen.


    Het kasteel:
    Op de begane grond:
    Keuken
    De keuken is officieel verboden terrein voor alle leerlingen je mag er alleen komen als je toestemming van een leraar hebt/
    Eetzaal
    De eetzaal zijn er verschillende lange tafels, voor diegene die harry potter kennen moet je denken aan de grote zaal, met rijen lange tafels en aan t einde nog een lange tafel waar de leraren en de schoolhoofd aan zitten.
    Woonkamer
    Dit is eigenlijk een gezamelijke woonruimte waar zowel leerlingen en leraren mogen zijn.
    Toiletten.
    Woonkamer voor de leraren voor als ze alleen met leraren willen zijn en iets prive moeten bespreken.
    Tweede verdieping
    Slaapkamers voor de meisjes
    Woonkamer waar alleen meisjes zijn toegestaan
    Kleine bibliotheek
    Badkamer die elk kamer een eigen heeft.
    Derde verdieping
    Jongensslaapzaal
    Woonkamer alleen voor de jongens

    Elk leraar heeft een eigen slaapkamer o een huisje vlakbij het school dit mag diegene zelf kiezen daarom dat er nog geen lerarenkamers staat.
    De verdiepingen waar de lessen worden gegeven komen later allemaal nog.
    En aangezien ik slecht ben in lesroosters komt maak ik die ook niet, als iemand die een leraar speelt het leuk vind om het te doen voor zijn les dan mag dat.


    Vervoer
    Als je uit een ver land komt, dan kan je met de sterfelijke vervoer gaan, vliegtuig, trein, boot maar als je kan vliegen, of onder water kan ademen kan je natuurlijk ook voor kiezen om zo te gaan.
    Dan kom je ergens in een afgelegen stuk bij een station, wat wat geen enkele niet magische iemand weet te vinden en of die wel bestaat, daar staat een trein die je de grootste gedeelde richting het kasteel zou brengen het wordt een lange reis omdat de trein bijna alleen maar omhoog moet gaan, daarna stopt de trein bij een perron waar koetsen met witte of zwarte paarden op je staat te wachten en je verder brengt naar het kasteel.


    Indeling van de slaapkamers
    Elk soort wezen zit met zijn vijven op een kamer, dus vijf weerwolfen, vijf vampiers etc.
    Hier komt dan die indeling te staan bij wie je in een kamer slaapt, elke kamer heeft een eigen badkamer.

    Regels:
    -Maximaal 2 personages per persoon later misschien 3 maar nu even 2.
    -Minimaal 200 woorden per post, ik vind het niet heel erg als je een x iets minder hebt maar dat moet niet steeds gebeuren.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Elke week minstens 1x reageren als dat niet lukt doorgeven.
    -Ben je op vakantie of kun je door een andere reden niet elke week posten graag doorgeven.



    Begin
    Een nieuwe schooljaar begint bijna iedereen vanaf hun woonplaats op weg naar de school

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 20:21 ]

    [Mon topieks]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 20:29 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    (Mijn topics)


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Legolas Tigrisblack

    Ik controleerde nog keer mijn tas voor ik hem optilde. Snel liep ik naar beneden. Ik keek naar mijn zorgouders. Gaf ze een knuffel en liep naar buiten. Rustig strekt ik me arm waar een havik op landde. "hallo vriend" zei ik tegen hem. Ik liep veder het bos door tot ik bij de uitgang kwam. Ik liep twee kilometer toen ik in het dorp aankwam. Ik keek om me heen tot ik mijn oom zag. Rustig liep ik naar hem toe. Gaf hem een hand en stapte in de auto. Elk jaar bracht hij mij heen. Alleen omdat mijn zorgouders geen auto wouden. Na een uur rijden zag ik het station.Weer een schooljaar met vrienden en vijanden. Mijn oom stopte en ik stapte uit. Liep naar de trein en stapte in. Na de lange rit kwamen we aan. Ik stapte in de koets die ons heen bracht .Ik gooide mijn arm omhoog zodat mijn havik ging vliegen. "ik zie je wel weer op mijn kamer. " riep ik nog naar hem. Ik keek om mee heen of ik vrienden zag. Terwijl ik rustig het gebouw in liep. Ik snoof de bekende geur op. Je zag al verschillende wezens lopen. En je kon makkelijk de eerste jaar eruit pikken. Snel liep ik naar mijn kamrr. Na vier jaar weet je wel waar die is.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 20:45 ]

    Athan azazel

    Ik keek rond en liep veder. Op naar school. Toen ik de stad uit was liet ik mijn vleugels verschijnen en steeg ik op. Na een half uur kwam ik op het station aan. Ik landoe en liet mijn vleugels verdwijnen. Ik stapte de trein in en ging zitten. Ik keek naar buiten terwijl de trein reed. Ik vermeed al het contact met mijn mede mensen . na een paar minuten sloot ik mijn ogen tot de trein stopte. Ik stapte uit en liep na de koets. Ik keek iin de tas en zag daar mijn hond. toen ik zat haalde ik hem uit mijn tas. Rustig aaide ik hem tot we aankwamen. Ik zette hem op de grond en liep naar het gebouw. Terwijl die rustig achter mij aan dribbelen.ik liep direct door naar boven .. ik kwam Legolas nog tegen maar ei niks. Ik sprak hem nooit. Ik kende hem doordat ik de eerste dag van jaar één bij hem in de coupé zat. Ik had hem veder nooit gesproken. Ik tilde hell in mijn tas. En liep naar mijn kamer. Ik deed hem open en koos mijn bed. Ik maakte van mijn tas een nestje voor hell. En legde de kleding op de juiste plek. Ik liet me op mijn bed zakken en ging even heerlijk liggen.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 21:08 ]

    [MT]


    El Diablo.

    Cyan Thunder Middle || Zoon van Zeus || Bliksem en Lucht besturen



    Voor mijn gevoel was het veel te vroeg toen ik mijn wekker hoorde gaan. Nog exact éen hele dag te gaan voordat school weer begon. Ik wist al zeker dat de reis van wel 24 uur een complete hell zou worden. Een dag afzien is veel, onmenselijk veel. Gelukkig kan ik als ik in het vliegtuig zit nog 19 uur slapen, anders was het echt éen grote ramp.
    Langzaam sta ik op. Mijn koffers zijn allemaal al gepakt en mijn hele familie heb ik gisteravond al gedag gezegd zodat ik ze niet zo vroeg op de ochtend wakker zou hoeven te maken.
    Nadat ik mijn favoriete bandana in mijn haar had geknoopt en me aan had gekleed was ik klaar om te gaan. Op het vliegveld at ik wel wat, ik had daar tenslotte 2 uur doordat je 2 uur van te voren aanwezig moet zijn.
    Toen ik eindelijk buiten stond was ik er van overtuigd dat ik alles had. Etu zat veilig op mijn schouder en ik had 1 koffer bij waar al het hoognodige in zat. Mocht ik uiteindelijk toch iets vergeten zijn (wat altijd wel gebeurd) kan ik het daar ook nog halen, dus zo'n ramp is het ook weer niet.
    Mijn koffer gooi ik achterin mijn auto waarna ik mijn kofferbak dicht sla en voorin aan de bestuurderskant ga zitten. Een aantal maanden geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald, hierdoor hoef ik niet meer overal heen gebracht te worden.
    Etu neemt zijn plek in naast me en binnen een mum van tijd zijn we bij de vluchthaven aangekomen.

    Na een werkelijk rampzalige vlucht ben ik eindelijk bij de trein aangekomen. Ik neem plaats in een van de coupés en staar een beetje uit het raam. Ik verwacht niet veel meer van mijn laatste schooljaar. De hoop dat school in iets leuks zou veranderen heb ik al lang opgegeven.
    Ik gaap een keer; ik weet nu al dat mijn jetlag de eerste week ernstig gaat zijn. Dat wordt dan maar weer eens een dagje skippen. De voorgaande jaren heb ik misschien uiterlijk 5x in het nablijflokaal gezeten terwijl ik minstens 4 keer zo veel uren heb verzuimd.
    De trein stopt op een perron waar allemaal koetsen klaar staan. Ik kies een een koets uit met een jong uitziend zwart paard. Hoe jonger het beest is, hoe eerder ik op school ben en op bed kan gaan liggen.
    Mijn koffers gooi ik in de koets waarna ik zelf ook ga zitten.
    Voor ik het wist was ik bij het kasteel aangekomen. Het was veel groter dan ik me kan herinneren.
    De deuren staan al open en ik stap naar binnen met mijn koffer achter me aan rollend. Etu zit al binnen en vliegt op me af als hij me ziet. Hij zet zijn poten weer op mijn schouder neer. Een glimlach verschijnt op mijn lippen. Dit is de eerste en waarschijnlijk ook de laatste keer dat ik glimlach binnen school. Want zin heb ik hier totaal niet in.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 14:46 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    {MT}


    Physics is awesome

    Annabelle Kelmeckis
    Met mijn kin in mijn handpalm steunende, staarde ik uit het raampje van het vliegtuig. Alle tijdschriften die ik had meegenomen voor de vlucht naar Italië en ik had de eerste paar uur van de vlucht al zitten tekenen. Gelukkig was ik er echter bijna.
    Het zachte gejank van Mayhem haalde mij uit mijn gedachten. Ik boog voorover, zodat ik haar kon aankijken. Ze duwde haar neus tegen het gaas van de tas waar ze in zat. "Ik weet het." mompelde ik. "Nog maar even." Mayhem liet nog een klagend geluid horen, voordat ze haar kop weer neerlegde.
    Ik ging weer terug naar achteren zitten en staarde weer uit het raam. Die laatste paar uur in het vliegtuig duurde altijd het langst.

    "Kent hier iemand ehbo?!"
    Ik schrok wakker van schreeuwende mensen die opstonden van hun stoel en door het smalle gangpad richting een rij een paar meter verderop renden. Nog steeds wazig van de slaap stond ik op om te zien waar alle commotie over ging.
    "Hij stikt!"
    "Alsjeblieft, kent iemand hier heimlich?"
    Iedereen stond in de weg, dus ik stapte op een stoel die iemand al had achtergelaten om te gaan kijken wat er aan de hand was. Ergens een paar rijen verderop, probeerde iemand de heimlich te doen bij een jongen, die langzaamaan blauw aanliep. Meteen sprong ik van de stoel af en duwde mezelf door de mensen, voor zover dat mogelijk was. "Ik ken ehbo!" riep ik. Gelukkig lieten de mensen me door. De jongen probeerde zichzelf standvastig omhoog te houden aan een stoel, terwijl anderen op zijn rug sloegen of hem nog meer probeerden te helpen. Vlug ging ik achter hem staan en probeerde heimlich greep toe te passen. Maar de jongen was al te lang en ik voelde hem slap worden in mijn armen. Een misselijk gevoel verspreidde zich in mijn onderbuik. Langzaam liet ik hem zakken op de grond en ik kwam terug in de realiteit. Mensen om me heen schreeuwden.
    Zonder te weten wat er precies gebeurde, boog ik voorover, over de jongen heen. Woorden kwamen in me op en alsof ik precies wist wat ik aan het doen was, fluisterde ik ze terwijl ik kracht in me op voelde komen. De krachten vloeiden uit mijn vingers en ik voelde mijn vingertoppen als het ware branden. Mijn nagels groeven dicht in zijn armen terwijl ik mijn krachten uitblies in zijn geopende mond.
    Even gebeurde er niks, maar toen begon het vliegtuig te schudden. De stewardessen kwamen nu pas te voorschijn en stuurde iedereen naar hun stoelen toe. Er kwam er eentje naast me staan en verzocht me vriendelijk, om terug naar mijn stoel te gaan en dat zij het zou overnemen van me. Maar mijn spieren bewogen niet mee, alsof ze onder stroom stonden.
    Opeens schoten de ogen van de jongen open. Mijn handen knepen zich in vuisten en ik sloeg nog een keer goed op zijn borst, waarna er iets uit zijn mond schoot en ergens achter me neer kwam. Zijn grote, blauwe ogen keken me verschrikt aan en hij kwam in een hoestbui. Mijn hart was nog steeds aan het kloppen als een gek.
    Het voelde alsof ik zweefde. Mijn hoofd bonkte, maar voor de rest voelde ik me alsof ik zweefde. Mijn handen trilden en ik voelde hoe iemand me tegenhield toen ik naar de zijkant op de zachte vloer van het vliegtuig neerzakte.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 23:21 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Mashtonx schreef:
    [Mon topieks]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mijn topic


    Vampire + Servant = Servamp

    Mijn topic


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-


    Tessa Gaia Lazar


    Ik werd 's ochtends wakker door een afgrijselijk geluid. Met mijn hand sloeg ik wat om me heen tot ik eindelijk mijn wekker had gevonden.
    Ik kleedde me snel aan en liep naar beneden. Mijn vader lag waarschijnlijk nog te slapen, welk gestoord persoon staat er dan ook om half zeven op...
    Ondanks mijn vermoeidheid maakte ik snel wat eten klaar, zoals gewoonlijk twee keer zoveel. Ik liep naar buiten, waar ik een kampvuur had staan en gooide de helft van het eten in het vuur. Ik prevelde snel een gebed aan de goden, dit maal vooral aan Jupiter, in de hoop dat hij het vliegtuig waarmee ik later vandaag naar Italië zou gaan, niet uit de lucht zou schieten. Daarna liep ik weer naar binnen en at de rest van het eten op.
    Toen ik dat had gedaan ging ik op zoek naar mijn hertje. Bambi mocht gewoon overal in het huis lopen en kon dus eigenlijk overal wel zijn.
    Achter me hoorde ik wat geluid en ik draaide me om, om vervolgens Bambi te zien staan.
    Snel gaf ik haar wat eten en ik bad nog even naar Diana.
    Daarna liep ik weer naar mijn kamer. Daar aangekomen trok ik mijn kast open en ik grijnsde breed.
    Ik pakte mijn wapenriem, waar standaard een schede woor werpmessen aan zat en natuurlijk een soort houder voor mijn cornucopia.
    Ook pakte ik een gouden ketting. Op het eerste gezicht was die ketting niks bijzonders, gewoon een ketting met een bedeltje van een zwaard.
    Het speciale aan deze ketting was dat ik het zwaard groter kon laten worden, en dodelijker. Vele malen dodelijker.
    De wapens die ik niet onopvallend mee kon nemen, zoals mijn pijl en boog, deed ik in de cornucopia.
    Vervolgens liep ik naar de kamer van mijn vader die, verbazingwekkend genoeg, nog steeds lag te slapen.
    Ik maakte hem wakker en zei dat hij moest opschieten, omdat ik anders mijn vlucht zou missen.

    Na een saaie vlucht was ik eindelijk bij het kasteel aangekomen. Bambi huppelde vrolijk naast me en likte even aan mijn hand.
    Ik stopte even met lopen om haar te knuffelen en daarna liepen we weer door.
    Bambi rende voor me uit en glimlachend begon ik ook te rennen.
    Eenmaal voor de kasteel deuren vervaagde mijn glimlach echter, want ik had totaal geen zin in school.
    Desondanks liep ik door, naar mijn slaapkamer. Na een tijdje liep Bambi een andere kant op.
    Ik versnelde mijn passen toen en was binnen een minuut bij mijn slaapkamer.
    Ik dumpte mijn tas op het bed en plofte er zelf achteraan.
    Daarna pakte ik een boek uit mijn tas en begon te lezen.


    be gay do crimes

    Athan azazel

    Ik keek naar hell. Ik zuchtte diep. "hell we gaan wandelen. Nou ja ik ga klieren en jij gaat wandelen. Ja ik weet dat je niet graag aan de riem maar dit keer moet het. " zei ik tegen hell. Ik pakte zijn riem en deed hem bij hell om. Samen met hell liep ik de gang op naar d ingang. Daar aangekomen zie ik nog steeds veel mensen. Ik grijns als ik al een paar slachtoffers zie. "hell cute! " zei ik streng. Hij ging liggen met zijn poot op zijn snuit. Je kon geen littekens meer zien. Een meisje, duidelijk een engel, stapte op hem af en vroeg of ze hem mocht aaien. Ik knikte dat het goed was. Op het moment dat het arme kind de hond raakte sprong die op en leek het net een monster. Ik kon mijn lach niet meer in houden toen het meisje bang weg rende. "braaf hell" zei ik toen hij weer ontspande. Ik liep naar buiten en liet hen los. Hij rende naar voren en snuffelde overal. Ij keek om me heen en zag vele soorten. Heksen vampiers engelen mede duivels. Ik moet he maar accepteren. Ik liep achter hell aan tot we bij de stop van de koetsen kwamen. Daar stond ik stil en keek om me heen.


    Melissa Green || Gedaanteverwisselaar, wolf


    Met mijn rugzak in mijn bek ren ik vrolijk door het bos.
    Mijn poten maken een roffelend geluid op de grond en ik ben al een paar keer bijna tegen bomen opgeknald.
    Als ik weer een noodstop moet maken laat ik mijn tas even vallen en uitgelaten jank ik.
    Daarna pak ik mijn tas weer op en ren verder. De groep wolfen waar ik de afgelopen jaren bij was, heb ik verlaten en nu ga ik naar Drake Altro's.
    Eerst was ik van huis weggelopen omdat ik totaal geen zin had daar heen te gaan. Ik zie een eekhoorn een boom in klimmen en vrolijk kwispelend blijf ik onder de boom staan. Ik blaf een paar keer, maar de eekhoorn is niet zo dom om naar beneden te komen.
    Ik besluit weer door te rennen, alhoewel ik toch een paar keer op wat beesten jaag.
    Na een tijdje heb ik toch een eekhoorn te pakken en ik verander snel even in een mens.
    Ik maak een klein vuurtje en bereid de eekhoorn. Terwijl de eekhoorn staat te braden bedenk ik me dat ik de hele dag nog niks gegeten heb.
    Nadat de eekhoorn eindelijk klaar is, en naar binnen geschrokt, verander ik weer in een wolf en ren verder naar de school.
    Als ik bij de plek kom waar ik eigenlijk aan zou komen per koets, blijf ik stil staan tussen de bomen en verander ik naar mijn mensen gedaante.
    Ik zie een jongen staan met hond en loop naar hem toe, nadat ik mijn tas over mijn schouder geslingerd heb.
    "Hey", zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 16:03 ]


    be gay do crimes

    Athan azazel

    Ik pakte een bal uit mijn zak en gooide die weg. Hell rende erheen en kwam er weer mee terug. Dit deden we een paar keer. Terwijl mijn gedachte bezig was met nieuwe grappen. Ik gooide voor de laaste keer de bal. "stuk!" riep ik. Hell rende er ahter aan en beet de bal kapot. Ik knikte goedkeurend. Ik keek om me heen en begon hell te kriebelen. Tot ik een meisje uit de bos zag komen. Ik stond op. "hey" zei ze. Ik knikte naar haar. "hey. Ik ben athan." vroeg ik haar. Ik ging haar na. Geen rode ogen. Dus ze is waarschijnlijk geen vampier. Geen goede aura. En geen slechte aura. Dus geen duivel of engel. Geen puntoren dus geen elf. Ze kan dus heks gedaanteverwisseling, halfgod en weerwolf zijn. Ik keek haar rustig aan. De honden grap ging nu niet werken. Ik denk niet dat ze in mijn monstergrap ging trappen. Mischien een hart aan val grap. Alleen vond ik dat ook weer te heftig. Ik wist ik. Ik glimlachte naar haar en verlaagde mijn ademhaling waardoor ik bleker werd. "help" piepte ik waarnaar ik flauw viel. Ik hoopte dat de grap er goed uit zag en geloofwaardig.