• Vampiers:

    Uiterlijk: De vampiers hebben de uiterlijk van de leeftijd dat ze gebeten zijn, waren ze 17, dan lijken ze eeuwen lang op een 17 jarige, was je 44 dan blijf je er ook eeuwenlang uitzien als een 44 jarige.
    Verder kunnen ze rode ogen krijgen vooral als ze boos zijn of honger hebben, verder kunnen hun hoektanden ook iets langer worden en scherper. Verder zijn er geen specifieke kenmerken voor een vampier.
    Krachten: Vampiers hebben minstens 1 kracht die er dan ook maar een a twee vampiers kunnen hebben bev onzichtbaarheid, gedachtelezen, mensen hun gezicht, reuk en gehoorvermogen voor een bepaalde tijd afnemen etc. Maar er zijn ook bepaalde dingen die alle vampiers al hebben en dat zijn een wat betere gehoor, zicht en reuk vermogen, ze zijn sneller en sterker.
    Extra: vampiers kunnen alleen in de zon lopen door een soort amulet, een ketting, armband, ring etc.

    Jongens:
    1 Jude Thomas Nicholas Jeremiah William Sawye Rakharo
    2
    3
    Meisjes VOL!
    1 Emily June Hale TheHangingTree
    2 Izabella ‘‘Izzy’’ Fhearson MusicAndPeace
    3 Josephine "Jose" Lucille Blanche Sears Beckmann


    Halfgoden/godinnen:
    Uiterlijk: Een halfgod ziet er eigenlijk gewoon uit zoals elk ander mens, ze kunnen alleen ouder worden, kunnen een bepaalde kracht hebben.
    Krachten: Elk halfgod heeft een bepaalde kracht als die ouder dan ook een kracht heeft, ben je een kind van Zeus dan kan je het lucht beheersen, ben je kind van Poseidon dan kan je het water beheersen.(van de grote drie mogen er voor nu maar 1 kind zijn, later misschien wat meer.)
    Extra: -

    Jongens:
    1. Cyan Thunder Middle-Zeus-Mashtonx
    2. James Drake Parker Ares Luke_Pinguin
    3. Nathan Dylan Belladonna Pallas Athena Oneira
    4.
    Meisjes VOL!
    1. Serena Rossini –Poseidon-Alastor
    3.Tessa Gaia Lazar Bellona CharmedPaige
    4.Chelsey Aurora Santenera. Hades Minewt

    Weerwolf
    Uiterlijk: Als een weerwolf gewoon een mens is dan zie je er eigenlijk niks van dat het een weerwolf is, maar als hij verandert dan is het gewoon een wolf groot of klein, zwart, wit, grijs, bruin of wat voor kleur ook. In de eerste jaar kan een weerwolf alleen door de volle maan veranderen en kan hij het niet beïnvloede hij zal veranderen of hij het nou wilt of niet, maar langzaam leert diegene wel om te veranderen als hij het wilt maar ook om te veranderen wanneer het wilt zodat hij nooit meer afhankelijk is van de volle maan.
    Krachten: Een weerwolf heeft niet echt een specifieke kracht alleen dat ze wat sneller zijn als ze in wolfgedaante zijn, beter kunnen horen en ruiken maar dat alleen in wolf gedaante.
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes
    1. Lucia 'Lucy' Vanessa Graywell Minewt
    2.
    3.

    Tovenaars/Heksen:
    Uiterlijk: Lijken ook gewoon op mensen, kunnen ook iets ouder worden.
    Krachten: )
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes:
    1. Annabelle "Annie" Maxine Josanne Sophie Kelmeckis Rakharo
    2.
    3.

    Gedaanteverwisselaar:
    Uiterlijk: Gedaanteverwisselaars zien er gewoon uit als mensen maar kunnen in een bepaalde dier veranderen, arend, leeuw, wolf, slang, muis
    Krachten: Gedaanteverwisselaars kunnen veranderen in een bepaald dier, en erven ook hun eigenschap als ze in een dolfijn, haai, orka kunnen veranderen dan kunnen ze onder water ademen, kunnen ze in een dier dat goed is om in bomen te klimmen zoals een aap dan kunnen die dat ook.
    Extra: -

    Meisje: VOL!
    1. Melissa Green Charmedpaige
    2. Lux Rose Harper Toxciteit
    3. Livia TheMockingjay
    Jongens:
    1.Lavy Lefyfield Seto
    2.
    3.

    Elven:
    Uiterlijk: Elven zijn lang, elegant en lenig, meestal hebben ze lang haar en punt oren.
    Je hebt dan ook de duistere elfen, elfen die een donkerdere ogen hebben en meestal zwart haar.
    Krachten: Elfen hebben voornamelijk het kracht van de natuur, en het genezing ze helpen daarom vaak in het ziekenzaal
    Extra: -

    Jongens:
    1.Legolas Tigrisblack Robind19
    2.
    3.
    Meisjes
    1.Nicole Horan natuurix
    2.Tauriel Norin Thirisdis Walkers
    3.

    Engelen:
    Uiterlijk: Engelen hebben prachtige haren wit, tot zilver tot blond met mooie helderblauwe ogen de helder blauwste die er bestaan, ze hebben een bleke huid maar zijn verder wel net zoals de elfen prachtige wezens, ze kunnen vliegen en hebben dan ook prachtige witte vleugels die ze elk moment kunnen laten verschijnen en weer laten verdwijnen, engelen kunnen eeuwenoud worden eigenlijk zijn het net als vampiers onsterfelijk.
    Karakter: Engelen zijn de puurste wezens, als ze over engelen spreken noemen ze hun ook wel eens de puurste ziel omdat ze goedheid zelve zijn. Engelen hebben meestal wel een zwakke plek zoals wilt graag andere helpen waardoor ze iemand vertrouwen die ze eigenlijk niet moeten vertrouwen.
    Krachten: Een engel heeft ook verschillende krachten maakt niks uit wat kan van alles zijn. De krachten die alle engelen hebben zijn vliegen, het goedheid in iemand zien en zien wat hun verleden was en hun toekomst word.

    Extra: -
    Jongens:
    1.Ethan Angel Ford Mashtonx
    2.
    3.
    Meisjes
    1.
    2.
    3.


    Demonen

    Uiterlijk: Demonen zijn de tegenovergestelde van Engelen. De demonen die onder de zonen van Satan staan hebben rode ogen en kleine hoorns die ze wel kunnen laten verdwijnen als ze dat willen. Kinderen van Satan hebben daar in tegen zwarte ogen en grotere hoorns beide kunnen hun ogen wel gewoon in mensenkleur veranderen. Verder hebben ze wel allemaal zwarte vleugels.
    Karakter: Demonen worden de duisterste ziel genoemd omdat ze gemeen waren, en alleen maar leed veroorzaakte toch wilde ze de demonen kinderen ook op deze school toelaten en tot nu ging dat nog vrij goed.
    Krachten: Demonen kunnen hun duisterste stukje ziel zien ook al weten die niet dat ze die hebben ook hun kunnen vliegen en ieder hun verleden en toekomst zien, hun bezitten ook de kracht vuur.
    Extra:

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes
    1.athan azazel Robind19
    2.
    3.

    Hybrids
    Demon x Engel
    Adriana Keaira Delatorre.




    Leraren:

    Ik maak binnenkort ook een rollentopic aan, dan komen er meer info over bepaalde lessen en weten diegene die de leraren spelen ook welk les voor welk wezens is.
    Magie:
    Water sturen:
    Vuur beheersen:
    Vliegles:
    Wiskunde:
    Italiaans:
    Geschiedenis van de sterfelijke wereld:
    Geschiedenis van Mythologie en de toverkunst (afwisselend):
    Zwaardvechten training:
    Vechttraining en wapen gebruik: Daryl Duane Dixon.
    Training voor vampiers:
    Training voor weerwolven:
    Gedaanteverwisseling:
    Medische zorg:
    Natuur:
    Dier & Fabeldieren (Afwisselend)
    Er kunnen nog lessen bij komen, of een andere naam krijgen.


    Het kasteel:
    Op de begane grond:
    Keuken
    De keuken is officieel verboden terrein voor alle leerlingen je mag er alleen komen als je toestemming van een leraar hebt/
    Eetzaal
    De eetzaal zijn er verschillende lange tafels, voor diegene die harry potter kennen moet je denken aan de grote zaal, met rijen lange tafels en aan t einde nog een lange tafel waar de leraren en de schoolhoofd aan zitten.
    Woonkamer
    Dit is eigenlijk een gezamelijke woonruimte waar zowel leerlingen en leraren mogen zijn.
    Toiletten.
    Woonkamer voor de leraren voor als ze alleen met leraren willen zijn en iets prive moeten bespreken.
    Tweede verdieping
    Slaapkamers voor de meisjes
    Woonkamer waar alleen meisjes zijn toegestaan
    Kleine bibliotheek
    Badkamer die elk kamer een eigen heeft.
    Derde verdieping
    Jongensslaapzaal
    Woonkamer alleen voor de jongens

    Elk leraar heeft een eigen slaapkamer o een huisje vlakbij het school dit mag diegene zelf kiezen daarom dat er nog geen lerarenkamers staat.
    De verdiepingen waar de lessen worden gegeven komen later allemaal nog.
    En aangezien ik slecht ben in lesroosters komt maak ik die ook niet, als iemand die een leraar speelt het leuk vind om het te doen voor zijn les dan mag dat.


    Vervoer
    Als je uit een ver land komt, dan kan je met de sterfelijke vervoer gaan, vliegtuig, trein, boot maar als je kan vliegen, of onder water kan ademen kan je natuurlijk ook voor kiezen om zo te gaan.
    Dan kom je ergens in een afgelegen stuk bij een station, wat wat geen enkele niet magische iemand weet te vinden en of die wel bestaat, daar staat een trein die je de grootste gedeelde richting het kasteel zou brengen het wordt een lange reis omdat de trein bijna alleen maar omhoog moet gaan, daarna stopt de trein bij een perron waar koetsen met witte of zwarte paarden op je staat te wachten en je verder brengt naar het kasteel.


    Indeling van de slaapkamers
    Elk soort wezen zit met zijn vijven op een kamer, dus vijf weerwolfen, vijf vampiers etc.
    Hier komt dan die indeling te staan bij wie je in een kamer slaapt, elke kamer heeft een eigen badkamer.

    Regels:
    -Maximaal 2 personages per persoon later misschien 3 maar nu even 2.
    -Minimaal 200 woorden per post, ik vind het niet heel erg als je een x iets minder hebt maar dat moet niet steeds gebeuren.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Elke week minstens 1x reageren als dat niet lukt doorgeven.
    -Ben je op vakantie of kun je door een andere reden niet elke week posten graag doorgeven.



    Begin
    Een nieuwe schooljaar begint bijna iedereen vanaf hun woonplaats op weg naar de school

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 20:21 ]

    TheMockingjay schreef:
    Robind19 kijk even in de andere, daar zijn we aan het overleggen ;)


    Toen ik dit typte Had astalor ook verzonden dus zag daarna pas.

    Robind19 schreef:
    (...)

    Toen ik dit typte Had astalor ook verzonden dus zag daarna pas.

    Oh ok. ;)


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Hi mensen! Ik heb dit topic overgenomen van Alastor omdat zij nu even geen tijd heeft ervoor. Voor vragen, klachten of opmerkingen kun je bij mij terecht. We gaan verder op de volgende dag en ik zal ook reageren als de leraren. School begint om half negen, de lessen duren een uur en de pauze een half uur.
    1e uur: Geschiedenis Mythologie en de toverkunst
    2e uur: Magie
    3e uur: Wiskunde
    Pauze
    4e uur: Italiaans
    5e uur: Zwaardvecht training + 20 min tijd om je op te frissen of te douchen.
    6e uur: Natuur
    School uit, de rest van de dag ben je vrij om te doen wat je wilt.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 16:06 ]


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Athan azazel

    Langzaam rekte ik me uit. Hell stond al springend naast me bed om uitgelaten te worden. Ik stond op en Had me snel omgekleed. En liep achter hell aan naar beneden. Ik liep even snel langs de eetzaal voor een broodje. Die ik lopend in de hand mee naar buiten nam. Terwijl hell voor me uit rende at ik mijn broodje op. Na een half uur gelopen te hebben keerde we terug naar het kasteel. Ik keek op de klok en zag dat ik nog ene half uur Had voor de eerste les. Ik liep terug naar mijn kamer en gaf hell eten en wat water. Ik legde ook wat speeltjes neer. Hij Was best lang alleen. En ook nog eens voor het eerst. had ik hem wel mee moeten nemen. Of gewoon thuis moeten laten? ik schudde de gedachte weg. Thuis laten Was geen optie geweest. En dat zal het ook niet worden. Ik liep weg en deed de deur achter me op slot. Kamer deelde ik toch niet. Dus kwam het mooi uit. Rustig liep ik naar het lokaal van eerste uur. Waar ik ruim optijd aan kwam zetten. Ik had niet eens gekeken welke les ik Had. Alleen maar waar.

    (Meraki_Romano went Lypophrenia)

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 16:42 ]


    be gay do crimes

    Livia Annabeth Donati


    Kreunend sloeg ik de piepende wekker uit. Ik legde mijn kussen op mijn hoofd om verder te slapen. Helaas werden mij plannen gedwarsboomd door een zekere hongerige pug. Blaffend en grommend viel Rose mijn tenen aan.
    'Rose! Niet doen!' grinnekend trok ik mijn voeten op tot mijn borst en haalde het kussen van mijn hoofd.
    'Mel, Lux we hebben zo school.' zuchtte ik.
    'Hmm-hmm.' Slaperig keek Lux me aan 'Maar ik wil helemaal niet.' Ik lachte en stond op. Ik liep naar de kast waar ik wat kleding uit pakte en me omklede. Ik gooide mijn pyjama op m'n bed. Daarna pakte ik Rose' eten's bakje en vulde het opnieuw met brokjes, toen pakte ik haar waterbakje en liep naar de badkamer. Waar ik die vulde met kraanwater. Toen ik die terugzette op zijn plek had Rose haar brokken al bijna weer op. Ik grinnekte. Het was een wonder dat ze niet ontzettend dik was.
    'Ik ga alvast naar de eetzaal, ik zie jullie zo!' zei ik tegen Mellisa en Lux.
    'Okey. Tot zo.' Klonk het slaperige antwoord. Ik riep Rose en ging op weg naar de eetzaal.


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Melissa Green || Gedaanteverwisselaar || Broek ~ shirt


    Ik word wakker door het gepiep van een wekker. Slaperig kijk ik even op, maar het schelle geluid is alweer gestopt. 'Mel, Lux, we hebben zo school', hoor ik Liv vervolgens zuchten. Ik stoot een of andere kreun uit die duidelijk maakt dat ik er totaal geen zin in heb. Desondanks trap ik mijn zachte donsdekens van me af, althans, dat probeer ik. In werkelijkheid faal ik hier best wel in omdat de pijn van gisteren een beetje teruggekeerd is tijdens mijn slaap. Ondertussen was Liv al omgekleed en in plaats van verder nog proberen mijn dekens van me af te trappen, liet ik me maar van bed af rollen. 'Ik ga alvast naar de eetzaal, ik zie jullie zo!', zei Liv. 'Okay, tot zo', antwoord ik en ik hoor Lux iets soortgelijks mompelen. Langzaam sta ik op en ik strompel naar mijn kledingkast. Aangezien ik het sowieso vrijwel nooit koud heb, pluk ik een shirtje en een kort broekje uit de kast. Mijn shirt had zoals gewoonlijk weer een... aardige tekst erop staan. Ook pakte ik schoon ondergoed en helemaal onderuit de kast plukte ik mijn slippers. Met mijn outfit in de handen loop ik naar de badkamer, nog steeds een beetje slaperig. Ik leg de kleren aan de kant waar ze niet nat kunnen worden van de douche en stap vervolgens onder de kap. Ik draai de kraan open en slaak nog net geen gil door het koude water waarmee ik begroet word. Snel stap ik onder de stralen vandaan en ik wacht tot ze wat warmer geworden zijn. Wanneer dat gebeurd is stap ik weer onder de, nu warme, stralen. Snel zorg ik ervoor dat mijn haren goed nat zijn, waarna ik ze goed inzeep met shampoo. Ook mijn lichaam was ik grondig en dan draai ik de douche uit. Ik pak een handdoek en droog mezelf af. Dan schiet ik snel mijn kleren aan en föhn ik mijn haar, zodat het niet meer in natte slierten langs mijn gezicht valt. Ik heb geen idee of Lux eigenlijk ook nog de badkamer in moet dus snel pluk ik mijn pyjama van de grond en loop ik terug onze slaapkamer in. Nadat ik de pyjama op mijn bed gelegd heb kijk ik even naar Lux. 'Als je wil, kan je de badkamer gebruiken', zeg ik haar. Vervolgens kijk ik op mijn rooster welke vakken ik vandaag allemaal heb, om daar de goede boeken voor te pakken en die in mijn tas te doen. 'Ik ga ook naar de eetzaal', meld ik alvorens de deur uit te lopen met mijn tas over mijn schouder. Ik kwam aan in de eetzaal, waar ik me naast Liv neer liet ploffen. Mijn tas zette ik op de grond naast me neer en toen begroette ik Liv pas. 'Hey', zei ik met een klein glimlachje om mijn mond.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 19:32 ]


    be gay do crimes

    Lux Harper

    "..zo school!" klonk de stem van Liv nog enigzins slaperig. Oh nee. Les. Gedwongen luisteren naar mensen met zo'n saaie monotone stem dat je er spontaan de neiging om van het dak af te springen kreeg. "Ik wil niet." mompel ik. Ondertussen hoor ik Liv zich al met ontzagwekkende snelheid aankleden, de deur uit lopen en Melissa de douche aanzetten. Vroeg opstaan was een normaal verschijnsel voor mij, maar niet met het vreselijke gepiep van een wekker; dan komt het niet goed. Zuchtend duw ik mezelf uit bed en trek mijn slaapkledij uit. Als ik mijn schone kleren heb gepakt loop ik naar de douche,zet hem aan en stoot dan haast mijn kop van schrik. Het water had net zo goed uit Antartica kunnen komen, zo koud. Als ik de douchekabine uitkom trek ik mijn kleren aan; een wit hemdje, een lichte spijkerbroek en lage witte allstars. Snel wat makeup en haren kammen, Siem en Bloesem voeren en terwijl ik mijn rugtas nog op mijn rug slinger loop ik de gang op.


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-

    Carla Greco-Dochent Geschiedenis Mythologie en de toverkunst-37 jaar oud-


    Ik vulde mijn waterkoker met water en zette hem aan, ik pakte een bord en wat brood om de rest van mijn ontbijt te gaan maken. Toen dat klaar was had het water al gekookt en goot ik het in een kopje waar ik eerder al een theezakje in had gelegd. Ik nam mijn ontbijt mee naar mijn kleine terras waar ik in de zon het opat. Toen keek ik op mijn horloge en zag dat het 08:47 was, snel liep ik met mijn lege bord en kopje terug naar mijn kleine keukentje. Om daarnaa me aan te kleden en mijn spullen te pakken. Ik deed mijn bruine haar in een knot en trok een witte broek met een zwarte blouse aan. Toen pakte ik mijn tas waar alle leerboeken inzaten en liep naar buiten. Ik deed de deur van mijn huisje op slot en keek naar het kasteel in de verte. Vanaf mijn huisje was het ongeveer tiem minuutjes lopen. Ik vond het altijd heerlijk om sochten's zo te lopen, vooral als het net herfst begon te worden. Na een tijdje wandelen kwam ik bij het kasteel waar ik mijn lokaal opzocht en de les voor berijde.

    Livia Annabeth Donati-Gedaanteverwisselaar


    In de eetzaal pakte ik een kop koffie en een broodje en begon te eten. Het duurde maar kort voordat Melissa naast me kwam zitten.
    'Hey,' zei ze.
    'Hi,' antwoorde ik. Ik keek op mijn rooster, als eerste hadden we Geschiedenis Mythologie en de Toverkunst. Mevrouw Greco dus, ik vond haar wel aardig en ze was leuker dan de docent die we eerst hadden.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 9:11 ]


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Livia Annabeth Donati-Gedaanteverwisselaar


    Toen ik klaar was met eten stond ik op.
    'Ik ga mijn tas even halen en daarna ga ik naar de les, zie ik je daar?' Melissa maakte een instemmend geluidje dat leek op "Prima." en ik ging terug naar mijn kamer. Onderweg kwam ik Lux tegen en ik porde plagerig in haar zij. 'Toch maar besloten om op te staan?'
    'Nou eigenlijk was ik da al heel lang van plan maa jij deed het gewoon eerder.' Ik lachte en zij ook. Ik liep weer door na even me Lux gepraat te hebben. Op mijn kamer pakte ik mijn tas en poetste mijn tanden. Daarna liep ik naar de vleugel aan het gebouw waar de meest normale lessen werden gegeven. Terwijl ik op mijn rooster keek zag ik dat we vanochtend al eerste Geschiedenis Mythologie en de toverkunst hadden. Ik keek op mijn telefoon hoe laat het was -3 voor half negen- en stapte iets sneller door. Toen ik bij het lokaal was liep ik naar binnen en groette ik Mevrouw Greco om daarna op een stoel te gaan zitten en mijn boek, schrift en pen e pakken.


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Athan azazel

    Bij het lokaal Was ii een paar oude bekende tegen gekomen. Waar ik mee aan de praat kwam. Alleen toen ik merkte dat veel mensen in het lokaal gingen besloot ik afscheid te nemen. Ik liep het lokaal in en ging ergens zitten. Ik keek naar de leraar. En bedacht plannen voor streken. Hallo nieuw schooljaar