• Vampiers:

    Uiterlijk: De vampiers hebben de uiterlijk van de leeftijd dat ze gebeten zijn, waren ze 17, dan lijken ze eeuwen lang op een 17 jarige, was je 44 dan blijf je er ook eeuwenlang uitzien als een 44 jarige.
    Verder kunnen ze rode ogen krijgen vooral als ze boos zijn of honger hebben, verder kunnen hun hoektanden ook iets langer worden en scherper. Verder zijn er geen specifieke kenmerken voor een vampier.
    Krachten: Vampiers hebben minstens 1 kracht die er dan ook maar een a twee vampiers kunnen hebben bev onzichtbaarheid, gedachtelezen, mensen hun gezicht, reuk en gehoorvermogen voor een bepaalde tijd afnemen etc. Maar er zijn ook bepaalde dingen die alle vampiers al hebben en dat zijn een wat betere gehoor, zicht en reuk vermogen, ze zijn sneller en sterker.
    Extra: vampiers kunnen alleen in de zon lopen door een soort amulet, een ketting, armband, ring etc.

    Jongens:
    1 Jude Thomas Nicholas Jeremiah William Sawye Rakharo
    2
    3
    Meisjes VOL!
    1 Emily June Hale TheHangingTree
    2 Izabella ‘‘Izzy’’ Fhearson MusicAndPeace
    3 Josephine "Jose" Lucille Blanche Sears Beckmann


    Halfgoden/godinnen:
    Uiterlijk: Een halfgod ziet er eigenlijk gewoon uit zoals elk ander mens, ze kunnen alleen ouder worden, kunnen een bepaalde kracht hebben.
    Krachten: Elk halfgod heeft een bepaalde kracht als die ouder dan ook een kracht heeft, ben je een kind van Zeus dan kan je het lucht beheersen, ben je kind van Poseidon dan kan je het water beheersen.(van de grote drie mogen er voor nu maar 1 kind zijn, later misschien wat meer.)
    Extra: -

    Jongens:
    1. Cyan Thunder Middle-Zeus-Mashtonx
    2. James Drake Parker Ares Luke_Pinguin
    3. Nathan Dylan Belladonna Pallas Athena Oneira
    4.
    Meisjes VOL!
    1. Serena Rossini –Poseidon-Alastor
    3.Tessa Gaia Lazar Bellona CharmedPaige
    4.Chelsey Aurora Santenera. Hades Minewt

    Weerwolf
    Uiterlijk: Als een weerwolf gewoon een mens is dan zie je er eigenlijk niks van dat het een weerwolf is, maar als hij verandert dan is het gewoon een wolf groot of klein, zwart, wit, grijs, bruin of wat voor kleur ook. In de eerste jaar kan een weerwolf alleen door de volle maan veranderen en kan hij het niet beïnvloede hij zal veranderen of hij het nou wilt of niet, maar langzaam leert diegene wel om te veranderen als hij het wilt maar ook om te veranderen wanneer het wilt zodat hij nooit meer afhankelijk is van de volle maan.
    Krachten: Een weerwolf heeft niet echt een specifieke kracht alleen dat ze wat sneller zijn als ze in wolfgedaante zijn, beter kunnen horen en ruiken maar dat alleen in wolf gedaante.
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes
    1. Lucia 'Lucy' Vanessa Graywell Minewt
    2.
    3.

    Tovenaars/Heksen:
    Uiterlijk: Lijken ook gewoon op mensen, kunnen ook iets ouder worden.
    Krachten: )
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes:
    1. Annabelle "Annie" Maxine Josanne Sophie Kelmeckis Rakharo
    2.
    3.

    Gedaanteverwisselaar:
    Uiterlijk: Gedaanteverwisselaars zien er gewoon uit als mensen maar kunnen in een bepaalde dier veranderen, arend, leeuw, wolf, slang, muis
    Krachten: Gedaanteverwisselaars kunnen veranderen in een bepaald dier, en erven ook hun eigenschap als ze in een dolfijn, haai, orka kunnen veranderen dan kunnen ze onder water ademen, kunnen ze in een dier dat goed is om in bomen te klimmen zoals een aap dan kunnen die dat ook.
    Extra: -

    Meisje: VOL!
    1. Melissa Green Charmedpaige
    2. Lux Rose Harper Toxciteit
    3. Livia TheMockingjay
    Jongens:
    1.Lavy Lefyfield Seto
    2.
    3.

    Elven:
    Uiterlijk: Elven zijn lang, elegant en lenig, meestal hebben ze lang haar en punt oren.
    Je hebt dan ook de duistere elfen, elfen die een donkerdere ogen hebben en meestal zwart haar.
    Krachten: Elfen hebben voornamelijk het kracht van de natuur, en het genezing ze helpen daarom vaak in het ziekenzaal
    Extra: -

    Jongens:
    1.Legolas Tigrisblack Robind19
    2.
    3.
    Meisjes
    1.Nicole Horan natuurix
    2.Tauriel Norin Thirisdis Walkers
    3.

    Engelen:
    Uiterlijk: Engelen hebben prachtige haren wit, tot zilver tot blond met mooie helderblauwe ogen de helder blauwste die er bestaan, ze hebben een bleke huid maar zijn verder wel net zoals de elfen prachtige wezens, ze kunnen vliegen en hebben dan ook prachtige witte vleugels die ze elk moment kunnen laten verschijnen en weer laten verdwijnen, engelen kunnen eeuwenoud worden eigenlijk zijn het net als vampiers onsterfelijk.
    Karakter: Engelen zijn de puurste wezens, als ze over engelen spreken noemen ze hun ook wel eens de puurste ziel omdat ze goedheid zelve zijn. Engelen hebben meestal wel een zwakke plek zoals wilt graag andere helpen waardoor ze iemand vertrouwen die ze eigenlijk niet moeten vertrouwen.
    Krachten: Een engel heeft ook verschillende krachten maakt niks uit wat kan van alles zijn. De krachten die alle engelen hebben zijn vliegen, het goedheid in iemand zien en zien wat hun verleden was en hun toekomst word.

    Extra: -
    Jongens:
    1.Ethan Angel Ford Mashtonx
    2.
    3.
    Meisjes
    1.
    2.
    3.


    Demonen

    Uiterlijk: Demonen zijn de tegenovergestelde van Engelen. De demonen die onder de zonen van Satan staan hebben rode ogen en kleine hoorns die ze wel kunnen laten verdwijnen als ze dat willen. Kinderen van Satan hebben daar in tegen zwarte ogen en grotere hoorns beide kunnen hun ogen wel gewoon in mensenkleur veranderen. Verder hebben ze wel allemaal zwarte vleugels.
    Karakter: Demonen worden de duisterste ziel genoemd omdat ze gemeen waren, en alleen maar leed veroorzaakte toch wilde ze de demonen kinderen ook op deze school toelaten en tot nu ging dat nog vrij goed.
    Krachten: Demonen kunnen hun duisterste stukje ziel zien ook al weten die niet dat ze die hebben ook hun kunnen vliegen en ieder hun verleden en toekomst zien, hun bezitten ook de kracht vuur.
    Extra:

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes
    1.athan azazel Robind19
    2.
    3.

    Hybrids
    Demon x Engel
    Adriana Keaira Delatorre.




    Leraren:

    Ik maak binnenkort ook een rollentopic aan, dan komen er meer info over bepaalde lessen en weten diegene die de leraren spelen ook welk les voor welk wezens is.
    Magie:
    Water sturen:
    Vuur beheersen:
    Vliegles:
    Wiskunde:
    Italiaans:
    Geschiedenis van de sterfelijke wereld:
    Geschiedenis van Mythologie en de toverkunst (afwisselend):
    Zwaardvechten training:
    Vechttraining en wapen gebruik: Daryl Duane Dixon.
    Training voor vampiers:
    Training voor weerwolven:
    Gedaanteverwisseling:
    Medische zorg:
    Natuur:
    Dier & Fabeldieren (Afwisselend)
    Er kunnen nog lessen bij komen, of een andere naam krijgen.


    Het kasteel:
    Op de begane grond:
    Keuken
    De keuken is officieel verboden terrein voor alle leerlingen je mag er alleen komen als je toestemming van een leraar hebt/
    Eetzaal
    De eetzaal zijn er verschillende lange tafels, voor diegene die harry potter kennen moet je denken aan de grote zaal, met rijen lange tafels en aan t einde nog een lange tafel waar de leraren en de schoolhoofd aan zitten.
    Woonkamer
    Dit is eigenlijk een gezamelijke woonruimte waar zowel leerlingen en leraren mogen zijn.
    Toiletten.
    Woonkamer voor de leraren voor als ze alleen met leraren willen zijn en iets prive moeten bespreken.
    Tweede verdieping
    Slaapkamers voor de meisjes
    Woonkamer waar alleen meisjes zijn toegestaan
    Kleine bibliotheek
    Badkamer die elk kamer een eigen heeft.
    Derde verdieping
    Jongensslaapzaal
    Woonkamer alleen voor de jongens

    Elk leraar heeft een eigen slaapkamer o een huisje vlakbij het school dit mag diegene zelf kiezen daarom dat er nog geen lerarenkamers staat.
    De verdiepingen waar de lessen worden gegeven komen later allemaal nog.
    En aangezien ik slecht ben in lesroosters komt maak ik die ook niet, als iemand die een leraar speelt het leuk vind om het te doen voor zijn les dan mag dat.


    Vervoer
    Als je uit een ver land komt, dan kan je met de sterfelijke vervoer gaan, vliegtuig, trein, boot maar als je kan vliegen, of onder water kan ademen kan je natuurlijk ook voor kiezen om zo te gaan.
    Dan kom je ergens in een afgelegen stuk bij een station, wat wat geen enkele niet magische iemand weet te vinden en of die wel bestaat, daar staat een trein die je de grootste gedeelde richting het kasteel zou brengen het wordt een lange reis omdat de trein bijna alleen maar omhoog moet gaan, daarna stopt de trein bij een perron waar koetsen met witte of zwarte paarden op je staat te wachten en je verder brengt naar het kasteel.


    Indeling van de slaapkamers
    Elk soort wezen zit met zijn vijven op een kamer, dus vijf weerwolfen, vijf vampiers etc.
    Hier komt dan die indeling te staan bij wie je in een kamer slaapt, elke kamer heeft een eigen badkamer.

    Regels:
    -Maximaal 2 personages per persoon later misschien 3 maar nu even 2.
    -Minimaal 200 woorden per post, ik vind het niet heel erg als je een x iets minder hebt maar dat moet niet steeds gebeuren.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Elke week minstens 1x reageren als dat niet lukt doorgeven.
    -Ben je op vakantie of kun je door een andere reden niet elke week posten graag doorgeven.



    Begin
    Een nieuwe schooljaar begint bijna iedereen vanaf hun woonplaats op weg naar de school

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 20:21 ]



    Annabelle Kelmeckis
    Langzaam opende ik mijn ogen en de eerste paar seconden was alles dat ik zag wazig. Lichtelijk gedesoriënteerd keek ik om me heen. Dit was niet meer het vliegtuig. Ik was in een overbelichte, witte kamer. Mijn maag draaide om en mijn hoofd tolde nog na. Het enige was, dat ik me niet goed kom herinneren was er precies was gebeurt.
    "Hallo, mijn naam is dokter Mayer." Een aarzelende stem kwam van rechts van me, en ik draaide mijn hoofd om een vrouwelijke dokter met een flinke bos krullen te vinden. "Je viel flauw in het vliegtuig, en de piloot heeft je hierheen gebracht, we zijn nu bij de spoedeisende hulp op het vliegveld van Rome. Je spullen en huisdier zijn in mijn kantoor." zei ze. Ik knikte, ook al kwam maar de helft van wat ze zei bij me binnen. "Ik wil mijn kat graag bij me hebben." zei ik.
    Dokter Mayer knikte en verdween door een deur, om vervolgens terug te komen met de reistas waar Mayhem in zat. Zodra ik de rits openmaakte sprong ze er uit. Haar kopje met stugge haren borstelde ze tegen mijn kin en nek aan en ze liet hem in mijn nek hangen.
    "Annabelle, kun je je herinneren wat er is gebeurt voordat je flauwviel?" De vraag bracht een vage herinnering in me op, gepaard met meer misselijkheid en hoofdpijn.
    "Een jongen stikte en ik hielp hem, maar ondertussen begon het vliegtuig te schudden of zoiets, ik weet het niet precies, maar ik voel me prima. Mag ik gaan?" Ik stond al op en liet Mayhem op de grond zakken naast me. Dokter Mayer knikte langzaam en verdween nogmaals om mijn spullen te halen.

    Niet veel later zat ik in de trein, met Mayhem naast me, die zachtjes lag te snurken. Ik had eindelijk de rust om te kunnen verwerken wat er in het vliegtuig was gebeurt. Wat het ook was, het had me flink uitgeput. Vage beelden van de jongen en zijn pogingen om in leven te blijven schoten voor mijn ogen. Toen ik hem aanraakte voelde ik als het ware zijn levenskracht uit hem weg vloeien en ik wist bijna zeker dat zijn hart eventjes was gestopt voor ik het weer aan de praat kreeg. Ik wist niet dat ik zoveel kracht in me had.
    In een razend tempo zocht ik mijn telefoon en typte ik het nummer van mijn oma in. "Dit is Liesl Kelmeckis, spreek een ber--" zei de vriendelijke stem van mijn oma. Ik drukte het weer weg. Ze was vast nu bij haar tekenles op de universiteit van Louisiana, dus ik zou haar later wel bijpraten.
    Ondertussen waren we al aangekomen bij het perron waar ik in de koets moest stappen. Mayhem liep voor me uit om eens goed aan de poten van de paarden te snuffelen. "Kom, Mayhem."
    Ik stapte met al mijn hebben en houwen de koets in, waarna Mayhem me achterna kwam. Ze installeerde zich weer helemaal op mijn schoot, zodat ze comfortabel lag.

    Het terrein van het kasteel was zo bekend voor me, zelfs zonder te kijken wist ik de weg nog te vinden. De lucht was al aardig donker en waarschijnlijk zaten de mensen die er al waren, aan het avondeten. Maar vreemd genoeg had ik geen honger. Dus ik liep over het bijna verlaten plein in de richting van de kamers. Er stond naast de grote ingang één enkel ander persoon te roken, terwijl hij nonchalant tegen de muur aan leunde en tikte op zijn telefoon. Ik had hem al eerder gezien, mensen noemden hem Sawyer, zijn achternaam. Zijn hoofd schoot omhoog en ik zag zijn donkere ogen glimmen. "Goedenavond." zei hij met en oogverblindende lach.
    "Hey!" Ik zwaaide uitbundig, maar kort, en vervolgde toen mijn weg naar mijn kamer.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old


    Chelsey Aurora Santenera



    Met een zucht stapte ze de trein uit en keek het station van Rome rond. Ze háátte Rome door alle herinneringen. Het liefste vergat ze die, maar zij wist prima dat dat niet zou lukken. Iets wat zenuwachtig gooide ze haar rugzak om één van haar schouder en begon ze richting de parkeerplaats te lopen, gezien haar halfbroer Ricardo haar zou brengen tot haar volgende station. Met hem had ze nog contact, maar met haar moeder niet meer. Wat ook niet hoefde voor haar. Ricardo had haar vaak in bescherming genomen als hij thuis was, negen van de tien keer was hij in zijn studenten woning. Een glimlach sierde haar lippen toen ze hem zag en ze omhelsde hem kort. Hij pakte haar koffer en stopte die in de kofferbak om daarna achter het stuur te gaan zitten, zelf ging Chelsey in de bijrijdersstoel zitten.

    Na een halfuur was ze bij de plek vanaf waar ze zou gaan lopen. ''Bedankt Ric.'' glimlachte ze en ze stapte uit. En niet veel later had ze haar koffer en liep ze de berg op. Ondertussen neuriede ze Centuries van Fall Out Boy. De band vond ze geweldig en het lied ook. Rock was toch wel haar favoriete muziek gerne, en dan vooral bands zoals Green Day, AC/DC en Fall Out Boy dus.
    Voor haar gevoel was ze snel boven en liep ze ook snel naar binnen, want haar koffer was verdomd zwaar vond zij. Ze liep de gang in en keek rond.

    [Iemand die met Chelsey wilt praten, wees niet bang. Ze bijt niet..]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 16:58 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Tessa Gaia Lazar || Halfgod, Bellona


    Na een tijdje begint het boek me te vervelen en ik besluit wat door het kasteel te gaan lopen.
    Ik zie een paar bekende gezichten, en ik zie onbekende gezichten, maar ik blijf niet even staan om gezellig te kletsen.
    Zo snel mogelijk loop ik naar de eetzaal, om dat ik best wel trek heb eigenlijk. Ik let alleen niet zo goed op en loop tegen iemand op.
    Meteen is mijn tot nog toe redelijk goede humeur verdwenen en ik overweeg mijn zwaard te vergroten zodat mensen me niet in de weg lopen.
    Ik kijk het meisje pissig aan en sta op. Ik voel even of mijn cornucopia nog heel is, wat gelukkig wel zo is.
    "Hoi", zeg ik dan maar. Volgens mij is de persoon waar ik tegenop liep ook een halfgod, maar ik weet het niet zeker aangezien ik niet zoveel op andere mensen let.
    Ondertussen komen steeds meer mensen het kasteel binnen. Ik kijk even of ik nog meer bekende mensen zie, maar als dat niet zo is kijk ik het meisje weer aan.


    be gay do crimes

    Lux Harper


    Na een licht ongemakkelijke stilte zegt Mel: "Heb je zin om naar buiten te gaan?"
    Ik denk na. Bij een 'Ja' zal ze waarschijnlijk willen veranderen, en ik weet niet of ik daar zin in heb. Als ze een enorme hond is dan denk ik niet dat ze mijn kat-zijn waardeert. Maar als ik nee zeg....Ik heb niet al te veel vrienden op school, en deed ze net niet een poging daartoe?
    "Ja hoor, is goed." zeg ik luchtig. Haar reactie valt niet te peilen, ze is sowieso een beetje onpeilbaar. Ach ja. Iedereen zijn ding.
    "Maar vindt je het erg om eerst te gaan lunchen? Ik bedoel..ik heb honger." vraag ik.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 14:49 ]


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-


    Melissa Green || Gedaanteverwisselaar, wolf


    "Ja hoor, is goed", antwoord Lux na even nadenken. Ik glimlach even, het is lang geleden dat ik echt veel met mensen van mijn leeftijd was.
    "Maar vindt je het erg om eerst te gaan lunchen? Ik bedoel.. Ik heb honger."
    Ik knik instemmend, eten klinkt als een heel goed plan. "Is goed. Weet jij waar we heen moeten?", vraag ik.
    Ik haal een hand door mijn haar en lach een beetje schaapachtig. Routes kon ik niet erg goed onthouden.
    Ik sta vast op en loop de deur uit. Op de gang blijf ik op Lux staan wachten.
    Terwijl ik wacht, lopen veel mensen lang die ik niet ken. Als zij mij begroten zeg ik hoi terug, maar ik heb geen zin om met ze te praten.
    Lux komt ook de gang op en ik loop achter haar aan.


    be gay do crimes

    [MT. Beter laat dan nooit.]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Lux Harper



    Onderweg kom ik bekende en onbekende gezichten tegen, sommigen groeten, anderen niet. Als ik aankom in de eetzaal, is het veel en veel drukker dan de vorige keer dat ik er was. Blijkbaar beginnen de meesten nu aan te komen. Het gepraat van vrienden die elkaar een hele vakantie niet hebben gezien, gelach en gerinkel smelt samen tot een vrolijk geluid.
    We gaan zitten en ik pak wat yoghurt met fruit. Melissa gaat tegenover me zitten en begint ook wat te eten. Als er iets is wat ik vervelend vind, is het wel praten en eten tegelijk, dus ik eet zwijgend mijn lunch op en wacht tot Mel klaar is. Als ze klaar is lopen we naar buiten, waar het weer nog steeds erg prettig is. "Wilde je veranderen?" vraag ik haar. Wat haar antwoord is maakt me eigenlijk niet uit; Als ze wilt veranderen, dan hoef ik afhankelijk van de tijd dat ik in de andere gedaante ben een hele tijd niet meer te veranderen, en als ze nee zegt dan kan ik haar misschien wat beter leren kennen. Vragend kijk ik haar aan.


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-


    Melissa Green || Gedaanteverwisselaar, wolf


    We komen aan in de eetzaal en ik ga tegenover Lux zitten. Ik probeer de mensen om me heen een beetje te negeren, als ik echt op ga letten met mijn wolfengehoor, zorgt dat alleen maar voor barstende koppijn. Zwijgend eet ik een paar muffins en als ik klaar ben met eten, veel later dan Lux, lopen we naar buiten. Meteen klaart mijn humeur ook een beetje op. Ik houd van buiten. "Wilde je veranderen?", vraagt Lux aan me.
    Ik twijfel even. Ik weet niet in welk dier ze kan veranderen en ben niet zeker of ze het zal appreciëren dat ik in een wolf kan veranderen.
    Ik schud die gedachte van me af en haal mijn schouders even op.
    "Mij maakt het niet heel veel uit. We kunnen wel even veranderen denk ik?", ik zeg het op zo'n manier dat het duidelijk is dat als zij niet wil veranderen, het van mij niet moet. Ik loop even door naar de bosrust, waar ik wat kalmeer. Ik ben het niet gewend lang binnen te zijn en als ik niet binnen moet zijn, probeer ik dat dan ook te vermijden. Ik kijk Lux nog even aan en wenk haar ook naar het bos te komen. Dan verander ik. Ik voel mijn ledematen weer krimpen en na niet meer dan een half minuutje ben ik weer veranderd in mijn wolfenvorm.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 13:46 ]


    be gay do crimes

    Lavy Levifield/Whale form
    Als ik nat met mijn doorweekte tas aankom op school, weet ik eerst niet waar ik heen moet. Meestal zou ik het direct weten, maar nu. Ik besloot om eerst schone kleren aan te trekken voordat ik me in de eetzaal zou begeven.
    Het rustige passen liep in de enorme hal door opweg naar de derde verdieping. Het was vol met studenten en sommige kende ik van gezich en sommige waren geheel onbekend.
    Zelf zocht ik de kamer op waar ik zou overnachten en zet de doorweekte tas op bed. Even kwam het helemaal in me op dat de kleding die ik in de tas had zitten nat waren.
    Ik zucht kort en nam de gang weer naar de eetzaal.

    In de eetzaal bleef ik staan en zocht naar een plekje om te zitten. Het was al aardig vol en ik had behoorlijk wat trek. En zo te zien, was ik ook wat aan de late kant. Zelf zocht ik tussen de studenten een leeg plekje, ook al maakt het me niet uit naast wie ik zou zitten.

    (Iemand voor Lavy)


    Vampire + Servant = Servamp

    Lux Harper

    Mijn adem stokt even als het meisje wat net nog naast me stond binnen enkele seconden veranderd is in een enorme wolf met een donkerbruine vacht. Oh boy. Ik laat mezelf veranderen en kijk even naar het verschil. Ik ben minstens twee keer zo klein als Melissa, als het niet meer is. Ik kijk haar even aan, met een vragende blik wat ze precies van plan is nu. Volgens mij wil ze graag dieper het bos in, dus ik waag het erop en begin het bos in te rennen.


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-


    Melissa Green || Gedaanteverwisselaar, wolf


    Ook Lux laat zich veranderen en na een paar tellen staat er een kat op de plaats waar eerst Lux staat.
    Ik moet even lachen, wat er in mijn wolfen gedaante waarschijnlijk heel dom uitziet.
    Lux kijkt mij even vragend aan en lijkt mijn gedachten te lezen, aangezien ze dieper het bos in rent.
    Vrolijk ren ik haar achterna. Dit is de eerste keer dat ik met een andere gedaanteverwisselaar door het bos ren.
    Als we bij een open plekje aankomen blaf ik zachtjes, om duidelijk te maken dat ik even wil stoppen.
    Ik weet niet of Lux het gedaante verwisselen erg leuk vindt, en ik wil haar niet forceren tot iets waar ze eigenlijk helemaal niet blij mee is.
    Nog steeds heel vrolijk laat ik me op mijn rug vallen in het gras, nadat ik weer terug ben veranderd in mijn mensen vorm.
    Ik kijk even om me heen en zie Lux staan.
    Ik klop een paar keer op het gras naast me, om duidelijk te maken dat zij daar neer mag ploffen.
    "Kom erbij", grijns ik vrolijk.
    Waarschijnlijk valt het haar heel erg op dat ik buiten veel vrolijker ben dan binnen.
    Ik staar even naar de lucht, waar een paar vogels voorbij vliegen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 22:07 ]


    be gay do crimes

    Athan azazel

    Rustig liep ik de gang weer in. Ik had snel weer de kantine berijkt alsof ik nooit weg was geweest. Ik pak wat te eten en ga zitten. Mijn vrienden zijn voorgaande jaren van school gegaan dus moest ik dit keer weer nieuwe vrienden zoeken. Ik keek de zaal rond. Goden zo I zo niet. Mischien een stel engelen duivels of transformeerder. Rustig liep mijn gedachte af naar vorige jaar."kom op athan. De simpelste trucje die er is. Deur op tien centimeter. Daar boven de emmer met water." zei jonas. Ik keek hem aan en knikte. Ik had het gedaan ook. Alleen toen ik gepakt werd had ik jonas aan gewezen. Dit was zijn zoveelste waarschuwing en hij werd weggestuurd. Ik had zoveel spijt. Jonas wouw me nooit meer zien. Ik wist het niet ik wist het niet."het spijkt me jonas." zeg ik harder dan bedoelt. Ik sond op en liep de gang op. Ik had mijn beste vriend weg laten sturen. Hoe idioot was ik. Alleen uit angst. Ik was twee gangen veder gelopen. "ik snap het niet. Ik ben een duiveltje. Maar hoe kan het dat ik schuld heb van de dingen die ik deed. Ik doe altijd slechte dingen zonder schuld gevoel. Maar waarom heb ik nu schuld?" ik laat me neer zakken tegen de muur terwijl ik naar de plafon staarde. "sorry jason." fluisterde ik nog zacht.

    Lux Harper

    "Ga zitten," zegt ze vrolijk, met een brede grijns. Mel lijkt hier helemaal in haar element, ze ziet er uitgelaten en relaxt uit. Ik ga naast haar zitten in het gras, leun achterover en geniet van het middagzonnetje. Een tijdje zwijgen we, tot ik de stilte verbreek en zeg: "Wat vind jij er nou van? Ik bedoel..dat hele veranderen-in-dier gedoe en zo."


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-


    Melissa Green || Gedaanteverwisselaar, wolf


    Lux komt naast me zitten en een tijdje zitten we in stilte op het gras, tot Lux de stilte verbreekt.
    "Wat vind jij er nou van? Ik bedoel..dat hele veranderen-in-dier gedoe en zo."
    Even blijf ik zwijgen, terwijl ik even nadenk over wat ik er precies van vind.
    "Ik... Ik vind het wel leuk, denk ik. Eigenlijk heb ik er niet echt zo over nagedacht. Ik ben ermee geboren, en nou ja... Het is een keer heel handig voor me geweest", zeg ik dan, met een klein lachje.
    "Jij dan?", vraag ik. Ik wend mijn blik af van de lucht en kijk naar Lux.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 10:14 ]


    be gay do crimes

    Lux Harper

    "Ik zou...het liefst gewoon normaal zijn denk ik. Niet hoeven te veranderen, en de controle niet verliezen als ik mens blijf," zeg ik aarzelend. Tot nu toe heb ik deze gedachten nog nooit uitgesproken. Tegen wie zou ik het moeten vertellen? Mijn beste vriendin Lissa denkt dat ik op kostschool zit en mijn ouders mijden het onderwerp. En wat als Melissa niks begrijpt van dat hele controle verliezen? Wat als ze het niet heeft en me een freak vindt? Ook al is iedereen hier een freak. "Ik hou wel van katten," voeg ik eraan toe. "Ze zijn schattig."


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-