• Vampiers:

    Uiterlijk: De vampiers hebben de uiterlijk van de leeftijd dat ze gebeten zijn, waren ze 17, dan lijken ze eeuwen lang op een 17 jarige, was je 44 dan blijf je er ook eeuwenlang uitzien als een 44 jarige.
    Verder kunnen ze rode ogen krijgen vooral als ze boos zijn of honger hebben, verder kunnen hun hoektanden ook iets langer worden en scherper. Verder zijn er geen specifieke kenmerken voor een vampier.
    Krachten: Vampiers hebben minstens 1 kracht die er dan ook maar een a twee vampiers kunnen hebben bev onzichtbaarheid, gedachtelezen, mensen hun gezicht, reuk en gehoorvermogen voor een bepaalde tijd afnemen etc. Maar er zijn ook bepaalde dingen die alle vampiers al hebben en dat zijn een wat betere gehoor, zicht en reuk vermogen, ze zijn sneller en sterker.
    Extra: vampiers kunnen alleen in de zon lopen door een soort amulet, een ketting, armband, ring etc.

    Jongens:
    1 Jude Thomas Nicholas Jeremiah William Sawye Rakharo
    2
    3
    Meisjes VOL!
    1 Emily June Hale TheHangingTree
    2 Izabella ‘‘Izzy’’ Fhearson MusicAndPeace
    3 Josephine "Jose" Lucille Blanche Sears Beckmann


    Halfgoden/godinnen:
    Uiterlijk: Een halfgod ziet er eigenlijk gewoon uit zoals elk ander mens, ze kunnen alleen ouder worden, kunnen een bepaalde kracht hebben.
    Krachten: Elk halfgod heeft een bepaalde kracht als die ouder dan ook een kracht heeft, ben je een kind van Zeus dan kan je het lucht beheersen, ben je kind van Poseidon dan kan je het water beheersen.(van de grote drie mogen er voor nu maar 1 kind zijn, later misschien wat meer.)
    Extra: -

    Jongens:
    1. Cyan Thunder Middle-Zeus-Mashtonx
    2. James Drake Parker Ares Luke_Pinguin
    3. Nathan Dylan Belladonna Pallas Athena Oneira
    4.
    Meisjes VOL!
    1. Serena Rossini –Poseidon-Alastor
    3.Tessa Gaia Lazar Bellona CharmedPaige
    4.Chelsey Aurora Santenera. Hades Minewt

    Weerwolf
    Uiterlijk: Als een weerwolf gewoon een mens is dan zie je er eigenlijk niks van dat het een weerwolf is, maar als hij verandert dan is het gewoon een wolf groot of klein, zwart, wit, grijs, bruin of wat voor kleur ook. In de eerste jaar kan een weerwolf alleen door de volle maan veranderen en kan hij het niet beïnvloede hij zal veranderen of hij het nou wilt of niet, maar langzaam leert diegene wel om te veranderen als hij het wilt maar ook om te veranderen wanneer het wilt zodat hij nooit meer afhankelijk is van de volle maan.
    Krachten: Een weerwolf heeft niet echt een specifieke kracht alleen dat ze wat sneller zijn als ze in wolfgedaante zijn, beter kunnen horen en ruiken maar dat alleen in wolf gedaante.
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes
    1. Lucia 'Lucy' Vanessa Graywell Minewt
    2.
    3.

    Tovenaars/Heksen:
    Uiterlijk: Lijken ook gewoon op mensen, kunnen ook iets ouder worden.
    Krachten: )
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes:
    1. Annabelle "Annie" Maxine Josanne Sophie Kelmeckis Rakharo
    2.
    3.

    Gedaanteverwisselaar:
    Uiterlijk: Gedaanteverwisselaars zien er gewoon uit als mensen maar kunnen in een bepaalde dier veranderen, arend, leeuw, wolf, slang, muis
    Krachten: Gedaanteverwisselaars kunnen veranderen in een bepaald dier, en erven ook hun eigenschap als ze in een dolfijn, haai, orka kunnen veranderen dan kunnen ze onder water ademen, kunnen ze in een dier dat goed is om in bomen te klimmen zoals een aap dan kunnen die dat ook.
    Extra: -

    Meisje: VOL!
    1. Melissa Green Charmedpaige
    2. Lux Rose Harper Toxciteit
    3. Livia TheMockingjay
    Jongens:
    1.Lavy Lefyfield Seto
    2.
    3.

    Elven:
    Uiterlijk: Elven zijn lang, elegant en lenig, meestal hebben ze lang haar en punt oren.
    Je hebt dan ook de duistere elfen, elfen die een donkerdere ogen hebben en meestal zwart haar.
    Krachten: Elfen hebben voornamelijk het kracht van de natuur, en het genezing ze helpen daarom vaak in het ziekenzaal
    Extra: -

    Jongens:
    1.Legolas Tigrisblack Robind19
    2.
    3.
    Meisjes
    1.Nicole Horan natuurix
    2.Tauriel Norin Thirisdis Walkers
    3.

    Engelen:
    Uiterlijk: Engelen hebben prachtige haren wit, tot zilver tot blond met mooie helderblauwe ogen de helder blauwste die er bestaan, ze hebben een bleke huid maar zijn verder wel net zoals de elfen prachtige wezens, ze kunnen vliegen en hebben dan ook prachtige witte vleugels die ze elk moment kunnen laten verschijnen en weer laten verdwijnen, engelen kunnen eeuwenoud worden eigenlijk zijn het net als vampiers onsterfelijk.
    Karakter: Engelen zijn de puurste wezens, als ze over engelen spreken noemen ze hun ook wel eens de puurste ziel omdat ze goedheid zelve zijn. Engelen hebben meestal wel een zwakke plek zoals wilt graag andere helpen waardoor ze iemand vertrouwen die ze eigenlijk niet moeten vertrouwen.
    Krachten: Een engel heeft ook verschillende krachten maakt niks uit wat kan van alles zijn. De krachten die alle engelen hebben zijn vliegen, het goedheid in iemand zien en zien wat hun verleden was en hun toekomst word.

    Extra: -
    Jongens:
    1.Ethan Angel Ford Mashtonx
    2.
    3.
    Meisjes
    1.
    2.
    3.


    Demonen

    Uiterlijk: Demonen zijn de tegenovergestelde van Engelen. De demonen die onder de zonen van Satan staan hebben rode ogen en kleine hoorns die ze wel kunnen laten verdwijnen als ze dat willen. Kinderen van Satan hebben daar in tegen zwarte ogen en grotere hoorns beide kunnen hun ogen wel gewoon in mensenkleur veranderen. Verder hebben ze wel allemaal zwarte vleugels.
    Karakter: Demonen worden de duisterste ziel genoemd omdat ze gemeen waren, en alleen maar leed veroorzaakte toch wilde ze de demonen kinderen ook op deze school toelaten en tot nu ging dat nog vrij goed.
    Krachten: Demonen kunnen hun duisterste stukje ziel zien ook al weten die niet dat ze die hebben ook hun kunnen vliegen en ieder hun verleden en toekomst zien, hun bezitten ook de kracht vuur.
    Extra:

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes
    1.athan azazel Robind19
    2.
    3.

    Hybrids
    Demon x Engel
    Adriana Keaira Delatorre.




    Leraren:

    Ik maak binnenkort ook een rollentopic aan, dan komen er meer info over bepaalde lessen en weten diegene die de leraren spelen ook welk les voor welk wezens is.
    Magie:
    Water sturen:
    Vuur beheersen:
    Vliegles:
    Wiskunde:
    Italiaans:
    Geschiedenis van de sterfelijke wereld:
    Geschiedenis van Mythologie en de toverkunst (afwisselend):
    Zwaardvechten training:
    Vechttraining en wapen gebruik: Daryl Duane Dixon.
    Training voor vampiers:
    Training voor weerwolven:
    Gedaanteverwisseling:
    Medische zorg:
    Natuur:
    Dier & Fabeldieren (Afwisselend)
    Er kunnen nog lessen bij komen, of een andere naam krijgen.


    Het kasteel:
    Op de begane grond:
    Keuken
    De keuken is officieel verboden terrein voor alle leerlingen je mag er alleen komen als je toestemming van een leraar hebt/
    Eetzaal
    De eetzaal zijn er verschillende lange tafels, voor diegene die harry potter kennen moet je denken aan de grote zaal, met rijen lange tafels en aan t einde nog een lange tafel waar de leraren en de schoolhoofd aan zitten.
    Woonkamer
    Dit is eigenlijk een gezamelijke woonruimte waar zowel leerlingen en leraren mogen zijn.
    Toiletten.
    Woonkamer voor de leraren voor als ze alleen met leraren willen zijn en iets prive moeten bespreken.
    Tweede verdieping
    Slaapkamers voor de meisjes
    Woonkamer waar alleen meisjes zijn toegestaan
    Kleine bibliotheek
    Badkamer die elk kamer een eigen heeft.
    Derde verdieping
    Jongensslaapzaal
    Woonkamer alleen voor de jongens

    Elk leraar heeft een eigen slaapkamer o een huisje vlakbij het school dit mag diegene zelf kiezen daarom dat er nog geen lerarenkamers staat.
    De verdiepingen waar de lessen worden gegeven komen later allemaal nog.
    En aangezien ik slecht ben in lesroosters komt maak ik die ook niet, als iemand die een leraar speelt het leuk vind om het te doen voor zijn les dan mag dat.


    Vervoer
    Als je uit een ver land komt, dan kan je met de sterfelijke vervoer gaan, vliegtuig, trein, boot maar als je kan vliegen, of onder water kan ademen kan je natuurlijk ook voor kiezen om zo te gaan.
    Dan kom je ergens in een afgelegen stuk bij een station, wat wat geen enkele niet magische iemand weet te vinden en of die wel bestaat, daar staat een trein die je de grootste gedeelde richting het kasteel zou brengen het wordt een lange reis omdat de trein bijna alleen maar omhoog moet gaan, daarna stopt de trein bij een perron waar koetsen met witte of zwarte paarden op je staat te wachten en je verder brengt naar het kasteel.


    Indeling van de slaapkamers
    Elk soort wezen zit met zijn vijven op een kamer, dus vijf weerwolfen, vijf vampiers etc.
    Hier komt dan die indeling te staan bij wie je in een kamer slaapt, elke kamer heeft een eigen badkamer.

    Regels:
    -Maximaal 2 personages per persoon later misschien 3 maar nu even 2.
    -Minimaal 200 woorden per post, ik vind het niet heel erg als je een x iets minder hebt maar dat moet niet steeds gebeuren.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Elke week minstens 1x reageren als dat niet lukt doorgeven.
    -Ben je op vakantie of kun je door een andere reden niet elke week posten graag doorgeven.



    Begin
    Een nieuwe schooljaar begint bijna iedereen vanaf hun woonplaats op weg naar de school

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 20:21 ]


    Melissa Green || Gedaanteverwisselaar, wolf


    "Ik zou...het lieft gewoon normaal zijn denk ik. Niet hoeven te veranderen, en de controle niet verliezen als ik mens blijf", zegt Lux een beetje onzeker.
    Verbaasd kijk ik haar aan. Misschien is het zo dat je de controle verliest als je te lang mens blijft? Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, aangezien ik veel van mijn vrije tijd spendeer in de bossen, als wolf.
    "Ik houd wel van katten", vervolgt ze dan, "ze zijn schattig." Als ik dat hoor moet ik even grinniken.
    De laatste keer dat ik dicht bij een kat in de buurt was, probeerde het stomme beest me aan te vallen, terwijl ik in wolfengedaante was.
    Ik veranderde meteen terug, omdat ik geen dieren nutteloos pijn wil doen, en meteen ging de kat er vandoor.
    Ik besluit mijn vraag toch maar te stellen, aangezien ik best nieuwsgierig ben naar dat wat ze bedoelde met 'controle verliezen'.
    "Kun je de controle dan kwijt raken? Ik bedoel... Dat is mij nog nooit overkomen."
    Een beetje schaapachtig haal ik een hand door mijn haar. Waarschijnlijk vindt ze me nu raar ofzo, en is het eigenlijk heel logisch dat je de controle kunt verliezen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 11:36 ]


    be gay do crimes

    Lux Harper

    "Kun je de controle dan kwijt raken? Ik bedoel... Dat is mij nog nooit overkomen," zegt Melissa. Zal ik het vertellen over die ene keer, die dag waarop mijn ouders besloten dat ik een gevaar voor iedereen was? Fuck it, denk ik, en ik haal diep adem. "Het is maar één keer gebeurd, ik was bijna twaalf. Mijn ouders hadden net deze school gevonden, en ik zou er als de zomervakantie eindigde en ik de basisschool afsloot heengaan. Ik veranderde pas vanaf mijn elfde verjaardag, dus zowel mijn ouders als ik hadden geen idee wat er gebeurde. Ik mocht niet veranderen, uit angst dat mijn zusjes me zouden zien, dus ik bleef ongeveer drie weken mens. " vertel ik. Melissa zwijgt, wachtend tot ik verder ga. "Na die tijd, ik kon niet meer goed nadenken, ik verloor hele stukken geheugen en ik werd onhandelbaar, wild. Op een dag viel ik mijn zusje aan, ze was toen twaalf. Ik had geen idee wat ik deed, maar nadat ik haar aangevallen had veranderde ik zonder het te willen en toen ik terugveranderde, had ik al mijn herinneringen terug en besloten mijn ouders dat ik niet langer veilig was." Ik slaak een zucht en wacht op Melissa's reactie.


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-


    Athan azazel /\ duivel (gevallen engel)

    Langzaam stond ik op en liep ik de hal uit. Terug naar mijn kamer. "hell kom. " zei ik toen ik mijn kamer in liep. Ik pakte mijn jas en pet. Daarna mijn tas met extra eten en drinken. Rustig liep ik naar buiten. Ik sloeg ergens een weggetje in dat door het bos leidde. Tot er voor mijn ogen een open plek omdoendde. Zo te zien was er niemand. Ik pakte een tennis bal en smeet die ver het bos is. "hell aport!" mijn hond sprintte er achteraan. In tussen ging ik zitten. En legde hell zijn etensbak neer met wat brokken. Ook een waterbak. Ik pakte een waterfles en nam er zelf eerst een grootte slok uit voor ik hem leeg keepte in de waterbak. Ik keek naar hell die terug kwam met de bal. "goedzo. En ga maar halen." ik smeet nu nog veel harder de bal weg. Tot hij eigelijk neit meer zichtbaar was. Ik ging goedkeurend zitten en greep een broodje uit mijn tas. Na een paar happen had ik hem op. Ik keek het bos in en nog geen spoor van hell. Nou ja het was een harde bal dus dat duurd denk ik ook wel even.


    Melissa Green || Gedaanteverwisselaar, wolf


    Lux ademt een keer diep in en begint dan te vertellen. Ik luister aandachtig, aangezien ik er waarschijnlijk ook achter kon komen hoe ik de controle niet kwijt moest raken. Als Lux even stopt met praten, kun je mijn hersenen bijna horen denken. Dat ik verder zweeg, was voor Lux een aansporing verder te praten. Ook nu luister ik weer aandachtig en mijn 'eindconclusie' is dat je absoluut niet meer dan drie weken niet moet veranderen. Lux slaakt een zucht en ik kijk haar even medelevend aan. Ik weet zelf ook wel dat ze daar waarschijnlijk niet op zit te wachten, maar mijn drie jaar in het bos hebben mijn sociale vaardigheden niet ten goede gedaan.
    "Dat lijkt me echt rot voor je", zeg ik dan maar. Een beetje gefrustreerd haal ik een hand door mijn haar, dat is zo'n beetje mijn standaard tik geworden. Voordat ik wegliep van huis had ik vaak gewoon geweten hoe ik op dingen moest reageren, maar nu wist ik het gewoon echt niet meer af en toe. Als er een bal langsvliegt door de lucht kijk ik even verbaasd. "Dat zag jij ook toch?", vraag ik Lux, hopend dat ik niet hallucineer.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 18:34 ]


    be gay do crimes

    Lux Harper

    Een plastic bal vliegt met een noodvaart langs, maar een meter of 2 van ons af. "Dat zag jij ook, toch?" vraagt Melissa. Ze klinkt lichtelijk verbaasd, alsof ze bang is dat ze last heeft van hallucinaties. Ik grinnik. "De bal was er echt, maak je geen zorgen." Enkele seconden later komt er een Duitse herder achteraan rennen.
    Oh gatver. Ik haat honden. Niet alleen vanwege mijn innerlijke kat-zijn, maar ze blaften, kwijlden en waren druk en dat was iets waar ik echt niet van hou.


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-


    Athan azazel

    Langzaam stond ik op en gooide ik het water terug in fles en de rest in mijn tas. Ik keek in de richting waar de bal heen ging en besloot hem te gaan zoeken. Rustig liep ik het bos in. Na poosje te lopen zie ik ineens melissa en nog Iemand zitten. Ik stap op hun af. "euhm hry melissa heb jij een bal met een hond erachteraan voorbij zien komen?" vroeg ik haar met een glimlach. Ik keek naar het andere meisje. Nooit eerder gezien. Maar dat ging in mijn ogen ook snel. Ik keek haar van onder tot boven even aan. "ik ben athan. " stelde ik me aan haar voor. Ik twijfelde over een grap maar ik wist dat melissa mijn vorige grap al doorhad dus deed het maar niet. Vast een diereninstinkt van haar. Plots hoor ik geblaf en komt hell er aan gerend. Met de bal. "ik hoop niet dat hij jullie gestoord had toen hij voorbij kwam." zei ik snel. Ik gaf ehell een aai.


    Melissa Green || Gedaanteverwisselaar, wolf


    "De bal was er echt, maak je geen zorgen", zegt Lux en ik laat mijn adem, waarvan ik dan pas doorkrijg dat ik hem in houd, uit.
    Niet veel later komt er ook een hond langsrennen, die ik herken als die van Athan.
    Ik kijk dan even in de richting waar de bal uit kwam, min of meer omdat ik verwacht dat hij er dan ook nog achteraan komt rennen.
    Hij stelt zich voor aan Lux en zei iets in de richting van dat hij hoopte dat Hell ons niet gestoord had toen hij voorbij kwam rennen.
    Ik schud mijn hoofd even een beetje glimlachend. "Nee hoor, honden zijn zo'n beetje de enige dieren die me niet lastig vallen."
    Iets te laat besef ik me wat ik nu eigenlijk indirect heb gezegd en ik kijk Lux geschrokken aan.
    Meteen begin ik me te verontschuldigen, terwijl ik me echt ontzettend dom voel.
    Na een beetje awkward stilte begint mijn maag echt heel hard te knorren, waardoor mijn hoofd helemaal rood kleurt.
    "Heeft iemand eten bij zich?", vraag ik dan zo nonchalant mogelijk.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 16:24 ]


    be gay do crimes

    Lux Harper

    Na een minuutje of wat komt er een jongen het bos ingelopen. Blijkbaar kent hij Melissa, want hij spreekt haar meteen aan.
    Daarna kijkt hij mij aan. "Ik ben Athan," zegt hij. Ik stel me ook voor en er wordt wat gepraat.
    Athan zegt iets over zijn hond en ons lastigvallen. Ik zwijg, om de eerste indruk niet te verpesten.
    "Nee hoor, honden zijn zo'n beetje de enige dieren die me niet lastig vallen." zegt Melissa. Meteen stopt ze en kijkt ze me geschrokken aan, maar het raakt me totaal niet. Ze stamelt wat verontschuldigen. "Het geeft niet," zeg ik.
    "Heeft er iemand eten bij zich?" vraagt ze dan.
    "Ik heb niks," zeg ik schouderophalend. Ik heb niet eens een tas bij me. Na een blik op mijn horloge zie ik dat het al tegen vijven loopt. "Tenzij er eten is in een straal van vijf meter, kunnen we ook gaan avondeten in de eetzaal." stel ik voor.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 17:06 ]


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-


    Athan azazel
    Ik moest beetje lachen van de excuus. ik keek nar mijn tas. "ik heb eten. Maar niet genoeg voor 3 personen. Tenzij jullir honden brokken lusten" zei ik lachend. Ik pakte mijn tas en nam een slok water. Ik deed ene beetje in een kom en liet hell drinken. Id nog water over in de fles en bood hun wat aan. Daarna pakte ik nog ene tas uit mijn tas en kroop hell erin. "ik kan jullie ook mee nemen. Ik heb nog 1 zoon tas. Als jullie neit te groot zijn. En met meenemen bedoel ik Ik vlieg naar het kasteel." zei ik glimlachend.

    Iemand voor Lavy.


    Vampire + Servant = Servamp


    Melissa Green || Gedaanteverwisselaar, wolf


    Lux zegt dat ze geen eten heeft en stelt voor om in de eetzaal wat te gaan eten. Athan zegt, 'Ik heb eten, maar niet genoeg voor drie personen. Tenzij jullie hondenbrokken lusten." Mijn eigenlijke reactie bij hondenbrokken is ze ergens in de fik steken en een feestje geven omdat ik de wereld dan heb gered van zoiets ranzigs, maar ik doe alsof ik het heel lekker vind en knik even. "Hondenbrokken klinkt helemaal fantastisch." Ik weet heus wel dat de glimlach die ik erbij fake waarschijnlijk ontzettend sarcastisch is, maar dat boeit me op dit moment eigenlijk nul procent. Athan haalt een flesje water uit zijn tas en neemt eerst zelf een slok. Dan geeft hij ook wat aan Hell en hij geeft het flesje door aan mij. Ik neem ook een slok, gewoon omdat ik best wel dorst heb. Als dat niet zo was geweest had ik sowieso geen water gedronken. Ook nu weer vertrekt mijn gezicht in een grimas, terwijl de vloeistof door mijn keel glijdt. Huiverend geef ik het water door aan Lux. Athan pakt een tas uit zijn tas waar Hell in kruipt. "Ik kan jullie ook meenemen. Ik heb nog één zo'n tas. Als jullie niet te groot zijn. En met meenemen boedoel ik, ik vlieg naar het kasteel.", zegt hij vervolgens glimlachend. Ik schud snel mijn hoofd. "Geen vliegtochtjes voor mij. Ten eerste ben ik in dierenvorm veel te groot om in zo'n ding te passen, en ten tweede ik heb verschrikkelijke claustrofobie en zou het dus echt niet volhouden in zo'n tas." Ik wijs Lux even aan. "Misschien wil Lux wel met je mee vliegen, maar ik ben daar geen geschikte kandidaat voor."

    @Orochi: Mel, Lux& Athan gaan zo naar de eetzaal, zij misschien dan, als Robind19 en Toxciteit het ermee eens zijn?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 19:18 ]


    be gay do crimes

    Lux Harper

    Athan zegt dat hij hondenbrokken heeft als eten. Ik werp een blik opzij en zie dat Mel een enigszins spottende glimlach heeft. "Hondenbrokken klinken helemaal fantastisch." zegt ze. Ik trek mijn neus op. Houdt er íemand rekening met mijn anti-honden ding? Nee? Athan haalt een flesje water uit zijn tas en het wordt doorgegeven. Als ik een zeikerd was geweest -oké, een ergere zeikerd dan ik nu ben- had ik het flesje eerst gedesinfecteerd, maar ik ga er niet van uit dat Melissa of Athan een besmettelijke ziekte heeft. Als ze het wel hebben krab ik ze open. Ik neem een slok. Het water smaakt goed, een beetje koud misschien, en ik geef het weer terug aan Athan. Hij pakt een tas waar de hond inkruipt. "Ik kan jullie ook meenemen. Ik heb nog één zo'n tas. Als jullie niet te groot zijn. En met meenemen bedoel ik, ik vlieg naar het kasteel." zegt hij met een glimlach. Melissa schudt onmiddellijk haar hoofd, zichtbaar ontzet bij het idee in een tas te zitten. "Geen vliegtochtjes voor mij. Ten eerste ben ik in dierenvorm veel te groot om in zo'n ding te passen, en ten tweede ik heb verschrikkelijke claustrofobie en zou het dus echt niet volhouden in zo'n tas." Tot mijn ontzetting wijst ze dan naar mij.
    "Misschien wil Lux wel met je mee vliegen, maar ik ben daar geen geschikte kandidaat voor." zegt Melissa. Even denk ik na. Vliegen? Voor ik er spijt van kan krijgen, zeg ik ja. Schaapachtig kijk ik Athan aan. "Moet ik er nu gewoon...instappen?"


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-


    Athan azazel

    Ik moest lachen. "gewoon in je dier verranderenen dan in de tas kruipen. Melissa wedstrijdje. Wie eerst bij kasteel is? Ik weet zeker dat ik met mijn vleugels sneller ben dan jij als wolf. " zei ik uitdagend. Ik hoopte dat ze op mijn voorstel inging want ik vond het rot dat ze anders alleen terug moest. En in een wedstrijd mrkte je dat nooit zo snel. Ik keek naar raar. Ik weet niet hoe snel ze is Maar ik hoop sneller niet dan mij


    (sorry zo kort heb haast)

    Melissa Green || Gedaanteverwisselaar, wolf


    "Melissa, wedstrijdje. Wie het eerst bij kasteel is? Ik weet zeker dat ik met mijn vleugels sneller ben dan jij als wolf", zegt Athan uitdahend, na nog iets tegen Lux gezegd te hebben. Vastberaden knik ik even. Ik was van plan deze wedstrijd te winnen, maar ik wist niet hoe snel Athan was, dus dat zou voor mij nadelig uit kunnen pakken. Ik verander daarom zo snel mogelijk en ren weg voor Athan de kans krijgt om af te tellen. Bij een eerlijke wedstrijd zou dit niet helemaal geoorloofd worden, maar dat maakte mij niks uit. Op dit moment schoot maar 1 gedachte door mijn hoofd. Wees hem te snel af. Qua wedstrijdjes was ik vrij makkelijk te manipuleren, aangezien ik vrijwel altijd de beste wil zijn. Natuurlijk gaat dit lang niet altijd op, maar met races meestal wel. Als ik boven me geluiden hoor in de lucht kijk ik niet even om, maar ik ga alleen maar nog sneller rennen. Uiteindelijk sjees ik op topsnelheid door het bos, tot ik uiteindelijk de bosrand bereik. Ik neem geen gas terug en blijff met een rotvaart op het kasteel af rennen. Iets voor de deur maak ik een noodrem en ik verander weer terug. Ik leun even tegen de deur aan om uit te hijgen, maar die zat niet goed dicht en zwaait dus open. Met een klap beland ik op de grond en ik wrijf even over mijn hoofd heen. Ik zie een paar mensen naar me staren nu, maar daar heb ik totaal geen zin in dus een beetje bitchy snauw ik iets in de richting van 'wat moet je' en de meesten kijken een andere kant op en gaan door met hun normale bezigheden. Ik zie Athan en Lux nu ook staan, geen idee wanneer zij aankwamen, en een beetje kinderachtig steek ik mijn tong uit. "Ik was lekker eerder", zeg ik er ook bij, terwijl ik een poing waag mijn stem net zo te laten klinken
    als die van een klein kind.

    is okay haha, ik zit nu op mn mob en dan duurt het gewoon meer dan een kwartier om een fatsoenlijke post te schrijven

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 21:10 ]


    be gay do crimes

    Lux Harper

    Melissa schiet weg nadat ze veranderd is en is meteen uit het zicht verdwenen. Ik keer me om en verander. Vragend kijk ik Athan aan en hij opent de tas. Enigzins moeilijk kruip ik erin, het is tenslotte geen dagelijkse bezigheid om in een tas te zitten die een meter of tien boven de grond zweeft. Na een tijdje voel ik de tas op de grond kwakken en kruip ik eruit. Ik verander terug en hoor Melissa kinderachtig zeggen: "Ik was lekker eerder,"
    "Gefeliciteerd. Kunnen we nu gaan eten?" lach ik. We lopen naar de eetzaal en ik spot een jongen die een beetje lonely oogt. "Zullen we bij hem gaan zitten? Hij lijkt nogal eenzaam," wijs ik.


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-