• Vampiers:

    Uiterlijk: De vampiers hebben de uiterlijk van de leeftijd dat ze gebeten zijn, waren ze 17, dan lijken ze eeuwen lang op een 17 jarige, was je 44 dan blijf je er ook eeuwenlang uitzien als een 44 jarige.
    Verder kunnen ze rode ogen krijgen vooral als ze boos zijn of honger hebben, verder kunnen hun hoektanden ook iets langer worden en scherper. Verder zijn er geen specifieke kenmerken voor een vampier.
    Krachten: Vampiers hebben minstens 1 kracht die er dan ook maar een a twee vampiers kunnen hebben bev onzichtbaarheid, gedachtelezen, mensen hun gezicht, reuk en gehoorvermogen voor een bepaalde tijd afnemen etc. Maar er zijn ook bepaalde dingen die alle vampiers al hebben en dat zijn een wat betere gehoor, zicht en reuk vermogen, ze zijn sneller en sterker.
    Extra: vampiers kunnen alleen in de zon lopen door een soort amulet, een ketting, armband, ring etc.

    Jongens:
    1 Jude Thomas Nicholas Jeremiah William Sawye Rakharo
    2
    3
    Meisjes VOL!
    1 Emily June Hale TheHangingTree
    2 Izabella ‘‘Izzy’’ Fhearson MusicAndPeace
    3 Josephine "Jose" Lucille Blanche Sears Beckmann


    Halfgoden/godinnen:
    Uiterlijk: Een halfgod ziet er eigenlijk gewoon uit zoals elk ander mens, ze kunnen alleen ouder worden, kunnen een bepaalde kracht hebben.
    Krachten: Elk halfgod heeft een bepaalde kracht als die ouder dan ook een kracht heeft, ben je een kind van Zeus dan kan je het lucht beheersen, ben je kind van Poseidon dan kan je het water beheersen.(van de grote drie mogen er voor nu maar 1 kind zijn, later misschien wat meer.)
    Extra: -

    Jongens:
    1. Cyan Thunder Middle-Zeus-Mashtonx
    2. James Drake Parker Ares Luke_Pinguin
    3. Nathan Dylan Belladonna Pallas Athena Oneira
    4.
    Meisjes VOL!
    1. Serena Rossini –Poseidon-Alastor
    3.Tessa Gaia Lazar Bellona CharmedPaige
    4.Chelsey Aurora Santenera. Hades Minewt

    Weerwolf
    Uiterlijk: Als een weerwolf gewoon een mens is dan zie je er eigenlijk niks van dat het een weerwolf is, maar als hij verandert dan is het gewoon een wolf groot of klein, zwart, wit, grijs, bruin of wat voor kleur ook. In de eerste jaar kan een weerwolf alleen door de volle maan veranderen en kan hij het niet beïnvloede hij zal veranderen of hij het nou wilt of niet, maar langzaam leert diegene wel om te veranderen als hij het wilt maar ook om te veranderen wanneer het wilt zodat hij nooit meer afhankelijk is van de volle maan.
    Krachten: Een weerwolf heeft niet echt een specifieke kracht alleen dat ze wat sneller zijn als ze in wolfgedaante zijn, beter kunnen horen en ruiken maar dat alleen in wolf gedaante.
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes
    1. Lucia 'Lucy' Vanessa Graywell Minewt
    2.
    3.

    Tovenaars/Heksen:
    Uiterlijk: Lijken ook gewoon op mensen, kunnen ook iets ouder worden.
    Krachten: )
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes:
    1. Annabelle "Annie" Maxine Josanne Sophie Kelmeckis Rakharo
    2.
    3.

    Gedaanteverwisselaar:
    Uiterlijk: Gedaanteverwisselaars zien er gewoon uit als mensen maar kunnen in een bepaalde dier veranderen, arend, leeuw, wolf, slang, muis
    Krachten: Gedaanteverwisselaars kunnen veranderen in een bepaald dier, en erven ook hun eigenschap als ze in een dolfijn, haai, orka kunnen veranderen dan kunnen ze onder water ademen, kunnen ze in een dier dat goed is om in bomen te klimmen zoals een aap dan kunnen die dat ook.
    Extra: -

    Meisje: VOL!
    1. Melissa Green Charmedpaige
    2. Lux Rose Harper Toxciteit
    3. Livia TheMockingjay
    Jongens:
    1.Lavy Lefyfield Seto
    2.
    3.

    Elven:
    Uiterlijk: Elven zijn lang, elegant en lenig, meestal hebben ze lang haar en punt oren.
    Je hebt dan ook de duistere elfen, elfen die een donkerdere ogen hebben en meestal zwart haar.
    Krachten: Elfen hebben voornamelijk het kracht van de natuur, en het genezing ze helpen daarom vaak in het ziekenzaal
    Extra: -

    Jongens:
    1.Legolas Tigrisblack Robind19
    2.
    3.
    Meisjes
    1.Nicole Horan natuurix
    2.Tauriel Norin Thirisdis Walkers
    3.

    Engelen:
    Uiterlijk: Engelen hebben prachtige haren wit, tot zilver tot blond met mooie helderblauwe ogen de helder blauwste die er bestaan, ze hebben een bleke huid maar zijn verder wel net zoals de elfen prachtige wezens, ze kunnen vliegen en hebben dan ook prachtige witte vleugels die ze elk moment kunnen laten verschijnen en weer laten verdwijnen, engelen kunnen eeuwenoud worden eigenlijk zijn het net als vampiers onsterfelijk.
    Karakter: Engelen zijn de puurste wezens, als ze over engelen spreken noemen ze hun ook wel eens de puurste ziel omdat ze goedheid zelve zijn. Engelen hebben meestal wel een zwakke plek zoals wilt graag andere helpen waardoor ze iemand vertrouwen die ze eigenlijk niet moeten vertrouwen.
    Krachten: Een engel heeft ook verschillende krachten maakt niks uit wat kan van alles zijn. De krachten die alle engelen hebben zijn vliegen, het goedheid in iemand zien en zien wat hun verleden was en hun toekomst word.

    Extra: -
    Jongens:
    1.Ethan Angel Ford Mashtonx
    2.
    3.
    Meisjes
    1.
    2.
    3.


    Demonen

    Uiterlijk: Demonen zijn de tegenovergestelde van Engelen. De demonen die onder de zonen van Satan staan hebben rode ogen en kleine hoorns die ze wel kunnen laten verdwijnen als ze dat willen. Kinderen van Satan hebben daar in tegen zwarte ogen en grotere hoorns beide kunnen hun ogen wel gewoon in mensenkleur veranderen. Verder hebben ze wel allemaal zwarte vleugels.
    Karakter: Demonen worden de duisterste ziel genoemd omdat ze gemeen waren, en alleen maar leed veroorzaakte toch wilde ze de demonen kinderen ook op deze school toelaten en tot nu ging dat nog vrij goed.
    Krachten: Demonen kunnen hun duisterste stukje ziel zien ook al weten die niet dat ze die hebben ook hun kunnen vliegen en ieder hun verleden en toekomst zien, hun bezitten ook de kracht vuur.
    Extra:

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes
    1.athan azazel Robind19
    2.
    3.

    Hybrids
    Demon x Engel
    Adriana Keaira Delatorre.




    Leraren:

    Ik maak binnenkort ook een rollentopic aan, dan komen er meer info over bepaalde lessen en weten diegene die de leraren spelen ook welk les voor welk wezens is.
    Magie:
    Water sturen:
    Vuur beheersen:
    Vliegles:
    Wiskunde:
    Italiaans:
    Geschiedenis van de sterfelijke wereld:
    Geschiedenis van Mythologie en de toverkunst (afwisselend):
    Zwaardvechten training:
    Vechttraining en wapen gebruik: Daryl Duane Dixon.
    Training voor vampiers:
    Training voor weerwolven:
    Gedaanteverwisseling:
    Medische zorg:
    Natuur:
    Dier & Fabeldieren (Afwisselend)
    Er kunnen nog lessen bij komen, of een andere naam krijgen.


    Het kasteel:
    Op de begane grond:
    Keuken
    De keuken is officieel verboden terrein voor alle leerlingen je mag er alleen komen als je toestemming van een leraar hebt/
    Eetzaal
    De eetzaal zijn er verschillende lange tafels, voor diegene die harry potter kennen moet je denken aan de grote zaal, met rijen lange tafels en aan t einde nog een lange tafel waar de leraren en de schoolhoofd aan zitten.
    Woonkamer
    Dit is eigenlijk een gezamelijke woonruimte waar zowel leerlingen en leraren mogen zijn.
    Toiletten.
    Woonkamer voor de leraren voor als ze alleen met leraren willen zijn en iets prive moeten bespreken.
    Tweede verdieping
    Slaapkamers voor de meisjes
    Woonkamer waar alleen meisjes zijn toegestaan
    Kleine bibliotheek
    Badkamer die elk kamer een eigen heeft.
    Derde verdieping
    Jongensslaapzaal
    Woonkamer alleen voor de jongens

    Elk leraar heeft een eigen slaapkamer o een huisje vlakbij het school dit mag diegene zelf kiezen daarom dat er nog geen lerarenkamers staat.
    De verdiepingen waar de lessen worden gegeven komen later allemaal nog.
    En aangezien ik slecht ben in lesroosters komt maak ik die ook niet, als iemand die een leraar speelt het leuk vind om het te doen voor zijn les dan mag dat.


    Vervoer
    Als je uit een ver land komt, dan kan je met de sterfelijke vervoer gaan, vliegtuig, trein, boot maar als je kan vliegen, of onder water kan ademen kan je natuurlijk ook voor kiezen om zo te gaan.
    Dan kom je ergens in een afgelegen stuk bij een station, wat wat geen enkele niet magische iemand weet te vinden en of die wel bestaat, daar staat een trein die je de grootste gedeelde richting het kasteel zou brengen het wordt een lange reis omdat de trein bijna alleen maar omhoog moet gaan, daarna stopt de trein bij een perron waar koetsen met witte of zwarte paarden op je staat te wachten en je verder brengt naar het kasteel.


    Indeling van de slaapkamers
    Elk soort wezen zit met zijn vijven op een kamer, dus vijf weerwolfen, vijf vampiers etc.
    Hier komt dan die indeling te staan bij wie je in een kamer slaapt, elke kamer heeft een eigen badkamer.

    Regels:
    -Maximaal 2 personages per persoon later misschien 3 maar nu even 2.
    -Minimaal 200 woorden per post, ik vind het niet heel erg als je een x iets minder hebt maar dat moet niet steeds gebeuren.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Elke week minstens 1x reageren als dat niet lukt doorgeven.
    -Ben je op vakantie of kun je door een andere reden niet elke week posten graag doorgeven.



    Begin
    Een nieuwe schooljaar begint bijna iedereen vanaf hun woonplaats op weg naar de school

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 20:21 ]


    Athan azazel
    Nadat melissa weg rende kijk ik haar kwaad na. Valsspeler. Lux verranderd en kruipt in mijn tas. Snel laat ik mijn vleugels groeien en vlieg ma het kasteel. Nadat ik landde liet ik mijn vleugels verdwijnen en zette lux neer. Hell sprong volijk uit zijn tas. Ik moest lachen om de stuntelende melissa. "ik was lekker eerst" riep ze. Ik schudde mijn hoofd. "Valsspeler. Ik wil een keer wraak." ik knikte toen lux over eten begon en liep mee naar bineen. Ineens begon lux over een eenzame jongen. En ik knikte instemmend. Ik liep naar de tafel en schoof bij hem aan. "ik ben athan" stelde ik me voor. Kijkend naar de jongen. Toen keek ik naar melissa en lux. "mooie duik trouwens melissa net." zei ik lachend


    Melissa Green || Gedaanteverwisselaar, wolf


    "Valsspeler. Ik wil een keer wraak", reageert Athan. Quasi-onschuldig kijk ik hem aan, alsof het zijn schuld is dat hij langzamer was met vertrekken. Daarna grijns ik even uitdagend, alsof ik wil zeggen kom maar op. De revanche wedstrijd hoefde niet nu meteen gehouden worden, maar iets later zou ik wel nog een keer willen racen. Lux lacht gewoon en feliciteert me met mijn overwinning. Ik doe alsof dit Athans 'gemene' gedrag goed maakt en grinnik even. Dan vraagt ze of we kunnen gaan eten. Meteen maakt mijn maag een of ander briek geluid, wat ik maar op vat als een ja. Ik stem er meteen mee in en ook Athan is het ermee eens.
    In de eetzaal aangekomen wijst Lux naar een jongen die in zijn uppie aan een tafel zit. "Zullen we bij hem gaan zitten? Hij lijkt nogal eenzam," vraagt ze dan. Ik knik even, om duidelijk te maken dat ik het er wel mee eens ben en ga dan tegenover hem zitten. Athan stelt zich voor en ook ik mompel een begroeting en mijn naam. Dan wendt Athan zich tot mij. "Mooie duik trouwens Melissa net", zegt hij lachend. Ik sla mijn armen over elkaar en werp hem mijn dodelijkste blik toe, terwijl ik mijn tanden even ietsje laat groeien, ongeveer tot niveau dodelijk, en ik grom ook even kwaad. Na mijn grom laat ik mijn tanden weer krimpen en lach ik weer vrolijk. Ik point even naar Lux. "Dit persoontje hier is btw Lux en zij is heel kattig." Na dit gezegd te hebben kan ik mezelf wel tegen mijn hoofd slaan. Tot dusver mijn geniale woordgrappen.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 18:54 ]


    be gay do crimes

    Lux Harper



    "Dit persoontje hier is btw Lux, en ze is heel kattig." zegt Melissa. Jeetje, die gaat wel erg lekker vandaag. Ik trek mijn wenkbrauw omhoog maar kan de grijns niet tegen houden. "Pas maar op, ik heb ook tanden hoor." dreig ik sarcastisch, en ik ontbloot mijn net uit de beugel bevrijde tanden. Daarna pak ik een bord en schep er sla en spaghetti op. "Het eten eet zichzelf niet,"
    vertel ik de rest. Zonder op hun reactie te wachten begin ik te eten


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-

    Lavy Levyfield//Whale
    Ik keek op bij het zien van twee meiden en een jongen. Ze stelde zich voor als Melissa, Lux en Athan. Ze hadden het blijkbaar erg naar hun zin en ik glimlachte kort om te laten blijken dat ik geluisterd heb.
    'Ik ben Lavy,' sprak ik toen de meiden bijna uitgepraat waren. Ik had totaal geen trek in eten, en na een hele wateravontuur en onderweg plankton eten, was mijn eetlust snel gevlogen.
    'Mag ik vragen wat jullie zijn?' vroeg ik beleefd, altans ik hoopte dat het beleefd was. Ik hoopte dat ze het niet erg vonden als ik vertelde dat ik gedaante kon verwisselen met een walvis en het niet kon laten zien.
    De meertjes waren ondiep en veels te klein. Het terug veranderen was ook een heel groot probleem.


    Vampire + Servant = Servamp

    Melissa Green || Gedaanteverwisselaar, wolf


    "Pas maar op, ik heb ook tanden hoor", dreigt Lux dan, terwijl ze haar tanden showt. Ik schiet in de lach, en de thee die ik aan het drinken was, komt bijna mijn neus weer uit. Ik zie Lux een bord pakjen en ook wat te eten. "Het eten eet zichzelf niet", verklaart ze even voor ze wat spaghetti eet. Ik pak wat pizza en besluit ook nog patat te eten. Veel mensen zouden me nu waarschijnlijk voor gek uitmaken, maar het smaakte eigenlijk bestbwel goed. De jongen tegenover ons glimlacht even en besluit zich ook voor te stellen. "Ik ben Lavy." Ik zie dat hij geen eten pakt, maar besluit me er niet mee te bemoeien. Hij zit vast niet te wachten op iemand die hem gaat vertellen wat hij precies moet gaan doen. "Mag ik vragen wat jullie zijn?", vraagt hij vervolgens. "Dat mag jij vragen ja", antwoord ik. Er zijn wel momenten waarop ik serieus ben en geen domme dingen zeg, maar nu is overduidelijk niet zo'n moment. Ik grijns even en spreek dan met mezelf af vandaag geen pogingen tot humor te doen. Ik blaas een plukje haar wat irritant voor mijn oog hangt weg en geef dan een-redelijk- serieus antwoord. "Ik ben gedaanteverwisselaar, net als Lux. Ik kan in een wolf veranderen en zij in een kat." Dan wijs ik naar Athan. "Hij is een demoon, maar afgezien van het deel dat demonen eigenlijk slecht horen te zijn enzo volgens zo'n beetje alle fantasy boeken en films die er bestaan, is hij bet oké." Na deze woorden grijns ik even naar hem, om duidelijk te maken dat het niet rot bedoelt is. "En wat zijn jouw superpowers?", vraag ik daarna aan Lavy, nog steeds niet in staat mijn grijns te verminderen.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 21:18 ]


    be gay do crimes

    lavy Levyfield
    Ik stelde me aan de meiden en jongen voor en zag dat Melissa antwoord gaf op mijn vraag. 'Dat mag jij vragen ja,' zei ze en ik grinnikte door haar antwoord. Ik probeerde netjes te blijven, dat niet altijd goed ging.
    'Ik ben gedaanteverwisselaar, net als Lux. Ik kan in een wolf veranderen en zij in een kat.' Daarna wees ze naar Athan, waarbij ik de jongen aankeek. 'Hij is een demoon, maar afgezien van het deel dat demonen eigenlijk slecht horen te zijn enzo. Volgens zo'n beetje alle fantasy boeken en films die er bestaan, is hij best oke,' sprak Melissa die naar de jongen met de naam Athan keek. Ze had nog steeds een vriendelijke glimlach op haar gezicht. 'En wat zijn jouw superpowers?' vroeg ze en ik wist niet of ik het moest vertellen.
    'Nou, ik...' Ik haalde een hand over mijn nek en keek weg. Het was best moeilijk om het te zeggen, maar ik had wel naar hun gevraagd, dus mocht ik wel vertellen dat ik zelf kon veranderen.
    'Ik ben helaas geen demoon, en ik kan mezelf niet in een wolf of kat veranderen, ik kan wel veranderen. Ik ben natuurlijk een gedaanteverwisselaar maar niet in een confortabel dier op het land,' hakkelde ik. Vervolgens zuchtte ik kort.
    'Ik verander in een baby walvis,' zei ik heel snel.


    Vampire + Servant = Servamp


    Athan azazel

    "een baby walvis. Dat is echt raar. Maar wel gaaf. Ik vind raar dat baby maar walvissen zijn chill. " zei ik. Ik keek daarna naarmelissa. "ik ben aardig voor nieuwelingen. Waarvan 1 zo gemeen is om iemand te laten schrikken terwijl die flauw valt." zei ik tegen haar. Ik tikte lux op haar schouder aan en pakte met mijn andere hand een frietje. Het maakte niet uit of ze bijdraaide of mij aankeek. Zolang ze de andere hand niet zag. Snel deed ik hem in mijn mond. "braaf katje" zei ik lachend. "Let niet op melissa. Ze zegt soms nonsens. Ik ben niet oké. Ik ben en etter. En ik ben geen demon. Ik zie memeer als een gevallen engel." zei ik tegen levy

    - dubbel -

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 14:00 ]


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-

    Lux Harper



    "Over etter gesproken," grijnsde ik. Na een korte analyse van beschikbare desserts pak ik een schaaltje en gooi er pudding en ijs in. "Babywalvissen zijn schattig, als je maar geen pinguïns eet." verklaar ik Lavy.
    Hij is best aardig, een beetje verlegen alleen maar dat maakt niks uit. Niet iedereen hoefde extravert en een flapuit te zijn. Eigenlijk deed hij me wel een beetje denken aan mijn broertje Thomas, alleen was Thomas pas acht en oogde Lavy wel een stukje ouder dan dat.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 14:01 ]


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-


    Melissa Green || Gedaanteverwisselaar, wolf


    "Ik verander in een babywalvis", ratelde Lavy, als antwoord op mijn vraag. Athan reageerde met iets dat dat cool was en ik glimlachte even. Het voelde nog steeds onwerkelijk om hier zo te zitten met mensen van mijn leeftijd. Ik werd naar de realiteit teruggetrokken door Athan. "Ik ben aardig voor nieuwelingen. Waarvan één zo gemeen isom iemand te laten schriken terwijl die flauwvalt." Ik zwijg even en staar naar mijn bord. Als hij echt zo over me denkt had hij dat wel wat eerder mogen zeggen. Nu wat lusteloos prik ik met een vork in de patat die nog op mijn bord ligt. "Let niet op Melissa. Ze zegt soms nonsens. Ik ben een etter. En ik ben geen demon, ik zie mezelf meer als een gevallen engel", zegt hij dan ook nog. Ik sta abrupt op en werp Athan nog een dodelijke blik toe, terwijl de tranen al opkomen in mijn ogen. Als hij me niet mag, had hij het ook kunnen zeggen voor ik ging eten aan dezelfde tafel. Zo kalm mogelijk loop ik de eetzaal uit, maar eenmaal daarbuiten begin ik te rennen, weg van de eetzaal, weg van het kasteel, weg van alles. Ik weet dat het een kinderachtige reactie is, maar ik kan gewoon totaal niet met dit soort dingen omgaan. Het leven als wolf was zo veel makkelijker, en ik heb me nu al meer dan 100 keer afgevraagd waarom ik überhaupt weer mensen opzocht. In het bos zoek ik een hoge boom uit en ik doe mijn best erin te klimmen. Dit gaat alleen niet zo snel, en ik geef het op en ga onder de boom zitten.


    be gay do crimes

    Athan azazel

    Als melissa wel loopt weet ik dat ik te ver ging. Waar "laat mij maar het is mijn fout." zeg ik snel en ren achter melissa aan.buiten aangekomen laat ik mijn vleugels groeien. "hell zoek melissa. " snel schreef ik nog een briefje. Sorry melissa was als grapje bedoelt. Athan. Torn rende hell weg naar ik het briefje aan zijn halsband vast gemaakt had. Ik steeg op en vloog een andere KANT op. Ik keek naar het bos. "MELISSA melissa!" schreeuwde ik zo hard als ik kon.


    waarom heeft mijn mobiel kuren op deze webpagina

    (Post morgen weer.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Lux Harper

    Als Melissa lichtelijk overstuur ogend wegloopt, schuif ik al naar achter om achter haar aan te lopen. Maar voor ik uberhaupt een één spier kan aanspannen om op te gaan staan, is Athan er al achteraan. So much for gezellig avondeten met je klasgenoten. Ik lepel mijn dessert naar binnen met het idee om eens lekker lang te gaan douchen, maar aan de andere kant is het ook zo zielig om Lavy achter te laten. Dat douchen komt later wel. "Hoe oud ben je eigenlijk?" vraag ik hem. Ik werp een blik naar buiten, maar Melissa en Athan zijn nergens te zien. Hopelijk is ze niet te erg van streek, wat hij zei was niet al te aardig. Etter.


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-

    {Ik zal zo snel mogelijk proberen een post te schrijven, maar ik heb vanaf maandag toetsweek& heb het dus heel druk. Het vroegst waarop ik kan posten zal waarschijnlijk woensdag pas zijn}


    be gay do crimes

    Lavy Levyfield
    Ik hoorde de onderlinge gesprek tussen de meiden en jongen. Het klonk totaal niet aardig en ik wilde er zelf wat van zeggen, maar Melissa was als weg, voordat ik mijn mond had opengetroken.
    Athan ging achter Melissa aan, waarbij ik met Lux overbleef. Ik wist hier niets op te zeggen.
    Ik vriemelde wat aan mijn donkerbruine haren.
    'Hoe oud ben je eigenlijk?' vroeg ze en ik keek op. De kleur op mijn wangen, begon aardig rood te worden.
    'Ik ben veertien,' sprak ik. 'Als je achter hun aan wilt gaan, moet je dat doen ik red me wel. Ik heb de hele dag gereist en moet een goede dag rusten om alles te onthouden,' sprak ik en kwam overeind.
    'Ik kan helpen,' sprak ik met een glimlach.


    Vampire + Servant = Servamp