• Vampiers:

    Uiterlijk: De vampiers hebben de uiterlijk van de leeftijd dat ze gebeten zijn, waren ze 17, dan lijken ze eeuwen lang op een 17 jarige, was je 44 dan blijf je er ook eeuwenlang uitzien als een 44 jarige.
    Verder kunnen ze rode ogen krijgen vooral als ze boos zijn of honger hebben, verder kunnen hun hoektanden ook iets langer worden en scherper. Verder zijn er geen specifieke kenmerken voor een vampier.
    Krachten: Vampiers hebben minstens 1 kracht die er dan ook maar een a twee vampiers kunnen hebben bev onzichtbaarheid, gedachtelezen, mensen hun gezicht, reuk en gehoorvermogen voor een bepaalde tijd afnemen etc. Maar er zijn ook bepaalde dingen die alle vampiers al hebben en dat zijn een wat betere gehoor, zicht en reuk vermogen, ze zijn sneller en sterker.
    Extra: vampiers kunnen alleen in de zon lopen door een soort amulet, een ketting, armband, ring etc.

    Jongens:
    1 Jude Thomas Nicholas Jeremiah William Sawye Rakharo
    2
    3
    Meisjes VOL!
    1 Emily June Hale TheHangingTree
    2 Izabella ‘‘Izzy’’ Fhearson MusicAndPeace
    3 Josephine "Jose" Lucille Blanche Sears Beckmann


    Halfgoden/godinnen:
    Uiterlijk: Een halfgod ziet er eigenlijk gewoon uit zoals elk ander mens, ze kunnen alleen ouder worden, kunnen een bepaalde kracht hebben.
    Krachten: Elk halfgod heeft een bepaalde kracht als die ouder dan ook een kracht heeft, ben je een kind van Zeus dan kan je het lucht beheersen, ben je kind van Poseidon dan kan je het water beheersen.(van de grote drie mogen er voor nu maar 1 kind zijn, later misschien wat meer.)
    Extra: -

    Jongens:
    1. Cyan Thunder Middle-Zeus-Mashtonx
    2. James Drake Parker Ares Luke_Pinguin
    3. Nathan Dylan Belladonna Pallas Athena Oneira
    4.
    Meisjes VOL!
    1. Serena Rossini –Poseidon-Alastor
    3.Tessa Gaia Lazar Bellona CharmedPaige
    4.Chelsey Aurora Santenera. Hades Minewt

    Weerwolf
    Uiterlijk: Als een weerwolf gewoon een mens is dan zie je er eigenlijk niks van dat het een weerwolf is, maar als hij verandert dan is het gewoon een wolf groot of klein, zwart, wit, grijs, bruin of wat voor kleur ook. In de eerste jaar kan een weerwolf alleen door de volle maan veranderen en kan hij het niet beïnvloede hij zal veranderen of hij het nou wilt of niet, maar langzaam leert diegene wel om te veranderen als hij het wilt maar ook om te veranderen wanneer het wilt zodat hij nooit meer afhankelijk is van de volle maan.
    Krachten: Een weerwolf heeft niet echt een specifieke kracht alleen dat ze wat sneller zijn als ze in wolfgedaante zijn, beter kunnen horen en ruiken maar dat alleen in wolf gedaante.
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes
    1. Lucia 'Lucy' Vanessa Graywell Minewt
    2.
    3.

    Tovenaars/Heksen:
    Uiterlijk: Lijken ook gewoon op mensen, kunnen ook iets ouder worden.
    Krachten: )
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes:
    1. Annabelle "Annie" Maxine Josanne Sophie Kelmeckis Rakharo
    2.
    3.

    Gedaanteverwisselaar:
    Uiterlijk: Gedaanteverwisselaars zien er gewoon uit als mensen maar kunnen in een bepaalde dier veranderen, arend, leeuw, wolf, slang, muis
    Krachten: Gedaanteverwisselaars kunnen veranderen in een bepaald dier, en erven ook hun eigenschap als ze in een dolfijn, haai, orka kunnen veranderen dan kunnen ze onder water ademen, kunnen ze in een dier dat goed is om in bomen te klimmen zoals een aap dan kunnen die dat ook.
    Extra: -

    Meisje: VOL!
    1. Melissa Green Charmedpaige
    2. Lux Rose Harper Toxciteit
    3. Livia TheMockingjay
    Jongens:
    1.Lavy Lefyfield Seto
    2.
    3.

    Elven:
    Uiterlijk: Elven zijn lang, elegant en lenig, meestal hebben ze lang haar en punt oren.
    Je hebt dan ook de duistere elfen, elfen die een donkerdere ogen hebben en meestal zwart haar.
    Krachten: Elfen hebben voornamelijk het kracht van de natuur, en het genezing ze helpen daarom vaak in het ziekenzaal
    Extra: -

    Jongens:
    1.Legolas Tigrisblack Robind19
    2.
    3.
    Meisjes
    1.Nicole Horan natuurix
    2.Tauriel Norin Thirisdis Walkers
    3.

    Engelen:
    Uiterlijk: Engelen hebben prachtige haren wit, tot zilver tot blond met mooie helderblauwe ogen de helder blauwste die er bestaan, ze hebben een bleke huid maar zijn verder wel net zoals de elfen prachtige wezens, ze kunnen vliegen en hebben dan ook prachtige witte vleugels die ze elk moment kunnen laten verschijnen en weer laten verdwijnen, engelen kunnen eeuwenoud worden eigenlijk zijn het net als vampiers onsterfelijk.
    Karakter: Engelen zijn de puurste wezens, als ze over engelen spreken noemen ze hun ook wel eens de puurste ziel omdat ze goedheid zelve zijn. Engelen hebben meestal wel een zwakke plek zoals wilt graag andere helpen waardoor ze iemand vertrouwen die ze eigenlijk niet moeten vertrouwen.
    Krachten: Een engel heeft ook verschillende krachten maakt niks uit wat kan van alles zijn. De krachten die alle engelen hebben zijn vliegen, het goedheid in iemand zien en zien wat hun verleden was en hun toekomst word.

    Extra: -
    Jongens:
    1.Ethan Angel Ford Mashtonx
    2.
    3.
    Meisjes
    1.
    2.
    3.


    Demonen

    Uiterlijk: Demonen zijn de tegenovergestelde van Engelen. De demonen die onder de zonen van Satan staan hebben rode ogen en kleine hoorns die ze wel kunnen laten verdwijnen als ze dat willen. Kinderen van Satan hebben daar in tegen zwarte ogen en grotere hoorns beide kunnen hun ogen wel gewoon in mensenkleur veranderen. Verder hebben ze wel allemaal zwarte vleugels.
    Karakter: Demonen worden de duisterste ziel genoemd omdat ze gemeen waren, en alleen maar leed veroorzaakte toch wilde ze de demonen kinderen ook op deze school toelaten en tot nu ging dat nog vrij goed.
    Krachten: Demonen kunnen hun duisterste stukje ziel zien ook al weten die niet dat ze die hebben ook hun kunnen vliegen en ieder hun verleden en toekomst zien, hun bezitten ook de kracht vuur.
    Extra:

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes
    1.athan azazel Robind19
    2.
    3.

    Hybrids
    Demon x Engel
    Adriana Keaira Delatorre.




    Leraren:

    Ik maak binnenkort ook een rollentopic aan, dan komen er meer info over bepaalde lessen en weten diegene die de leraren spelen ook welk les voor welk wezens is.
    Magie:
    Water sturen:
    Vuur beheersen:
    Vliegles:
    Wiskunde:
    Italiaans:
    Geschiedenis van de sterfelijke wereld:
    Geschiedenis van Mythologie en de toverkunst (afwisselend):
    Zwaardvechten training:
    Vechttraining en wapen gebruik: Daryl Duane Dixon.
    Training voor vampiers:
    Training voor weerwolven:
    Gedaanteverwisseling:
    Medische zorg:
    Natuur:
    Dier & Fabeldieren (Afwisselend)
    Er kunnen nog lessen bij komen, of een andere naam krijgen.


    Het kasteel:
    Op de begane grond:
    Keuken
    De keuken is officieel verboden terrein voor alle leerlingen je mag er alleen komen als je toestemming van een leraar hebt/
    Eetzaal
    De eetzaal zijn er verschillende lange tafels, voor diegene die harry potter kennen moet je denken aan de grote zaal, met rijen lange tafels en aan t einde nog een lange tafel waar de leraren en de schoolhoofd aan zitten.
    Woonkamer
    Dit is eigenlijk een gezamelijke woonruimte waar zowel leerlingen en leraren mogen zijn.
    Toiletten.
    Woonkamer voor de leraren voor als ze alleen met leraren willen zijn en iets prive moeten bespreken.
    Tweede verdieping
    Slaapkamers voor de meisjes
    Woonkamer waar alleen meisjes zijn toegestaan
    Kleine bibliotheek
    Badkamer die elk kamer een eigen heeft.
    Derde verdieping
    Jongensslaapzaal
    Woonkamer alleen voor de jongens

    Elk leraar heeft een eigen slaapkamer o een huisje vlakbij het school dit mag diegene zelf kiezen daarom dat er nog geen lerarenkamers staat.
    De verdiepingen waar de lessen worden gegeven komen later allemaal nog.
    En aangezien ik slecht ben in lesroosters komt maak ik die ook niet, als iemand die een leraar speelt het leuk vind om het te doen voor zijn les dan mag dat.


    Vervoer
    Als je uit een ver land komt, dan kan je met de sterfelijke vervoer gaan, vliegtuig, trein, boot maar als je kan vliegen, of onder water kan ademen kan je natuurlijk ook voor kiezen om zo te gaan.
    Dan kom je ergens in een afgelegen stuk bij een station, wat wat geen enkele niet magische iemand weet te vinden en of die wel bestaat, daar staat een trein die je de grootste gedeelde richting het kasteel zou brengen het wordt een lange reis omdat de trein bijna alleen maar omhoog moet gaan, daarna stopt de trein bij een perron waar koetsen met witte of zwarte paarden op je staat te wachten en je verder brengt naar het kasteel.


    Indeling van de slaapkamers
    Elk soort wezen zit met zijn vijven op een kamer, dus vijf weerwolfen, vijf vampiers etc.
    Hier komt dan die indeling te staan bij wie je in een kamer slaapt, elke kamer heeft een eigen badkamer.

    Regels:
    -Maximaal 2 personages per persoon later misschien 3 maar nu even 2.
    -Minimaal 200 woorden per post, ik vind het niet heel erg als je een x iets minder hebt maar dat moet niet steeds gebeuren.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Elke week minstens 1x reageren als dat niet lukt doorgeven.
    -Ben je op vakantie of kun je door een andere reden niet elke week posten graag doorgeven.



    Begin
    Een nieuwe schooljaar begint bijna iedereen vanaf hun woonplaats op weg naar de school

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 20:21 ]

    Melissa Green • Gedaanteverwisselaar, wolf



    "Het is goed Mel, we zijn bij je", zegt Liv, terwijl ze een lading geruststellende energie naar me toe stuurt. Ik kijk haar dankbaar aan. Ik zie hoe een vrouw naar ons toe komt lopen. Haar haren zijn rood en in een staart gebonden. Ze draagt een witte broek en tuniek en heeft witte schoenen met kleine hak aan. Door de schoenen heen zijn oranje sokken met rode hartjes te zien, wat het nette dokters uiterlijk iets minder maakt. De vrouw onderzoekt me snel, waarna ze iets op een papiertje schrijft en weer weg loopt. Na weer een paar minuten vol pijn op het bed te liggen, komt de vrouw terug met een meisje dat ongeveer even oud als ons lijkt. Ze draagt een paar amuletten, die inscripties dragen met tekens die ik niet kan lezen. Ze maakt een gebaar met haar hand wat ik niet helemaal kan volgen en spreekt vervolgens iets in een taal die ik niet kan verstaan. "Ha-tep." Meteen voel ik me helemaal kalm worden en mijn pijn trekt verassend genoeg ook weg. Het meisje wordt echter wat bleekjes en struikelt naar een kruk, overduidelijk niet helemaal fit. Ze grijpt één van de amuletten om haar hals en mompelt iets waarvan ik maar één woord herken; Isis. Voor hoever ik wist was Isis een Egyptische godin, wat de tekens op de amuletten hiërogliephen maakt. "Dank je", zeg ik gemeend. Ze wuift het weg en krijgt weer wat meer kleur op haar gezicht. "Ik meen het, dank je. Nu heb ik geen last meer van die pijn. Ik ben Melissa trouwens", stel ik me voor. "Tessa", zegt ze, terwijl ze naar de grond staart, met een redelijk rood gekleurd gezicht.


    [Sorry dat het zo lang duurde en dat het zo'n crappy post is, ik heb momenteel niet bijster veel inspi, but ik wil niet dat deze dood bloedt.]


    be gay do crimes

    |Livia Annabeth Donati|Gedaanteverwisselaar|


    De vrouw onderzoekt Melissa snel, waarna ze iets op een papiertje schrijft en weer weg loopt. Na weer een paar minuten, komt de vrouw terug met een meisje dat ongeveer even oud als ons lijkt. Ze draagt een paar amuletten, die inscripties dragen met tekens die ik niet kan lezen. Ze maakt een gebaar met haar hand als ze bij Melissa's bed staat. En spreekt vervolgens iets in een taal die ik niet kan verstaan. "Ha-tep." Na die woorden of dat woord, komt de kleur weer terug op Melissa's gezicht. Het meisje wordt echter wat bleekjes en struikelt naar een kruk. Ze grijpt één van de amuletten om haar hals en mompelt iets.
    'Dank je' zegt Melissa. Het meisje wuift het weg en krijgt weer kleur op haar gezicht.
    'Ik meen het, dank je. Nu heb ik geen last meer van die pijn. Ik ben Melissa trouwens', stelt Melissa zich voor.
    'Tessa', zegt ze, terwijl ze naar de grond staart, met een redelijk rood gekleurd gezicht. Ik bekijk dit alles glimlachend, nou alleen het laatste stuk dan.
    'Hi Tessa ik ben Livia en dit is Lux.' zeg ik terwijl ik op Lux wijs. Die steekt haar hand op ter begroeting. 'Zullen we maar weer naar onze kamer gaan? Het is al laat en morgen hebben we school.' ik zucht diep nadat ik dat heb gezegd.


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Lux Rose Harper

    "Uuuuuuughhhh, ik wil niet naar school." kreun ik. Nadat we Mel gedag hebben gezegd lopen we terug naar onze kamer. Ik bind mijn haar vast en ga in mijn bed zitten. "Rosieposie!" fluit ik, en ik klop op het bed. Het kijkt me droog aan en blijft zitten waar ze zit. "Je kwetst me," zeg ik verwijtend.

    Inspiratieloos af


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-

    |Livia Annabeth Donati|Gedaanteverwisselaar|


    'Uuuuuuughhhh, ik wil niet naar school.' kreunt Lux.
    'Wie wel?' zeg ik sarkastisch, 'Trusten Mel, morgenochtend komen we wel weer langs. Ik hoop dat het dan wat beter met je gaat.' Ik zwaai naar haar als ik samen met Lux op weg naar onze kamer ga. Daar bind Lux haar haar in een staart en gaat op haar bed zitten.
    'Rosieposie!' fluit ze, en klopt op het bed. Maar Rose kijkt haar alleen droog aan en blijft zitten waar ze zit.
    'Je kwetst me.' zegt Lux verwijtend. Ik grijns en plof ook op mijn bed. Ik sluit mijn ogen en wrijf over mijn slapen. Straks moet ik mijn wekker gaan zetten, kreun. Ik open mijn ogen weer terwijl ik opsta om mijn wekker te zetten. Ik loop meteen door om mijn pyjama te pakken en aan te trekken. Daarna loop ik naar de badkamer waar ik mijn haar ik een straat doe en mijn tanden poets. Gapend loop ik terug naar de slaapkamer. Waar Lux nog steeds Rose probeert over te halen om te komen knuffelen, maar ze weigert nog steeds. Ik ga weer op mijn bed zitten en pak een hondenkoekje uit een bakje.
    'Rose, kom eens meisje!' meteen heb ik al haar aandacht en komt ze naar me toe gehuppeld. Gulzig eet ze het koekje op nadat ze op mijn bed is gesprongen.
    'Dat is niet eerlijk! Je koopt haar om!' zegt Lux verontwaardigd. Ik lach ontschuldig naar haar en Rose gaapt luid. Zachtjes kriebel ik haar achter haar oortjes terwijl ze op mijn schoot ligt.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 22:45 ]


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Lux Rose Harper

    "Het stelt me teleur dat je nog steeds dat incident uit de eerste klas tegen me gebruikt," vertel ik Rose, terwijl ze bij Liv op schoot springt. "Het was heus niet mijn schuld dat je koekjes opgegeten werden door de poedel van een zesdeklasser," Ik strek mijn rug tot de max om bij mijn rugzak te komen, waar de make-updoekjes inzitten en maak mijn gezicht schoon. "Dat was het wel, je liet de deur openstaan." zegt Liv. "Dat weet Rose niet," grijns ik.


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-

    |Livia Annabeth Donati|Gedaanteverwisselaar|


    "Het stelt me teleur dat je nog steeds dat incident uit de eerste klas tegen me gebruikt," vertelt Lux aan Rose. "Het was heus niet mijn schuld dat je koekjes opgegeten werden door de poedel van een zesdeklasser," ze strekt zich uit om bij haar rugzak te komen, waar Lux make-updoekjes uithaalt en haar gezicht schoon maakt.
    'Dat was het wel, je liet de deur openstaan.' zeg ik.
    'Dat weet Rose niet,' grijnst Lux. Ik gaap,
    'Ja daar heb je gelijk in.' Ik ga verder met aaien over Rose' koppie. 'Ik ga slapen, ik ben doodop.' Gauw kruip ik onder mijn deken waarbij ik aan mijn voeteneind laat liggen. 'Trusten.' mompel ik terwijl ik mijn ogen sluit.


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    [Kunnen we verder met de eerste echte schooldag met lessen enzo?]


    be gay do crimes

    [Geen idee. Is het jullie ook opgevallen dat wij en Robind19 de enige zijn die reageren?]


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    TheMockingjay schreef:
    [Geen idee. Is het jullie ook opgevallen dat wij en Robind19 de enige zijn die reageren?]


    [jep natuurlijk. Ik denk iedereen pitten en dan eerste les. Als we doen dat iedereen die zelfde hebben is dat handiger. Iemand die leraar wilt spelen?]

    Robind19 schreef:
    (...)

    [jep natuurlijk. Ik denk iedereen pitten en dan eerste les. Als we doen dat iedereen die zelfde hebben is dat handiger. Iemand die leraar wilt spelen?]

    [Ja goed plan, misschien wil Alastor de leeraar zijn?]


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    TheMockingjay schreef:
    (...)
    [Ja goed plan, misschien wil Alastor de leeraar zijn?]


    [hij reageert niet eens als ik vraag of hij athan bij mannen wil zetten ipv van vrouwen]

    [ik heb nu een gb bericht gestuurd]


    be gay do crimes

    Meraki_ schreef:
    [ik heb nu een gb bericht gestuurd]

    [Okey dan word het gewoon even wachten denk ik ;)]


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    als iedereen er mee eens Is Is het de volgende dag

    Robind19 kijk even in de andere, daar zijn we aan het overleggen ;)


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.