• Vampiers:

    Uiterlijk: De vampiers hebben de uiterlijk van de leeftijd dat ze gebeten zijn, waren ze 17, dan lijken ze eeuwen lang op een 17 jarige, was je 44 dan blijf je er ook eeuwenlang uitzien als een 44 jarige.
    Verder kunnen ze rode ogen krijgen vooral als ze boos zijn of honger hebben, verder kunnen hun hoektanden ook iets langer worden en scherper. Verder zijn er geen specifieke kenmerken voor een vampier.
    Krachten: Vampiers hebben minstens 1 kracht die er dan ook maar een a twee vampiers kunnen hebben bev onzichtbaarheid, gedachtelezen, mensen hun gezicht, reuk en gehoorvermogen voor een bepaalde tijd afnemen etc. Maar er zijn ook bepaalde dingen die alle vampiers al hebben en dat zijn een wat betere gehoor, zicht en reuk vermogen, ze zijn sneller en sterker.
    Extra: vampiers kunnen alleen in de zon lopen door een soort amulet, een ketting, armband, ring etc.

    Jongens:
    1 Jude Thomas Nicholas Jeremiah William Sawye Rakharo
    2
    3
    Meisjes VOL!
    1 Emily June Hale TheHangingTree
    2 Izabella ‘‘Izzy’’ Fhearson MusicAndPeace
    3 Josephine "Jose" Lucille Blanche Sears Beckmann


    Halfgoden/godinnen:
    Uiterlijk: Een halfgod ziet er eigenlijk gewoon uit zoals elk ander mens, ze kunnen alleen ouder worden, kunnen een bepaalde kracht hebben.
    Krachten: Elk halfgod heeft een bepaalde kracht als die ouder dan ook een kracht heeft, ben je een kind van Zeus dan kan je het lucht beheersen, ben je kind van Poseidon dan kan je het water beheersen.(van de grote drie mogen er voor nu maar 1 kind zijn, later misschien wat meer.)
    Extra: -

    Jongens:
    1. Cyan Thunder Middle-Zeus-Mashtonx
    2. James Drake Parker Ares Luke_Pinguin
    3. Nathan Dylan Belladonna Pallas Athena Oneira
    4.
    Meisjes VOL!
    1. Serena Rossini –Poseidon-Alastor
    3.Tessa Gaia Lazar Bellona CharmedPaige
    4.Chelsey Aurora Santenera. Hades Minewt

    Weerwolf
    Uiterlijk: Als een weerwolf gewoon een mens is dan zie je er eigenlijk niks van dat het een weerwolf is, maar als hij verandert dan is het gewoon een wolf groot of klein, zwart, wit, grijs, bruin of wat voor kleur ook. In de eerste jaar kan een weerwolf alleen door de volle maan veranderen en kan hij het niet beïnvloede hij zal veranderen of hij het nou wilt of niet, maar langzaam leert diegene wel om te veranderen als hij het wilt maar ook om te veranderen wanneer het wilt zodat hij nooit meer afhankelijk is van de volle maan.
    Krachten: Een weerwolf heeft niet echt een specifieke kracht alleen dat ze wat sneller zijn als ze in wolfgedaante zijn, beter kunnen horen en ruiken maar dat alleen in wolf gedaante.
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes
    1. Lucia 'Lucy' Vanessa Graywell Minewt
    2.
    3.

    Tovenaars/Heksen:
    Uiterlijk: Lijken ook gewoon op mensen, kunnen ook iets ouder worden.
    Krachten: )
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes:
    1. Annabelle "Annie" Maxine Josanne Sophie Kelmeckis Rakharo
    2.
    3.

    Gedaanteverwisselaar:
    Uiterlijk: Gedaanteverwisselaars zien er gewoon uit als mensen maar kunnen in een bepaalde dier veranderen, arend, leeuw, wolf, slang, muis
    Krachten: Gedaanteverwisselaars kunnen veranderen in een bepaald dier, en erven ook hun eigenschap als ze in een dolfijn, haai, orka kunnen veranderen dan kunnen ze onder water ademen, kunnen ze in een dier dat goed is om in bomen te klimmen zoals een aap dan kunnen die dat ook.
    Extra: -

    Meisje: VOL!
    1. Melissa Green Charmedpaige
    2. Lux Rose Harper Toxciteit
    3. Livia TheMockingjay
    Jongens:
    1.Lavy Lefyfield Seto
    2.
    3.

    Elven:
    Uiterlijk: Elven zijn lang, elegant en lenig, meestal hebben ze lang haar en punt oren.
    Je hebt dan ook de duistere elfen, elfen die een donkerdere ogen hebben en meestal zwart haar.
    Krachten: Elfen hebben voornamelijk het kracht van de natuur, en het genezing ze helpen daarom vaak in het ziekenzaal
    Extra: -

    Jongens:
    1.Legolas Tigrisblack Robind19
    2.
    3.
    Meisjes
    1.Nicole Horan natuurix
    2.Tauriel Norin Thirisdis Walkers
    3.

    Engelen:
    Uiterlijk: Engelen hebben prachtige haren wit, tot zilver tot blond met mooie helderblauwe ogen de helder blauwste die er bestaan, ze hebben een bleke huid maar zijn verder wel net zoals de elfen prachtige wezens, ze kunnen vliegen en hebben dan ook prachtige witte vleugels die ze elk moment kunnen laten verschijnen en weer laten verdwijnen, engelen kunnen eeuwenoud worden eigenlijk zijn het net als vampiers onsterfelijk.
    Karakter: Engelen zijn de puurste wezens, als ze over engelen spreken noemen ze hun ook wel eens de puurste ziel omdat ze goedheid zelve zijn. Engelen hebben meestal wel een zwakke plek zoals wilt graag andere helpen waardoor ze iemand vertrouwen die ze eigenlijk niet moeten vertrouwen.
    Krachten: Een engel heeft ook verschillende krachten maakt niks uit wat kan van alles zijn. De krachten die alle engelen hebben zijn vliegen, het goedheid in iemand zien en zien wat hun verleden was en hun toekomst word.

    Extra: -
    Jongens:
    1.Ethan Angel Ford Mashtonx
    2.
    3.
    Meisjes
    1.
    2.
    3.


    Demonen

    Uiterlijk: Demonen zijn de tegenovergestelde van Engelen. De demonen die onder de zonen van Satan staan hebben rode ogen en kleine hoorns die ze wel kunnen laten verdwijnen als ze dat willen. Kinderen van Satan hebben daar in tegen zwarte ogen en grotere hoorns beide kunnen hun ogen wel gewoon in mensenkleur veranderen. Verder hebben ze wel allemaal zwarte vleugels.
    Karakter: Demonen worden de duisterste ziel genoemd omdat ze gemeen waren, en alleen maar leed veroorzaakte toch wilde ze de demonen kinderen ook op deze school toelaten en tot nu ging dat nog vrij goed.
    Krachten: Demonen kunnen hun duisterste stukje ziel zien ook al weten die niet dat ze die hebben ook hun kunnen vliegen en ieder hun verleden en toekomst zien, hun bezitten ook de kracht vuur.
    Extra:

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes
    1.athan azazel Robind19
    2.
    3.

    Hybrids
    Demon x Engel
    Adriana Keaira Delatorre.




    Leraren:

    Ik maak binnenkort ook een rollentopic aan, dan komen er meer info over bepaalde lessen en weten diegene die de leraren spelen ook welk les voor welk wezens is.
    Magie:
    Water sturen:
    Vuur beheersen:
    Vliegles:
    Wiskunde:
    Italiaans:
    Geschiedenis van de sterfelijke wereld:
    Geschiedenis van Mythologie en de toverkunst (afwisselend):
    Zwaardvechten training:
    Vechttraining en wapen gebruik: Daryl Duane Dixon.
    Training voor vampiers:
    Training voor weerwolven:
    Gedaanteverwisseling:
    Medische zorg:
    Natuur:
    Dier & Fabeldieren (Afwisselend)
    Er kunnen nog lessen bij komen, of een andere naam krijgen.


    Het kasteel:
    Op de begane grond:
    Keuken
    De keuken is officieel verboden terrein voor alle leerlingen je mag er alleen komen als je toestemming van een leraar hebt/
    Eetzaal
    De eetzaal zijn er verschillende lange tafels, voor diegene die harry potter kennen moet je denken aan de grote zaal, met rijen lange tafels en aan t einde nog een lange tafel waar de leraren en de schoolhoofd aan zitten.
    Woonkamer
    Dit is eigenlijk een gezamelijke woonruimte waar zowel leerlingen en leraren mogen zijn.
    Toiletten.
    Woonkamer voor de leraren voor als ze alleen met leraren willen zijn en iets prive moeten bespreken.
    Tweede verdieping
    Slaapkamers voor de meisjes
    Woonkamer waar alleen meisjes zijn toegestaan
    Kleine bibliotheek
    Badkamer die elk kamer een eigen heeft.
    Derde verdieping
    Jongensslaapzaal
    Woonkamer alleen voor de jongens

    Elk leraar heeft een eigen slaapkamer o een huisje vlakbij het school dit mag diegene zelf kiezen daarom dat er nog geen lerarenkamers staat.
    De verdiepingen waar de lessen worden gegeven komen later allemaal nog.
    En aangezien ik slecht ben in lesroosters komt maak ik die ook niet, als iemand die een leraar speelt het leuk vind om het te doen voor zijn les dan mag dat.


    Vervoer
    Als je uit een ver land komt, dan kan je met de sterfelijke vervoer gaan, vliegtuig, trein, boot maar als je kan vliegen, of onder water kan ademen kan je natuurlijk ook voor kiezen om zo te gaan.
    Dan kom je ergens in een afgelegen stuk bij een station, wat wat geen enkele niet magische iemand weet te vinden en of die wel bestaat, daar staat een trein die je de grootste gedeelde richting het kasteel zou brengen het wordt een lange reis omdat de trein bijna alleen maar omhoog moet gaan, daarna stopt de trein bij een perron waar koetsen met witte of zwarte paarden op je staat te wachten en je verder brengt naar het kasteel.


    Indeling van de slaapkamers
    Elk soort wezen zit met zijn vijven op een kamer, dus vijf weerwolfen, vijf vampiers etc.
    Hier komt dan die indeling te staan bij wie je in een kamer slaapt, elke kamer heeft een eigen badkamer.

    Regels:
    -Maximaal 2 personages per persoon later misschien 3 maar nu even 2.
    -Minimaal 200 woorden per post, ik vind het niet heel erg als je een x iets minder hebt maar dat moet niet steeds gebeuren.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Elke week minstens 1x reageren als dat niet lukt doorgeven.
    -Ben je op vakantie of kun je door een andere reden niet elke week posten graag doorgeven.



    Begin
    Een nieuwe schooljaar begint bijna iedereen vanaf hun woonplaats op weg naar de school

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 20:21 ]

    Melissa Green || Gedaanteverwisselaar, wolf


    Na een paar minuten onder de boom gezeten te hebben, proberend mijn emoties weer onder controle te krijgen, hoor ik Athan mijn naam roepen. Ik zucht even en bedenk me dat nu de confrontatie aangaan waarschijnlijk wel het beste is. Desondanks houd ik me nog even stil en ik zorg ervoor dat ik helemaal kalm ben voordat ik even naar hem roep. Gedurende mijn tijd als alpha heb ik geleerd da je anderen nooit je zwaktes moet laten zien, en ik ben vastbesloten dat na te leven. Nogmaals hoor ik Athan mijn naam schreeuwen, en ook hoor ik zacht geblaf in de verte. Ik zucht een keer en verhef dan mijn stem. "Athan, ik ben hier." Ik leun tegen de boom aan waar ik eerst onder zat, en houd mijn blik zo kil mogelijk. Voordat Athan goed en wel geland is, komt zijn hond aan rennen, met een briefje aan zijn halsband. Ik maak het los en laat mijn ogen snel over de tekst glijden. Sorry Melissa was als grapje bedoelt. Athan. Ik rol met mijn ogen na het zien van deze woorden. Dan vervrommel ik het papier en zorg dat het duidelijk omder de kreukels zit. Nadat Athan is geland gooi ik het papier gericht naar zijn hoofd. "Aanschouw het kapotte papier", snauw ik hem toe. "Je kan sorry zeggen wat je wil, maar het zal nooit meer hetzelfde worden." Ondanks mijn pogingen om kalm te blijfen is duidelijk aan mijn stem te horen dat ik me, nou ja, redelijk kut voel. Daarna kijk ik hem met opgetrokken wenkbrauwen aan, wachtend op zijn reactie, terwijl ik mezelf tot kalmte maan. Dit lukt redelijk en voor hij reageert ben ik weer tot rust gekomen. Dan staar ik hem aan, met een kille blik in mijn ogen. Als hij niet met een of ander goed 'excuus' komt is het voor mij heel makkelijk, dan hoef ik hem gewoon niet meer te zien.


    Geen foto, mn vader is onze hond aan het uitlaten dus ik had een paar minuten de tijd


    be gay do crimes

    Athan azazel

    Ik landde voor melissa neer en kreeg het briefje van hell naar mij toe gesmeten. "sorry melissa. Het spijkt me. Ugh wat bvoelt dat raar. Ik wouw je niet pijn doen. Ik wouw gewoon grappig zijn. Ik wist niet dat het je kwetste. Ik mag je. Sterke nog ik ben dol op je. Wees niet kwaad. Het was niet slecht bedoelt. Het spijkt me. " zei ik oprecht. Ik hoopte niet dat ik het verkloot had.

    Melissa Green || Gedaanteverwisselaar, wolf


    Wanneer Athan begint te praten, let ik niet alleen op zijn woorden, maar ook op zijn lichaamshouding. Daaraan kun je namelijk ook veel te weten komen. "Sorry Melissa. Het spijt me. Ugh, wat voelt dat raar. Ik wou je niet pijn doe . Ik wou gewoon grappig zijn. Ik wist niet dat het je kwetste. Ik mag je. Sterker nog, ik ben dol op je. Wees niet kwaad. Het was niet slecht bedoelt. Het spijt me", ratelt hij. Ik schud mijn hoofd even lichtjes. Aan zijn lichaamshouding te zien meende hij het echt. Desondanks was ik niet van plan me er zomaar bij neer te leggen en meteen weer 'vriendjes' te worden. "Ik ga even met mijn raad van slimme mensen overleggen of we jou er wel bij willen", zeg ik dan, waarna ik achter de boom ga staan en zwijg. Ik zorg ervoor dat ik een perfecte pokerface heb en stap dan elegant achter de boom vandaan. Ik zorg ervoor dat ik kijk alsof het me erg spijt, terwijl ik begin te praten. "Mijn wijze raad zei..." Om hem te irriteren stop ik even met praten. Pas na een minuut of twee vervolg ik mijn zin. "... dat je verwelkomd wordt in de groep." Bij dat laatste grijns ik naar hem. Vergeleken met hoe ik normaal gesproken ben, is dit heel vergevingsgezind, maar ik heb niet zo veel zin om het meteen op de eerste dag al te verbruien bij medestudenten. Ik kijk hem wel even waarschuwend aan. "Zodra je nogmaals te ver gaat, heb je het verkloot. Je bent nog op probatio", zeg ik ook.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 19:48 ]


    be gay do crimes

    Lux Harper


    "Ik denk dat we ze beter maar even kunnen laten" zeg ik. "Athan moet maar even door het stof gaan voor haar. Het was écht lullig."
    Geweldig gedaan, op de eerste dag en pas een aantal uren na de ontmoeting het verbruien, goed zo! , stuur ik inwendig naar Athan. Niet dat het aankomt. Of wie weet, ik heb geen ervaringen met engelen, duister noch licht. Zouden ze nog terugkomen als het goed is? ALS het goed komt. Ik ken Melissa iets te kort om haar vergevingsgezindheid in te schatten.


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-

    Athan azazel

    Ik liet mijn vleugels groeien en ging al in de lucht hangen. "wedstrijdje met een eerlijke start?" vroeg ik haar.

    veel te kort. Wouw jullie niet laten wachten dus tussen repititie door even snel gedaan.

    |Livia Annabeth Donati || Gedaante verwisselaar|


    Ik rende door het bos, ik had het nooit echt op treinen, vliegtuigen en al datsoort vervoermiddelen gehad. Dus vertrok ik altijd een week voordat school begon en ging ik door het bos samen met Rose, mijn eenjarige mopshondje. Ik week ver af van alle bospaden en zocht mijn eigen weg. Alleen als het echt moest ging ik over de paden, en dan was ik meestal gewoon een mens. Nu rende ik, om het lomp te zeggen, dus door het bos. Rose kwam uitgelaten achter me aan, ik had gelachen als ik het kon maar het ziet er nogal angstaanjagend uit als een linx lacht du speed ik het niet. Ik snoof de lucht op en merkte dat ik al bijna bij het station was. Ik vertraagde mijn pas en begon te sluipen. Het was altijd grappig om leerlingen te laten schrikken door vlak achter een koets terug in mens te veranderen. Dan keken ze je echt héél raar aan. Ik had mijn rugzak op mijn rug en Rose ha een klein zakje met lichte spullen aan haar halsband. Door de bomen kon ik koetsen zien en alle leerlingen die aankwamen. Ik zocht een grote boom uit en veranderde ik viste mijn doe uit mijn rugzak en spoot snel wat in mijn oksels. Want van een week rennen en niet douchen ga je nou eenmaal stinken. Toen pakte ik Rose op en liep naar de dichtstbijzijnde koets, waar ik instapte.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 11:47 ]


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Lux Harper



    "Ik ga naar mijn kamer," vertel ik Lavy. Het was een lange dag en als ik te weinig slaap word ik hartstikke lelijk, hoe oudewijverig het ook klinkt. Ik neem afscheid van Lavy en loop het kasteel door. Als ik boven ben aangekomen werp ik een blik door het raam en zie Melissa en Athan praten. Mel lacht, dus ik denk dat het wel goed zit. Ik open de deur en meteen beginnen de dieren te schreeuwen en piepen. "Etenstijd zeker?" vraag ik. Ze reageren niet en ik geef ze hun knaagdierenvoer. Daarna pak ik mijn douchespullen en loop naar de fantastisch luxe badkamer. Oh regendouche met twaalf verschillende standen, wat heb ik je gemist., denk ik genietend. Ik draai de kraan open, kleed me uit en stap onder de hete stralen.

    Als ik terugkom met druipende haren en een fijn pluizende badjas is de kamer nog steeds leeg, op Bloesem en Siem na. Ik pak mijn iPhone en koptelefoon en zet muziek aan.


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-

    |Livia Annabeth Donati || Gedaante verwisselaar|


    Ik was verschrikkelijk laat. Met op mijn rug mijn rugzak en Rose onder mijn andere arm ging ik de school binnen. In de eetzaal klonk het geluid van etende leerlingen. Ik glimlachte, het was fijn om terug te zijn. Ik sloeg linksaf en beklom de trap naar de tweede verdieping. Daar liep ik door een paar gangen naar mijn kamer. Ik legde mijn hand op de deurknop en ging naar binnen. Mijn bed was nog precies hetzelfde als hoe ik het achtergelaten had. Alleen twee tassen inplaats van een. Ik had blijkbaar een nieuwe kamergenoot erbij. Lux stond met haar rug naar me toe in een pluizige badjes met een koptelefoon op en haar iPhone in haar hand.
    'Hey.' zei ik.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 19:44 ]


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Lavy Levyfield
    Ik hoorde dat Lux besloot om naar haar kamer te gaan. Ze gaf groot gelijk. Ik moest maar eens voer gaan halen voor zeester. Ik stond op en liep de eetzaal uit naar de deur.
    Ik zwaaide uit beleefdheid naar Melissa en Athan en liep het pad af, naar het bos. Soms wilde ik dat ik in een ander dier kon veranderen. Dat ik kon vliegen of des noods harder kon rennen, maar ik zat vast aan een lichaam dat tien keer groter was dan mezelf.
    Ik kwam bij een redelijk meertje, waar ik me op het gras liet vallen. ik vroeg me af hoe diep het water was, als dat diep genoeg was kon ik mezelf van gedaante verwisselen. Ik had in iedere geval geen last van zout water of zoet water, mijn lichaam reageert erop zoals het water is.
    Ik kwam overeind en trok mijn shirt uit, gespte mijn broek los en liep naar het water. Ik liet me langzaam in het water glijden en trok vervolgens ook mijn boxershort uit en gooide die naar het bundeltje kleding die ik aan de kant had liggen.
    Ik nam een duik en zwom een eind onderwater om te zien hoe diep de bodem was.
    Voor me gevoel was het aardig diep, maar niet te diep. Ik had redelijk wat meertjes onderzocht, maar deze was nog totaal onbekend voor mij. Ik liet me naar boven drijven en nam een teug zuurstof.
    Nu maar hopen dat ik niet in paniek raak in het water, tijdens het vangen naar voer.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lux Harper

    Ik hoor, door de muziek heen, dat er iemand binnenkomt. "Hey," zegt een wel heel bekende stem. Ik trek mijn koptelefoon af en draai me met bovennatuurlijke snelheid om. "HEEEE!" schreeuw ik door de kamer. In de deuropening staat Livia Donati, a.k.a als mijn allerbeste vriendin sinds het begin der tijden. "Wat ben je laat" Rose, het überschattige mopshondje van Liv en de verantwoordelijke voor de verwoesting van mijn hardloopschoenen.


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-

    |Livia Annabeth Donati| Gedaanteverwisselaar|


    Lux draait zich en rukt de koptelefoon van haar hoofd.
    'HEEEE!' schreeuwt ze. 'Wat ben je laat!' Ik grijns breed naar Lux.
    'Sorry! Maar Rose moet een tijdje rusten onderweg.' Ik omhelsde haar. Hopend dat ze mijn ehm, "interessante" geur niet op zou merken.
    (Nogal kort sorry!)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:53 ]


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Melissa Green || Gedaanteverwisselaar, wolf


    Athan reageert niet heel veel op mijn woorden, maar laat zijn vleugels groeien en begint te vliegen. "Wedstrijdje met een eerlijke start?", vraagt hij vervolgens. Mijn glimlach betrekt een beetje. Ik had verwacht dat hij op zijn minst zou reageren met iets in de richting van:'bedankt dat je me nog wil als vriend', maar blijkbaar niet dus. Ik schud mijn hoofd ten teken dat ik geen zin heb in een wedstrijd. Als Lavy langsloopt lopen begroet hij ons even snel, voordat hij dieper het bos in loopt. Ik mompel snel even hey, en grijns scheef. Dan wend ik me weer tot Athan die nog syeeds in de lucht hangt. "Van mij mag je wel terug naar het kasteel gaan ofzo", zeg ik, "Ik heb momenteel niet veel zin in een wedstrijd en ik was al van plan gewoon als mens terug te gaan." Dit laatste is half gelogen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat hij het niet door zal hebben, aangezien mijn pokerface redelijk fantastisch is. Ik zwaai nog even naar Athan voor ik begin te lopen, richting het kasteel. Na een tijdje word ik het langzame tempo toch beu en ik besluit toch even een snel sprintje te trekken als wolf. Ik verander bijna helemaal, maar laat mijn hoofd gewoon menselijk. Voor anderen moet dit er waarschijnlijk redelijk idioot uitzien, maar als ik excact het tegenover gestelde deed; mensenlichaam met dierenhoofd, zouden een paar halfgoden me misschien zien als hun ouder. Mijn mythologische kennis was redelijk groot, doordat ik altijd al gefascineerd was door het bovennatuurlijke. Ik rem af als ik de rand van het bos zie en verander weer helemaal in een mens. Daarna vervolg ik mijn weg naar de slaapkamer, die ik deel met Lux. Als ik voor de deur sta, blijf ik verrast even staan. Er kwam redelijk wat geschreeuw uit de kamer, twee verschillende stemmen, wat er dus op wees dat we waarschijnlijk nog een andere kamergenote hadden. Dan open ik de deur stilletjes en zie inderdaad nog een ander meisje staan. Aamgezien ze net Lux omhelst, besluit ik me afzijdig te houden. Ze lijken best close en ik heb geen zin om daar tussen te komen, of om het derde wiel aan de wagen te zijn, spreekwoordelijk dan.


    be gay do crimes


    Athan azazel

    Toen melissa vertrok vloog ik naar het kasteel. Her was dan geen wedstrijd maar ik vloog liever dan dat ik liep. Vlak voor ik bij het kasteel kwam verdween mijn vleugels. Ondanks dat iedereen anders was viel een duivel. Of zo als ik het liever zeg. Een gevallen engel niet altijd in de smaak. Ik liep langzaam naar binnen. Ik loop in een rechte lijn naar mijn kamer en negeer iedereen die ik ten kom. Meer omdat ik mijn hoofd er niet bij heb dan dat ik het met opzet doe. Ik laat mij op mijn bed vallen en bal mijn vuisten. Niks ging zo als ik hoopte. Ik keek om me heen en werd pissig. Hell gaf me een lik en ik aaide hem zacht. Ik liep naar de badkamer en liet het bad vol lopen. Maar wel met koud water. Ik mikte mijn handen erop en gebruikte vuur om het opte warmen. Dat voelde stukken beter als je boos bent.

    Lux Harper



    "Sorry! Maar Rose moest een tijdje rusten onderweg!" zegt ze, en ze omhelst me. Ik draai me om en zie Melissa binnenkomen. Aangezien ze elkaar nog niet kennen, besluit ik mijn sociaal-communicatieve vaardigheden in te zetten. "Dus Liv, dit is Melissa, ze is nieuw. en Mel, dit is Livia, ze is niet nieuw." maak ik met een handgebaartje duidelijk. Daarna buk ik om mijn onverdeelde liefde op Rose los te laten.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 14:41 ]


    -Everything you've ever dreamed of disappearing when you wake up.-

    | Livia Annabeth Donati | Gedaanteverwisselaar |


    Als Lux en ik elkaar loslaten zie ik dat mijn nieuwe kamergenoot is binnengekomen. Lux heeft haar blijkbaar ook gezien en stelt haar voor.
    'Dus Liv,dit is Mellisa, ze is nieuw. En Mel, dit is Livia, ze is niet nieuw.' Ik glimlach om wat Lux zegt en zwaai dan even naar Melissa.
    'Hey Mellisa, zoals Lux al zei ik ben Livia. Noem me maar Liv. Mag ik je Mel noemen?' Naast me knuffelt Lux Rose, die haar staart er zo'n beetje af kwispelt, Ina plat. Ik haal een hand door mijn lange zwarte haar en zucht diep. Eigenlijk ben ik bestwel moe zeg.


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.