• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Boe.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Toen Campbell niets zei, zuchtte ik zachtjes en draaide me weer om. En nogmaals heb ik het verpest. Als ik gewoon mijn mond had gehouden.. ik zucht zachtjes en keek maar wat soor het klas. Ik wilde Fred zijn blik opvangen tot ik er achter kwam dat hij al naast mij zat; door dit alles mijn band met Fred ook wat slapper gaan hangen. Misschien moet ik dat maar weer gaan herstellen aangezien hij haast alles voor mij doet en ik niets voor hem.
    ‘Goedemorgen, leerlingen.’
    Ik keek op bij het horen van een te hoge stemmetje en zag de roze pad die ik inhet grote zaal zag de klas binnen lopen. Ik walgde nu al aan haar. Alles, letterlijk alles was roze aan haar, alles behalve haar huid. En ze had een te hoge, te zoetsappige stemmetje toen ze haar stok naar het bord uitstak, iets begon te schrijven en begon te praten.
    ‘Nastily Exhausting Wizarding Test. Die gewoonlijk bekend staan als N.E.W.T.’s.’
    'Eigenlijk zijn het gewoon eindexamens, maak je maar geen zorgen,' hoorde ik Jonah fluisteren wat me ergens ongemakkelijk liet voelen. Ja hoor; de overbezorgde George is weer terug.
    ‘Studeer hard; en dan zal je beloont worden- als je hierin faalt en de gevolgen kunnen minder uitpakken dan je hoopt. Pak allemaal je boeken voor je.’
    Ik boog me maar naar mijn tas toe waaruit ik mijn boek tevoorschijn haalde en het met een harde klap op mijn tafel gooide. Nog net kon ik zien hoe Jonah zich wat meer naar Campbell boog en zei: 'Ik ben mijn boek vergeten, mag ik met jou mee kijken?'
    Met een ruk draaide ik me om en gooide mijn boek met een harde klap op zijn tafel neer.
    'Hier, neem die van mij maar.' Siste ik met een glimlach en draaide me weer om.
    'Ik kijk wel met Fred mee.' Riep ik nog en lleunde met mijn stoel wat meer naar aachteren om vervolgens mijn armen over elkaar heen te slaan. Dat joch komt niet aan mijn Campbell, niet na wat hij gisteren had gedaan.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 17:54 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wauw George :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wauw George :o


    Wat :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wat :o


    Je bent aan het PMSén :'o ik wacht nog ff op fred voordat ik Umbridge/camp weer post


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sla Fred maar over, hij is best wel nutteloos op dit moment.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Urgh, ik haat het om de woorden "sla je boek maar open op.." te lezen terwijl het vakantie is D=

    En wie weet; George kan Fredje ieder moment (alweer) nodig hebben (flower) ohmerlin, george is een afschuwelijk persoon :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Urgh, ik haat het om de woorden "sla je boek maar open op.." te lezen terwijl het vakantie is D=

    En wie weet; George kan Fredje ieder moment (alweer) nodig hebben (flower) ohmerlin, george is een afschuwelijk persoon :'o


    George is míjn cutiepie <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    George is míjn cutiepie <3


    George kan nooit normale keuzes nemen en doet dingen waarbij hij niet verstandig denkt en zegt zo dingen waarbij hij wederom niet verstandig denkt, hij denkt ook nooit verstandig waardoor altijd dingen mis gaan bij hem onder anderen dat Campbell hem letterlijk nooit goed begrijpt en Fredje hem altijd noet helpen om de cage relatie te kunnen behouden, George kan niets allees blijkbaar en Fredje doet bijna alles voor hem en George doet niets goeds terug voor hem kortom; George is een afschuwelijke persoon en nog steeds jouw cutiepie (: ?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    George kan nooit normale keuzes nemen en doet dingen waarbij hij niet verstandig denkt en zegt zo dingen waarbij hij wederom niet verstandig denkt, hij denkt ook nooit verstandig waardoor altijd dingen mis gaan bij hem onder anderen dat Campbell hem letterlijk nooit goed begrijpt en Fredje hem altijd noet helpen om de cage relatie te kunnen behouden, George kan niets allees blijkbaar en Fredje doet bijna alles voor hem en George doet niets goeds terug voor hem kortom; George is een afschuwelijke persoon en nog steeds jouw cutiepie (: ?


    Yep. (Flower) en anders ruil ik hem wel in voor Leo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Yep. (Flower) en anders ruil ik hem wel in voor Leo


    Ik doe alsof ik die laatste niet heb gelezen.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Eigenlijk zijn het gewoon eindexamens, maak je maar geen zorgen.’ Zachtjes glimlachte ik als antwoord hoewel het me zeker zorgen baarden. Eindexamens. Ik was al slecht in toetsen- laat staan examens.
    Iedereen boog zich middels naar zijn of haar boek terwijl ik geen boek had- geen perkament- geen veer en al helemaal geen inkt. Het was niet alsof ik als een normaal kind veilig naar de wegisweg kon zonder daar iemand aan te treffen.
    ‘Ik ben mijn boek vergeten, mag ik met jou mee kijken?’ ik wilde mijn mond openen om te zeggen dat ik hem niet had maar in plaats daarvan werd er een boek op Jonahs tafel gegooid. ‘
    ‘Hier, neem die van mij maar. Ik kijk wel met Fred mee.’ Ondanks de glimlach voelde ik ergens spanning- maar misschien lag dat wel aan mij. Laat ik maar niet weer aan het verkeerde denken- zoals altijd. Iets wat George zeker zat was.
    ‘Jullie vorige Verweer tegen Zwarte kunsten lessen waren zeer ongelijk. Jullie zouden dan ook wel blij zijn om te horen dat vanaf nu jullie een zeer zorgvuldig ministerie goedgekeurde lessen van ministerie van Toverkunst.’ Ik knikte maar alsof ik begreep wat ze vertelde terwijl ik ietwat ongemakkelijk mijn armen over elkaar heen sloeg.
    ‘Meneer Saunders.’ Zoals altijd mij geleerd is op Klammfels; zei ik niks en hield ik mijn hoofd omlaag gezien dat respect toonde zei men altijd. ‘Meneer Saunders- waar zijn jouw boeken?’
    Ik schraapte zachtjes mijn keel terwijl ik naar onder bleef kijken.
    ‘Professor Perkamentus had mij verteld dat ik die in de betreffende lessen zou krijgen.’ Zei ik zachtjes.
    ‘Ik wil dat je me aankijkt als ik tegen je praat.’ Kaatste ze waardoor ik maar- een poging deed om het meteen goed te doen naar boven keek- in haar ogen. ‘Ik herhaal; waar zijn jouw boeken.’
    Ietwat nerveus plukte ik aan mijn nagels waardoor ik mijn gezicht weer afwendde.
    ‘Professor Perkamentus…’ meteen werd ik afgekapt.
    ‘Het is niet netjes om in de les te komen zonder boek- veer- perkament, meneer Saunders. U mocht dan een zéér beroemde zwerkbalspeler zijn geweest; maar dat betekend niet dat u een ander behandeling krijgt. U kunt gaan en vanavond verwacht ik u om 7 uur op mijn kantoor.’ Merlin; de jaar is nog niet begonnen of ik verpest het al. Nerveus beet ik op mijn lip voordat ik nutteloos op stond en netjes mijn stoel weer terug schoof om vervolgens zonder om me heen te kijken- deels omdat ik bang was dat George oordelend zou kijken naar mij- liep ik de lokaal uit die ik zachtjes dicht deed om maar nutteloos door de gangen te gaan lopen.

    Doloris Umbridge.

    Zelfvoldaan keek ik naar de deur die achter hem dicht ging voordat ik me op meneer Barret richtten.
    ‘Meneer Barett; ik wil dat u uw boek terug geeft aan meneer Weasley voordat u uw zich dit lokaal uit verwijderd.’ Ik glimlachte vriendelijk voordat ik de klas aan keek.
    ‘Ik herhaal; elk leerling wat niet zijn best doet voor de NEWT’s zal uit deze klas verwijderd worden. Iedere rotte appel word uit de mand gehaald…’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Hier, neem die van mij maar. Ik kijk wel met Fred mee.’ Ik glimlach naar George, maar van binnen wil ik hem het liefst wurgen. Campbell lijkt geïrriteerd, wat helemaal niet slecht is voor mij.
          ‘Jullie vorige Verweer tegen Zwarte kunsten lessen waren zeer ongelijk. Jullie zouden dan ook wel blij zijn om te horen dat vanaf nu jullie een zeer zorgvuldig ministerie goedgekeurde lessen van ministerie van Toverkunst. Meneer Saunders. Meneer Saunders- waar zijn jouw boeken?’
          ‘Professor Perkamentus had mij verteld dat ik die in de betreffende lessen zou krijgen,' zegt hij zachtjes.
          ‘Ik wil dat je me aankijkt als ik tegen je praat. Ik herhaal; waar zijn jouw boeken.’
          ‘Professor Perkamentus…’
          ‘Het is niet netjes om in de les te komen zonder boek- veer- perkament, meneer Saunders. U mocht dan een zéér beroemde zwerkbalspeler zijn geweest; maar dat betekend niet dat u een ander behandeling krijgt. U kunt gaan en vanavond verwacht ik u om 7 uur op mijn kantoor.’ Ik kijk toe hoe Campbell de klas uit loopt en merk op hoe stil het is. Niemand vindt de nieuwe lerares aardig.
          ‘Meneer Barett; ik wil dat u uw boek terug geeft aan meneer Weasley voordat u uw zich dit lokaal uit verwijderd.’ Ik knik en stop mijn veer en perkament weer in mijn tas. Als ik op sta laat ik het boek op Georges tafel vallen en loop ik zonder nog een woord te zeggen het lokaal uit, maar wel met opgeheven hoofd om te laten zien dat het me helemaal niks boeit.
          Buiten het klaslokaal ren ik achter Campbell aan. 'Nu we uit de les gestuurd zijn kunnen we maar beter iets nuttigs gaan doen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan- Dereck Moore

    ‘Was het ook een grapje dat ik hem moest kussen? Als jij niet doorgaat met deze missie dan doe ik het wel alleen. Vertel ik de Heer van het Duister wel dat Kealan Moore te jaloers is voor deze opdracht.’ Met dat liet hij me simpel alleen achter om snel naast Saunders plaats te nemen. Nooit en dan ook nooit zat hij niet naast mij en nu.. nu besloot hij gewoon in zijn eentje dat hij dat mocht.
    Nors en enorm argwanend nam ik plaats expres aan de andere kant van het lokaal om een statement te maken- maar in plaats van dat was het alleen maar een kwelling voor mij gezien ik ze niet heel goed kon zien. Het ergste van dit alles was dan ook dat Jonah het niet eens boeide waar ik was of waar ik zat, waardoor ik enorm de neiging had om Chelsea weg te duwen die nu naast mij ging zitten.
    ‘Dat is nieuw dat Jonah niet naast je zit. Niet dat ik het erg vind. Trouble in Paridise?’
    Verbaasd richtte ik mijn blik voordat ik mijn hoofd schudden om weer naar Jonah te staren. ‘…Nee hij en Saunders zijn vrienden.’ Besloot ik maar als antwoord. Ik negeerde dan ook totaal de lerares tot ze begon te vitten op Saunders wat toch een glimlach op mijn gezicht bracht tot ze ook Jonah er uit stuurde. Snel stak ik mijn vinger in de lucht. ‘Ik ben ook mijn boek vergeten, mevrouw.’ Zei ik terwijl ik al opgestaan was. Zonder iemand nog aan te kijken rende ik haast het lokaal uit en drukte de deur zachtjes dicht waar ik Jonah al bij Campbell zag. ‘..Nu we uit de les gestuurd zijn kunnen we maar beter iets nuttigs gaan doen.’ snel liep ik naar ze toe waar ik mijn arm om die van Jonah haakte.
    ‘Iets nuttigs. Klinkt leuk. Kan ik je even lenen.’ Het klonk dan niet als een vraag en trok hem dan ook onmiddellijk weg van Campbell, de bezemkast in waar ik mijn armen over elkaar heen sloeg.
    ‘Ik weet dat jij je boek niet vergeten ben..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dit topic staat bij de rollentopics :'D


    Spoiler alert: you will save yourself