• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    Ik voel een arm om die van mij gehaakt. ‘Iets nuttigs. Klinkt leuk. Kan ik je even lenen.' Het klinkt niet als een vraag en ik hoef er ook geen antwoord op te geven. Ik moet toegeven dat ik het helemaal niet erg vind om even alleen met hem te zijn, maar een jaloerse Kealan kan gekke dingen doen, hoewel hij waarschijnlijk nooit toe zal geven dat hij jaloers is. Ik kan niet zeggen dat ik het erg vind.
          Hij trekt me mee een bezemkast in, wat ervoor zorgt dat mijn hart sneller klopt aangezien hij best wel dichtbij staat.‘Ik weet dat jij je boek niet vergeten bent..’ Ik haal mijn schouders op.
          'Wat kan ik zeggen? Voor het goede doel? Jij van alle mensen moet toch wel begrijpen dat je soms de consequenties moet accepteren als je wil dat mensen je aardig vinden?' Ik glimlach en kijk hem even aan. Zo met zijn armen over elkaar heen geslagen ziet hij er best dreigend uit, maar ik geloof erin dat het allemaal maar een act is.
          'Als je te jaloers wordt dan moet je het maar zeggen hoor.' Ik glimlach een beetje en buig wat verder naar voren. 'Ik kan best wel wat meer tijd aan jou besteden.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan- Dereck Moore

    ‘Wat kan ik zeggen? Voor het goede doel? Jij van alle mensen moet toch wel begrijpen dat je soms consequenties moet accepteren als je wil dat mensen je aardig vinden?’ Nutteloos zuchtte ik; merlin. Dit was niet de antwoord dat ik wilde. Ik wilde een verklaring en een verontschuldiging voor zijn gedrag naar mij. Hij hoort me niet alleen te laten. Hij hoorde… de hele dag bij mij te zijn.
    ‘Als je te jaloers wordt dan moet je het maar zeggen hoor. Ik kan best wel wat meer tijd aan jou besteden.’ Voor ik het wist boog hij zich dichter naar mij toe wat me, waardoor ik ietwat nerveus mijn hoofd omdraaide om te kunnen blijven ademen.
    ‘Ik ben niet jaloers…. Ik ben… ik ben gewoon bezorgd om je; Jonah. Dat is iets normaals.’ Concludeerde ik uit mijn eigen zin voordat ik mijn hoofd weer naar hem toe draaien waardoor haast onze neuzen zouden raken wat mijn adem deed stokken en mijn lippen zijn naam spelden zonder geluid te produceren waarbij mijn ogen naar zijn lippen gleden voordat ik voor het eerst mijn hoofd in zijn nek plantte en mijn armen snel onder zijn oksels gleden terwijl ik me dicht tegen hem aandrukte. Het was zo impulsief; en zo nieuw maar toch verbaasde ik me er niet over.
    ‘Ik.. ik weet dat hij je gebruikt waardoor hij jou kapot maakt; Jonah- ik... ik wil niet dat je gekwetst word...’

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 20:28 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George gaat het klas uit rennen voor campie

    En omg, is dit echt waar in de rolpentopic :'O


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George gaat het klas uit rennen voor campie

    En omg, is dit echt waar in de rolpentopic :'O


    neee... we rpen in speeltopic?? er staat speeltopic 5


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    neee... we rpen in speeltopic?? er staat speeltopic 5


    Deze speeltopic staat in het rollentopic :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Deze speeltopic staat in het rollentopic :'o


    oke sorry maar iksnap het niet..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Ik ben niet jaloers…. Ik ben… ik ben gewoon bezorgd om je; Jonah. Dat is iets normaals.’ Ik voel zijn armen om me heen en zijn hoofd in mijn nek en kan het niet laten om te glimlachen. Hij geeft om me, hoewel hij het niet duidelijk zegt. Waarschijnlijk zal hij het nooit hardop zeggen, maar ik weet ten minste dat het zo is.
          ‘Ik.. ik weet dat hij je gebruikt waardoor hij jou kapot maakt; Jonah- ik... ik wil niet dat je gekwetst word...’ Ik glimlach even en rol dan met mijn ogen.
          'Ik ben degene die hém gebruikt. Ik hou niet van hem en hij kan me niet kapot maken. Jij bent de enige die mij kan kwetsen.' Ik leg mijn hoofd tegen hem aan en na een tijdje doe ik weer een stap naar achteren.
          'Ik moet maar weer verder met missie Saunders. Behalve als jij wil dat ik bij jou blijf natuurlijk.' Ik weet dat het niet eerlijk is om dit soort dingen te zeggen, maar ik wil hem gewoon heel graag 'ik hou van je' horen zeggen. Op dit moment hangt het de hele tijd er tussenin en dat zorgt er alleen voor dat ik me nog verwarder voel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    waarom wilt Jonah steeds weg D'; weet je hoe moeilijk dit voor Kealan is om hem uberhaupt soort van te knuffelen ;'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan- Dereck Moore

    ‘Ik ben degene die hém gebruikt. Ik hou niet van hem en hij kan me niet kapot maken. Jij bent de enige die mij kan kwetsen.’ Zachtjes voelde ik zijn hoofd tegen die van mij aan wat op een vreemde manier erg rustgevend was waardoor ik mijn ogen zachtjes sloot en zijn geur mij mee leek te nemen naar een totaal andere wereld dan slechts goed en kwaad, tot het slechts verbroken werd toen Jonah een stap naar achter deed waardoor mijn handen van hem afgeleden.
    ‘Ik moet maar weer verder met missie Saunders. Behalve als jij wil dat ik bij jou blijf natuurlijk.’ Zachtjes schudde ik mijn hoofd voordat ik weer verward knikte. ‘Nee- nee. We kunnen Rooky gewoon met rust laten.’ Zei ik met een poging tot een lachje te produceren terwijl ik met mijn hand achter mijn nek krabte. ‘Saunders zorgt zelf wel vroeg of laat dat hij weer terug gaat naar zijn moeder- dus naar de Heer. We hoeven niks te doen. Jij hoeft je niet op te offeren.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Uit verveling ben ik erachter gekomen wat jullie bedoelde met rollentopic :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

     ‘Jullie vorige Verweer tegen Zwarte kunsten lessen waren zeer ongelijk. Jullie zouden dan ook wel blij zijn om te horen dat vanaf nu jullie een zeer zorgvuldig ministerie goedgekeurde lessen van ministerie van Toverkunst. Meneer Saunders. Meneer Saunders- waar zijn jouw boeken?’ 
    ‘Professor Perkamentus had mij verteld dat ik die in de betreffende lessen zou krijgen,' zegt hij zachtjes.
    ‘Ik wil dat je me aankijkt als ik tegen je praat. Ik herhaal; waar zijn jouw boeken.’      ‘Professor Perkamentus…’
    ‘Het is niet netjes om in de les te komen zonder boek- veer- perkament, meneer Saunders. U mocht dan een zéér beroemde zwerkbalspeler zijn geweest; maar dat betekend niet dat u een ander behandeling krijgt. U kunt gaan en vanavond verwacht ik u om 7 uur op mijn kantoor.’
    Iik had zo de neiging om nu te gaan schreeuwen en deze vrouw uit te gaan schelden, maar ik bleef stil en keek toe hoe hij het lokaal uit liep.
    ‘Meneer Barett; ik wil dat u uw boek terug geeft aan meneer Weasley voordat u uw zich dit lokaal uit verwijderd.’ in plaats van dat hij mijn boek terug gaf en netjes de les zou gaan volgen, pakte hij zijn tas in, stond op en liep het lokaal uit. Ik zucht zachtjes en pakte mijn boek weer terug.
    'Weet u, u bent zo vreselijk en arrogant en door u haat is deze les erger dan het feit dat we een roze pad als vtzk docent hebben en ik ga er van uit dat u mij nu ook uit het lokaal gaat stueen dus tot de volgende keer professor.' Met dat pakte ik mijn tas in en met een "sorry" naar Fred beende ik het lokaal uit. Eenmaal buiten zag ik dat Kealan ook uit het lokaal kwam lopen en liep verder het gang door waar Jonah en Campbell stonden. Hij gooide een arm over Jonah en zei iets waarna hij hem mee weg sleurde en ik naar Campbell toe liep.
    'Heei, Campbell.' Begroette ik hem en kwam voor hem staan.
    'Gaat alles goed- ik bedoel- natuurlijk gaat het niet goed jij bent net uit het lokaal gestuurd.. maak je maar geen zorgen. Mij is dat vaker overkomen.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Nu we uit de les gestuurd zijn kunnen we maar beter iets nuttigs gaan doen.’ verbaasd keek ik op bij het horen van Jonahs stem waarachter Kealan verscheen die een arm door die van Jonah haakte; tot mijn verbazing zag hij er erg gespannen uit. ‘Iets nuttigs. Klinkt leuk. Kan ik je even lenen?’ met dat verdwenen ze beide voordat ik weer een nieuwe stem hoorde; die veels te bekend was.
    ‘Heey, Campbell. Gaat alles goed- ik bedoel- natuurlijk gaat het niet goed jij bent net uit het lokaal gestuurd.. maak je maar geen zorgen. Mij is dat vaker overkomen.’ Moeizaam glimlachte ik voordat ik even naar boven keek en weer naar achter om te kijken of Kealan en Jonah écht verdwenen waren voordat ik mijn armen om George heen sloeg en mijzelf dicht tegen hem aandrukte.
    ‘Sorry- dat ik zo stom deed.’ Fluisterde ik zachtjes terwijl ik mijn ogen dicht deed en even zijn geur opsnoof. ‘Ik- ik het was speciaal voor mij- bijzonder, fijn en nieuw.. ik weet dat het stom klinkt- en misschien wel afschrikwekkend. Het spijt me ook dat ik weer zo stom naar de grond ging staren- ik- ik zou proberen er daar aan te werken- ik-ik zou proberen te veranderen.’

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 13:20 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Een glimlach verscheen rond zijn lippen voordat hij zijn armen om mij heen gooide en zich dichter tegen mij aandrukte. Even glimlachte ik ook en gooide ook mij armen om hem heen.
    ‘Sorry- dat ik zo stom deed. Ik- ik het was speciaal voor mij- bijzonder, fijn en nieuw.. ik weet dat het stom klinkt- en misschien wel afschrikwekkend. Het spijt me ook dat ik weer zo stom naar de grond ging staren- ik- ik zou proberen er daar aan te werken- ik-ik zou proberen te veranderen.’
    'Je hoeft niet te veranderen als je dat niet wilt noch je te verontschuldigingen, Campbell. Ik moet me juist verontschuldigingen omdat ik jou op andere gedachtes bracht.'
    Ik bleef even stil staan en genoot van Campbell zijn aanwezigheid terwijl ik mijn ogen sloot en een kleine zucht liet.
    'En ik ben anders ook helemaal met je eens over dat eerste, ook dat het afschrikwekkend is, maar nieuwe dingen zijn altijd afschrikwekkend.' Zei ik en lachte zachtjes.

    Sorry voor deze super korte stukje :') maar reageren gaat ook wat moeilijk op dit moment.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 19:49 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Je hoeft niet te veranderen als je dat niet wilt noch je te verontschuldigingen, Campbell. Ik moet me juist verontschuldigingen omdat ik jou op andere gedachtes bracht. En ik ben anders ook helemaal met je eens over dat eerste, ook dat het afschrikwekkend is, maar nieuwe dingen zijn altijd afschrikwekkend.’ Zachtjes knepen mijn handen zijn gewaad fijn voordat ik voor het eerst ruimte tussen ons maakte om hem aan te kijken. ‘Ik wil veranderen. Ik ben stom.’ Moeizaam trok ik een mondhoek omhoog waarna ik zachtjes een kus op zijn lippen drukte voordat ik weer terug van mijn tenen op mijn voeten ging staan.
    ‘Dus; waarom sta jij eigenlijk vredesnaam op de gang- met mij en niet in de les… net zoals Kealan en Jonah? Ik bedoel- jij had je boeken want die gaf je aan Jonah- maar als Jonah er ook uitgestuurd is…’ verbaasd fronste ik mijn wenkbrauwen. ‘wat is er gebeurd?’

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 1:26 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Deze keer was hij diegene die ruimte tussen ons creëerde en mij aankeek. Ik trok maar een mondhoek omhoog terwijl het leek alsof onze blikken elkaar boorden, wat ergens fijn was bij Campbell.
    ‘Ik wil veranderen. Ik ben stom.’
    Ik schudde waf met mijn hoofd voordat hij op zijn tenen ging staan om een veels te korte kus op mijn lippen te plaatsen.
    ‘Dus; waarom sta jij eigenlijk vredesnaam op de gang- met mij en niet in de les… net zoals Kealan en Jonah? Ik bedoel- jij had je boeken want die gaf je aan Jonah- maar als Jonah er ook uitgestuurd is… wat is er gebeurd?’
    'Eh,' murmelde ik en keem even weg.
    'Ze merkte dat Jonah zijn boeken die van mij waren waardoor ze hem ook eruit stuurde en- zij- ik werd eruit gestuurd omdat ik mijn boek aan hem gaf.' Loog ik vlekkeloos en rolde on opmerkelijk met mijn ogen. Sowieso als ik zeg dat ik haar beledigd heb om vrijwillig uit het les gestuurd kan worden om bij Campbell te zijn, dat gaat hij niet echt goed vinden. Gauw schudde ik met mijn hoofd en toverde een glimlach tevoorschijn.
    'Maak je er maar geen zorgen voor, Camp. Waar we ons nu zorgen over moeten maken ben jij; want jij moet nablijven bij die kreng en ik wacht dan op je bij de deur.' Zei ik en trok mijn mondhoek wat omhoog.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••