• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Je zegt het zelf; het ‘’hoeft’’ niet, maar ik wil het. Na een hele jaar lang geloof ik wel in je, Campbel Saunders. En ik geef je hier ook gelijk in, maar ik ben er ook he. En jij hebt mij.’ Zachtjes gleed zijn hand naar mijn wang wier middels al een hele weg afgelegd had van mijn nek naar zijn zij.
    ‘En alsnog; ik kom met jou mee.’ Ik slikte voordat ik omhoog keek naar zijn donker bruine kijkers.
    ‘Wat moet ik doen- zodat je je tijd nuttig gaat besteden- in plaats van dat je het verspilt aan mij?’
    Met dat ging ik weer op mijn tenen staan terwijl mijn ogen automatisch naar zijn lippen gleden die steeds dichterbij kwam voordat ik op een millimeter afstand stil viel waar plotseling een totaal andere Campbell de overhand van mij nam. ‘Of wat moet ik niet doen…’ weerklonk het ietwat speels en ik naar zijn hand greep en hem de gang uit trok.
    ‘Ik denk dat Leo, vast wel privé tijd van je wilt- of Fred… Angelique…. Hoewel ik met het laatste persoonlijk niet blij zou zijn- zou het nuttiger zijn dan een beetje kijken naar wat voor straf ik krijg…’ ik glimlachte geheimzinnig terwijl ik me omdraaide en achteruit liep tot ik stil viel en automatisch George tegen me aan liep- gezien ik voor het eerst de leiding had genomen. Zachtjes gleed mijn hand naar zijn borstkas voordat ik onder mijn wimpers uit naar boven keek waardoor mijn adem direct leek te stokken bij de nadeel van mijn idee.
    ‘..Het is een oneerlijke strijd- maar ik offer zelfs mijn hele middag op en avond zonder een enkele aanraking van jou zodat jij me belooft plezier te hebben, terwijl ik mijn verdiende loon krijg.’


    Campje is ietsje happyer :'D ook al kan hij nog steeds Angelina's ogen uitsteken met een bot mes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Wat moet ik doen- zodat je je tijd nuttig gaat besteden- in plaats van dat je het verspilt aan mij?’
    Hij ging op zijn tenen staan en nam de aantal milimeters tussen onze lippen af waarna hij plotseling stilviel en ik mijn adem inhield terwijl ik hem aankeek waar mijn ogen maar naar zijn lippen flitsten.
    ‘Of wat moet ik niet doen…’
    Ik fronste mijn voorhoofd maar voordat ik wat kon doen, greep hij mij al bij mijn hand vast en trok me mee de gang uit.
    ‘Ik denk dat Leo, vast wel privé tijd van je wilt- of Fred… Angelique…. Hoewel ik met het laatste persoonlijk niet blij zou zijn- zou het nuttiger zijn dan een beetje kijken naar wat voor straf ik krijg…’
    Hij begon achteruit te lopen waardoor ik de geheimzinnige glimlach op zijn gezicht zag wat me dus de kriebels gaf tot hij stilviel en tegen hem aanliep. Zijn handen gleden al naar mijn borsrkas en nog steeds keek ik hem zwijgend aan.
    ‘..Het is een oneerlijke strijd- maar ik offer zelfs mijn hele middag op en avond zonder een enkele aanraking van jou zodat jij me belooft plezier te hebben, terwijl ik mijn verdiende loon krijg.’
    Ik zucht maar en keek even weg en knikte vervolgens maar met mijn hoofd.
    'Omdat je mij zo graag weg wilt hebben..' zei ik met een "trieste" toon maar kon de grijns alsnog niet onderdrukken waarna ik weer opkeek.
    'Maar wees maar niet bang Campbell Sauders. Met Angelina zal ik zeker niet omgaan.' Zeg ik dan.
    'Dan ga ik maar proberen plezier te hebben terwijl je daarbinnen gestraft gaat worden. Campbell; kom wel direct terug naar de leerlingenkamer als je weer vrijgelaten word zodat ik er zeker van kan zijn dat je nog leeft, oké?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    zullen we anders de volgende les starten of zo? x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    zullen we anders de volgende les starten of zo? x')


    Isgoed ^^ en ohgod, ik heb geen zin in les maar ach ja =] wat is zweinstein zonder lessen

    We hebben overigens nog 5 dagen, 10 uur 36 minuten en vijf secondes tot 2015 :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Isgoed ^^ en ohgod, ik heb geen zin in les maar ach ja =] wat is zweinstein zonder lessen

    We hebben overigens nog 5 dagen, 10 uur 36 minuten en vijf secondes tot 2015 :D


    Ik haat nieuwjaar :< idk wss omdat het letterlijk een 'begin' en een 'einde' is hoewel je leven geen hoofdstuk afsluit zoals in een boek; of zoals het jaar zelf doet.

    misschien laat ik camp je nog wel even pesten ('x en anders welke leerraar wil jij spelen?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Omdat je mij zo graag weg wilt hebben.’ Direct schudde ik mijn hoofd totdat ik de grijns op zijn gezicht zag waardoor ik hem een zacht tikje tegen zijn borstkas gaf.
    ‘Maar wees niet bang Campbell Saunders. Met Angelina zal ik zeker niet omgaan. Dan ga ik maar proberen plezier te hebben terwijl je daarbinnen gestraft gaat worden. Campbell; kom wel direct terug naar de leerlingenkamer als je weer vrijgelaten word zodat ik er zeker van kan zijn dat je nog leeft, oké?’ Voorzichtig schudde ik mijn hoofd voordat ik iets omhoog kwam om mijn lippen zachtjes tegen die van hem aan te drukken voordat ik weer terug boog onder zijn kin en mijn handen naar zijn handen liet glijden om die stevig vast te houden. ‘George- wat denk je dat ze met mij gaat doen- me gaat wurgen; de doodspreuk- of me het raam uit gooit…’ voorzichtig schudde ik mijn hoofd gezien die nog erg kwetsbaar was door de lichte kater die ik bedroeg.
    ‘Maak je geen zorgen; George. Wat ze ook doet- het is mijn eigen schuld want ik had gewoon niet zo respectloos in haar lokaal; naar haar mogen gedragen- en als ze me toch besluit te doden… dan is er denk ik een reden voor een feestje.’ Zachtjes drukte ik mezelf tegen hem aan wat meteen de startsein was voor de bel om door te gangen te weerklinken en de deuren zelfs hier te horen waren die openschoten waar een immens lawaai van leerlingen weerklonk waardoor ik noodgedwongen was om George los te laten. ‘Welke les hebben we nu?’


    ---

    Je mag ze naar de les brengen van de leraar die jij wilt bespelen :p.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij schudde met zijn hoofd en drukte een kleine kus op mijn lippen voordat hij zich weer terugtrok en naar mijn hand greep waar ik automatisch een kleon kneepje in gaf.
    ‘George- wat denk je dat ze met mij gaat doen- me gaat wurgen; de doodspreuk- of me het raam uit gooit…’
    Eigenlijk bedoelde ik dat meer als ewn grap maar Campbell neemt het te serieus. Ik wilde gewoon zeker van zijn dat dat pad hem niet te hard heeft aangepakt.
    ‘Maak je geen zorgen; George. Wat ze ook doet- het is mijn eigen schuld want ik had gewoon niet zo respectloos in haar lokaal; naar haar mogen gedragen- en als ze me toch besluit te doden… dan is er denk ik een reden voor een feestje.’
    Hij drukte zich tegen me aan en met een zucht gooide ik mijn armen om hem heen en sloot mijn ogen om vervolgens te murmelen: 'een feestje voor haar, einde van mijn leven voor mij.'
    De bel ging plotseling waardoor deuren openschoten en studenten naar buiten kwamen stromen en Campbell me noodgedwongen losliet.
    ‘Welke les hebben we nu?’
    'Eh,' murmelde even voordat ik hem door de gangen trok.
    'Toverdranken, geloof ik.' Zei ik dan met een zucht en trok Campbell de trappehuis uit, de kerkers in.
    'Les van Snape, dat man in wiens kantoor we vorig jaar beland waren.' Zei ik en haaste me door de kerkers. Nog ner zag en een glimp van Ralf die tussen de leeelingen in beende; hij zag er verdrietig uit, alsof hij gehuild had en drie zwadderaara beenden achter hem aan. Ik fronste mijn voorhoofd en draaide me even om maar ik zag hem niet meer.
    Toen we eenmaad de lokaal in waren zag ik dat hij er nog niet eens was en wij waren een van de eerste die in de lokaal waren dus nam ik ergens achteraan plaats en trok Campbell naast mij neer. De studenten kwamen binnen druppelen, een voor een, zo kwamen Leo en Katie ook, geen Angelina of Fred. De twee namen voor ons plaats en ik merkte dat ik mijn tas nog in de VTZK lokaal had gelaten dus hoopte ik maar dat fred die mee zou nemen.
    'Het ergste wat hij kan doen is puntaftrek geven. Want als hij eenmaal je verhaal over Perkamentus hoort, gaat hij je echt niet laten nablijven.'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ohoh :'3 LLeo zit voor ze x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Ik moet terug. Als er iets met Fred gebeurt kan ik niet zo blijven zitten!’ ik staarde naar zijn zij die bebloed was.‘Fred is gewond geraakt, ik moet hem binnen krijgen.’ Hij stond op en ik wilde hem terug trekken maar de twijfel sloeg toe. Ik durfde eigenlijk niks tegen Georges zin te doen. Iets wat ik gewend ben. 


    Camp is verandert :']


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Eh.. Toverdranken, geloof ik. Les van Snape, de man in wiens kantoor we vorig jaar beland waren.’ Met dat trok hij mij de kerkers in- en hoewel ik niet meer op Klammfels was- deed dit scenario me daar aan denken waardoor ik automatisch wat ineendook terwijl mijn ogen ietwat nerveus door de kerkers gleden terwijl George me er door heen trok. Het enige verschil met Klammfels was dat het daar vele malen kouder was- en dat er soms sneeuw binnen lag gezien het gebouw vergeleken met Zweinstein verschikkelijk slecht geïsoleerd was- misschien kwam dat omdat het er de hele jaar door sneeuwde en het gebouw zelf verschrikkelijk oud was.
    ‘Het ergste wat hij kan doen is puntaftrek geven. Want als hij eenmaal je verhaal over Perkamentus hoort, gaat hij je echt niet laten nablijven.’ Met dat voelde ik me op een stoel neergetrokken worden en voor ik het wist zat ik in een lokaal. Merlin- niemand hoorde in dit soort lokalen les te krijgen. Dit was afschuwelijk voordat ik me weer naar George richtte.
    ‘Puntaftrek….? Ik snap het niet. Moet ik punten behalen- waarvoor- waarom? Nablijven klinkt op eens aanlokkelijk..’ meende ik serieus terwijl ik ietsjes dichter naar George toeschoof om weer mijn ogen door de lokaal te laten gaan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dan is het.. brooke valt op Campbell, Campbell valt op *uhum*, en *uhum2* valt op Campbell.. ginny denkt dat Ralf op Brooke valt maar ralf ik op Ginny maak er gelijk een lovepiramide van (cat)


    Yep Campbell zat dus in een lovepiramide x'D met Brooke; George; Draco. x')

    Is goed, Brooke komt eraan maar dan gaat ze wel blozen enzo omdat Campbell er is en daar heeft ze een crush op :Y)


    -MRS Hemmings aka; Brooke.

    Nu toch blij dat ze dood is? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Puntaftrek….? Ik snap het niet. Moet ik punten behalen- waarvoor- waarom? Nablijven klinkt op eens aanlokkelijk..’
    Ik lachte toen hij zich wat dichter naar mij toe schoof en ik van onder de tafel naar zijn hand greep.
    'Dat is niets ergs. Door mij en Fred krerg Griffoendor vroeger haast om de minuut puntaftrek. Het is dat-'
    'Elke afding begint met nul punten aan de begin van het schooljaar.'
    Verbaasd keek ik op bij het horen van Leo zijn stem die zich had omgedraaid en nu naar Campbell keek.
    'Als je goed je best doet kunnen professoren je afdeling punten geven. Als je je misdraagt of niet naar de professor luistert of zelfs al een regel breekt krijg je puntaftrek en gaan er een aantal punten van je afdeling af. Aan de einde van het schooljaar word er gekeken welke afdeling de meeste punten heeft behaald en die wint dan een afdelingsbeker.'
    Ik knikte zachtjed en vermeed Leo zijn blik om vervolgens zacgtjes '..ja' te murmelen.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Is George jaloers op Caleo? :'D Lebell x'D omg.. beter gaat Leo echt Campbell uit zijn safety-zone trekken :'D waardoor George wss Leo wilt vermoorden omdat hij jaloers is ^^

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 15:54 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Is George jaloers op Caleo? :'D Lebell x'D omg.. beter gaat Leo echt Campbell uit zijn safety-zone trekken :'D waardoor George wss Leo wilt vermoorden omdat hij jaloers is ^^



    George is nog niet jaloers hoor ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes voelde ik zijn hand naar die van mij tastte voordat hij die van mij omsloot waardoor ik even mijn aandacht voor alle gebeurtenissen in de lokaal liet varen om naar onze handen te kijken.
    ‘Dat is niets ergs. Door mij en Fred kreeg Griffoendor haast om de minuut puntaftrek. Het is dat-’ met dat draaide Leo zich abrupt om waardoor ik ongewild even schrok. ‘Elke afdeling begint met nul punten aan het begin van het schooljaar. Als je goed je best doet kunnen professoren je afdeling punten geven. Als je je misdraagt of niet naar de professor luistert of zelfs al een regel breekt krijg je puntaftrek en gaan er aantal punten van je afdeling af. Aan de einde van het schooljaar word er gekeken welk afdeling de meeste punten heeft behaald en die wint een afdelingsbeker.’
    Verbaasd trok ik mijn wenkbrauw omhoog voordat ik George zachtjes ‘..ja’ hoorde murmelen.
    ‘Dat klinkt….’ Voorzichtig probeerde ik mijn woorden af te wegen wat de hele situatie het best kon beschrijven ‘..afschuwelijk. Ik bedoel- het lijkt alsof de toverschool toernooi van het begin af aan weer begint… en wat voor straf krijg je als je de afdelingsbeker niet wint?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya