• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Dat klinkt.. afschuwelijk. Ik bedoel- het lijkt alsof de toverschool toernooi van het begin af aan weer begint… en wat voor straf krijg je als je de afdelingsbeker niet wint?’
    Ik glimlachte en keek hem even aan.
    'Je-'
    'Geen. Ik bedoel, het is gewoon een soort systeem die ze hebben opgezet zodat studenten de neiging krijgen om te winnen en zo hun best gaan doen op school.'
    Ik keek Leo nors aan die maar stom zat de grijnzen.
    'Juist.. ookal heeft-'
    'Ookal heeft Griffoendor misschien maar tien punten, of helemaal niet zelfs, ze doen niets. Het is maar een soort wedstrijdje.'
    'Juist dankjewel Leo.' Gromde ik en leunde weer achterover.
    'Alsjeblieft. Dus je hoeft je geen zorgen te maken Campbell. Je kunt niet verliezen alleen winnen en als je er niets mee te maken wilt hebben, dan let je er gewoon niet op.'
    Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en mompelde: 'juist.' Voordat ik weer wegkeek.


    Na deze post komt Snape wel naar binnen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    There is a thing going on between George and Leo :'3 And I'm not quite sure yet what it is.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Je-’ voordat George verder kon gaan begon Leo alweer; ‘Geen. Ik bedoel, het is gewoon een soort systeem die ze hebben opgezet zodat studenten de neiging krijgen om te winnen en zo hun best gaan doen op school.’ Ik knikte verbaasd hoewel ik ergens haast niet kon geloven dat je geen straf zou krijgen als je je afdeling ten schande had gemaakt.
    ‘Juist.. ookal heeft-’
    ‘Ookal heeft Griffoendor misschien maar tien punten, of helemaal niet zelfs, ze doen niets. Het is maar een soort wedstrijdje.’
    ‘Juist dankjewel Leo.’ George leunden weer wat achterover terwijl ik zijn hand maar stevig vast bleef houden en Leo ongestoord verder ging.
    ‘Alsjeblieft. Dus je hoeft je geen zorgen te maken Campbell. Je kunt niet verliezen alleen winnen en als je er niets mee te maken wilt hebben, dan let je gewoon niet op.’
    ‘Juist.’ Zachtjes zag ik tot mijn verbazing Georges ogen in spleetjes vertrekken en hoewel ik graag een kus op zijn kaak wilde drukken om hem wat rustiger te maken- gezien hij er gespannen uit zag- deed ik het nog niet omdat ik Leo’s ogen nog op mij voelde branden. Ik wist haast zeker dat hij een rot opmerking zou maken over mijn en Georges zéér intiem moment van zojuist; hoewel Leo al dodelijk kon zijn met een blik of een grijns. In plaats van een Leo opgescheept te zitten kwam tot mijn ellende ook nog een Angelique aan die samen met nog een meisje achter ons ging zitten.
    ‘…Merlin. Het is nog waar ook nog.’ Hoorde ik haar stem samenzweerderig zeggen; hoewel ik ergens het gevoel had dat ze het niet tegen haar vriendin had.
    ‘George heeft werkelijk zijn bloedeigen tweelingbroer moeten dumpen doordat Campbell naast hem wilt zitten.’ Mijn wenkbrauwen fronste zich en een ander zou ik genegeerd hebben- maar in plaats daarvan draaide ik me om. ‘Waar heb je het in vredesnaam over.’ Met dat gaf ze me een kille blik.
    ‘Over jou- en dat jij George van Fred afpakt waardoor hij zich buitengesloten voelt. Je hebt het voor elkaar Campbell. Door jou komt hij niet naar de les.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell liep naar mijn richting toe en voor ik het wist plantte hij zijn lippen in mijn nek. Een warme gevoel vulde mijn lichaam en het leek alsof ik niet kon bewegen. Tot het in me doorging wat er gaande was, en wie ik überhaupt was. Ik ben George Weasley. Waar is Fred eigenlijk?

    Ik liet mezelf gaan. Ik was geen George Weasley. Voor nu. Ik bewoog mijn hoofd een beetje naar beneden waarna ik mijn lippen op die van hem plaatste. Ik kon niet bewegen, niets doen. Alsof het duivel me in zijn macht hield, en me gewoon als een voodoo pop liet bewegen, en dingen liet doen die ik niet wilde. Wat is er mis met mij?- George Weasley


    Ik wist het niet- maar George is de eerste die Campbell gezoend heeft op zijn lippen x'D ik dacht dat het Camp was :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Het leek alsof Leo iets wilde gaan zeggen, iets eruit wilde gooien maar hij schudde maar met zijn hoofd voordat Angelina met haar vriendin aankwam lopen en achter ons plaats namen.
    ‘…Merlin. Het is nog waar ook nog.’
    Begon ze en ergens wist ik dat ze nu naar mij staarde.
    ‘George heeft werkelijk zijn bloedeigen tweelingbroer moeten dumpen doordat Campbell naast hem wilt zitten.’
    Ik was niet verbaasd, maar werd boos om dexe woorden. Veels te snel waardoor ik nu echt denk dat ik mezelf wijs probeer te maken dat dut niet waar is; maar Merlin dit is verdomd de waarheid. Maar nu dumpte ik Fred om naast hem te kunnen zitten; en dat is tien keer erger dan wat zei zecht en een enorme sluchtgevoel, de bekende scguldgevoel over dezelfde liedje maakte zich een grote prop in mijn maag.
    Campbell draaide zich met een ruk om maar alles wat ik deed was mijn handen op tafel gooien en wanhopig met mijn vingers zitten spelen.
    ‘Waar heb je het in vredesnaam over.’
    ‘Over jou- en dat jij George van Fred afpakt waardoor hij zich buitengesloten voelt. Je hebt het voor elkaar Campbell. Door jou komt hij niet naar de les.’
    'Sorry, maar George laat Fred juist achter voor Campbell.'
    En ondanks dat het waar was, voelde ik me nog roder worden bij de aantal woorden die Leo zei.
    'Leo, hou alsjeblieft je bek dicht.' Siste ik dan en keek woest op.
    'Zien jullie dan niet dat Fred vaker alleen staat zonder zijn broer naast zich? Want George sleurt Campbell mee naar een hoekje toe om hem af te kunnen lebberen. Zo heeft hij mij en velen ook achter gelaten, puur voor hem.'
    'Dat is verdomme niet waar.' Grom ik en hield mezelf tegen voordwt ik op hem af zou stormen.
    'Waarom doe je zo?' Grom ik dan zachtjes.
    'Ik doe niets, ik zeg alleen de waarheid tegen Angelina; Campbell doet niets, George wilt gewoon alleen hem en verder niemand. Ik bedoel, dat ziet iedereen zelfs, of niet?'
    Ruw sprong ik op waardoor mijn tafel wat wegschoof en mijn vuisten in het tafel boorde.
    'Wat is er in Merlijns naam mis met jou?! Sinds gisteren doe jij alsof jij de touwtjes in de handen hebt en alsof jij de baas over ons bent maar moet ik je laten herinneren dat we beste vrienden waren?'
    'Waren. Vorig jaar heb ik jullie nauwelijks gezien. Jij was te druk bezig met saunders en Fred met Auron. Weet je wel dat die verdomde "vriend" van ons mij gisteren aanviel. Weet je wat, ik heb gisteren na die gebeurtenis nagedacht en ik geef het op. Jij bent net als Fred. eigenwijs, verrader, loverboy en een-'
    En dat was de druppel. Ik duwde de tafel weg en met de vuist die ik gebald had, boorde ik uiteindelijk in zijn wang.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh merlin- rewind- George- Loverboy? wat is dit waar??


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wilde hem zo graag aanvallen, sorry :Y) en snapie komt wat later. En de band tussen george en leo is nu officieel


    /---- gebroken


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    oh merlin- rewind- George- Loverboy? wat is dit waar??


    Sssshtt, Leo gaat nu gewoon expres verder en daagt hem hiermee expres uit ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Sssshtt, Leo gaat nu gewoon expres verder en daagt hem hiermee expres uit ^^


    Ik ben ergens bang - en ik heb de neiging omdat Camp altijd weg loopt als er problemen zijn- om dat weer te doen maar dat mag nu niet- want dan raakt hij George kwijt- en het is niet alsof iemand hem gaat missen wat hij weet- maar hij moet er voor het eerst een keer voor George zijn... hoewel George voor hem opkomt.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben nog steeds weg en kom morgen terug.
    Als jullie verder willen ofzo moeten jullie dat maar doen, want ik kan nu toch niet reageren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Zenuwachtig beet ik op mijn lip door Angelina’s woorden voordat ik snel naar George keek die boos leek. Op mij waarschijnlijk.
    ‘Sorry, maar George laat Fred juist achter voor Campbell.’
    ‘Leo, hou alsjeblieft je bek dicht.’ Siste George naast me wat me toch weer een rare angst gaf- en misschien was de grootste oorzaak van mijn angst de emoties die in Georges ogen school.
    ‘Zien jullie dan niet dat Fred vaker alleen staat zonder zijn broer naast zich? Want George sleurt Campbell mee naar een hoekje toe om hem af te kunnen lebberen. Zo heeft hij mij en velen ook achter gelaten, puur voor hem.’
    ‘Dat is verdomme niet waar. Waarom doe je zo?’
    ‘Ik doe niets, ik zeg alleen de waarheid tegen Angelina; Campbell doet niets, George wilt alleen hem en verder niemand. Ik bedoel, dat ziet iedereen zelfs, of niet?’ Dat leek de bom. Abrupt sprong George op waardoor de tafel wegschoof en Georges vuisten zich in de tafelboorden waardoor ik gestrest opstond en nutteloos mijn handen angstig tegen mijn mond te drukken.
    ‘Wat is er in Merlijns naam mis met jou?! Sinds gisteren doe jij alsof jij de touwtjes in de handen hebt en alsof jij de baas over ons bent maar moet ik je laten herinneren dat we beste vrienden waren?’
    ‘Waren. Vorig jaar heb ik jullie nauwelijks gezien. Jij wat te druk bezig met Saunders en Fred met Auron. Weet je wel dat die verdomde ‘’vriend’’ van ons mij gisteren aanviel. Weet je wat, ik heb gisteren na die gebeurtenis nagedacht en ik geef het op. Jij bent net als Fred. eigenwijs, verrader, loverboy en een-‘ de rest was onhoorbaar door de tafel die ik en George deelde die met een klap op de grond viel door de harde duw van George wat gevolgd werd door een vuist die Leo vol op zijn wang trok waardoor ik een angstig piepgeluidje maakte voordat ik mijn handen tegen die van George zetten. ‘Alsjeblieft- George. Rustig. Je bent boos- dit ben jij niet.’ Probeerde ik zo rustig mogelijk te zeggen waarbij ik zachtjes onder zijn onderarm streelde. Aarzelend draaide ik mijn hoofd af richting Leo tot ik maar keek naar de omgegooide tafel wat George aangericht had.
    ‘Sorry- voor alles- ik weet dat het té laat is- maar George heeft geen schuld; dus er is geen reden om te ‘denken’ dat hij dat wel heeft. Ik-ik zou er rekening mee houden dat ik George niet altijd voor mijzelf kan hebben- dus niemand hoeft hem meer te beledigen… Dat verdiend hij niet.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Laat Fred erbuiten (N)
    Foei Leo. Leo Valdez is veel beter. Deze Leo is een belediging voor de naam Leo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Laat Fred erbuiten (N)
    Foei Leo. Leo Valdez is veel beter. Deze Leo is een belediging voor de naam Leo.


    Angelina mag je in elkaar slaan; zij begon deze valse roddel :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Laat Fred erbuiten (N)
    Foei Leo. Leo Valdez is veel beter. Deze Leo is een belediging voor de naam Leo.


    kan je niets anders verwachten als zijn twee vrienden hem een hele jaar lang in de steek hebben gelaten :Y)

    Fred halen ze er automatisch erbij omdat ze denken dat Fred en George samen een brein delen, remember :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Is George jaloers op Caleo? :'D Lebell x'D omg.. beter gaat Leo echt Campbell uit zijn safety-zone trekken :'D waardoor George wss Leo wilt vermoorden omdat hij jaloers is ^^


    Lebell, want Caleo is al bezet door een ander boek :'D


    Spoiler alert: you will save yourself