• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Auch; ik haat feestdagen dus zo erg..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Eh, Ze merkte dat Jonah zijn boeken die van mij waren waardoor ze hem ook eruit stuurde en- zij- ik werd eruit gestuurd omdat ik mijn boek aan hem gaf. Maak je er maar geen zorgen over, Camp. Waar we ons nu zorgen over moeten maken ben jij; want jij moet nablijven bij dat kreng en ik wacht dan op je bij de deur.’ Zachtjes wreef ik met mijn hand over zijn arm waar ik voor een seconden naar staarde. Moeizaam hief ik mijn hoofd weer op en haakte ik mijn ogen voor even met die van hem voordat ik het plekje naast zijn hoofd maar beter vond om naar te kijken- of in iedergeval- minder moeizamer; omdat George altijd recht terug keek in mijn ogen waar ik niet tegen kon.
    ‘Je hoeft écht niet voor mij daar een beetje bij de deur te hangen. Er zijn minstens tien leukere dingen dan dat te verzinnen; daarnaast verdien ik het. Ze- ze had gelijk. Ik- ik mag blij zijn wat professor Perkamentus mij aangeboden heeft- en- ik had er iets voor moeten doen… misschien gisteravond langs iedere leraar moeten gaan… of vanmorgen eerder op staan… Ze heeft gelijk. Ik verdien het- maar moet Jonah- Kealan of jij dan niet nablijven?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dus... gisteravond ging ik voor het eerst omdat ik niet kon slapen na middernacht GOF terug lezen... en als je goed leest.... domineert George, Camp al vanaf het begin af aan x'D Als hij iets doet wat niet mag word hij meteen aan de riem getrokken- snap je nu waarom Nathaniel zei dat hij snapt dat Camp op George valt :'D omdat George op Nathaniel lijkt; alleen dan is George het goed en Nathaniel 't kwaad.

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Mijn ogen volgden Campbell even, voor het geval dat de verlamde jongens weer opstonden en hem zagen lopen. Maar in plaats van dat, zag ik hem aanbotsen tegen een Zwadderaar. Een grim ontstond er op mijn gezicht. Eens even kijken hoe serieus hij mijn waarschuwing nam. Maar mijn grim werd maar breder en breder toen die twee gewoon netjes met elkaar praatte.
    ‘ach, Saunders, je lijkt ook zo veel op kleine Ginny,’ fluisterde ik zachtjes in mezelf. Met een snelle beweging haalde ik mijn stok tevoorschijn en keek er gefascineerd naar.
    ‘moet ik het maar duidelijker maken..’ zuchtte ik en met een neutrale blik richtte ik de stok op de onbekende zwadderaar, en vuurde zonder enig te denken wat van de gevolgen van hier aan hingen, en vuurde de ontwapening spreuk naar hem toe waardoor de zwadderaar omver werd geblazen. Net daarna, floot ik hard zodat ik Campbell zijn aandacht kreeg.
    ‘wat grappig, dit,’ grimaste ik.
    ‘hopelijk komt het hierna beter binnen in je, alle afdelingen haten de zwadderaars,’ en deze keer draaide ik me echt om, en liep eindelijk weer weg, richting het zwerkbalveld.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Dus... gisteravond ging ik voor het eerst omdat ik niet kon slapen na middernacht GOF terug lezen... en als je goed leest.... domineert George, Camp al vanaf het begin af aan x'D Als hij iets doet wat niet mag word hij meteen aan de riem getrokken- snap je nu waarom Nathaniel zei dat hij snapt dat Camp op George valt :'D omdat George op Nathaniel lijkt; alleen dan is George het goed en Nathaniel 't kwaad.

    (...)


    Oh god, dat is waar :'o je hebt gelijk :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh god, dat is waar :'o je hebt gelijk :'D


    Ja (A) bij nader inzien is Camp zo vergevings-gezind naar George geweest x'D- maar Camp houd wel van hem om die redenen dus het is een win-win situatie- vind je niet?

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    ‘We gingen toch vliegen he? Niet naar meisjes staren.’ Zei Campbell en ik lachte hardop.
    ‘wacht maar tot de meiden van Beauxbatons komen, want dan ga ik wel beginnen met staren.’ Ik keek maar toe hoe hij langs me liep en later weer terug kwam met twee bezems. Eentje gaf hij naar mij en in een mum van tijd zag ik Campbell al in de lucht racen.


    Yeah... Right (x

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 21:15 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij wreef wat over mijn arm wat me impulsief deed lachen voordat hij zijn hoofd wat ophief en, zoals ik het ook verwacht had, mijn blik vermeed.
    ‘Je hoeft écht niet voor mij daar een beetje bij de deur te hangen. Er zijn minstens tien leukere dingen dan dat te verzinnen; daarnaast verdien ik het. Ze- ze had gelijk. Ik- ik mag blij zijn wat professor Perkamentus mij aangeboden heeft- en- ik had er iets voor moeten doen… misschien gisteravond langs iedere leraar moeten gaan… of vanmorgen eerder op staan… Ze heeft gelijk. Ik verdien het- maar moet Jonah- Kealan of jij dan niet nablijven?’
    'Niet dat ik weet.' Zei ik met een grijns en streek met mijn handen wat over zijn rug voordat ik het achter zijn nek liet glijden en zijn blik probeerde op te vangen.
    'Ik zal bij het deur hangen. Of beter nog, ik zal er bij zijn en zien wat ze je aan gaat doen want ik ga er bij staan. En zeg niet dat zij gelijk heeft; ze is in Merlijns naam nieuw hier en anderen, dus Perkamentus weet beter dan haar en hij heeft nog steeds niets slechts gezegd over jou.' Zei ik en met mijn vingertoppen streelde ik speels wat over zijn nek en sloot mijn ogen even.
    'Ik haat die roze pad nu al. Puur omdar ze slecht commentaar had over jou.' Zei ik dan met een grijns.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Niet dat ik weet.’ Met dat gleden zijn handen over mijn rug; net zoals vanmorgen op de leerlingenkamer. Hoewel deze keer mijn rug bedekt was- voelde het alsnog enorm kietelend aan.
    ‘Ik zal bij de deur hangen. Of beter nog, ik zal er bij zijn en zien wat ze je aan gaat doen want ik ga er bij staan. En zeg niet dat zij gelijk heeft; ze is in Merlijns naam nieuw hier en anderen, dus Perkamentus weet beter dan haar en hij heeft nog steeds niets slechts gezegd over jou.’ Alsof hij wist dat ik er wat tegenin ging brengen begonnen zijn vingertoppen speels over mijn nek te kietelen waardoor ik als een mak lammetje naar hem bleef luisteren.
    ‘Ik haat die roze pad nu al. Puur omdat ze slecht commentaar had over jou.’ Moeizaam schudde ik mijn hoofd waardoor ik de brede grijns op zijn gezicht ontmoette.
    ‘Georgee.’ Smeekte ik haast voordat ik mijn armen zachtjes in zijn nek legde en op mijn tenen ging staan. ‘Maak je nou maar geen zorgen- anders ga ik me nog zorgen maken- en we weten beide dat ik dan flauw ga vallen- net zoals bij professor Perkamentus en Sneep. Ik heb Klammfels overleefd- dan kan ik dit ook overleven; George. Als ik een ding geleerd heb- zijn jullie leraren niet zoals die ik ken. Jij bent niet zoals de mensen die ik ken.’ Complimenteerde ik zachtjes wat gevolgd werd door een kus op zijn kaak. ‘Dit jaar hoeft niet anders voor jou te zijn. Ik moet gewoon verantwoordelijkheid nemen voor mijn fouten en daden. Ik red me wel.’

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 23:26 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George zei nog tegen Campbell dat hij niet met zwadderaars mocht gaan praten. en als hij Draco ziet, die met Campbell praat, is nog erger dan een normale willekeurige zwadderaar x') en als die twee nog iets krijgen word het dan pas echt erg x'D George is net Campbell's moeder vader die hij nooit heeft gehad..



    Ahw :'D ik was vergeten dat je dat ooit gezegd had (flower) cute ;'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)


    Ahw :'D ik was vergeten dat je dat ooit gezegd had (flower) cute ;'3


    Haha, jij zit alles echt terug te lezen :D

    Sorry dat het reageren wat langzaam gaat, deze week heb ik het ook een beetje druk.
    Bijna 2015 \(^-^)>


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha, jij zit alles echt terug te lezen :D

    Sorry dat het reageren wat langzaam gaat, deze week heb ik het ook een beetje druk.
    Bijna 2015 \(^-^)>


    Maakt niet uit hoor :'P Take your time. Yep... nu ik begonnen ben lees ik wel 'uber' traag maar alles door x'D het is best moeilijk omdat we in duizend topics hebben geschreven enzo hebben hoor D:

    'sorry Saunders, ga maar om met wie je om wilt gaan. kom maar weer terug als je me eindelijk snapt.’ - George Weasley


    I Get You Now <3

    ‘Wat, Weasley? Bang dat ik je vriendje steel?' - Draco Malfoy


    And no one - ever told him he was a freakin' genius.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Georgee.’ begon hij, en ergens maakte dat mijn grijns breder voordat hij zijn armen achter mijn nek plaatste.
    ‘Maak je nou maar geen zorgen- anders ga ik me nog zorgen maken- en we weten beide dat ik dan flauw ga vallen- net zoals bij professor Perkamentus en Sneep. Ik heb Klammfels overleefd- dan kan ik dit ook overleven; George. Als ik een ding geleerd heb- zijn jullie leraren niet zoals die ik ken. Jij bent niet zoals de mensen die ik ken.’
    Ik rolde wat met mijn ogen maar bleef glimlachen toen hij een kus op mijn kaak drukte en voordat ik weer wat kon zeggen, ging hij al weer verder.
    ‘Dit jaar hoeft niet anders voor jou te zijn. Ik moet gewoon verantwoordelijkheid nemen voor mijn fouten en daden. Ik red me wel.’
    Ik zuchtte zachtjes waarna mijn armen van zijn nek afgleden en naast mijn lichaam bungelden.
    'Je zegt het zelf; het "hoeft" niet, maar ik wil het.' Zei ik dan met een glimlach en kruiste mijn armen.
    'Na een hele jaar lang geloof ik wel in je Campbell Saunders, en ik geef je hier ook gelijk in, maar ik ben er ook he. En jij hebt mij.' Zei ik dan. En tilde mijn hand weer op en legde die langs zijn wang neer om met mijn duim wat over zijn wang streek.
    'En alsnog; ik kom met jou mee.' Zei ik dan met een ietwat schuin glimlach.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    And no one - ever told him he was a freakin' genius.


    Ohgod, Draco wist dat dit zou gebeuren :D en GeorgeI echt veranderd sinds hij camp kent ^-^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ohgod, Draco wist dat dit zou gebeuren :D en GeorgeI echt veranderd sinds hij camp kent ^-^


    Our baby's are growing up <'3 so fast :'( ze zijn al een jaartje ouder.! nu kennen ze elkaar officieel 1 jaar en 1 dag.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Our baby's are growing up <'3 so fast :'( ze zijn al een jaartje ouder.! nu kennen ze elkaar officieel 1 jaar en 1 dag.


    Precies een jaar en een dag :'o dat moesten we vieren :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Precies een jaar en een dag :'o dat moesten we vieren :')


    Mermaid/ cinderella pictures activated x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya