• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik wil niet dat Leo ruzie heeft met George D''; ik wil niet dat George sad is. Ik wil niet dat Jonah zo gemeen is. Ik wil niet dat Jonah zo koppig is. Ik wil niet dat George weet dat Fred dood gaat zodat hij depressief is. Ik wil niet dat Fred dood gaat omdat dan Cage over is.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik wil niet dat Leo ruzie heeft met George D''; ik wil niet dat George sad is. Ik wil niet dat Jonah zo gemeen is. Ik wil niet dat Jonah zo koppig is. Ik wil niet dat George weet dat Fred dood gaat zodat hij depressief is. Ik wil niet dat Fred dood gaat omdat dan Cage over is.


    tja, de wereld kan hard zijn en soms gebeuren er eenmaal dingen die je niet wilt (flower) maar wie weet gaat de helft niet eens gebeuren


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    tja, de wereld kan hard zijn en soms gebeuren er eenmaal dingen die je niet wilt (flower) maar wie weet gaat de helft niet eens gebeuren


    jawel want Linde wilt persé Fred vermoorden- ook als Campbell voor de spreuk springt D'; en George gaat ook zo en zo depressief worden...en George lijkt momenteel eenzaam... en George is nooit eenzaam. George is populair en door Camp is hij eenzaam- omdat hij al zíjn tijd in camp steekt D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Anders moet Leo samen met Camp nablijven? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Anders moet Leo samen met Camp nablijven? ^^


    ja, kan :') of gewoon als Camp onderweg terug naar het leerlingenkamer is, ziet hij Leo ergens op de gang. tenminste, dat was jouw suggestie.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ja, kan :') of gewoon als Camp onderweg terug naar het leerlingenkamer is, ziet hij Leo ergens op de gang. tenminste, dat was jouw suggestie.


    Kan ook.. maar ik denk dat een straf van Omber wel tot 00:00 's avonds duurt... en jij en Linde zijn bezig in een verhaalstuk dus- is het dan niet handiger om Leo samen te laten nablijven? Of toch wel op de gang doen? idk ;'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Kan ook.. maar ik denk dat een straf van Omber wel tot 00:00 's avonds duurt... en jij en Linde zijn bezig in een verhaalstuk dus- is het dan niet handiger om Leo samen te laten nablijven? Of toch wel op de gang doen? idk ;'3


    mij maakt het niets uit, doe maar dan dat hij ook na moet blijven dan; kan Leo lekker schelden als hij ziet wat onze grote roze pad met hun handjes gaat doen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    mij maakt het niets uit, doe maar dan dat hij ook na moet blijven dan; kan Leo lekker schelden als hij ziet wat onze grote roze pad met hun handjes gaat doen ^^


    Jij mag begin post posten :'D je mag doen dat Campbell verdwaald is x'D gezien hij waarschijnlijk door het intiem momentje met George hij haar niet heeft kunnen volgen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Nadat ik een aantal broodjes had gegeten, dat was alles wat ik eenmaal kon eten op dit moment, stond ik weer op en haastte me de grote zaal uit, zonder Fred of George nog een blik waardig te gunnen. Ik moest ook nog nablijven bij Umbridge, samen met Campbell ook. Ik ben benieuwd of hij de weg al wist.. of George hem alleen heeft gelaten. En dat was ook zo. Want toen ik eenmaal de trappenhuis inliep, zag ik Campbell naar de verkeerde richting toe dwalen.
    ‘heei, Campbell!’ riep ik en haastte me naar zijn richting toe.
    ‘je gaat de verkeerde kant op,’ zei ik toen ik voor hem stond en gaf hem meteen een kleine duwtje in zijn rug zodat hij de trapje afliep en samen met mij door de deur liep die naar het VTZK lokaal leidde.
    ‘vreemd dat George je niet bracht; want jij moet toch ook bij Umbridge nablijven?’ vroeg ik, hoewel ik de antwoord al zelf wist omdat ik erbij was toen ze zei dat Campbell moest nablijven.

    Bestuur Leo maar in jouw post, dus doe maar dat hij de weg naar haar kantoor leid ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh sorry; ik ga nu reageren; misschien kan je alvast new topic maken? (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya






















    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    In plaats van, dat mijn plannetje slaagde- raakte ik het getik van haar hakjes kwijt evenals haar roze kledij wat enorm afstak bij het middeleeuws aangekleed kasteel. Waarschijnlijk was ze links de gang in gegaan gezien haar hakjes daar zojuist leek te weerklinken en net toen ik de gang door wilde lopen hoorde ik echter een bekende stem; ‘Heei, Campbell’ roepen wat gevolgd werd door een duwtje in mijn rug waardoor ik haast van de bovenste tree afviel. Het was een geluk dat ik Quidditch gewend was waardoor ik me voor de val kon behoeden.
    ‘Vreemd dat George je niet bracht; want jij moet toch ook bij Umbridge nablijven?’ ik schudde mijn hoofd waarna ik hem snel door de gangen mee volgden.
    ‘Ik weet dat het lijkt dat ik George van iedereen afpak- en misschien is dat wel zo- en dat ik waarschijnlijk een van de redenen waarom hij zo ongelukkig is en- en- ik heb hem belooft dat ik hem meer ruimte zou geven- dus- dus het zou mij fijn lijken als je hem weer een kans wilt geven- want het is allemaal zijn schuld niet.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    ‘Ik weet dat het lijkt dat ik George van iedereen afpak- en misschien is dat wel zo- en dat ik waarschijnlijk een van de redenen waarom hij zo ongelukkig is en- en- ik heb hem belooft dat ik hem meer ruimte zou geven- dus- dus het zou mij fijn lijken als je hem weer een kans wilt geven- want het is allemaal zijn schuld niet.’
    Ik schudde met mijn hoofd en keek even achterom om zeker van te zijn dat hij mij volgde en liep de hoek om waar de trap van het VTZK lokaal zichtbaar werd.
    ‘Campbell, ik zei het eerder ook al. Wat ik zei meende ik niet. Het ligt gewoon aan George, niet aan jou.’ Zei ik en begon de trap op te lopen.
    ‘hij is gewoon veranderd, net als Fred. Dat is alles.’
    We kwamen voor het deur van haar kantoor waar ik nog even stil bleef staan en aan de leuning van het trap leunde.
    ‘Fred is agressiever en doet alsof hij mij niet kent en George; hij is dramatischer en is plotseling mijn vijand geworden. Dat is alles.’ Zei ik met een teken van teleurstelling in mijn stem. “vijand”. Dat je beste vriend zo snel in je vijand kan veranderen, dat wist ik zelf niet eens.

    Campbell mag aankloppen :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik haat je Leo D'; je hoort George te aanbidden net zoals Camp doet :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En deze post is zodat hij 100% vol is ;'D


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya