• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Jonah heeft best wel wat woedeproblemen en hij is niet de allerslimste.


    maar ikk kan kealan toch niet alweer achter hem aan laten rennen D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik weet het niet, maar het leek me niet erg slim om het uit te vechten in de Grote Zaal (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik weet het niet, maar het leek me niet erg slim om het uit te vechten in de Grote Zaal (A)


    wlke functie is Jonah in Quidditch team?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    wlke functie is Jonah in Quidditch team?


    Beater


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan- Dereck Moore.

    ‘Fijn dat ik ook nog word ingelicht over mijn nieuwe functie als co-captain. Maar het is goed, ik zal er zijn. Kan je nu weg gaan of ten minste niet zo tussen mij en mijn vriendin in gaan zitten. We waren aan het praten, als je dat niet doorhad.’ Mijn ogen knepen zich tot spleetjes tot mijn handen zich tot vuisten vertrokken toen ik weer dezelfde irritante stem hoorde zoals altijd; ‘Het is niet erg, Jonathan, ik wilde toch al weggaan. Kom je mee naar de leerlingenkamer?’ Voordat ik überhaupt mijn mond kon opendoen- om een rot opmerking naar haar te maken – stond Jonah op om samen met May weg te lopen waardoor mijn nagels zich diep in mijn handpalm kliefde tot ik er niet meer tegen kon en een harde dreun aan de tafel verkocht wat leerlingen deed opkijken. Vol ellende plantte ik mijn elle boog op tafel waar mijn hoofd op mijn hand steunden terwijl mijn ogen zich in het tafelblad boorden en ik zelfs mijn ader in mijn nek voelde kloppen van woedde en tot mijn grootste verbazing voelde ik iets nats steken achter mijn ogen wat me een naar gevoel gaf tot een klein deel ervan erachter verdween wat ik direct opving. Een traan. Een traan; verdomme. Dit deed hij expres. Dit deed zíj expres. Ze spanden samen. Hij was mijn vriend niet. Een vriend doet je dit soort dingen niet aan. Hij ís mijn vriend niet. Ík heb hem niet nodig. Nooit meer. Ik draaide me om verder de tafel over waar ik nog meer leden van het quidditch team zag. Ik had een sterk team. Een goed team; met goede bezems. Alleen Malfoy moest eens leren een snaai te vangen. Dan kwam alles goed. Als Campbell voor Gryffindor ging spelen als seeker- ik zou een klacht in kunnen dienen- maar als het goed is wilt niemand dat Potter van zijn plek verstoten word waardoor dat veilig is. Met een ruk stond ik op om naar mijn teamleden te lopen. Iedereen was er. Behalve Jonah. Dit is al het bewijs van zijn verraad- van het feit dat hij mij ontrouw was. Het feit dat hij zíjn plaats niet meer verdiende.
    ‘Vanavond nieuwe trainingen voor Beater. Haal zo veel mogelijk mensen bijeen voor die functie. Jonah ligt er uit.’ Zei ik waarbij ik mijn armen over elkaar kruiste en dominant mijn blik over iedere speler liet gaan. Het is niet alsof de team zijn captain zouden wantrouwen. Captain had altijd gelijk; en dat wisten ze; en niemand zal tegen mij in gaan.


    You broke his heart; now he breaks your life.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En toen was ik weer terug en ik ben teleurgesteld; jonah en kealan hebben nog steeds geen relatie ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dit gaat Jonah niet leuk vinden :'D
    Ik heb al een geweldige wraakactie in mijn hoofd. Kijk uit, Kealan. Zorg maar dat je met zo min mogelijk mensen bent als je hem vertelt dat hij geen beater meer is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    En toen was het stil :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik ben aan het schrijven hoor :') en Ralf zat er gewoon bij hoor; tegenover George :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    O haha. Dat faalt. Moet ik het aanpassen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    O haha. Dat faalt. Moet ik het aanpassen?


    als je wilt dat Fred blind is, hoeft het niet hoor :')

    misschien kan Fred en Ralf het per ongeluk zeggen, dat Fredje over twee jaar dood zal gaan. kan er nog meer drama komen ^^ naja, aangezien Leora offline is en zij creëert vaak de grote drama's hierzo :'p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    als je wilt dat Fred blind is, hoeft het niet hoor :')

    misschien kan Fred en Ralf het per ongeluk zeggen, dat Fredje over twee jaar dood zal gaan. kan er nog meer drama komen ^^ naja, aangezien Leora offline is en zij creëert vaak de grote drama's hierzo :'p


    Haha dat is waar. Ik pas het even aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Fred Weasley

    Zuchtend stop ik mijn spullen in mijn tas en sta ik op. De hele les moest ik naast Angelina zitten, alleen omdat ze even dacht dat ik George was en naast me ging zitten. De rest van de les moest ik haar de hele tijd eraan herinneren dat ik één: niet op meiden val en twee: een vriendje heb. Het was echt een vreselijke les en dan heb ik er nog niet eens bij gezegd dat het Toverdranken was en Campbell en George er niet waren. Vroeger had ik altijd de grootste lol met George als we toverdranken hadden, maar nu zit ik me te vervelen.
          In de Grote Zaal zie ik Ralf tegenover een verdrietig kijkende George zitten, wat een slecht voorteken is. Ik loop naar hem toe en neem naast hem plaats. 'Broeder, wat maakt ge zo triest?' vraag ik zonder enige humor erin. Vroeger zou ik het overdreven gezegd hebben, misschien met een accent, maar nu zeg ik het alsof ik een robot ben die het script van Romeo en Julia aan het voorlezen is.
          Even twijfel ik eraan of ik aan hem moet vertellen wat mij dwars zit, maar hij heeft al veel te veel problemen op dit moment. 'Ik zat naast Angelina. Die meid is echt gewoon hopeloos. Ik moest haar namelijk minstens tien keer per minuut van me weg duwen.' Ik kijk even naar Ralf en schep dan wat eten op mijn bord.


    Spoiler alert: you will save yourself

    En toen ging camps en georges liefdesleven erAn over 3...2..1..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    En toen ging camps en georges liefdesleven erAn over 3...2..1..


    hoezo?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••