• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    We zullen nog wel zien. Ik heb namelijk een andere doodscène voor Fred in mijn hoofd, maar die ga ik niet vertellen (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    .... en daarom bespaard camp je die ellende door voor Fred neer te springen waardoor hij blijft leven.

    And this romeo, is how you die for love..

    Sincerly; Campbell Saunders.


    Ik zeg eerkijk hij zou geen pqtronus kunnen creëren als fred er niet meer was maar als camp voor hem neer speong om fred te redden zou george in hrt begin wel depressief staan schreeuwen dat het fred zijn schuld was. In het begin he. En hij zou nooit meer liefde in xijn leven kunnen en willen voelen denk ik. Hij houd evenveel van die twee, fred ald ene broer en camp als een geliefde. Dus het beste is echt wel als die twee zouden leven, maar dat gebeurt dus niet.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    We zullen nog wel zien. Ik heb namelijk een andere doodscène voor Fred in mijn hoofd, maar die ga ik niet vertellen (A)


    You are so mean. Je weet wel dat je heel Cages leven verpest omdat ze geen kinderen kunnen maken he :< dus er kan geen Fred zijn of Roxanne. Dit zou betekenen dat Campbell zelfmoord pleegd omdat hij George niet gelukkig kan maken- als je zo sneaky bent op de wijze hoe je fred dood...
    En dan zou george met angelique weer kunnen nemen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    You are so mean. Je weet wel dat je heel Cages leven verpest omdat ze geen kinderen kunnen maken he :< dus er kan geen Fred zijn of Roxanne. Dit zou betekenen dat Campbell zelfmoord pleegd omdat hij George niet gelukkig kan maken- als je zo sneaky bent op de wijze hoe je fred dood...
    En dan zou george met angelique weer kunnen nemen.


    Laten we maar gewoon bij het heden blijven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    You are so mean. Je weet wel dat je heel Cages leven verpest omdat ze geen kinderen kunnen maken he :< dus er kan geen Fred zijn of Roxanne. Dit zou betekenen dat Campbell zelfmoord pleegd omdat hij George niet gelukkig kan maken- als je zo sneaky bent op de wijze hoe je fred dood...
    En dan zou george met angelique weer kunnen nemen.


    Nogmaals; george zou geen liefde meer kunnen voelen als camp dood zou gaan en geen blijdschap als fred dood zou gaan.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Voor de aankomende een of twee, maybe drie uur kan ik niet reageren dus alvast sorry daarvoor :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Kealan-Dereck Moore

    In een ruk word ik dichter naar hem toe getrokken voordat ik abrupt weer tegen de muur gedrukt werd. Als je niet beter zou weten zou je haast denken dat we aan het vechten waren- zo wild was het. Net toen ik mijn hand aan zijn kraag wilde haken liet hij me abrupt los om zijn hoofd te schudden.
    ‘Nee, ik kan het niet. Ik- ik hou van je maar ik wil dat je ook van mij houdt. Als je het niet eens kan zeggen, maar..’ in plaats van een verklaring te horen zag ik voor het eerst in mijn leven een traan van zijn gezicht glijden; wat me ongewild direct aan Campbell deed denken- wier notabene meteen de enige is die ik ooit heb zien huilen. ‘Maar ik kan je niet dwingen.’ Mijn mond viel iets open waarna ik hem weer ietsjes sloot voordat ik verbaasd mijn hand door mijn haar haalde. Merlin- hoe raar het klonk- ik had een rare neiging om hem te troosten en ik had geen flauw idee waar dat vandaan kwam waardoor het eerste wat uit mijn mond verliet het meest domste was om te zeggen;
    ‘We zouden toch alleen maar experimenteren- We zijn toch niet serieus- ik bedoel, ik val niet eens op jongens en jij ook niet. We- we doen dit alleen maar om-om…. Om tijd te verdrijven..’ beëindigde ik hopeloos mijn zin.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘We zouden toch alleen maar experimenteren- We zijn toch niet serieus- ik bedoel, ik val niet eens op jongens en jij ook niet. We- we doen dit alleen maar om-om…. Om tijd te verdrijven..’ Daar is het weer; hij geeft niet om me. Ik weet niet meer wat ik moet denken of zeggen. Aan de ene kant wil ik hem in elkaar slaan en schreeuwen dat hij een vreselijke persoon is, maar aan de andere kant wil ik hem weer naar me toe trekken en hem kussen.
          'Dan boeit het je waarschijnlijk vrij weinig dat ik nu naar de Grote Zaal ga om met May te gaan eten en daarna een gezellige wandeling met haar te gaan maken. Ik zie je nog wel, denk ik. Of niet, het maakt me helemaal niks uit.' Zonder verder nog iets te zeggen pak ik mijn tas van de grond en loop ik de bezemkast uit, rechtstreeks naar de Grote Zaal.
          Daar zie ik May al in haar eentje aan de Zwadderich tafel zitten. Ik loop op haar af en kus haar even snel, waarna ik naast haar ga zitten en wat eten op mijn bord schep. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om te gaan eten, maar als ik doe alsof alles normaal is, wordt het dat misschien ook wel.


    Fred Weasley

    Zuchtend stop ik mijn spullen in mijn tas en sta ik op. De hele les moest ik naast Angelina zitten, alleen omdat ze even dacht dat ik George was en naast me ging zitten. De rest van de les moest ik haar de hele tijd eraan herinneren dat ik één: niet op meiden val en twee: een vriendje heb. Het was echt een vreselijke les en dan heb ik er nog niet eens bij gezegd dat het Toverdranken was en Campbell en George er niet waren. Vroeger had ik altijd de grootste lol met George als we toverdranken hadden, maar nu zit ik me te vervelen.
          In de Grote Zaal zie ik geen Ralf, maar wel een verdrietig kijkende George, wat een slecht voorteken is. Ik loop naar hem toe en neem naast hem plaats. 'Broeder, wat maakt ge zo triest?' vraag ik zonder enige humor erin. Vroeger zou ik het overdreven gezegd hebben, misschien met een accent, maar nu zeg ik het alsof ik een robot ben die het script van Romeo en Julia aan het voorlezen is.
          Even twijfel ik eraan of ik aan hem moet vertellen wat mij dwars zit, maar hij heeft al veel te veel problemen op dit moment. 'Ik zat naast Angelina. Die meid is echt gewoon hopeloos. Ik moest haar namelijk minstens tien keer per minuut van me weg duwen.'


    Spoiler alert: you will save yourself



    haha ohgod :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha die is leuk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan- Dereck Moore

    ‘Dan boeit het je waarschijnlijk vrij weinig dat ik nu naar de Grote Zaal ga om met May te gaan eten en daarna een gezellige wandeling met haar te gaan maken. Ik zie je nog wel, denk ik. Of niet, het maakt me helemaal niks uit.’ Zonder mij nog een blik waardig te gunnen verdween hij uit de bezemkast waardoor ik met een ruk alles wat binnen hand bereik was kapot gooide en sloeg voordat ik hard tegen de muur schopte. ‘Verdomme.’ Mompelde ik terwijl mijn wenkbrauwen zich vertrokken tot een streep en ik mijn nagels hard in mijn handpalm drukte. Merlin- wat dacht hij niet. Dat hij zomaar mij kon inruilen voor… voor een achterlijke trol- Wacht maar. Ik heb meer geduld dan hem. Ik zie hem liever helemaal kapot gaan dan dat ik nog tijd in hém verspil. Hij is het niet waard- het is niet als hij míjn enige vriend is- ik had er zat. Ik had hém niet nodig. Het is niet alsof het wat betekende- dat hij mijn eerste kus was in míjn hele leven. Alsof dat uitmaakt. Dat zou kinderachtig zijn- dat maakt míj echt niet uit. ‘Verdomme.’ Herhaalde ik weer nutteloos voordat ik de deur openschopte en mijn tas nog net mee gritsten om naar de grote zaal te lopen waar ik direct een paar bekende gezichten naar mij zag wenken- iets wat ik algauw uit zicht verloor door twee mensen die vlak bij mij zaten. May en Jonah; als verliefde tortelduifjes- vol in de grote zaal alsof de zaal van hén was. Wat een arrogantie toch weer van hen beide. Vooral van May- je kon duidelijk zien dat ze van al die aandacht genoot. Zo’n serpent was het wel. Ik rechtte mijn rug en voordat ik langs hun heen gelopen was viel mijn blik op hun ruggen die enorm dicht bij elkaar zaten en voordat ik mijn daden goed en wel kon bedenken gooide ik mijn tas neer op de grond en duwde May met mijn been wat weg; alsof ik het bij mijn ‘beste’ vriend deed om plaats te nemen tot ik mijn rug tegen haar zij duwde zodat ik haar volledig van Jonah afsloot. ‘Ik.. ik hoop dat je de training van vanavond niet bent vergeten; Barret.’ Loog ik snel- en misschien was het een leugen- ik was de captain- ik kon altijd trainingen inlassen wanneer ik wil. Mijn wil is wet. ‘Als co-captain ben je verplicht aanwezig te zijn.’

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 23:12 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    May praat vrolijk en ik reageer op dingen die ze zegt. Hoewel zij de gevoelens die ik bij Kealan krijg nooit kan evenaren, is ze een aardige meid. En misschien kan ik weer van haar houden, ooit. Want het is niet waar dat ik nooit van haar hield - ik heb van haar gehouden.
          Opeens wordt May ruw van me weggeduwd door niemand minder dan Kealan. Hij zorgt ervoor dat ik May niet eens meer kan zien.‘Ik.. ik hoop dat je de training van vanavond niet bent vergeten; Barret. Als co-captain ben je verplicht aanwezig te zijn.’ Ik trek mijn wenkbrauwen op. Co-captain? Daar wist ik - tot nu toe - nog niks van.
          'Fijn dat ik ook nog word ingelicht over mijn nieuwe functie als co-captain. Maar het is goed, ik zal er zijn. Kan je nu weg gaan of ten minste niet zo tussen mij en mijn vriendin in gaan zitten. We waren aan het praten, als je dat niet doorhad.' Als ik 'mijn vriendin' zeg, kijk ik hem recht in zijn ogen aan.
          'Het is niet erg, Jonathan, ik wilde toch al weggaan. Kom je mee naar de leerlingenkamer?' Ik kijk even naar May en dan weer naar Kealan. Zonder iets tegen hem te zeggen sta ik op en pak ik mijn tas. Ik pak Mays hand vast en loop met haar naar de leerlingenkamer van Zwadderich. Daar gaat ze bij het haardvuur zitten en ik ga naast haar zitten.
          Hoewel ik met al mijn kracht de herinneringen weg wil duwen, kan ik alleen denken aan hoe Kealan en ik hier gisteravond lagen. Nu zit ik er met May, maar het is niks vergeleken met gisteren
          'Jonathan,' zegt May zachtjes. Zij is één van de weinigen die me bij mijn hele naam noemt. 'Hij houdt van je.'
          'Ik weet het,' zeg ik. 'Ik hou van jou.' Ik zeg het voordat ik het echt doorheb. Ze buigt naar voren en kust me. Ik kus haar terug en probeer de gedachte aan Kealan weg te drukken. Ik moet niet meer aan hem denken. Hij houdt niet van me en als dat wel zo is dan moet hij het eerst maar aan zichzelf toegeven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Zachtjes schrok ik op bij Georges hand die van mij omsloot; waarna ik direct iets ontspande.
    ‘Zal ik je naar haar kantoor brengen?’ Abrupt schudden ik mijn hoofd voordat ik Fred in het vizier kreeg en zachtjes mijn hand op zijn schouder legde waar ik even in kneep.
    ‘Het lukt me wel- veel plezier..’ murmelde ik voordat ik mijn hand zachtjes naar zijn oor bracht en aarzelend een mondhoek omhoog trok. ‘Maar niet al te veel plezier- alsjeblieft.’ Fluisterde ik zachtjes wat gevolgd werd met een tedere kus op zijn lippen waar mijn hand even zijn haar stevig vast hield zodat hij niet kon verdwijnen. ‘Ik hou van je; George. Vergeet dat niet.’ Vervolgde ik zachtjes voor zijn lippen waarna ik mijn hand weg liet glijden om op te staan en ietwat trillend; snel professor Omber te volgen zodat ik niet de weg aan iemand hoefde te vragen. Misschien had ik de hele dag mezelf wel normaal gedragen over het feit dat ik na moest blijven- en dat het niks uit maakt- maar van binnen was ik erg bang hoewel ik mezelf continu voor probeerde te houden dat de straffen hier niet zo erg kunnen zijn als op Klammfels. Dat zou professor Dumbledore niet toelaten; toch?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah; je bent de slechtste vriend ooit. May gaat echt dood hoor :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah heeft best wel wat woedeproblemen en hij is niet de allerslimste.


    Spoiler alert: you will save yourself