• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    hoezo?


    Dat weet je zelf wel. Als george weet dat fred dood gaat is hij al deri en sad en nep vrolijk naar campbell waardoor campbell snog meer sad en depri word tot fred dood gaat waardoor wsn van die twee het niet meer volhoud en zelfmoord pleegd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dat weet je zelf wel. Als george weet dat fred dood gaat is hij al deri en sad en nep vrolijk naar campbell waardoor campbell snog meer sad en depri word tot fred dood gaat waardoor wsn van die twee het niet meer volhoud en zelfmoord pleegd.


    serieus; Campbell laat George dan serieus alleen? tijdens de donkerste dagen van het leven laat Campbell, zijn geliefde hem werkelijk achter dan? oh wauw D'= dus dat breekt mijn hart *krak*


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij legde een hand op mijn schouder waar hij zachtjes in kneep wat me dus verbazend genoeg me wat liet ontspannen.
    ‘Het lukt me wel- veel plezier.. Maar niet al te veel plezier- alsjeblieft.’ hij trok een mondhoek omhoog voordat hij een tedere kus op mijn lippen plaatste die hij veels te snel beëindigde en ik maar een glimlach tevoorschijn perste.
    ‘Ik hou van je; George. Vergeet dat niet.’ En met dat stond hij op en liep het zaal uit waarna ik alleen achterbleef. Ik zucht en draaide me om, om vervolgens nutteloos met mijn vingers op het houten tafel te tikken. Wat gaat die pad hem aan doen? Sowieso strafwerk; maar wat gaat ze zeggen.. ze gaat hem breken. Dat ook, sowieso. Hoe erg?
    'Broeder, wat maakt ge zo triest?'
    Ik keek, lichtjes geschrokken om en merkte Fred op die naast me plaats nam wat me een vreemde vorm van opluchting gaf en ik mijn hand weer weghaalde.
    ‘eh-’
    ‘-Ik zat naast Angelina. Die meid is echt gewoon hopeloos. Ik moest haar namelijk minstens tien keer per minuut van me weg duwen.’
    Ik probeerde te lachen maar alles wat er uit mijn mond kwam was.. niets eigenlijk. Ik bleef hem maar aanstaren tot ik wegkeek en dacht na over waarom ik eigenlijk zo bezorgd was überhaupt. Het voelde gewoon niet goed; er was een vreemde sfeer. Alsof hij ieder moment dood kon gaan of spoorloos zou verdwijnen. ( hinthint; je weet dat ze tweeling telepathie hebben x’) dus sowieso komt George er oooooit achter.. )
    ‘al zo lang kent ze ons en nog steeds weet ze ons niet uit elkaar te krijgen.’ Murmelde ik tegen het houten tafel en schudde even met mijn hoofd. Leo kon ons wel uit elkaar houden, aangezien hij onze beste vriend was. Nu niet meer, geloof ik. Zachtjes beet ik op mijn lip en voelde me wat bleekjes worden. Dus zo voelt het; als je beste vriend in een vijand veranderd. Even kreeg ik plotseling de neiging om Campbell- ik bedoel Fred- te vertellen over Leo, Campbell en alles. Me verontschuldigen over dat ik de meest afschuwelijke broer ooit ben en- Merlin alweer- om hulp vragen over de hele gedoe met Leo en Campbell en- en treuren over hoe afschuwelijk ik ben. Maar dat deed ik niet- hoewel ik wel wist dat hij wist dat ik iets had- ik weet ook dat hij iets heeft dus hou ik me maar extra stil. Even wierp ik een blik naar Ralf toe die zo bleek als een lijk was geworden wat me wat bezorgd maakte en lichtjes beangstigde.
    ‘Angelina is echt onwijs veranderd, net als Leo.’
    Ik keek weer op en probeerde met alle moeite om niet zo dramatisch te klinken, alsof ik een zeer dramatische gedicht aan het voorlezen was of zo iets. Dus rolde ik tijdens te zin ook wat met mijn ogen en met een ruwe nadruk op Leo zuchtte ik zachtjes en toverde een grappende glimlach tevoorschijn, hoewel ik nu het liefst op het tafel wilde gaan springen en schreeuwen hoe afschuwelijk alles en iedereen was op dit moment.
    ‘i-ik heb eigenlijk niet zo een trek.’ Hoorde ik Ralf plotseling zeggen. Ik keek op naar hem en schudde even met mijn Ralf.
    ‘zover ik weet heb je vandaag letterlijk niets gegeten; Ralf.’ Murmelde ik dan zachtjes.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 0:29 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ehe- lekker een lange post ^^ maar ik voegde Fred, Campbell en Ralf er ook nog in, van daar dus.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 0:27 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    En toen was het stil. Ohgod, ik spam deze pagina weer vol :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben de komende dagen (tot oudjaarsdag) weg, dus kan ik niet reageren. Misschien kan ik nu nog even snel een npost maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik ben de komende dagen (tot oudjaarsdag) weg, dus kan ik niet reageren. Misschien kan ik nu nog even snel een npost maken.


    Oké, alvast een gelukkig nieuwjaar dan :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘Al zo lang kent ze ons en nog steeds weet ze ons niet uit elkaar te krijgen. ‘Angelina is echt onwijs veranderd, net als Leo.’ Ik knik. Als ik aan de Leo van gisteravond denk dan is dat een totaal ander persoon dan de Leo die na George mijn beste vriend was. Natuurlijk kwam hij nog lang niet bij George in de buurt, maar hij was een goede vriend.
    ‘i-ik heb eigenlijk niet zo een trek.’ Ik draai me om naar Ralf en voel me meteen schuldig aangezien het mijn fout is dat hij verdrietig is. Ik had het gewoon voor mezelf moeten houden, aangezien hij er ook niks aan kan doen. Ik wil hem de meest geweldige twee jaar van zijn leven geven, al kost het mij mijn leven. Nee, hij moet gelukkig zijn, dan ben ik blij.
    ‘zover ik weet heb je vandaag letterlijk niets gegeten; Ralf.’ Ik kijk weer even naar George en dan weer naar Ralf.
    'Eet nog even wat, oké? Je hebt eten nodig en ik laat je niet zomaar jezelf verhongeren omdat...' Ik stop middenin mijn zin en kijk even naar George. 'Omdat je verdrietig bent.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oké, alvast een gelukkig nieuwjaar dan :Y)


    De dag voor nieuwjaar kan ik dus nog wel op Q komen maar die dagen daarvoor niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    George Weasley

    Hij legde een hand op mijn schouder waar hij zachtjes in kneep wat me dus verbazend genoeg me wat liet ontspannen.
    ‘Het lukt me wel- veel plezier.. Maar niet al te veel plezier- alsjeblieft.’ hij trok een mondhoek omhoog voordat hij een tedere kus op mijn lippen plaatste die hij veels te snel beëindigde en ik maar een glimlach tevoorschijn perste.
    ‘Ik hou van je; George. Vergeet dat niet.’ En met dat stond hij op en liep het zaal uit waarna ik alleen achterbleef. Ik zucht en draaide me om, om vervolgens nutteloos met mijn vingers op het houten tafel te tikken. Wat gaat die pad hem aan doen? Sowieso strafwerk; maar wat gaat ze zeggen.. ze gaat hem breken. Dat ook, sowieso. Hoe erg?
    'Broeder, wat maakt ge zo triest?'
    Ik keek, lichtjes geschrokken om en merkte Fred op die naast me plaats nam wat me een vreemde vorm van opluchting gaf en ik mijn hand weer weghaalde.
    ‘eh-’
    ‘-Ik zat naast Angelina. Die meid is echt gewoon hopeloos. Ik moest haar namelijk minstens tien keer per minuut van me weg duwen.’
    Ik probeerde te lachen maar alles wat er uit mijn mond kwam was.. niets eigenlijk. Ik bleef hem maar aanstaren tot ik wegkeek en dacht na over waarom ik eigenlijk zo bezorgd was überhaupt. Het voelde gewoon niet goed; er was een vreemde sfeer. Alsof hij ieder moment dood kon gaan of spoorloos zou verdwijnen. ( hinthint; je weet dat ze tweeling telepathie hebben x’) dus sowieso komt George er oooooit achter.. )
    ‘al zo lang kent ze ons en nog steeds weet ze ons niet uit elkaar te krijgen.’ Murmelde ik tegen het houten tafel en schudde even met mijn hoofd. Leo kon ons wel uit elkaar houden, aangezien hij onze beste vriend was. Nu niet meer, geloof ik. Zachtjes beet ik op mijn lip en voelde me wat bleekjes worden. Dus zo voelt het; als je beste vriend in een vijand veranderd. Even kreeg ik plotseling de neiging om Campbell- ik bedoel Fred- te vertellen over Leo, Campbell en alles. Me verontschuldigen over dat ik de meest afschuwelijke broer ooit ben en- Merlin alweer- om hulp vragen over de hele gedoe met Leo en Campbell en- en treuren over hoe afschuwelijk ik ben. Maar dat deed ik niet- hoewel ik wel wist dat hij wist dat ik iets had- ik weet ook dat hij iets heeft dus hou ik me maar extra stil. Even wierp ik een blik naar Ralf toe die zo bleek als een lijk was geworden wat me wat bezorgd maakte en lichtjes beangstigde.
    ‘Angelina is echt onwijs veranderd, net als Leo.’
    Ik keek weer op en probeerde met alle moeite om niet zo dramatisch te klinken, alsof ik een zeer dramatische gedicht aan het voorlezen was of zo iets. Dus rolde ik tijdens te zin ook wat met mijn ogen en met een ruwe nadruk op Leo zuchtte ik zachtjes en toverde een grappende glimlach tevoorschijn, hoewel ik nu het liefst op het tafel wilde gaan springen en schreeuwen hoe afschuwelijk alles en iedereen was op dit moment.
    ‘i-ik heb eigenlijk niet zo een trek.’ Hoorde ik Ralf plotseling zeggen. Ik keek op naar hem en schudde even met mijn Ralf.
    ‘zover ik weet heb je vandaag letterlijk niets gegeten; Ralf.’ Murmelde ik dan zachtjes.


    Wut? :"D


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Wut? :"D


    Eh, er ging wat mis tijdens het typen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    (...)

    De dag voor nieuwjaar kan ik dus nog wel op Q komen maar die dagen daarvoor niet.


    Ja, daarom zeg ik alvast ;) het komt dichterbij en ik weet dat ik het ga vergeten om mensem een gelukkig nieuwjaar te wensen :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja dat ken ik :'D
    Voor als ik het vergeet: Gelukkig nieuwjaar!


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ja dat ken ik :'D
    Voor als ik het vergeet: Gelukkig nieuwjaar!


    Haha Jij ook, dankjewel :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    'Eet nog even wat, oké? Je hebt eten nodig en ik laat je niet zomaar jezelf verhongeren omdat...'
    Ik nerkte dat Fred nu naar mij keek waardoor ik me wat zenuwachtig begon te voelen; hij heeft gewoon iets vandaag, een vreemde sfeer wat me beangstigde.
    'omdat je verdrietig bent.'
    Ik keek weer om naar Fred en wierp Ralf even een blik toe die maar wezenloos naar zijn bord staarde.
    'Hoe- hoezo, is er wst gebeurd tussen jullie?' Vroeg ik maar en greep naar de rand van het tafel. Mensen zeggen wel eens dat Fred en ik tweeling telepathie hebben, dat kon nu echt goed van oas komen. Ik schudde zachtjes met mijn hoofd en kuchte even voordat ik hrt tafel weer losliet.
    'Ik bedoel- natuurlijk. Dit zijn jullie eigen privé zaken.'
    En als de knal op het vuurpijl zag ik Leo aanlopen die me nog een vloekende blik toewierp en aan de andere kant van het zaal ging zitten, puur om ons niet te kunnen zien. Ja, het is officieel. Onze vriendschqp ik gebroken.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••