• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Omfg; sphinx D"; ik heb nu de mail binnen (check nu pas mijn mail) met de baby wat Cage krijgt D'; het heeft onze ogen! En de blonde haartjes krijgt hij van Campbell :'3 en het is een zíj. (: we krijgen een meisje :$

    http://www.babypicturemaker.com/your-baby/?id=552332-863-df235f1811c9ca054963391e65c0b66c


    kijk, dit kan ik wel de officiële baby van Cage noemen :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Niet als hij van niks weet (A) Campbell is goed in verbergen.. ('; net zoals zijn wond op zijn zij - muhahaha... zou ik een post schrijven dat ze in Grote Zaal zijn? en dan kan eventueel Leo ook wel joinen als hij wilt ^^ ofcourse. (ohja en wil je dat Cage naast elkaar zit of wilt George wat lone time?)


    zet ze maar naast elkaar ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    kijk, dit kan ik wel de officiële baby van Cage noemen :'D


    Ik vind dat ze op Campbell lijkt.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Na een bijzonder uber saaie les van Geschiedenis van toverkunst dat lesgegeven werd door professor Kist. Een geest dat al eeuwen dood lijkt te zijn- naar zijn traagheid te oordelen met zijn monotone stem. Zo hard had ik mijn best gedaan of- althans dat dacht ik gezien ik me bijna betrapte om op George te gaan slapen doordat ik plotseling bijzonder moe was geworden. Misschien was dat de enige pluspunt van professor Kist. Daarnaast hadden we ook nog een les van Dreuzelkunde en
    - hoewel ik het nog niet hard op durfde te zeggen – leek ik de lessen makkelijk te kunnen begrijpen. Eigenlijk zat er ergens een bepaalde logica op de wijze waarop dreuzels leefde en de les had me dan ook ietwat opgepept tot we bij astronomie kwamen; waar allerlei vreemden sterren behandeld werden en manen waar ik geen snars van begreep- iets wat enorm demotiverend was. Misschien zat ik daarom nu als een geslagen hondje naast George. Iedereen leek zich finaal vol te proppen terwijl ik naast het opeten van dingen nog niet eens opgeschept had. Niet dat ik zou durven te eten want ik werd al misselijk van de geuren rond me heen waardoor ik mijn lege inhoud al met moeite inhield terwijl ik maar zenuwachtig met mijn mes en vork speelde dat op tafel lag terwijl ik in mijn hoofd een klokje hoorde tikken wat elk moment aan zou geven dat ik naar professor Omber kon komen door mijn ongehoorzaamheid. Als klap op de vuurpijl liep ze uitgerekend nu ook de zaal uit wat aangaf dat het bijna zeven uur was.

    Sorry ik wist niet wat ik Campbell moest laten zeggen x’D .


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zullen we naar het avondmaal gaan?


    Spoiler alert: you will save yourself

    We zijn al bij het avondmaal :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Zullen we naar het avondmaal gaan?


    ik ben bezig met Kealan post zodat je hem kan slaan ofzo :'D wnat hij is weer zo rude x'D en dan gaat hij may vermoorden :$


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    http://www.babypicturemaker.com/your-baby/?id=552332-863-df235f1811c9ca054963391e65c0b66c

    Linde kijk naar Cage baby! vind je haar niet op Camp lijken ? Hoewel de grote van de hoofd wel meer dat van George is..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ik ben bezig met Kealan post zodat je hem kan slaan ofzo :'D wnat hij is weer zo rude x'D en dan gaat hij may vermoorden :$


    Oh oh. Nu ben ik echt bang.
    En die baby lijkt echt op Cam.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Oh oh. Nu ben ik echt bang.
    En die baby lijkt echt op Cam.


    I love you. Just for your comment <'3 ik heb een foto van george en camp er in gedaan en toen dacht de matcher; laten we het camps eigenschappen geven alleen het is een meisje geworden maar dat is zo adorable :'3 alleen ze heeft dan een iets groter hoofd- waarschijnlijk door George; de pappa (: maar je kan nog niet zeggen van wie ze de wenkbrauwen heeft omdat babys eigenlijk kaal geboren horen te worden want in de buik verliest het al zijn haar hoewel als kinderen te vroeg geboren worden er nog 'apen plekken' kunnen blijven. Dus misschien heeft het ook georges wenkrauwen..ik vind haar ook wel Campbell-oren hebben...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    (...)

    Oh oh. Nu ben ik echt bang.
    En die baby lijkt echt op Cam.


    Ze heeft die grote ogen wel van haar vader hoor :Y) (en nu kun jij je lekker afvragen over welke vader ik nou bedoel :D)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ze heeft die grote ogen wel van haar vader hoor :Y) (en nu kun jij je lekker afvragen over welke vader ik nou bedoel :D)


    Simpel. George. Haar papa en Camp is haar mama. Serieus; dacht jij werkelijk dat George de mama was? lekker normaal doen ^^. ik vind haar alleen meer Camps ogen hebben :'3.. hoewel die van George weer ronder zijn dan die van Campbell...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha ik ga maar niks zeggen denk ik en laat Naomi typen zodat ik kan weten wat Kealan gaat doen. In de tussentijd ga ik bedenken wat ik nog kan gaan bewerken aangezien ik me verveel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Net als wat ik eerder ook tegen camp zei, hadden we eerst geschidenis van de toverkunsten, daarna Dreuzelkunde en daarna astronomie. Ik durf het niet te zeggen maar ik heb professor kist gemist. Want na een lange, moeizame dag is zijn lessen de enige les waar je rustig kunt gaan slapen. Dus Camp ook, die op mij in slaap viel waarbij ik hem een aantal keren wakker moest gaan poken voordat hij betrapt zou worden. Dreuzelkunde was zoals altijd stom, vervelend en slaapverwekkend. Bog steeds snap ik niet waarom pap zo veel van dreuzels houd; alsof ze speciale soort wezens zijn uit een ander dimensie if wereld. Bij zweindtein kunnen we dreuxelkunde zo ook aan verzorging van fabeldieren koppelen, althans, dat kunnen zij wel doen. Campbell had echter zijn volle concentratie bij deze les. En bij astronomie, zoals altijd snapte ik er geen snars van. En Campbell ook niet.
    Zo zat ik nu weer aan de griffoendor tafel tijdens het avobdmaal, met Campbell naast mij en Ralf weer voor mijm maar nog steeds geen Fred. De hele dag heb ik hem ook niet gexien wat me dus eigenlijk bezorgd maakte waardoor ik ritmisch met mijn vingers op te tafel klopte.
    'Heei, Ralf; heb jij Fred vandaag nog gezien?'
    Ralf, die een bertje angstig en bleek was geworden, keek op en schudde zachtjes met zijn hoofd.
    'Nee- h-hoezo?'
    'Oh- ik zag hem vamdaag ook niet.' Zei ik doodkalm en trok mijn hand weer terug omdat mijn vingers begonnen te tintelen van het pijn.
    Ik keek Campbell rven aan die naar Umbridge staardedie hrt zaal verliet. Ik probeerde een glimlach tevoorschijn te toveren en vanonder het tafel pakte I zachtjes zijn hand vast.
    'Zal ik je naar haar kantoor brengen?' Vroeg ik dan aan hem.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    NoStranger schreef:
    Haha ik ga maar niks zeggen denk ik en laat Naomi typen zodat ik kan weten wat Kealan gaat doen. In de tussentijd ga ik bedenken wat ik nog kan gaan bewerken aangezien ik me verveel.


    stuur fred naar mama George :( George mist fred en nu denkt hij dat hij een slechte broer is waardoor hij Camp verwaarloost :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya