• TWINTOWN.



    It's double the giggles,
    and double the grins,
    and double the trouble,
    if you're blessed with twins.


    ‘Mevrouw Lade, u heeft een knappe jongen en een prachtige meid,’ kondigde de zuster aan terwijl ze de jonge moeder haar kinderen aangaf.
    De kersverse moeder droeg een brede glimlach op haar gezicht, ondanks dat ze natuurlijk al wist dat ze een tweeling zou krijgen – en dat ze gezond zouden zijn. Alles klopte, zoals het dat al dertig jaar deed.


    In Brookmouth – al noemt het volk dat er woont het Twintown, Virginia is al zo’n dertig jaar iets vreemds aan de gang dat inmiddels een normaliteit lijkt te zijn. Er worden enkel eeneiige tweelingen geboren, en dan ook echt niets daarbuiten. Zo gaat het al dertig jaar, en er is nog geen excentriekeling geweest die één kind, of drie kinderen wist te produceren.
    Ondertussen zijn de oudsten tweelingen al dertig jaar, en de jongste zijn zojuist geboren, er lopen alle leeftijden tussendoor. Niemand lijkt er echter meer naar om te kijken, er wordt namelijk gesproken over God, en hoe hij dit stadje nieuw leven in wilde blazen – aangezien de vergrijzing toe leek te nemen. Er wordt dan ook van de tweelingen verwacht dat zij iedere zondag naar de kerk gaan om te bidden tot de Godin van de vruchtbaarheid.


    Rollen.
    Mannen.
          × Judas Levi Parker. || Drieëntwintig || Ambrose || 1.3
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree || 1.3
          × Cooper Isaac Miller. || Twintig || Rawhide || 1.14
          × Tyler Lucifer Castillo. || Tweeëntwintig || Orton || 1.7
          × Luciano Xavier Castillo. || Tweeëntwintig || Amaris || 1.15
          × Bently Eli Miller. || Twintig || Gally || 1.14
          × Finn || Vierentwintig || Tsuchiya || 1.10
          × Heath – || Vierentwintig || Braniel || 1.12
          × Bezet || ... || serein || 1.-

    Vrouwen.
          × Royce Millicent Ainsworth || Tweeëntwintig || Determine || 1.6
          × Emily 'Em' June McCallie. || Zeventien. || TheHangingTree || 1.4
          × Selah Lois Parker. || Drieëntwintig || Weekes || 1.10
          × Samantha Riley Valentino. || Achttien || Orton || 1.3
          × Silena Mae McCallie. || Zeventien. || MetUpAtMidnight || 1.9
          × Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree.
          × Jacelyn Amelie Morales. || Tweeëntwintig || Sangster || 1.13
          × Avery Elizabeth Morales. || Tweeëntwintig || Dornan || 1.12
          × Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Tweeëntwintig || Duvaineth || 1.17
          × Bezet. || Davon.
          × Bezet. || Denys.


    Tweelingen.
          × Judas Levi Parker. || Ambrose » Selah Lois Parker. || Weekes
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree » Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree
          × Cooper Isaac Miller. || Rawhide » Bently Eli Miller. || Gally
          × Tyler Lucifer Castillo. || Orton » Luciano Xavier Castillo. || Amaris
          × Finn. – || Tsuchiya » Heath. || Braniel
          × Royce Millicent Ainsworth || Determine » Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Duvaineth
          × Emily 'Em' June McCallie. || TheHangingTree » Silena Mae McCallie. || MetUpAtMidnight
          × Jacelyn Amelie Morales. || Sangster » Avery Elizabeth Morales. || Dornan


    Invullen.
    Naam.
    Leeftijd.
    Innerlijk.
    Uiterlijk.
    Tweeling. [En eventuele voorkeur voor man of vrouw wanneer er nog niemand is gekozen.]
    Woont. [Waar diegene woont – thuis of alleen, misschien met partner.]
    Extra.


    Regels.
    » Doe niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Minimum van 200 woorden.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties (buiten de tweelingen) worden pas besloten in het praattopic!
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.


    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 21:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

          Royce Millicent Ainsworth



    SHE IS DELIGHTFULLY CHAOTIC; A BEAUTIFUL MESS. LOVING HER IS A SPLENDID ADVENTURE


          Naam
    • Royce Millicent Ainsworth.

          Bijnaam
    • Ro.

          Leeftijd
    • Tweeëntwintig – Maart, 14.

          Innerlijk
    • Royce is aanwezige jongedame die van nature een lichtelijk ondeugende indruk opwekt. Het mooie meisje is echter een handvol uitdaging – dat zul je al snel ondervinden eens ze je toelaat in haar leven. Vanaf de zijlijn is Royce het onbereikbare, knappe meisje van de school (bij wijze van spreken), maar haar directe omgeving weet wel beter. Er zit veel meer inhoud achter die geheimzinnige, blauwe ogen dan men zou vermoeden.
          De tweeëntwintig jongedame is gepassioneerd en zelfs sensueel in haar doen en laten. Ze heeft mysterieuze glimlachjes en binnenpretjes die mensen niet direct van een keurig kerkmeisje zouden verwachten.
          Toch is Royce niet echt een smet op haar familienaam te noemen: ze was een cheecky meisje in haar tienerjaren, maar is die ondeugd redelijk ontgroeit. Echter is een deel van dat vurige randje blijven steken. Ze gaat er enkel handiger mee om. Bovendien heeft ze de ontuchtige pleziertjes opzij geschoven voor Judas: en ondanks dat men zo zijn twijfels heeft bij haar loyaliteit, is Royce hondstrouw aan haar hart. En dat ligt bij deze jongeman.
          Net zoals ieder lid binnen haar familie is Royce altijd opgevoed met bepaalde normen en waarden, waaronder het geloof van de kerk. Zelf besteedde ze nooit veel tijd in de kerk – op de verplichte diensten na – en heeft ze altijd haar eigen plannen getrokken.
          Een jonge wildebras zou je haar kunnen noemen. Een misplaatste parel binnen de kleine, hechte community. Ze heeft zich lang afgezet tegen haar omgeving omdat ze stikte van de betrokkenheid die als een deken over haar heen werd gegooid. Net als iedere tiener verlangde Royce naar de vrijheid van een grote stad. Hierdoor is Royce niet altijd even braaf geweest, dat valt niet te ontkennen. Ze heeft heel wat capriolen op haar naam staan, waar bepaalde vrienden haar tot op de dag van vandaag mee blijven plagen. Zelf is Royce er van overtuigd dat ze haar wilde dagen achter zich heeft gelaten nu ze samenwoont en een degelijk baantje heeft bemachtigd. Het tegenovergestelde wil echter nog wel eens gelden: het is haast onmogelijk om haar eigenwijsheid te temperen of de lust uit haar ogen te verwijderen.
          Royce is eerlijk als het er op aankomt, niet altijd even spraakzaam. Dit compenseert zij echter veelal door lichamelijk contact. Een kneepje in je hand, een arm om je schouder of een troostende knuffel. Ze voelt anderen erg goed aan, waardoor ze zich nooit echt ongemakkelijk zou voelen in het bijzijn van veel mensen. Ze houdt van drukte en leven, maar kan eveneens de stilte waarderen. Het verschilt van dag tot dag hoe Royce zich voelt, en het is iedere morgen weer een verrassing hoe ze naar buiten komt.
          Wat maar weinig mensen weten, is dat Royce ondanks haar scherpe kantjes eveneens liefdevol en open is. Ja, Royce is een handvol: maar de juiste personen dragen die last met alle liefde.[/spoiler]

    SHE TELLS ME: ‘‘WORSHIP IN THE BEDROOM’’
    THE ONLY HEAVEN I'LL BE SENT TO, IS WHEN I'M ALONE WITH YOU.


          Uiterlijk


    • Royce heeft natuurlijk, witblond haar tot iets over haar schouders. Het is niet echt stijl of krullend te noemen, maar zij draagt ze het liefst los. Vaak met een pluk achter haar oor gestreken, zodat het niet voor haar zacht gevormde gezicht valt.
          Het mooiste aan zichzelf vindt Ro toch wel haar ogen. Blauw is geen bijzondere kleur, maar iedereen die goed genoeg kijkt zal groene en bruine spikkels rond de iris zien oplichten. Bovendien heeft ze vrij lange, stevige wimpers die de excentrieke vorm van haar ogen naar voren laten komen.
          Buiten haar iets te kleine neus en aanwezige jukbeenderen heeft Royce niet veel opmerkingen rondom haar gezicht. Behalve dan misschien de beugelrechte tanden die zich achter haar geheimzinnig gekrulde lippen bevinden.
          Ro is heel lang heel klein gebleven. Men dacht voor enkele jaren zelfs dat ze voor altijd zou blijven hangen op de lengte van een twaalfjarige. Gelukkig voor Royce kwam hier verandering in na haar zestiende levensjaar. Toen maakte ze haar laatste spurt die haar zegende met een hoogte van 17O centimeter. Velen zullen dit eveneens klein vinden, maar Ro is al lang blij dat ze die extra centimeters heeft gekregen.
          Haar bouw is vrij rank te noemen. Ze heeft rechte schouders, een smal frame en lange benen. Haar vingers zijn slank en ook haar hals is niet overdreven dik. Toch is ze eerder slank dan tenger. Dit omdat ze de heupen van haar moeder heeft verworven, die in tegenstelling tot haar fragiele bouw duidelijk ronden. Ze kan zichzelf geweldig goed in bepaalde poses plaatsen, waardoor ze naast een amusante danser ook heel verleidelijk uit de hoek kan komen.
          Ro wordt meestal gezien in casual kleding. Het is niets nieuws meer dat ze even makkelijk een shirt of blouse van Jude steelt. Daarnaast draagt ze het liefst zachte kleuren. Op momenten dost ze zich graag uit, in jurkjes en op hakken, maar als dat niet moet zal ze zich niet schamen in simpele jeans en een sweater. Haar kledingstijl neigt over het algemeen wel naar vrouwelijk.

          Tweeling


    • Nelaeryn Arlen Ainsworth

          Woont
    • Sinds een korte periode woont Ro samen met haar vriend Judas. Ze is dol op hem, iets wat ze bij anderen nooit snel zou laten zien. Maar bij hem vindt ze het haast onmogelijk om dat te verdoezelen. Ze is haar ouders heel dankbaar dat zij haar hebben geholpen met deze stap, en begint zich aardig goed te settelen in deze nieuwe fase van hun gezamenlijke leven. Het grappige is dat Royce meer een kattenmens is, maar ze toch heeft ingestemd met het nemen van een hond. Als het echter aan haar ligt, komt er eveneens een kat bij.

          Extra
    • Mede doordat Jude zo'n goede invloed op haar heeft gehad, is ze eveneens mee gaan doen in zijn vegetarische levensstijl. Ze is nog aan het ontdekken wat ze wel en niet wil eten en hoe ze het allemaal moet koken, maar ze doet dit met alle enthousiasme omdat ze weet hoeveel het voor Jude betekent.
          Er is een periode geweest waarin Ro aardige geëxperimenteerd heeft met zowel mannen als vrouwen, maar hoewel ze vrouwen enorm kan appreciëren om hun gevoelige kant is ze volmondig hetero. Toch zou ze de vrouw nooit helemaal afzweren.
          De twee grootste angsten die Royce heeft zijn complete duisternis en naalden. Ze heeft geen idee hoe de naaldenangst is ontstaan; maar ze hoeft er maar mee geconfronteerd te worden om direct in blinde paniek over te gaan. Met het donker ligt dit iets anders; dat heeft ze nooit prettig gevonden. Haar moeder heeft zelfs gezegd dat ze als baby al uit haar plaat ging als er geen lampje aan was 's nachts. Hier is ze helaas nooit overheen gegroeid, waar ze zich nogal voor kan schamen. Er moet altijd een klein beetje licht zijn als ze zich op haar gemak wil voelen. In haar eentje wil ze bovendien absoluut niet in het donker zijn. Mensen die haar hier opzettelijk mee pesten hoeven er niet op te rekenen dat ze het zal waarderen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 22:01 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik zoek een tweeling voor haar ^
          Any volunteers?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Vast wel, en als jullie mij zo helpen dan gaat het sowieso beter werken. Daar had ik eerder bij na moeten denken. x:

    Ach ja
    Maar is het misschien niet slim onder de rollen nog een kopje met Tweelingen te doen? Dan hoeft er niet zo een heel verhaal achter een personage en is het wat minder ingewikkeld voor zowel jou als ons (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ambrose schreef:
    (...)

    Ik hoor het vanzelf wel dan, al hoop ik uiteraard wel dat je meedoet. Sowieso maak je altijd enorm interessante personages. c:

    Haha, nou, wat een vleierij, Cherry :x Maar het werkt wel hehe. Ik vind persoonlijk dat mijn personages wat meer naar achter gaan, maar ik zal er mijn best op doen als ik mee doe. Wat ik overigens met elke personage doe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Determine schreef:
    Ik zoek een tweeling voor haar ^
          Any volunteers?

    Echt een leuk personage! Maar ik heb al een tweelingzus, sorry :X


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:

    Echt een leuk personage! Maar ik heb al een tweelingzus, sorry :X


    Awh, thanks. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ____

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 8:03 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik meld me als mannelijke twin van WhereITold


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oké, volgens mij klopt het zo wel. Ik heb inderdaad, zoals gezegd, een kopje "Tweelingen" gemaakt. Ik hoop dat het hiermee wat overzichtelijker word, en já, jullie mogen me even een schop onder mijn reet komen geven als ik het niet goed heb gedaan. Het is laat, dat vind ik wel een redelijk excuus.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Haha, nou, wat een vleierij, Cherry :x Maar het werkt wel hehe. Ik vind persoonlijk dat mijn personages wat meer naar achter gaan, maar ik zal er mijn best op doen als ik mee doe. Wat ik overigens met elke personage doe.


    Haha, het is de waarheid hoor. c: En daar ben ik ook niet bang voor, ik weet zeker dat er weer iets magisch uitkomt als je mee besluit te doen. ;DOké oké, die ging misschien wel wat te ver.


    I'm your little ray of pitch black.

    Forget it. It was fixed.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 0:18 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Determine schreef:
    Wait, wait, wait. Royce is niet Judas' tweeling sweetie. :')


    Ik ben hartstikke scheel, had het net aangepast toen je aan het typen was waarschijnlijk, haha. Oh misschien is het wel tijd om te slapen met al deze fouten.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik had even mijn 'wtf?'--momentje. Maar noproblem. Het is inderdaad laat en zo vlak voor kerst stort iedereen neer. Het is je vergeven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Determine schreef:
    Ik had even mijn 'wtf?'--momentje. Maar noproblem. Het is inderdaad laat en zo vlak voor kerst stort iedereen neer. Het is je vergeven.


    Gelukkig maar, anders zou Judas het nog zwaar krijgen, denk ik.
          Ze is trouwens echt leuk geworden, had ik geloof ik nog niet gezegd. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:

    Gelukkig maar, anders zou Judas het nog zwaar krijgen, denk ik.
          Ze is trouwens echt leuk geworden, had ik geloof ik nog niet gezegd. ;D


    Ghehe. Je hebt goed zwaar en slecht zwaar, tho. (cat)
    Thankjoe. Ik vind Judas echt geweldig, dat schemert er bij haar geloof ik ook wel doorheen haha.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ambrose schreef:
    Oké, volgens mij klopt het zo wel. Ik heb inderdaad, zoals gezegd, een kopje "Tweelingen" gemaakt. Ik hoop dat het hiermee wat overzichtelijker word, en já, jullie mogen me even een schop onder mijn reet komen geven als ik het niet goed heb gedaan. Het is laat, dat vind ik wel een redelijk excuus.

    (...)

    Haha, het is de waarheid hoor. c: En daar ben ik ook niet bang voor, ik weet zeker dat er weer iets magisch uitkomt als je mee besluit te doen. ;DOké oké, die ging misschien wel wat te ver.

    Nou doe je het er inderdaad gewoon om haha. Maar oké, ik zal wel meedoen. Je wilt zeker nu meer gozers of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.