• TWINTOWN.



    It's double the giggles,
    and double the grins,
    and double the trouble,
    if you're blessed with twins.


    ‘Mevrouw Lade, u heeft een knappe jongen en een prachtige meid,’ kondigde de zuster aan terwijl ze de jonge moeder haar kinderen aangaf.
    De kersverse moeder droeg een brede glimlach op haar gezicht, ondanks dat ze natuurlijk al wist dat ze een tweeling zou krijgen – en dat ze gezond zouden zijn. Alles klopte, zoals het dat al dertig jaar deed.


    In Brookmouth – al noemt het volk dat er woont het Twintown, Virginia is al zo’n dertig jaar iets vreemds aan de gang dat inmiddels een normaliteit lijkt te zijn. Er worden enkel eeneiige tweelingen geboren, en dan ook echt niets daarbuiten. Zo gaat het al dertig jaar, en er is nog geen excentriekeling geweest die één kind, of drie kinderen wist te produceren.
    Ondertussen zijn de oudsten tweelingen al dertig jaar, en de jongste zijn zojuist geboren, er lopen alle leeftijden tussendoor. Niemand lijkt er echter meer naar om te kijken, er wordt namelijk gesproken over God, en hoe hij dit stadje nieuw leven in wilde blazen – aangezien de vergrijzing toe leek te nemen. Er wordt dan ook van de tweelingen verwacht dat zij iedere zondag naar de kerk gaan om te bidden tot de Godin van de vruchtbaarheid.


    Rollen.
    Mannen.
          × Judas Levi Parker. || Drieëntwintig || Ambrose || 1.3
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree || 1.3
          × Cooper Isaac Miller. || Twintig || Rawhide || 1.14
          × Tyler Lucifer Castillo. || Tweeëntwintig || Orton || 1.7
          × Luciano Xavier Castillo. || Tweeëntwintig || Amaris || 1.15
          × Bently Eli Miller. || Twintig || Gally || 1.14
          × Finn || Vierentwintig || Tsuchiya || 1.10
          × Heath – || Vierentwintig || Braniel || 1.12
          × Bezet || ... || serein || 1.-

    Vrouwen.
          × Royce Millicent Ainsworth || Tweeëntwintig || Determine || 1.6
          × Emily 'Em' June McCallie. || Zeventien. || TheHangingTree || 1.4
          × Selah Lois Parker. || Drieëntwintig || Weekes || 1.10
          × Samantha Riley Valentino. || Achttien || Orton || 1.3
          × Silena Mae McCallie. || Zeventien. || MetUpAtMidnight || 1.9
          × Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree.
          × Jacelyn Amelie Morales. || Tweeëntwintig || Sangster || 1.13
          × Avery Elizabeth Morales. || Tweeëntwintig || Dornan || 1.12
          × Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Tweeëntwintig || Duvaineth || 1.17
          × Bezet. || Davon.
          × Bezet. || Denys.


    Tweelingen.
          × Judas Levi Parker. || Ambrose » Selah Lois Parker. || Weekes
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree » Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree
          × Cooper Isaac Miller. || Rawhide » Bently Eli Miller. || Gally
          × Tyler Lucifer Castillo. || Orton » Luciano Xavier Castillo. || Amaris
          × Finn. – || Tsuchiya » Heath. || Braniel
          × Royce Millicent Ainsworth || Determine » Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Duvaineth
          × Emily 'Em' June McCallie. || TheHangingTree » Silena Mae McCallie. || MetUpAtMidnight
          × Jacelyn Amelie Morales. || Sangster » Avery Elizabeth Morales. || Dornan


    Invullen.
    Naam.
    Leeftijd.
    Innerlijk.
    Uiterlijk.
    Tweeling. [En eventuele voorkeur voor man of vrouw wanneer er nog niemand is gekozen.]
    Woont. [Waar diegene woont – thuis of alleen, misschien met partner.]
    Extra.


    Regels.
    » Doe niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Minimum van 200 woorden.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties (buiten de tweelingen) worden pas besloten in het praattopic!
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.


    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 21:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    @ ComingToTheTree & Dornan: Jullie mogen dat zelf weten natuurlijk. Ik ga niet over wat jullie met jullie personages willen doen + ik ben de topicmaakster niet. Het viel mij alleen op. Ik zou het alleen wel jammer vinden, vanwege de weinige variatie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is er nog een jongen beschikbaar alsjeblief? ^^


    You save everyone, but who saves you?

    Silena Mae McCallie
    Bitch, you either say it right in my face or not at all.


    Naam
    Silena Mae McCallie.
    Leeftijd
    Silena is zeventien jaar oud en geboren in December.
    Innerlijk
    Silena is een brutaal, zelfverzekerd iemand. Je zal haar niet zo snel teruggetrokken zien. Ze durft veel en dit leid redelijk vaak tot roekeloosheid. Silena is iemand die niet snel op zal geven en tot het uiterste zal gaan om haar doel te bereiken. Silena is erg brutaal, terugdeinzen zal ze niet snel doen. Ze zegt wat ze wilt en wie het er niet mee eens is heeft mooi pech gehad. Silena heeft ook vele vooroordelen over mensen en is niet bang om ze te uiten. Ze zegt wat ze denkt, hoe gemeen iets ook is. Het maakt haar ook niks uit als ze iets gemeens zegt over iemand die naast haar staat. Het is haar mening, en die ander leert er maar mee leven. Ook is Silena een slim iemand. Op school haalde ze met gemak hoge cijfers. Silena is een persoon die veel om haar vrienden en vriendinnen geeft. Silena ziet er soms onschuldig uit, maar het tegendeel bewijst ze. Silena is ook iemand die goed kan praten, ze is goed met woorden. Ze maakt vaak grapjes en krijgt mensen aan het lachen. Silena is iemand die gerespecteerd wordt, ondanks dat de meningen over haar verdeeld zijn. Je hebt de helft die haar mag, en fantastisch vind. En je hebt de helft die een hekel aan haar heeft, doordat ze altijd maar haar mening zegt. Silena is ook iemand die erg eigenwijs is, ze is het niet snel met je eens en zal dan ook niet snel opgeven. Silena houdt er van om mensen een beetje te plagen en ze dwars te zitten. Ondanks dit kan Samantha een geweldig luisterend

    oor bieden en cijfert het meisje zich zelf makkelijk weg. Ze geeft veel om anderen. Silena rijdt ook paard. Ze rijd al zo lang als ze zich kan herinneren, en heeft dan zelf ook twee paarden. Met Shasim, haar Fjord, rijdt Silena over het algemeen wedstrijden, ze traint met hem, en kan eigenlijk met hem lezen en schrijven. Ze heeft Shasim op vierjarige leeftijd gekocht, toen hij net ingereden was. Toen Silena Shasim kocht, was ze dertien jaar oud. Ondertussen rijdt Silena Z2 dressuur met hem, wat een enorme prestatie is van iemand van haar leeftijd. Silena is dan ook gestopt met school, voor de paardensport, iedereen moedigde haar aan om het te doen, en Silena heeft het dan ook gedaan. Soms heeft ze spijt van haar keuze, maar ze zou ook geen tijd hebben voor school. Silena heeft gemiddeld een keer in de twee weken een wedstrijd, in binnen- en buitenland. Silena heeft nog een pony, Flock. Flock was Silena's eerste pony, ze heeft op hem leren rijden. Nu heeft ze hem nog steeds, omdat ze simpelweg geen afscheid van hem kan nemen. Silena geeft kinderen ook rijles op Flock. Het liefst is Silena de hele dag bij de paarden, wat ze dan ook vaak is. Silena geeft met heel haar hart om paarden, en zou dan ook echt niet zonder ze kunnen.
    Uiterlijk
    [FC Kaya Scodelario] Silena is een knap iemand. Ze heeft donkerbruine haren. Haar haren vallen tot een klein stukje over haar schouders. Haar huid is lichtelijk bleekjes maar niet zo erg dat het heel erg op valt. Felblauwe ogen verhullen haar gedachtes en spreken voor zich. Haar wimpers zijn bijna donkerder dan haar haar, evenals haar wenkbrauwen. Silena heeft een kleine wipneus. Op Silena's gezicht zijn allemaal kleine sprietjes te tellen, deze vallen niet overdadig op, maar wel zo dat het haar huid net dat beetje extra geeft. Silena is een slank iemand met mooie rondingen. Ze is 1.71 lang en weegt ook niet zo veel. Silan is iemand die nauwelijks make-up draagt. Ze vindt dat je je uiterlijk gekregen hebt en dat ideeën mooi is, als ze hun huid immers niet volplakten met lagen make-up. Het enige wat Silena draagt aan make-up is een laagje mascara en eyeliner. Op zeldzame momenten kan je hier ook nog een laagje lippenstift of een laagje oogschaduw aan toevoegen. Silena's kledingstijl is erg uiteenlopend. Aan de ene kant draagt ze graag hoge hakken, met een jurkje, of rokje. Aan de andere kant loopt ze het liefst de hele dag op sneakers en draagt ze spijkerbroeken met truien en vesten. Maar silena's kledingkast bestaat voornamelijk uit paardrijkleding. Wel is Silena modieus, ze zal eigenlijk altijd leuke kleding dragen. Silena wordt, alles bij elkaar, erg makkelijk aangezien als haar tweelingzus, Emily. Ze zijn dan ook precieze kopjes van elkaar en schelen maar twee millimeter in hun lengte.
    Tweeling
    Silena's tweelingzus heet Emily June McCallie, de twee hebben een erg goede band en geven veel om elkaar. Je ziet ze niet vaak alleen en zijn vaak samen.
    Woont
    Silena woont samen met haar tweelingzus, Emily, haar vriendje, Mike, zijn tweelingzus, Mady, en nog een paar anderen in een huis. Ze woont samen met hen omdat haar ouders bijna altijd weg zijn van huis, de familie van Silena en Emily woont allemaal buiten de stad en de twee meises konden het stadje niet verlate omdat ze hier hun leven hebben.



    Is Silena zo goed?

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 9:50 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Niet lullig bedoeld, maar ik vind het persoonlijk nogal onrealistisch als een zeventienjarige niet meer thuis woont, al helemaal als één van de mensen met wie ze samenwoont haar vriendje is. :'x

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 14:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dornan schreef:
    Niet lullig bedoeld, maar ik vind het persoonlijk nogal onrealistisch als een zeventienjarige niet meer thuis woont, al helemaal als één van de mensen met wie ze samenwoont haar vriendje is. :'x


    Oke. Dan verander ik het wel. Kan het niet dat iemand, met allemaal vrienden ergens woont, en toevallig was ze verliefd, weet je wel, op iemand en nu zijn een setje. Maar nvm. Ik verander het wel voor jou.


    take me back to the basics and the simple life

    Wauw, het is nergens voor nodig om gelijk zo te reageren. Ik zei persoonlijk, dus het is mijn mening. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat er ouders zijn die het goedkeuren dat hun kind op zeventienjarige leeftijd - waarschijnlijk dus zelfs al voor die leeftijd - met een stel vrienden woont. Iemand is nog niet eens officieel volwassen op zijn/haar zeventiende. Dusja, ik vind dat nogal onrealistisch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben nog op zoek naar de tweeling voor Ro. Mannelijk of vrouwelijk. Ze is 22, overigens.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Frances schreef:
    Ik laat mijn rol vallen, dit is iets te chaotisch voor mij en ik snap er niets meer van. Sorry!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Wacht, nevermind.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 15:36 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jammer dat er nu al uitgeschreven word :c Wat is er dan precies chaotisch?


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Ik kap met dit RPG. Ik vond het idee echt super, en had een leuk personage al gemaakt. Mijn reden is in de spoiler te zien. Ik vindt het niet echt aardig dat mensen achter onze rug om dingen gaan zeggen. Vooroordelen. Say it in my face. Niet achter mijn rug om. Doei.


    take me back to the basics and the simple life

    Tsuchiya schreef:
    Jammer dat er nu al uitgeschreven word :c Wat is er dan precies chaotisch?


    Ik ben helemaal in de war qua twins, en nadat ik heb kunnen volgen wat hierboven word gezegd ben ik er inderdaad ook wel snel klaar mee.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik stop met deze RPG. Ik dacht dat het gezellig zou zijn met elkaar maar blijkbaar ben ik hier voor sommigen ongewenst. Ik kan er niet tegen als mensen achter mijn rug om dingen gaan zeggen, zeg het dan gewoon direct tegen mij. Jammer, het leek me wel een leuke RPG.


    -

    TheHangingTree schreef:
    Ik stop met deze RPG. Ik dacht dat het gezellig zou zijn met elkaar maar blijkbaar ben ik hier voor sommigen ongewenst. Ik kan er niet tegen als mensen achter mijn rug om dingen gaan zeggen, zeg het dan gewoon direct tegen mij. Jammer, het leek me wel een leuke RPG.


    MetUpAtMidnight schreef:



    Ik kap met dit RPG. Ik vond het idee echt super, en had een leuk personage al gemaakt. Mijn reden is in de spoiler te zien. Ik vindt het niet echt aardig dat mensen achter onze rug om dingen gaan zeggen. Vooroordelen. Say it in my face. Niet achter mijn rug om. Doei.


    Dit. Ik schrijf me ook uit. Zeg het liever in m'n gezicht dan dat je zo achter mijn rug om zegt. Het leek me zo'n leuk idee, maar een beetje jammer van dit ;/


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik schrijf me ook uit. De reden is hierboven wel gegeven geloof ik. Ook mij leek dit een hele leuke rpg en ik vindt het jammer dat er zo gedaan wordt. Als dit echt een probleem was vindt ik dat wij best zouden mogen worden aangesproken. Voor zover ik weet hebben wij hier niets fout gedaan en dat was ik ook zeker niet van plan.


    She was always looking for more..