• TWINTOWN.



    It's double the giggles,
    and double the grins,
    and double the trouble,
    if you're blessed with twins.


    ‘Mevrouw Lade, u heeft een knappe jongen en een prachtige meid,’ kondigde de zuster aan terwijl ze de jonge moeder haar kinderen aangaf.
    De kersverse moeder droeg een brede glimlach op haar gezicht, ondanks dat ze natuurlijk al wist dat ze een tweeling zou krijgen – en dat ze gezond zouden zijn. Alles klopte, zoals het dat al dertig jaar deed.


    In Brookmouth – al noemt het volk dat er woont het Twintown, Virginia is al zo’n dertig jaar iets vreemds aan de gang dat inmiddels een normaliteit lijkt te zijn. Er worden enkel eeneiige tweelingen geboren, en dan ook echt niets daarbuiten. Zo gaat het al dertig jaar, en er is nog geen excentriekeling geweest die één kind, of drie kinderen wist te produceren.
    Ondertussen zijn de oudsten tweelingen al dertig jaar, en de jongste zijn zojuist geboren, er lopen alle leeftijden tussendoor. Niemand lijkt er echter meer naar om te kijken, er wordt namelijk gesproken over God, en hoe hij dit stadje nieuw leven in wilde blazen – aangezien de vergrijzing toe leek te nemen. Er wordt dan ook van de tweelingen verwacht dat zij iedere zondag naar de kerk gaan om te bidden tot de Godin van de vruchtbaarheid.


    Rollen.
    Mannen.
          × Judas Levi Parker. || Drieëntwintig || Ambrose || 1.3
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree || 1.3
          × Cooper Isaac Miller. || Twintig || Rawhide || 1.14
          × Tyler Lucifer Castillo. || Tweeëntwintig || Orton || 1.7
          × Luciano Xavier Castillo. || Tweeëntwintig || Amaris || 1.15
          × Bently Eli Miller. || Twintig || Gally || 1.14
          × Finn || Vierentwintig || Tsuchiya || 1.10
          × Heath – || Vierentwintig || Braniel || 1.12
          × Bezet || ... || serein || 1.-

    Vrouwen.
          × Royce Millicent Ainsworth || Tweeëntwintig || Determine || 1.6
          × Emily 'Em' June McCallie. || Zeventien. || TheHangingTree || 1.4
          × Selah Lois Parker. || Drieëntwintig || Weekes || 1.10
          × Samantha Riley Valentino. || Achttien || Orton || 1.3
          × Silena Mae McCallie. || Zeventien. || MetUpAtMidnight || 1.9
          × Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree.
          × Jacelyn Amelie Morales. || Tweeëntwintig || Sangster || 1.13
          × Avery Elizabeth Morales. || Tweeëntwintig || Dornan || 1.12
          × Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Tweeëntwintig || Duvaineth || 1.17
          × Bezet. || Davon.
          × Bezet. || Denys.


    Tweelingen.
          × Judas Levi Parker. || Ambrose » Selah Lois Parker. || Weekes
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree » Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree
          × Cooper Isaac Miller. || Rawhide » Bently Eli Miller. || Gally
          × Tyler Lucifer Castillo. || Orton » Luciano Xavier Castillo. || Amaris
          × Finn. – || Tsuchiya » Heath. || Braniel
          × Royce Millicent Ainsworth || Determine » Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Duvaineth
          × Emily 'Em' June McCallie. || TheHangingTree » Silena Mae McCallie. || MetUpAtMidnight
          × Jacelyn Amelie Morales. || Sangster » Avery Elizabeth Morales. || Dornan


    Invullen.
    Naam.
    Leeftijd.
    Innerlijk.
    Uiterlijk.
    Tweeling. [En eventuele voorkeur voor man of vrouw wanneer er nog niemand is gekozen.]
    Woont. [Waar diegene woont – thuis of alleen, misschien met partner.]
    Extra.


    Regels.
    » Doe niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Minimum van 200 woorden.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties (buiten de tweelingen) worden pas besloten in het praattopic!
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.


    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 21:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik laat ook mijn rol vallen. Sorry!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Huge losses opeens. Het ziet er niet heel aangenaam uit inderdaad, maar wie zegt dat ze het over jullie heeft? Niet om een kant te trekken, voordat daar een misverstand van komt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    Huge losses opeens. Het ziet er niet heel aangenaam uit inderdaad, maar wie zegt dat ze het over jullie heeft? Niet om een kant te trekken, voordat daar een misverstand van komt.


    Omdat wij het spamtopic hebben. Daarom. En over wie zou het anders moeten gaan? Wij hebben namelijk in het off-topic gedeelte een fabjoeles spamtopic
    #dealwithit (cool)


    take me back to the basics and the simple life

    Braniel schreef:
    Huge losses opeens. Het ziet er niet heel aangenaam uit inderdaad, maar wie zegt dat ze het over jullie heeft? Niet om een kant te trekken, voordat daar een misverstand van komt.


    Oh het ging wel over hen, maar het was meer als grap bedoeld - hoe cliché dat ook klinkt. Maar goed, zij moesten mij nu vooroordelen, dus dan zij het zo. Ik verander de beginpost ergens deze dagen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ephrya schreef:
    (...)

    Ik ben helemaal in de war qua twins, en nadat ik heb kunnen volgen wat hierboven word gezegd ben ik er inderdaad ook wel snel klaar mee.

    Oh, dat wist ik niet. . . I'm sorry. Erg jammer dat jij/jullie dan niet meedoen en dat meen ik. Ik had graag met diverse personen willen RPG'en.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Oh, dat wist ik niet. . . I'm sorry. Erg jammer dat jij/jullie dan niet meedoen en dat meen ik. Ik had graag met diverse personen willen RPG'en.


    No worries, niet jou schuld ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)
    Omdat wij het spamtopic hebben. Daarom. En over wie zou het anders moeten gaan? Wij hebben namelijk in het off-topic gedeelte een fabjoeles spamtopic
    #dealwithit (cool)

    Rustig aan, ik probeer hier alleen even de boel te begrijpen. Ik snap dat het niet fijn is om zoiets te lezen, aangezien ik hetzelfde zou hebben, maar wellicht bedoelt ze het wel helemaal niet zo. Verder is er niets gezegd en iedereen heeft een ander soort humor / standpunt (whatever nu logischer lijkt). In plaats van zo rambam te reageren, zou ik persoonlijk Ambrose zelf erop aanspreken.
    Het is jammer dat er zoveel users uitschrijven, maar ik ga jullie niet tegenhouden.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 16:11 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Oh het ging wel over hen, maar het was meer als grap bedoeld - hoe cliché dat ook klinkt. Maar goed, zij moesten mij nu vooroordelen, dus dan zij het zo. Ik verander de beginpost ergens deze dagen.


    Al was het als grap bedoelt, het is nog steeds niet aardig. Maar goed, ik hou er verder over op, veel plezier in deze RPG en een fijne Kerst verder.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Niet om het goed te praten, maar persoonlijk vind ik Ambrose niet echt de persoon hiervoor om achter jullie ruggen om te roddelen. Ze gaf net ook al eerlijk en direct toe dat dit inderdaad om jullie ging - ze had hierover kunnen liegen en dat deed ze niet. Het was niet slim van haar, dat geef ik toe, maar het was een grapje, en misschien wat bot gezegd, maar kijk haar er niet al te streng op aan. Als zij iets had met ieder van jullie, dan zou ze dat eerlijk vermelden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Niet om het goed te praten, maar persoonlijk vind ik Ambrose niet echt de persoon hiervoor om achter jullie ruggen om te roddelen. Ze gaf net ook al eerlijk en direct toe dat dit inderdaad om jullie ging - ze had hierover kunnen liegen en dat deed ze niet. Het was niet slim van haar, dat geef ik toe, maar het was een grapje, en misschien wat bot gezegd, maar kijk haar er niet al te streng op aan. Als zij iets had met ieder van jullie, dan zou ze dat eerlijk vermelden.


    Het zou inderdaad een grapje kunnen zijn. Ik ben hier niet om dat in twijfel te trekken, maar na dit alles heb ik hier gewoon geen zin meer in, wat begrijpelijk moet zijn. Ik hoop voor jullie dat jullie nog heel veel plezier beleven in deze rpg, maar voor mij is dat nu even niet meer mogelijk. Sorry als we hier een heel drama van hebben gemaakt, dat was niet de bedoeling. Nog wel veel plezier, maar dan wel zonder mij.


    She was always looking for more..

    Naam.
    Selah Lois Parker.

    Leeftijd.
    Drieëntwintig jaar.

    Innerlijk.
    + Het eerste dat je opvalt als je een gesprek met Selah begint is haar gevoel voor humor. Ze heeft een aanstekelijke lach, weet op het juiste moment een goede grap te maken en heeft een duidelijke, humoristische kijk op een boel dingen.
    Ze is aangenaam gezelschap en is goed in het voeren van gesprekken - Selah is zowel een luisterend oor als iemand die vertelt.
    Haar leven lijkt nooit saai te zijn en ze heeft altijd wel een goed verhaal.
    Selah is een hopeloze romanticus. Ze zit graag met haar neus in cliché romannetjes, zwijmelt weg bij romantische films, krijgt tranen in haar ogen bij het zien van huwelijksaanzoeken op tv en droomt al vanaf het moment dat ze een klein meisje was van haar prinsessenbruiloft.
    Als je haar ontmoet zal ze je waarschijnlijk begroeten met een omhelzing en als je ook maar een beetje bevriend bent zal ze niets liever doen dan knuffelen, Selah houdt erg van lichamelijk contact en hecht veel waarde aan vriendelijkheid, vriendschap en liefde.
    Ze volgt altijd haar instincten en haar gevoel en hart in plaats van haar brein. Ze doet dingen omdat ze haar goed lijken en niet omdat ze er lang over nagedacht heeft. Het is niet zo dat ze impulsief is, maar als zij het gevoel heeft dat iets het juiste is zal ze haar gevoel volgen.
    - Selah laat het niet graag zien, maar ze vindt eigenlijk heel veel eng. Ze heeft nachtmerries en heeft vooral angsten voor het onbekende en dingen waar ze niets aan kan veranderen. Heeft daarnaast ook nog fobieën; is als de dood voor kleine ruimtes, insecten, het donker en de dood.
    Als ze ook maar een beetje zenuwen of angst voelt gaat ze dwangmatig dingen doen. Dat kan zijn schoonmaken of het tot vermoeiends aan toe controleren van bepaalde handelingen. Ook is ze bang dat mensen haar stom vinden en vindt ze zichzelf nogal een loser.

    Selah speelt al van kind af aan piano en is hier ondertussen vloeiend in geworden - ze speelt soms makkelijker dan ze praat. Haar favoriete stuk is Comptine d'un autre été, l'après-midi uit de film Amelie.
    Uiterlijk. [Marina Diamandis]
    Ze is ongeveer 1.83, wat iets kleiner is dan haar tweelingbroer.
    Van nature heeft de tweeling dezelfde haarkleur, maar Selah verft haar haren vanaf haar veertiende al een donkerdere tint bruin, die soms zelfs zwart lijkt.
    Ze heeft een slanke bouw met flinke rondingen - haar borsten vallen menig man als eerste op.
    Haar kledingstijl is simpel maar zo af en toe durft ze te experimenteren. Ze draagt meestal zwart, wit en grijstinten, soms her en der gecombineerd met een felle kleur. Hakken heeft ze een lange tijd niet aangedurfd met haar lengte, maar over die drempel is ze heengestapt en regelmatig steekt ze haar voeten in een paar zwarte pumps die haar zeven centimeter meer geven waardoor ze even lang is als haar broer.
    Haar ogen worden altijd versierd door een strakke cateye en zo af en toe draagt ze donkere roze of rode lippenstift.
    Selah heeft een tatoeage op haar rechter schouder/bovenarm, en een klein stuk van de bladmuziek van haar favoriete pianostuk op haar linkeronderarm.


    Tweeling.
    Judas Levi Parker.

    Woont.
    Selah woont op zichzelf in een knus appartement.

    Extra.
    In tegenstelling tot haar broer rookt en drinkt Selah regelmatig. Ze rookt enkel mentholsigaretten en ze drinkt rode wijn en wodka martini's.
    Selah is bisexueel.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 22:20 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    WhereITold schreef:
    (...)

    Het zou inderdaad een grapje kunnen zijn. Ik ben hier niet om dat in twijfel te trekken, maar na dit alles heb ik hier gewoon geen zin meer in, wat begrijpelijk moet zijn. Ik hoop voor jullie dat jullie nog heel veel plezier beleven in deze rpg, maar voor mij is dat nu even niet meer mogelijk. Sorry als we hier een heel drama van hebben gemaakt, dat was niet de bedoeling. Nog wel veel plezier, maar dan wel zonder mij.

    Nee, en dat is ook heel begrijpelijk. Persoonlijk zou ik dit ook niet fijn gevonden hebben, maar ik denk dat zij zulke dingen niet expres openbaar op het forum zou zetten over jou/jullie. Het is niet anders, zoiets beslis je inderdaad zelf. Jammer dat jij/jullie weggaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet het hier toch wel mee eens zijn en schrijf me dus uit. Roddelen gebeurt al genoeg in het echte leven, moet het hier op Q ook? We hebben expres een topic aangemaakt voor spammen zodat we anderen er niet mee lastig vallen. Wel jammer aangezien het zo een leuk idee was.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Relatie's.
    Broer: Heath Jacksons – Braniel.
    Girl: Jacelyn Amelie Morales – Sangster.
    Ex: Avery Elizabeth Morales – Dornan.

    Hates.
    • Het niet kunnen inzien van iemands anders mening.
    • Betweterige en liegende mensen.
    • Wachten.
    • Het niet luisteren en dan omdraaien/ontkennen.

    Likes.
    • Koffie & roken.
    • Vleermuizen & kraaien.
    • Tatoeages.
    • Goede seks.



    Naam.
          Finn Jacksons.
    Leeftijd.
          Hij is geboren op 8 maart, te Brookmouth. Dat maakt hem 24 jaar. Men noemt Brooksmouth ook wel Twintown. Aan deze onzin doet hij echter niet aan mee, simpelweg om de reden dat hij zich voelt als een gepromoot product of een circusartiest. “Komt dat zien, komt dat zien, tweeling te zien – hier in Twintown.” Hij walgt er van.

    Innerlijk.
          Deze man lijkt ondoorgrondelijk en kleurloos, maar niets is minder waard dan dat. Er bruist een karakter in hem dat graag naar buiten wil, maar zijn kleurloze karakter houdt hem tegen. Dit komt doordat hij zichzelf niet zo snel bloot zal geven en het vaak een lange tijd geeft voor je hem helemaal leert kennen. Hoewel Finn van de zwijgzame en mysterieuze kracht is, houd hij er niet van om over zichzelf te praten. Hij is bereid om je te helpen met je problemen en er naar te luisteren, maar als mensen naar hem vragen zal hij er proberen overheen te praten of zijn mond houden. Je ziet hem niet snel boos worden, maar als men erover doorvraagt kan hij wel boos worden. Hij ziet dit als pushen – en dat is hetgeen wat hij vreselijk haat.
          Dit is een man dat niet snel opgemerkt wordt, afgezien van zijn tatoeages en ietwat alternatieve kleding. Van sommige onderwerpen en dingen heeft hij nog geen mening kunnen vormen, maar van sommige zijn het hele sterke meningen. Als hij eenmaal ergens een mening over heeft gevormd kun je hem hier moeilijk vanaf halen en zal hij hier zich zo sterk bijhouden dat men hem wellicht zelfs een zeurpiet vindt.
    Hij heeft een hekel aan gebruikt te worden en verplichtingen – hij houd zich hier dan ook niet aan. Hij kent alleen zijn eigen regels en vind het juist leuk om tegen de verplichtingen in te gaan. Je leeft immers maar één keer.
          Finn is niet de persoon om tegen de stroom in te gaan zwemmen, hij zwemt gemakkelijk mee, echter houdt dit hem er niet van om zichzelf te zijn. Hij doet niet aan stoerdoenerij. Hij is en blijft zichzelf, wat ieder ander ook zegt. Het deert hem niets of je hem nu een klootzak vind, vanwege zijn karakter of een zwerver, vanwege zijn kleding. Je zult hem hier niet om zien bekommeren of jammeren.
    Het is komisch om te zien hoe ieder geeft om de mening van een ander en dat ieder probeert zich te laten appreciëren door de mensheid – terwijl die juist het meeste wreedheid aan brengt, vindt hij. Als hij kon, zou hij in zijn eentje ver weg wonen, waar niemand hem kon storen. Want daar houdt hij van: alleen zijn.
          Van kleins af aan was hij al een ondeugende en brutale kwajongen. Tot nu is hij zo gegroeid dat hij dit beetje ondeugendheid heeft ontwikkelt en gehouden in zijn karakter, wat hem meer Finn maakt – meer zichzelf. Alhoewel hij niet graag buiten is, om het botter te zeggen: hij haat het, blijft hij binnen zitten achter zijn laptop of televisie (voor films of games). Zijn spullen zijn niet één van de nieuwste technologie, maar dat maakt hem niks uit; hij is al blij met iets. Zo'n moeilijke man is hij niet daarin. Ook is hij niet zo moeilijk met eten. Hij eet van alles en zeurt er niet over. Het zal dan ook weinig tot zelden voorkomen dat hij iets niet lekker vindt. Verder heeft Finn iets met vleermuizen. Hij vindt het erg interessante en mooie dieren om zowel te bekijken en te bestuderen. Ze hebben een zeker beheerst doch boeiende sfeer rond zich hangen.
          Hij houdt niet van te heldere, lichte dingen en het meeste van zijn spullen zijn dan ook donker gekleurd. Heel zelden zal hij boos gezien worden, maar dit ligt dan ook geheel aan het onderwerp. Sommige onderwerpen zijn gevoelig voor hem, waardoor hij geïrriteerd raakt en een bot antwoord naar je hoofd gooit. Finn is koppig en gek qua karakter en is vrijwel tegen ieder vriendelijk – dit betekend echter niet dat hij geen boze buien heeft. Integendeel, je zou hem niet terug herkennen als hij dit werd.
          Zoals elke man, is hij redelijk flauw met de seksuele grapjes, maar niet zo dat hij als 'kinderachtig' wordt bestempeld. Hij heeft zijn perverse grapjes, is er niet beschamend over en weet het toch op zo'n manier te houden dat hij ieder in zijn waarde laat. Finn is niet de persoon om een ander beschaamtelijk te bekritiseren – terwijl hij denkt dat hij grappig is. Hij weet namelijk waar de stop is.
          Zelf is hij een slordige man en gooit zijn spullen ergens in een hoekje neer. In zijn ogen is het echter een 'organiseerd zooitje', want hij gooit het zo neer dat hij weet waar alles ligt. Als iemand iets verplaatst, dan weet hij niet meer waar 't is. Hier kan hij echter geïrriteerd van worden; van het aan zijn spullen komen en het niet terug kunnen vinden. Dit slordige gedrag gaat dan ook gepaard met het niet geven om zijn uiterlijk. Lees: Behalve als hij een knap, vrouwelijk appetijtje ziet.
    Finn heeft zo zijn positieve kanten, zoals het betrouwbaar, luisterende oor en de humor (vindt hij vooral van zichzelf), maar hij is snel vergeetachtig. Hij kan zo een sleutel in zijn hand houden en zich een seconde later afvragen waar hij die sleutel nou gelaten heeft.
    Uiterlijk.
    Finn is een jongeman van 24 jaar met een lengte van 1.84 m. In tegenstelling tot zijn (tweeling)broer heeft hij een donkere haarkleur – dat hij geverfd heeft. Zijn originele haarkleur is lichtbruin, maar vind de originele haarkleur helemaal niks. Zijn halflange haren doet hij niet, simpelweg omdat hij niet om zijn uiterlijk geeft. Hij wilt er best een borstel doorheen halen, maar het meest van de tijd heeft hij een muts op. Hij geeft niet graag toe dat hij best ijdel kan zijn als er een prachtige vrouw voorbij komt lopen. Hij weet dan niet hoe snel hij zijn haren goed moet doen. Zelfs al is zijn geliefde er in de buurt.
          Hij heeft een beginnend stoppelbaard. Deze laat hij staan en scheert alleen als het echt te lang wordt – het moest vast aan de luiheid liggen.
          Finn werkt af en toe aan zijn lichaam, maar doet dit niet met plezier – hij werkt liever aan zijn kunst. Vandaar dat hij redelijk wat spieren heeft en een redelijk goed uitziend lichaam heeft. Hij heeft een blanke, gave huid. Zijn ogen hebben een heldere kleur blauw, waardoor de mossige, groene kleur in is vermengt.
          Zijn kleding is in één woord: slordig. En donker. Hij trekt altijd direct aan wat hij als eerst tegenkomt, en als hij daar niet mee tevreden is of iets niet lekker zit ruilt hij deze gemakkelijk om door een ander. Het meest waaraan je Finn kan herkennen is toch echt de overmaat aan ringen die hij om zijn vingers heeft zitten. Zijn favoriete accessoire is toch echt zijn doodskopketting, die overal bij gecombineerd kan (van zijn kleding).

    Tweeling.
          Zijn tweelingbroer is Heath – Braniel.
    Woont. [Waar diegene woont – thuis of alleen, misschien met partner.]
          Woont samen met tweelingbroer. Hij heeft het niet zo op mensen en is niet zo sociaal aangelegd. Bij zijn broer kan hij rustig zijn dingen doen zonder dat er bij hem op zijn vingers wordt getikt (dit is iets waar hij vreselijk haat aan heeft) of dat het uiteindelijk toch niets wordt.
    Extra.



    Ik ga er later mee verder.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 17:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ComingToTheTree schreef:
    Ik moet het hier toch wel mee eens zijn en schrijf me dus uit. Roddelen gebeurt al genoeg in het echte leven, moet het hier op Q ook? We hebben expres een topic aangemaakt voor spammen zodat we anderen er niet mee lastig vallen. Wel jammer aangezien het zo een leuk idee was.

    Hoewel ik begrijp waarom je, je uitschrijft, moet ik wel even zeggen dat iedereen weleens "roddelt". Ook hier op Q. Dat heb ik zelf vaak genoeg meegemaakt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.