• TWINTOWN.



    It's double the giggles,
    and double the grins,
    and double the trouble,
    if you're blessed with twins.


    ‘Mevrouw Lade, u heeft een knappe jongen en een prachtige meid,’ kondigde de zuster aan terwijl ze de jonge moeder haar kinderen aangaf.
    De kersverse moeder droeg een brede glimlach op haar gezicht, ondanks dat ze natuurlijk al wist dat ze een tweeling zou krijgen – en dat ze gezond zouden zijn. Alles klopte, zoals het dat al dertig jaar deed.


    In Brookmouth – al noemt het volk dat er woont het Twintown, Virginia is al zo’n dertig jaar iets vreemds aan de gang dat inmiddels een normaliteit lijkt te zijn. Er worden enkel eeneiige tweelingen geboren, en dan ook echt niets daarbuiten. Zo gaat het al dertig jaar, en er is nog geen excentriekeling geweest die één kind, of drie kinderen wist te produceren.
    Ondertussen zijn de oudsten tweelingen al dertig jaar, en de jongste zijn zojuist geboren, er lopen alle leeftijden tussendoor. Niemand lijkt er echter meer naar om te kijken, er wordt namelijk gesproken over God, en hoe hij dit stadje nieuw leven in wilde blazen – aangezien de vergrijzing toe leek te nemen. Er wordt dan ook van de tweelingen verwacht dat zij iedere zondag naar de kerk gaan om te bidden tot de Godin van de vruchtbaarheid.


    Rollen.
    Mannen.
          × Judas Levi Parker. || Drieëntwintig || Ambrose || 1.3
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree || 1.3
          × Cooper Isaac Miller. || Twintig || Rawhide || 1.14
          × Tyler Lucifer Castillo. || Tweeëntwintig || Orton || 1.7
          × Luciano Xavier Castillo. || Tweeëntwintig || Amaris || 1.15
          × Bently Eli Miller. || Twintig || Gally || 1.14
          × Finn || Vierentwintig || Tsuchiya || 1.10
          × Heath – || Vierentwintig || Braniel || 1.12
          × Bezet || ... || serein || 1.-

    Vrouwen.
          × Royce Millicent Ainsworth || Tweeëntwintig || Determine || 1.6
          × Emily 'Em' June McCallie. || Zeventien. || TheHangingTree || 1.4
          × Selah Lois Parker. || Drieëntwintig || Weekes || 1.10
          × Samantha Riley Valentino. || Achttien || Orton || 1.3
          × Silena Mae McCallie. || Zeventien. || MetUpAtMidnight || 1.9
          × Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree.
          × Jacelyn Amelie Morales. || Tweeëntwintig || Sangster || 1.13
          × Avery Elizabeth Morales. || Tweeëntwintig || Dornan || 1.12
          × Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Tweeëntwintig || Duvaineth || 1.17
          × Bezet. || Davon.
          × Bezet. || Denys.


    Tweelingen.
          × Judas Levi Parker. || Ambrose » Selah Lois Parker. || Weekes
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree » Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree
          × Cooper Isaac Miller. || Rawhide » Bently Eli Miller. || Gally
          × Tyler Lucifer Castillo. || Orton » Luciano Xavier Castillo. || Amaris
          × Finn. – || Tsuchiya » Heath. || Braniel
          × Royce Millicent Ainsworth || Determine » Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Duvaineth
          × Emily 'Em' June McCallie. || TheHangingTree » Silena Mae McCallie. || MetUpAtMidnight
          × Jacelyn Amelie Morales. || Sangster » Avery Elizabeth Morales. || Dornan


    Invullen.
    Naam.
    Leeftijd.
    Innerlijk.
    Uiterlijk.
    Tweeling. [En eventuele voorkeur voor man of vrouw wanneer er nog niemand is gekozen.]
    Woont. [Waar diegene woont – thuis of alleen, misschien met partner.]
    Extra.


    Regels.
    » Doe niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Minimum van 200 woorden.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties (buiten de tweelingen) worden pas besloten in het praattopic!
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.


    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 21:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Determine schreef:
    (...)

    Ghehe. Je hebt goed zwaar en slecht zwaar, tho. (cat)
    Thankjoe. Ik vind Judas echt geweldig, dat schemert er bij haar geloof ik ook wel doorheen haha.


    Het zal vast positief zijn met het perfecte stel. c: Haha, jaa dat doet het inderdaad, schattig hoor.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Nou doe je het er inderdaad gewoon om haha. Maar oké, ik zal wel meedoen. Je wilt zeker nu meer gozers of niet?


    Haha, stt... ik heb nu negen mannen, en acht vrouwen. Dus de keus is uiteraard aan jou. Veel verwacht ik verder niet meer, dus mij maakt het niet uit.


    I'm your little ray of pitch black.


    Naam
    Tyler 'Ty' Lucifer Castillo.
    Leeftijd
    22.
    Innerlijk
    Misschien verraad zijn uiterlijk het al een beetje, maar Tyler is echt typisch zo'n persoon die totaal niet wakker ligt van de mening van een ander. Hij geeft er niks om wat anderen van hem vinden en hij doet lekker zijn eigen ding. Hij is geen type dat snel moeilijk doet over iets en hij geeft iedereen wel een kans. Als je die echter verpest moet je echt je best doen om hem niet tegen je te krijgen.
    Als er iemand vaak in de problemen komt, dan is het Tyler wel. Hij is degene die altijd bij de conflicten is en er dan ook 9 van de 10 keer een deel van uitmaakt. Tyler is een jongen met veel lef en hij ziet vrij vaak het gevaar van dingen niet in. Je kan hem dus wel ietswat roekeloos en onvoorzichtig noemen. Tyler zoekt altijd de problemen op. Hij is uitdagend en houdt ervan om ruzies op te zoeken als hij de kans krijgt. Tyler kent totaal geen schaamte of schuld. Hij is bij zijn acties altijd heilig overtuigd dat hij wat goeds deed en niemand brengt hem dan op andere gedachtes. Hij zou iemand het ziekenhuis in kunnen slaan en het zou hem niks boeien, omdat hij een reden zou hebben gehad om het te doen. Tyler heeft wel een groep vrienden, de echte zijn op een hand te tellen. Daar is hij wel anders. Hij is een goede vriend die je alles kunt toevertrouwen. Hij zou het namelijk alleen tegen je gebruiken als je hem of de mensen waar hij om geeft iets aandoet. Tot slot is hij behoorlijk charmant en een geboren flirt. Hij wikkelt makkelijk mensen om zijn vinger. Tyler weet wat iemand wil horen en het is voor hem niet moeilijk om precies die dingen te zeggen. Hij is een sociaal persoon en verbaal erg sterk, dus moeite om op iemand af te stappen heeft hij meestal niet. Als hij echter in een relatie zit is hij zo trouw als een hond, hij zou alles doen voor zijn meisje om haar goed te laten voelen. Veel mensen weten niet dat hij over deze zachtere kant beschikt, aangezien hij die zowat nooit toont.
    Uiterlijk
    Tyler is geen lelijke jongen, integendeel. Hij heeft wel een paar kleine risico's genomen met zijn uiterlijk hier en daar, -je weet namelijk nooit of het werkt voor jouw uiterlijk- , maar het is voor hem altijd wel goed afgelopen. Tyler heeft een ietwat getinte huid, maar niet heel donker. Als je niet beter zal weten zou je zeggen dat het door de zon komt maar nee. Hij verbrand nooit, maar een extra tintje zit er voor hem ook niet in. Tyler heeft zwart haar. Dit is aan de zijkanten opgeschoren en in het midden juist langer. Zo'n kapsel kan soms helemaal fout gaan, maar sinds Tyler er de tijd voor neemt ziet het er bij hem altijd goed uit. Hij is misschien ook wel ijdel te noemen, maar dat moet dan maar. Tyler's ogen vallen vaak al snel op. Ze zijn een hele lichte kleur bruin, soms lijkt het net goud. Deze bevatten ook altijd een soort twinkeling, die nog extra opvalt in het licht. Tyler heeft scherpe kaaklijnen die zijn gezicht dus ook altijd scherp aftekenen. Verder laat hij altijd wel een kort baardje staan, dat vind hij zelf namelijk helemaal geweldig.
    Tyler heeft een vrij gespierd lichaam. Hier is hij trots op en hij doet er dus ook erg zijn best voor. Trainen vind hij helemaal niet erg, hij vind het soms zelfs relaxend. Tyler is zo'n 1.89 lang. Met zijn gespierde lichaam erbij is hij echt geen slungel te noemen. Tyler heeft behoorlijk wat tattoos. Een grote op zijn borst, verschillenden op zijn linkerarm, de vele tattoos op zijn rechterarm vormen een echte sleeve. Ook heeft hij zelf een aantal piercings waarvan je misschien niet snel denkt dat ze zullen staan, maar het lijkt wel alsof ze gewoon bij hem horen. Zo heeft hij tunnels in zijn oren, niet te groot en niet te klein. Het staat hem wel. Hij heeft ook een septum piercing die niet héél duidelijk is. Hij heeft in zijn jeugd een paar wilde buien gehad. Zo heeft hij ooit een van zijn tepels laten piercen en heeft hij ook een tongpiercing gehad. De laatste was hij echter na een jaar al zat, dus die heeft hij er gewoon uit gehaald. Hij heeft niet echt een kledingstijl. Meestal is het gewoon vrij donker, een beetje onopvallend. Wel is hij erg gehecht aan zijn leren jas, die hij dus vaak aan heeft. Op zonnige dagen is hij ook erg gehecht aan zijn zonnebril.
    Tweeling
    Luciano Xavier Castillo || Gently.
    Woont.
    Hij woont met zijn tweelingbroer in een groot penthouse met twee verdiepingen.
    Extra
    Tyler is hetero. Hij zal het zelf nooit snel toegeven, maar hij is een beetje verslaafd aan nicotine. Hij rookt niet megaveel, maar een pakje sigaretten gaat nooit langer dan drie dagen mee met hem. Ook is hij niet vies van de alcohol en drugs, zeker niet op feestjes. Het laatste is echter niet iets dat hij op elk feest doet, zeker niet. Hij heeft veel liever alcohol, omdat hij soms echt een hekel heeft aan het drugs effect. Verder heeft hij een hond. Hij vond hem toen hij 17 was als puppy op straat en vanaf toen liet Tyler hem niet meer gaan. Al wouden zijn ouders eerst geen hond. Vijf jaar later is Memphis uitgegroeid tot een enorme hond, die nog altijd alleen goed naar Tyler zal luisteren.


    Tyler is af!
    Is hij goed?


    El Diablo.

    Orton schreef:


    Naam
    Tyler 'Ty' Lucifer Castillo.
    Leeftijd
    22.
    Innerlijk
    Misschien verraad zijn uiterlijk het al een beetje, maar Tyler is echt typisch zo'n persoon die totaal niet wakker ligt van de mening van een ander. Hij geeft er niks om wat anderen van hem vinden en hij doet lekker zijn eigen ding. Hij is geen type dat snel moeilijk doet over iets en hij geeft iedereen wel een kans. Als je die echter verpest moet je echt je best doen om hem niet tegen je te krijgen.
    Als er iemand vaak in de problemen komt, dan is het Tyler wel. Hij is degene die altijd bij de conflicten is en er dan ook 9 van de 10 keer een deel van uitmaakt. Tyler is een jongen met veel lef en hij ziet vrij vaak het gevaar van dingen niet in. Je kan hem dus wel ietswat roekeloos en onvoorzichtig noemen. Tyler zoekt altijd de problemen op. Hij is uitdagend en houdt ervan om ruzies op te zoeken als hij de kans krijgt. Tyler kent totaal geen schaamte of schuld. Hij is bij zijn acties altijd heilig overtuigd dat hij wat goeds deed en niemand brengt hem dan op andere gedachtes. Hij zou iemand het ziekenhuis in kunnen slaan en het zou hem niks boeien, omdat hij een reden zou hebben gehad om het te doen. Tyler heeft wel een groep vrienden, de echte zijn op een hand te tellen. Daar is hij wel anders. Hij is een goede vriend die je alles kunt toevertrouwen. Hij zou het namelijk alleen tegen je gebruiken als je hem of de mensen waar hij om geeft iets aandoet. Tot slot is hij behoorlijk charmant en een geboren flirt. Hij wikkelt makkelijk mensen om zijn vinger. Tyler weet wat iemand wil horen en het is voor hem niet moeilijk om precies die dingen te zeggen. Hij is een sociaal persoon en verbaal erg sterk, dus moeite om op iemand af te stappen heeft hij meestal niet. Als hij echter in een relatie zit is hij zo trouw als een hond, hij zou alles doen voor zijn meisje om haar goed te laten voelen. Veel mensen weten niet dat hij over deze zachtere kant beschikt, aangezien hij die zowat nooit toont.
    Uiterlijk
    Tyler is geen lelijke jongen, integendeel. Hij heeft wel een paar kleine risico's genomen met zijn uiterlijk hier en daar, -je weet namelijk nooit of het werkt voor jouw uiterlijk- , maar het is voor hem altijd wel goed afgelopen. Tyler heeft een ietwat getinte huid, maar niet heel donker. Als je niet beter zal weten zou je zeggen dat het door de zon komt maar nee. Hij verbrand nooit, maar een extra tintje zit er voor hem ook niet in. Tyler heeft zwart haar. Dit is aan de zijkanten opgeschoren en in het midden juist langer. Zo'n kapsel kan soms helemaal fout gaan, maar sinds Tyler er de tijd voor neemt ziet het er bij hem altijd goed uit. Hij is misschien ook wel ijdel te noemen, maar dat moet dan maar. Tyler's ogen vallen vaak al snel op. Ze zijn een hele lichte kleur bruin, soms lijkt het net goud. Deze bevatten ook altijd een soort twinkeling, die nog extra opvalt in het licht. Tyler heeft scherpe kaaklijnen die zijn gezicht dus ook altijd scherp aftekenen. Verder laat hij altijd wel een kort baardje staan, dat vind hij zelf namelijk helemaal geweldig.
    Tyler heeft een vrij gespierd lichaam. Hier is hij trots op en hij doet er dus ook erg zijn best voor. Trainen vind hij helemaal niet erg, hij vind het soms zelfs relaxend. Tyler is zo'n 1.89 lang. Met zijn gespierde lichaam erbij is hij echt geen slungel te noemen. Tyler heeft behoorlijk wat tattoos. Een grote op zijn borst, verschillenden op zijn linkerarm, de vele tattoos op zijn rechterarm vormen een echte sleeve. Ook heeft hij zelf een aantal piercings waarvan je misschien niet snel denkt dat ze zullen staan, maar het lijkt wel alsof ze gewoon bij hem horen. Zo heeft hij tunnels in zijn oren, niet te groot en niet te klein. Het staat hem wel. Hij heeft ook een septum piercing die niet héél duidelijk is. Hij heeft in zijn jeugd een paar wilde buien gehad. Zo heeft hij ooit een van zijn tepels laten piercen en heeft hij ook een tongpiercing gehad. De laatste was hij echter na een jaar al zat, dus die heeft hij er gewoon uit gehaald. Hij heeft niet echt een kledingstijl. Meestal is het gewoon vrij donker, een beetje onopvallend. Wel is hij erg gehecht aan zijn leren jas, die hij dus vaak aan heeft. Op zonnige dagen is hij ook erg gehecht aan zijn zonnebril.
    Tweeling
    Luciano Xavier Castillo || Gently.
    Woont.
    Hij woont met zijn tweelingbroer in een groot penthouse met twee verdiepingen.
    Extra
    Tyler is hetero. Hij zal het zelf nooit snel toegeven, maar hij is een beetje verslaafd aan nicotine. Hij rookt niet megaveel, maar een pakje sigaretten gaat nooit langer dan drie dagen mee met hem. Ook is hij niet vies van de alcohol en drugs, zeker niet op feestjes. Het laatste is echter niet iets dat hij op elk feest doet, zeker niet. Hij heeft veel liever alcohol, omdat hij soms echt een hekel heeft aan het drugs effect. Verder heeft hij een hond. Hij vond hem toen hij 17 was als puppy op straat en vanaf toen liet Tyler hem niet meer gaan. Al wouden zijn ouders eerst geen hond. Vijf jaar later is Memphis uitgegroeid tot een enorme hond, die nog altijd alleen goed naar Tyler zal luisteren.


    Tyler is af!
    Is hij goed?


    Jup, I like him. ;D Lekker anders dan de rest, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Jup, I like him. ;D Lekker anders dan de rest, haha.


    Heheh, dan heb ik het dus goed gedaan ^^


    El Diablo.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Haha, stt... ik heb nu negen mannen, en acht vrouwen. Dus de keus is uiteraard aan jou. Veel verwacht ik verder niet meer, dus mij maakt het niet uit.

    Haha oké, ik zal het stilhouden - omdat jij het bent c: Nou doe me dan maar een man. Ik heb met Maia afgesproken met haar een mannentweeling aan te maken. (cat)

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 0:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Haha oké, ik zal het stilhouden - omdat jij het bent c: Nou doe me dan maar een man. Ik heb met Maia afgesproken met haar een mannentweeling aan te maken. (cat)


    Yaay, lief hoor. ;D De tweelingen gaan een tweeling spelen. Ik ben benieuwd dames! Ik zet jullie er dan ook beiden bij. c:

    @ Orton: Echt wel. Hij ziet er trouwens ook leuk uit, ghehe.


    I'm your little ray of pitch black.

    Hihihi, I know right! ^^
    Ik zag hem op Weheartit en het was echt gelijk van: 'Oké, jij dus.'. Hahaha :'D


    El Diablo.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Yaay, lief hoor. ;D De tweelingen gaan een tweeling spelen. Ik ben benieuwd dames! Ik zet jullie er dan ook beiden bij. c:

    @ Orton: Echt wel. Hij ziet er trouwens ook leuk uit, ghehe.

    Nou, superlief. Prepare to be prepared for our roles.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ambrose schreef:
    (...)
    Yaay, lief hoor. ;D De tweelingen gaan een tweeling spelen. Ik ben benieuwd dames! Ik zet jullie er dan ook beiden bij. c:

    Nee, niet spelen, wij hebben ervaring. (quote)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    Nee, niet spelen, wij hebben ervaring. (quote)

    Houd toch op joh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, help...


    I'm your little ray of pitch black.

    Zou ik een vrouwelijke rol kunnen reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dornan schreef:
    Zou ik een vrouwelijke rol kunnen reserveren?


    Je staat erbij. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Haha, help...

    Voor wat? :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    In de beginpost staat dat Silena negetien is?
    Ze is 17


    take me back to the basics and the simple life