• Het is eind december en we naderen de start van een gloednieuw jaar. Wat gaat de tijd toch snel, niet? Tijd om even stil te staan bij wat er dit jaar allemaal is gebeurd. 2014: het jaar van de alcoholleeftijdverhoging, de krimcrisis, de winterspelen in Sotsji, de MH17, het kalifaat van IS, het wk voetbal, Ferguson en zwartepiet. Hiernaast is er natuurlijk van alles gebeurd in jullie persoonlijke levens. Daarom stel ik nu, voor de vierde keer alweer, de vraag: lieve Q'ers, hoe was jullie jaar?

    Uitslagen voorheen gaande jaren:

    2011: 6.1
    2012: 6.7
    2013: 5.8

    Zoals jullie zien was 2013 een beetje een ongeluksjaar voor Quizlet. Dit jaar was voor mij een bijzonder jaar. Op het gebied van liefde en relaties is veel gebeurd, leuke en minder leuke dingen. Dat heeft 2014 voor mij grotendeels gevormd. Daarom geef ik dit jaar het cijfer 6.8


    i put the fun in funeral

    Een 7 voor mij. Ik heb namelijk een ontspannen jaar gehad. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sura schreef:
    Een 7 voor mij. Ik heb namelijk een ontspannen jaar gehad. (:


    Queer zijn is gewoon alles

    De eerste helft was echt bagger. De andere helft was wel iets leuker. Maar nog krijgt 2014 van mij een 4.

    5,2. Het is geen topjaar geweest, maar het was wel een leuk jaar.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Voor mij een 9! :D

    - Havo diploma gehaald
    - Voor het eerst alleen op vakantie geweest met vriendinnen
    - Naar Disney geweest
    - Theorie gehaald
    - Rijbewijs gehaald
    - Gaan studeren
    - Een vriend gekregen (H)

    Echt een top jaar als het aan mij ligt! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    een 6 dit komt voornamelijk doordat ik in de eerste helft depressief was...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    8. Een prima jaar voor mij. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    4, en dat is nog een te hoog cijfer...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    3

    9.0, dit was echt een top jaar voor mij.


    -

    Een acht! Ik heb een vervelend relatie afgesloten, kreeg een erg leuke nieuwe relatie, heb een ontzettend leuke vakantie gehad, heb een hondje geadopteerd en ik heb mijn rijbewijs gehaald! Toch geen tien, want ik heb nog steeds veel stress, ben minder gezond gaan leven en ben gestopt als moderator.


    Life is hard and then we die

    Een 8! Ik heb ontzettend veel geleerd en gedaan. Persoonlijk denk ik echt dat ik heel veel over mezelf heb geleerd. Het was een goed jaar (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Flutterby schreef:
    De eerste helft was echt bagger. De andere helft was wel iets leuker. Maar nog krijgt 2014 van mij een 4.

    This.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    1


    night thinking, day dreaming

    Een 4.8. Geen 5, want dat zou een voldoende betekenen. Het was best een kutjaar, hoewel het de afgelopen 2 maanden voor mijn gevoel wel wat beter is gegaan. Maar nog steeds was het geen topjaar. Maar nu dat het einde van het jaar wel redelijk goed begint te gaan hoop ik dat 2015 veel goeds voorspelt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •