• Het is eind december en we naderen de start van een gloednieuw jaar. Wat gaat de tijd toch snel, niet? Tijd om even stil te staan bij wat er dit jaar allemaal is gebeurd. 2014: het jaar van de alcoholleeftijdverhoging, de krimcrisis, de winterspelen in Sotsji, de MH17, het kalifaat van IS, het wk voetbal, Ferguson en zwartepiet. Hiernaast is er natuurlijk van alles gebeurd in jullie persoonlijke levens. Daarom stel ik nu, voor de vierde keer alweer, de vraag: lieve Q'ers, hoe was jullie jaar?

    Uitslagen voorheen gaande jaren:

    2011: 6.1
    2012: 6.7
    2013: 5.8

    Zoals jullie zien was 2013 een beetje een ongeluksjaar voor Quizlet. Dit jaar was voor mij een bijzonder jaar. Op het gebied van liefde en relaties is veel gebeurd, leuke en minder leuke dingen. Dat heeft 2014 voor mij grotendeels gevormd. Daarom geef ik dit jaar het cijfer 6.8


    i put the fun in funeral

    Gibbs schreef:
    Een 4.8. Geen 5, want dat zou een voldoende betekenen. Het was best een kutjaar, hoewel het de afgelopen 2 maanden voor mijn gevoel wel wat beter is gegaan. Maar nog steeds was het geen topjaar. Maar nu dat het einde van het jaar wel redelijk goed begint te gaan hoop ik dat 2015 veel goeds voorspelt.

    Doe maar een 6.


    16 - 09 - '17

    Ik ga voor een vijf. Het had zijn hoogtepunten en dieptepunten.
    Maar niet echt iets dat het een echte onvoldoende maakt of een echte voldoende. Ik ga dus gewoon voor de middenweg.


    El Diablo.

    7, stuk beter dan vorig jaar


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit jaar was toch zeker wel een 8 waard voor mij. Natuurlijk waren er de nodige tegenslagen maar uiteindelijk wegen die niet op tegen alle leuke dingen die ik heb gedaan en de geweldige mensen die ik dit jaar heb ontmoet!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Toch wel een 6,2. Had mijn hoogte- en -dieptepunten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik geef 2014 maximaal een 3 en dat Is dan nog hoog, dit was voor mij echt een kutjaar als ik er aan terug denk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    6.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Een magere 5...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    I'll go with something between 4 and 6. En niet precies vijf, dat is net iets té gespecifieerd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik geef het een 8,5 :'D In tegenstellingen tot de meesten was mij jaar vrij fabulous: ik ging met school een week weg wat echt heel leuk was, ben bij allerlei leuke verenigingen op school gekomen, ik mag naar MEP regionaal en het was gewoon heel leuk en gezellig allemaal!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Een 6,5. Het is misschien niet zo'n leuk jaar geweest, maar ik heb ook veel positieve punten gehad, iets wat ik de voorgaande jaren niet had.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 0:01 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Een 2,3. En meer kan ik er niet van maken.


    Happy Birthday my Potter!

    Van mij krijgt 2014 niet een bijster hoog cijfer. Ik heb best leuke dingen gedaan, maar als ik terugdenk zie ik toch vooral de periodes waarin het met mijzelf veel minder ging. Ik ga voor een 4,5.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mager zesje.
    Ben al mijn vrienden kwijt geraakt, heb problemen waarmee ik naar de psycholoog moet, heel veel stress.
    Oma is overleden, blahblahblah.
    Echter is dit wel mijn top-Quizlet jaar. Voor het eerst begon ik op mensen af te stappen en hierdoor heb ik een heleboel goede vrienden gekregen via Quizlet c:
    Ik ben ook iets socialer geworden, al kruip ik nog steeds liever alleen in een hoekje dan dat ik met iemand anders in een ruimte ben. Op mijn kat na.
    Én het is het jaar waarbij ik eindelijk in een goed hockeyteam ben gekomen!

    En natuurlijk nog veel meer andere dingen. Ik denk dat dit jaar wel weer een van mn slechtere jaren was. Ik hoop dat ik aan het eind van volgend jaar een 7,5 of hoger kan geven c:

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 0:14 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]