• Het is eind december en we naderen de start van een gloednieuw jaar. Wat gaat de tijd toch snel, niet? Tijd om even stil te staan bij wat er dit jaar allemaal is gebeurd. 2014: het jaar van de alcoholleeftijdverhoging, de krimcrisis, de winterspelen in Sotsji, de MH17, het kalifaat van IS, het wk voetbal, Ferguson en zwartepiet. Hiernaast is er natuurlijk van alles gebeurd in jullie persoonlijke levens. Daarom stel ik nu, voor de vierde keer alweer, de vraag: lieve Q'ers, hoe was jullie jaar?

    Uitslagen voorheen gaande jaren:

    2011: 6.1
    2012: 6.7
    2013: 5.8

    Zoals jullie zien was 2013 een beetje een ongeluksjaar voor Quizlet. Dit jaar was voor mij een bijzonder jaar. Op het gebied van liefde en relaties is veel gebeurd, leuke en minder leuke dingen. Dat heeft 2014 voor mij grotendeels gevormd. Daarom geef ik dit jaar het cijfer 6.8


    i put the fun in funeral

    Haha, twee of vier. Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gehad had, maar toen bam. The universe just loves proving me wrong.


    Tijd voor koffie.

    Ik vond dit jaar helemaal geen fijn jaar, maar om een onvoldoende te geven is toch écht helemaal niks voor mij, dus ik ga gewoon voor de 6,5! (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    8. c;


    Caution first, always.

    Het begin van het jaar ging nogal kut maar het einde was echt top. Een 7,2.

    Dit jaar was redelijk goed. Er waren wat mindere dagen, maar die hebben niet zo'n grote weerslag. Een 8.


    Take me to wonderland

    Een 2. Was echt een hel van een jaar en er is eigenlijk gewoon helemaal niets dat ik positief kan noemen aan 2014. Toch geef ik het geen nul, aangezien het in juli heel even een beetje beter ging.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 0:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    4,7.
    Serieus, ik dacht even dat dit een mooi jaar zou zijn maar als ik alles optel was het toch een stuk minder :[ maarja, that's life


    .it's up to you to make dreams come true

    Gibbs schreef:
    Een 4.8. Geen 5, want dat zou een voldoende betekenen. Het was best een kutjaar, hoewel het de afgelopen 2 maanden voor mijn gevoel wel wat beter is gegaan. Maar nog steeds was het geen topjaar. Maar nu dat het einde van het jaar wel redelijk goed begint te gaan hoop ik dat 2015 veel goeds voorspelt.

    Ik ben dolblij met de vriendschappen die ik nu heb en over het algemeen was ik wel aardig gelukkig. Alleen de switch van mijn opleiding en de break-up waren niet zulke leuke momenten, maar verder was het wel een goed jaar. Ik geef het een 7.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    1.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga dit jaar geen voldoende geven, ook al zijn er wel leuke momenten geweest dit jaar. Het was voornamelijk een rotjaar en daarom krijgt 2014 van mij een mooie 3,8.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik geef hem een 6.8


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nou dat wordt weer een matige score volgend jaar, zo te zien..
    O ja, gelieve een echt getal noemen ipv 'iets tussen de' of 'nog geen', want anders moet ik gokken volgend jaar :Y).


    i put the fun in funeral

    Ik geef 2O14 een 5. Er zijn zoveel downs geweest voor mij en sommige punten in dit jaar blijven mij volgen, maar er zijn een paar ups geweest wat het weer wat beter maakte. Daarom een voldoende, maar dan echt net.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb echt een fantastisch jaar gehad met bijna 0 tegenslagen. Dus 2014 krijgt van mijn een 9.


    I am an idiot, I move.