• Het verbaast me dat er nog geen topic van is. Of kijk ik zo scheel?

    Jaja, het sneeuwt! Helaas geen witte Kerst, maar dat maakt mij niet zo uit. ^^
    Vannacht na 12u heeft het nog flink gesneeuwd en toch een dikke laag wintermadness achter gelaten. Zo mooi, maar zo onpraktisch voor het openbaar vervoer want ik moest net mijn vriend naar het station gaan doen omdat de bussen vertraging hadden en in de buurt is de overdekte schaatspiste ingezakt door de sneeuw (het kan wel tegen de harde wind, maar niet tegen sneeuw zo te zien).

    En onze dwergteckel zag voor de tweede keer in haar leven sneeuw! Dat was zo lief! Eerst wist ze niet goed wat te doen en dan volgde ze mij in de bandensporen. Later ging ik de dikke sneeuw in maar dat was koud aan haar pootjes en buikje, wat maakte dat ze constant bokkesprongetjes maakte. Dat was zo lief!
    Ze heeft het zo koud en toch wil ze steeds terug naar buiten. Ik denk dat ze de sneeuw leuk vindt. :Y)

    Enkele leuke foto's:





    En hebben jullie al veel sneeuw liggen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Assassin schreef:
    Oooh, steeds meer vlokken. *O*

    Als ze nu ook eens blijven liggen! =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Als ze nu ook eens blijven liggen! =P


    Ik ben al blij als ik mooie vlokken zie, haha. Meestal glij ik gewoon uit op echt sneeuw, dat is minder.


    Your make-up is terrible



    En achter :3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Er is eindelijk sneeuw bij ons, waar ik echt blij mee ben. Het ziet er altijd zo mooi uit (het natte, vieze even weggelaten).*O*
    Jouw foto's vind ik zo leuk, dat hondje is echt schattig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geen sneeuw hier. *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gister lag hier Sneeuw, maar nu is het weg. IK WAS ZO BLIJ TOEN!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Vannacht lag er hier al sneeuw. Maar het was dan allemaal gesmolten.
    Tot het deze morgen om 10 uur weer begon te sneeuwen.
    En nu is het steeds harder daar gaat mijn uitje naar de winkels weer. : (
    En de sneeuw blijft helaas liggen. Pff


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Nog geen sneeuw hier, wel wat verdwaalde vlokken (Noord-Holland). Ben erg benieuwd hoe mijn katten gaan reageren als ze voor het eerst sneeuw zien :p.


    i put the fun in funeral

    Sura schreef:
    Geen sneeuw hier. *O*


    26 - 02 - '16

    Ach, die foto's zijn zo schattig!
    En ja, helaas ligt hier ook sneeuw. Ik heb er zo'n hekel aan, ugh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Groningen is sneeuwvrij


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hier ligt teveel sneeuw en ik vind het niet leuk want mama wilt mij misschien niet naar de judo brengen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nope, niks hier in Groningen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Gisteren wel in mijn wijk, in Groningen, maar in mn oma's wijk, ook in Groningen, lag niets. Weeeird.
    In Waddinxveen, of hoe dat ook moge schrijven, ligt wel sneeuw en ijs!

    Omg, er ligt sneeuw op de daken en op de weilanden!!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 15:57 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Overijssel had sneeuw vanochtend, op daken en auto's etcetera bleef het liggen maar dorpen/steden/wijken lag er helemaal niks en het sneeuwde daar niet eens. Ik wil gewoon heel graag sneeuw. Sad.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted