• Het verbaast me dat er nog geen topic van is. Of kijk ik zo scheel?

    Jaja, het sneeuwt! Helaas geen witte Kerst, maar dat maakt mij niet zo uit. ^^
    Vannacht na 12u heeft het nog flink gesneeuwd en toch een dikke laag wintermadness achter gelaten. Zo mooi, maar zo onpraktisch voor het openbaar vervoer want ik moest net mijn vriend naar het station gaan doen omdat de bussen vertraging hadden en in de buurt is de overdekte schaatspiste ingezakt door de sneeuw (het kan wel tegen de harde wind, maar niet tegen sneeuw zo te zien).

    En onze dwergteckel zag voor de tweede keer in haar leven sneeuw! Dat was zo lief! Eerst wist ze niet goed wat te doen en dan volgde ze mij in de bandensporen. Later ging ik de dikke sneeuw in maar dat was koud aan haar pootjes en buikje, wat maakte dat ze constant bokkesprongetjes maakte. Dat was zo lief!
    Ze heeft het zo koud en toch wil ze steeds terug naar buiten. Ik denk dat ze de sneeuw leuk vindt. :Y)

    Enkele leuke foto's:





    En hebben jullie al veel sneeuw liggen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Natte sneeuwvlokken hierzo.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 17:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oehh, wat een schattige foto's! Ze doen me heel erg denken aan de hondjes in het kerstcircus, haha.
    Toen ik vanmorgen wakker werd, was het al helemaal wit. Deze foto heb ik rond tien uur genomen. Jammer dat we net geen witte kerst hebben. c:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 17:22 ]

    Hier licht een heel klein beetje maar eigenlijk vooral natte drab

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 17:24 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Het heeft hier zowat de hele dag gesneeuwd. Natte sneeuw welliswaar, maar het blijft aardig liggen, iig deed er iemand een poging om een sneeuwpop te bouwen, haha.


    Stenenlikker

    Ugh, you guys are so lucky D: Ik heb nog nooit sneeuw meegemaakt.


    -

    Rudolph schreef:
    Ugh, you guys are so lucky D: Ik heb nog nooit sneeuw meegemaakt.
    OMG, KOM NAAR NEDERLAND! (En breng mij even een bezoekje, hé)
    Of naar Noorwegen, of zo. (':

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 18:32 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    In Gent was er wat regensneeuw, thuis is er echte sneeuw.


    Queer zijn is gewoon alles

    Herzschmerz schreef:
    (...)OMG, KOM NAAR NEDERLAND! (En breng mij even een bezoekje, hé)
    Of naar Noorwegen, of zo. (':

    IK KOM AL. Zet alvast warme chocolademelk klaar (wbw)
    Haha, maar serieus, hoe voelt sneeuw aan? Op het koud na..


    -

    Rudolph schreef:
    (...)
    IK KOM AL. Zet alvast warme chocolademelk klaar (wbw)
    Haha, maar serieus, hoe voelt sneeuw aan? Op het koud na..
    Okay, mwuhahahaa.
    Tja, gewoon als sneeuw. Ik heb het dit jaar nog niet gevoeld, maar normaal ligt het hier al vol rond deze tijd. (x


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hier is deze 's nachts beginnen te sneeuwen en tot nu toe nog niet gestopt. Het heeft niet de hele tijd gevroren maar vanwege de vele en dikke sneeuwvlokken bleef het allemaal liggen.
    Dus op dit moment ziet alles er mooi wit uit zelfs de stukken waar ik sneeuw had geschept. Er ligt ongeveer zo een 12 cm maar daar komt nog bij.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Nope geen sneeuw :(


    Treat people with kindness

    GusWaters schreef:
    Hier is het deze nachts beginnen te sneeuwen en tot nu toe nog niet gestopt. Het heeft niet de hele tijd gevroren maar vanwege de vele en dikke sneeuwvlokken bleef het allemaal liggen.
    Dus op dit moment ziet alles er mooi wit uit zelfs de stukken waar ik sneeuw had geschept. Er ligt ongeveer zo een 12 cm maar daar komt nog bij.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Haha, je teckel is zo grappig! :'D

    Hier is er ook voor het eerst sneeuw deze winter! Mooi om te zien, behalve op de weg. :Y) Dan heb je van die plassen water (gesmolten sneeuw xP) en vuil zwart sneeuw. :') Ik was vandaag gaan shoppen, dus het was een beetje uitkijken zodat ik niet uitgleed. Ben niet uitgegleden, gelukkig!

    Wel vervelend dat er een kind een sneeuwbal tegen de auto gooide, dat is best gevaarlijk.. Hij was zeker 13 jaar of zo, dus op die leeftijd moet je wel beseffen dat het gevaarlijk kan zijn.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik hoop dat alles snel weer smelt en het niet meer sneeuwt voor de rest van de winter.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nickelback schreef:
    Ik hoop dat alles snel weer smelt en het niet meer sneeuwt voor de rest van de winter.

    En anders ik wel :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.