• Het verbaast me dat er nog geen topic van is. Of kijk ik zo scheel?

    Jaja, het sneeuwt! Helaas geen witte Kerst, maar dat maakt mij niet zo uit. ^^
    Vannacht na 12u heeft het nog flink gesneeuwd en toch een dikke laag wintermadness achter gelaten. Zo mooi, maar zo onpraktisch voor het openbaar vervoer want ik moest net mijn vriend naar het station gaan doen omdat de bussen vertraging hadden en in de buurt is de overdekte schaatspiste ingezakt door de sneeuw (het kan wel tegen de harde wind, maar niet tegen sneeuw zo te zien).

    En onze dwergteckel zag voor de tweede keer in haar leven sneeuw! Dat was zo lief! Eerst wist ze niet goed wat te doen en dan volgde ze mij in de bandensporen. Later ging ik de dikke sneeuw in maar dat was koud aan haar pootjes en buikje, wat maakte dat ze constant bokkesprongetjes maakte. Dat was zo lief!
    Ze heeft het zo koud en toch wil ze steeds terug naar buiten. Ik denk dat ze de sneeuw leuk vindt. :Y)

    Enkele leuke foto's:





    En hebben jullie al veel sneeuw liggen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sinds ik wakker ben, is het hier in het sneeuwen, maar er blijft niks van liggen.
    Mijn vriend was in Vught waar wel sneeuw ligt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het sneeuwt al de hele dag non-stop hier, maar niks blijft liggen. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het sneeuwt hier zo hard dat ik bijna uit mijn raam in de sneeuw kan stappen. En ik woon op de 8e verdieping! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Hier sneeuwt het ook al de hele dag, maar het waait ook superhard, werd er vanochtend wakker door toen het nog donker was, ik stond op om mijn raam dicht te doen en ik zag sneeuw!

    En het is alleen maar meer sneeuw geworden haha, ik denk dat er ongeveer 10 cm ligt (de laag op het dak ligt een stuk voor mijn raam haha).
    Maar toen ik het op whatsapp zei tegen wat vriendinnen die zo'n 7 / 8 km verderop wonen, zeiden ze "Nee, dit is natte sneeuw"
    Terwijl ik net buiten ben geweest en ik dacht "Natte sneeuw?" maar toen hun foto's stuurde lag daar ook gewoon veel minder dan wat bij mij ligt, en daar heeft het ook nog geregend vanochtend, en hier niet :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Noo, jij hebt sneeuw? Daar hoop ik al een heel jaar op! Het enige wat ik hier heb, is een grijsachtige lucht, die weliswaar heel veelbelovend is, maar absoluut geen sneeuw produceert.
    Schattige foto's trouwens!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    De sneeuw blijft eindelijk een beetje liggen, als er morgen een tapijtje ligt trek ik eropuit met mijn fototoestel (:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Avarosa schreef:
    Hier smelt het nog steeds.

    Af en toe valt er smeltende sneeuw, af en toe eens regen en af en toe sneeuw. Het blijft nog altijd niet liggen in onze regio.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    SolidSnake schreef:
    Het sneeuwt hier zo hard dat ik bijna uit mijn raam in de sneeuw kan stappen. En ik woon op de 8e verdieping! D:
    Zit je in Canada misschien? :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eindelijk, het is gestopt. Haat aan sneeuw.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Er ligt hier genoeg sneeuw. Het stopt ook niet met sneeuwen!


    Seasons will change, but I shall remain

    Avarosa schreef:
    (...)Zit je in Canada misschien? :p


    Nee Den Haag. Het sneeuwt zo hard man D:


    quidquid excusatio prandium pro

    In groningen was er wel een witte kerst, voor zover ik hoorde van familie. Weet niet of dat waar is, want ik ben niet thuis.
    Maar in Aalsmeer geen sneeuw dat blijft liggen, helaas.

    Sura schreef:
    Geen sneeuw hier. *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Purrrfect schreef:
    In groningen was er wel een witte kerst, voor zover ik hoorde van familie. Weet niet of dat waar is, want ik ben niet thuis.
    Maar in Aalsmeer geen sneeuw dat blijft liggen, helaas.


    Ik heb geen sneeuw tijdens kerst gezien hoor :Y) het heeft gisteren een beetje gevroren, that's it...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Godzijdank is het bij ons nog lekker sneeuwloos. Die hondenfoto's zijn wel echt heel schattig!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.