• Het verbaast me dat er nog geen topic van is. Of kijk ik zo scheel?

    Jaja, het sneeuwt! Helaas geen witte Kerst, maar dat maakt mij niet zo uit. ^^
    Vannacht na 12u heeft het nog flink gesneeuwd en toch een dikke laag wintermadness achter gelaten. Zo mooi, maar zo onpraktisch voor het openbaar vervoer want ik moest net mijn vriend naar het station gaan doen omdat de bussen vertraging hadden en in de buurt is de overdekte schaatspiste ingezakt door de sneeuw (het kan wel tegen de harde wind, maar niet tegen sneeuw zo te zien).

    En onze dwergteckel zag voor de tweede keer in haar leven sneeuw! Dat was zo lief! Eerst wist ze niet goed wat te doen en dan volgde ze mij in de bandensporen. Later ging ik de dikke sneeuw in maar dat was koud aan haar pootjes en buikje, wat maakte dat ze constant bokkesprongetjes maakte. Dat was zo lief!
    Ze heeft het zo koud en toch wil ze steeds terug naar buiten. Ik denk dat ze de sneeuw leuk vindt. :Y)

    Enkele leuke foto's:





    En hebben jullie al veel sneeuw liggen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Moth schreef:
    Hier (Friesland) is geen sneeuw. :c


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik haat sneeuw.


    Take me to wonderland

    Hier blijft de sneeuw ook nog liggen. Haat aan sneeuw.
    Maar de zon schijnt wel wat. Dus ik hoop dat het tegen morgen weg is dat ik morgen
    eens naar de stad kan grr.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Hier is alleen maar natte sneeuw. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Wat hebben mensen toch met sneeuw? :'D Ik haat sneeuw en ik ben ook blij dat het hier niet is gekomen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"