• Ik weet niet of hier al een topic over was, maar ik wou mijn awsome kerstcadeaus showen.c= Ik ben er echt heel blij mee en heb bijna alles op mijn lijstje gekregen (2/3 van wat ik gekregen heb stond niet op mijn lijstje, maar ik had dan ook niet mega veel gevraagd eigenlijk.=')

    Alles bij elkaar:

    (Twee parfums, rituals douchegell, een ketting, twee paar oorbellen, reistasje, hogwarts pins, sjaals, chocomelk stokjes, canolli vormpjes, handtasje (en wat geld wat niet op de foto staat haha.='3)



    Close ups van de kleine dingen.c= :

    Hogwarts pins, yussss vijf jaar voor gevraagd.c=



    Oorbellen.



    Oorbellen en ketting.



    Nieuwe beurs!8D



    Oh en ik heb ook nog wat geld gekregen, maar dat hoeft niet op de foto denk ik zo haha.='D



    Dus ja, kwijl allemaal weg bij mijn cadeaus en vertel me daarna maar wat jullie hebben gekregen.='D

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 20:41 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Niets, haha. Nou ja, een mok met snoepjes van mijn oma. ^^

    Maar dat ziet er leuk uit, allemaal! Vooral die Hogwarts pins. Ik zou er zelf nooit iets mee doen, maar ik vind ze wel heel gaaf. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Niets, haha. Nou ja, een mok met snoepjes van mijn oma. ^^

    Maar dat ziet er leuk uit, allemaal! Vooral die Hogwarts pins. Ik zou er zelf nooit iets mee doen, maar ik vind ze wel heel gaaf. (:


    Awh germ, ik vind het altijd rot als er mensen zijn die niks krijgen terwijl ik vol gegooid word.=c
    Ja eh? Nou ja grotendeels zullen ze tentoon staan op mijn kamer, maar ik draag ze zeker ook wel, net als mijn timeturner.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha, ik heb alles met Sinterklaas gekregen van mn ma, dus ja. (':
    Echt super!
    Ik vind de ketting en de oorbellen + die tas het leukste!!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    *jat jouw cadeaus*

    Ik kreeg van mijn moeder een roze mini cupcakes mixer. En daar ben ik echt blij mee. :D



    En van mijn tante kreeg ik twee itunes kaartjes. Eentje van hun is een late verjaardagscadeau, dus vandaar dat ik twee kreeg.


    -

    Herzschmerz schreef:
    Haha, ik heb alles met Sinterklaas gekregen van mn ma, dus ja. (':
    Echt super!
    Ik vind de ketting en de oorbellen + die tas het leukste!!


    Ik vind de ketting inderdaad heel leuk, net als de oorbellen (niet de oorbellen op de foto van de ketting), maar de tas vind ik wel leuk maar die gebruik ik toch niet. Ik ben diabeet en heb dus altijd veel spullen bij me en dat past er niet allemaal in.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Rudolph schreef:
    *jat jouw cadeaus*

    Ik kreeg van mijn moeder een roze mini cupcakes mixer. En daar ben ik echt blij mee. :D



    En van mijn tante kreeg ik twee itunes kaartjes. Eentje van hun is een late verjaardagscadeau, dus vandaar dat ik twee kreeg.


    Oewww, cupcake maker, dat is ook echt schattig.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    Ah wat leuk!
    Ik heb zelf een E-reader en een beanie gekregen, vind ik wel genoeg haha c:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 20:58 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik vind de ketting inderdaad heel leuk, net als de oorbellen (niet de oorbellen op de foto van de ketting), maar de tas vind ik wel leuk maar die gebruik ik toch niet. Ik ben diabeet en heb dus altijd veel spullen bij me en dat past er niet allemaal in.=')
    Diabeet? Wat is dat? (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik heb Daisy Dreams van Marc Jacobs 50ML gehad. (bloos)

    Herzschmerz schreef:
    (...)Diabeet? Wat is dat? (:


    Diabetes, suikerziekte?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Wij doen helaas niet aan kerstcadeautjes, maar wel aan Sinterklaas ;3


    26 - 02 - '16

    Ah! Goed verwend dus!
    Ik heb een fashioncheque gekregen.


    'Nobody said it was easy

    Sangster schreef:
    Ah wat leuk!
    Ik heb zelf een E-reader en een beanie gekregen, vind ik wel genoeg haha c:


    Oh leuk, e-reader.c= Al zou ik dan stiekem toch liever een Ipad hebben want daar kun je meer mee, maar dat is ook duurder.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Marguerite schreef:
    Ik heb Daisy Dreams van Marc Jacobs 50ML gehad. (bloos)


    Die ken ik niet, maar marc jacobs is expensive volgens mij.='D Ik ga zelf mijn parfum ruilen voor La vie A Belle van Lacome.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Diabetes, suikerziekte?='D
    Ah, sorry, ken ik zelf niet en in m'n omgeving hebben niet veel mensen dat. (':
    Zat niet in m'n woordenschat. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.