• Ik weet niet of hier al een topic over was, maar ik wou mijn awsome kerstcadeaus showen.c= Ik ben er echt heel blij mee en heb bijna alles op mijn lijstje gekregen (2/3 van wat ik gekregen heb stond niet op mijn lijstje, maar ik had dan ook niet mega veel gevraagd eigenlijk.=')

    Alles bij elkaar:

    (Twee parfums, rituals douchegell, een ketting, twee paar oorbellen, reistasje, hogwarts pins, sjaals, chocomelk stokjes, canolli vormpjes, handtasje (en wat geld wat niet op de foto staat haha.='3)



    Close ups van de kleine dingen.c= :

    Hogwarts pins, yussss vijf jaar voor gevraagd.c=



    Oorbellen.



    Oorbellen en ketting.



    Nieuwe beurs!8D



    Oh en ik heb ook nog wat geld gekregen, maar dat hoeft niet op de foto denk ik zo haha.='D



    Dus ja, kwijl allemaal weg bij mijn cadeaus en vertel me daarna maar wat jullie hebben gekregen.='D

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 20:41 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ooooh KORRAAAA.C= Heb je book4 al gekeken?C=


    Jup, heb alle seizoenen al op mijn laptop staan. Maar nu wil ik ze ook op dvd. :3

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 21:25 ]

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh wat leuk om zo verrast te worden.(= Wel jammer dat jullie het eigenlijk niet meer vieren!


    Ik vind dat helemaal niet jammer haha :') Ik ben het gewend, ik krijg meestal ook geen verjaardagscadeaus omdat ik het gewoon niet leuk vind om jarig te zijn, maar dan krijg ik meestal wat geld zodat ik zelf wat uit kan zoeken haha. En dan zit het niet in dat stomme cadeaupapier :')

    En verder krijg ik gewoon al genoeg, haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mushrambo schreef:
    (...)

    Jup, heb alle seizoenen al op mijn laptop staan. Maar nu wil ik ze ook op dvd. :3


    Ik vond book4 best leuk, alleen de inleidende afleveringen waren er teveel, maar op een begeven moment werd het wel leuk en de finale was echt epic, alleen de allerlaatste scene was stom, dat ze hand in hand met Assami wegging.-.-

    Gaudino schreef:
    (...)

    Ik vind dat helemaal niet jammer haha :') Ik ben het gewend, ik krijg meestal ook geen verjaardagscadeaus omdat ik het gewoon niet leuk vind om jarig te zijn, maar dan krijg ik meestal wat geld zodat ik zelf wat uit kan zoeken haha. En dan zit het niet in dat stomme cadeaupapier :')

    En verder krijg ik gewoon al genoeg, haha.


    Oh, nou ja het is misschien oppervlakkig, maar ik vind cadeaus krijgen heel leuk.c= Geven ook trouwens.='D
    Kerst en mijn verjaardag zijn dan ook de enige momenten dat ik echt krijg wat ik graag wil hebben.c= De rest van het jaar krijg ik ook wel dingen, maar meer wat ik nodig heb.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb de volgende dingen gekregen en ik ben er heel erg blij mee. :Y)
    - Inheritance, Deluxe Edition
    - The Alchemist
    - Een oprolbare mat met een oplader voor USB dingetjes
    - Kerstpakket van werk: Parrot Jumping Sumo
    - Kerstpakket van werk: "Take A Seat"-gift set


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Ik heb de volgende dingen gekregen en ik ben er heel erg blij mee. :Y)
    - Inheritance, Deluxe Edition
    - The Alchemist
    - Een oprolbare mat met een oplader voor USB dingetjes
    - Kerstpakket van werk: Parrot Jumping Sumo
    - Kerstpakket van werk: "Take A Seat"-gift set


    Zo eh, ik ben niet de enige die verwend is!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb demonia's gekregen (laarzen), haarbleek & verf en heel veel geld ^^.

    Leuke girls stuff :P Wat ga je met die Hogwarts pinnen doen? ^^

    Ik heb gekregen:
    - een mooie zachte rode badjas
    - een mooi zwart jurkje
    - een smoothie maker machine

    Spullen die ik zeker ga gebruiken! :D De badjas heb ik nu aan. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    Leuke girls stuff :P Wat ga je met die Hogwarts pinnen doen? ^^

    Ik heb gekregen:
    - een mooie zachte rode badjas
    - een mooi zwart jurkje
    - een smoothie maker machine

    Spullen die ik zeker ga gebruiken! :D De badjas heb ik nu aan. :')


    Die ga ik dragen en showen.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    Wij doen Kerst en sinterklaas eigenlijk niet heel uitgebreid; gezien mijn zusje en ik beide in december jarig zijn. Mijn zusje tussen sinterklaas & kerst in en ik na kerst. :')

    SPECS schreef:
    (...)

    Awh germ, ik vind het altijd rot als er mensen zijn die niks krijgen terwijl ik vol gegooid word.=c
    Ja eh? Nou ja grotendeels zullen ze tentoon staan op mijn kamer, maar ik draag ze zeker ook wel, net als mijn timeturner.c=


    Nee joh, ik vind het alleen maar leuk om te zien dat jij zo blij bent met de dingen die je hebt gekregen. Ik hoefde ook helemaal niets, want ik heb met Sinterklaas al cadeautjes gehad. ^^
    Een timeturner, dat is zo leuk! Ik wil er ook ooit nog eentje kopen, maar ik draag vrijwel nooit sieraden, dus dan is het eigenlijk een beetje jammer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Marguerite schreef:
    Wij doen Kerst en sinterklaas eigenlijk niet heel uitgebreid; gezien mijn zusje en ik beide in december jarig zijn. Mijn zusje tussen sinterklaas & kerst in en ik na kerst. :')


    Gelukkige verjaardag dan! Ik heb echt heel veel gekregen, maar ik word dan ook echt rotverwend (: Maar het fijnste cadeau was toch wel dat ik mijn tante vanuit Frankrijk weer heb gezien en dat ik een dagje kon gaan shoppen in de Primark in Luik samen met mijn broer en zus die ik ook niet zo vaak zie (:


    Mhm?

    Wat fijn dat je je gekregen cadeaus ontzettend leuk vindt, maar ik ben blij dat ik geen van allen van die cadeaus niet heb gehad.

    Ik heb Moulin Rouge! plus Love, Actually op dvd gekregen, een poster van BBC's Sherlock, een fotolijst met een foto erin van mijn vriend en ik samen, het Radio 2 Top 2000 Popspel Volume 1, een spel genaamd Out of the Box, twee riemen, twee potjes nagellak en een kalender van 2015.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb een genereuze donatie van honderd euro op mijn rekening gestort gekregen. Die hogwarts pins zijn echt awesome.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 15:32 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb een föhn en stijltang gekregen, make-up, oorbellen, kleren en Sims 4 ^^


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ow my gosh wat een coole cadeau's! Ik vind de ketting wel cool (met die sleutel enzo. Doet me denken aan Silber :3 ) en die Hogwarts pins!
    Ik heb chocolade gekregen en het tweede boek van Silber. Verder doen wij meestal thuis aan sinterklaas.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider