• Ik weet niet of hier al een topic over was, maar ik wou mijn awsome kerstcadeaus showen.c= Ik ben er echt heel blij mee en heb bijna alles op mijn lijstje gekregen (2/3 van wat ik gekregen heb stond niet op mijn lijstje, maar ik had dan ook niet mega veel gevraagd eigenlijk.=')

    Alles bij elkaar:

    (Twee parfums, rituals douchegell, een ketting, twee paar oorbellen, reistasje, hogwarts pins, sjaals, chocomelk stokjes, canolli vormpjes, handtasje (en wat geld wat niet op de foto staat haha.='3)



    Close ups van de kleine dingen.c= :

    Hogwarts pins, yussss vijf jaar voor gevraagd.c=



    Oorbellen.



    Oorbellen en ketting.



    Nieuwe beurs!8D



    Oh en ik heb ook nog wat geld gekregen, maar dat hoeft niet op de foto denk ik zo haha.='D



    Dus ja, kwijl allemaal weg bij mijn cadeaus en vertel me daarna maar wat jullie hebben gekregen.='D

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 20:41 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Frosty schreef:
    Wij doen helaas niet aan kerstcadeautjes, maar wel aan Sinterklaas ;3


    Wij doen dan weer niet aan sinterklaas, dus ja.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wij doen dan weer niet aan sinterklaas, dus ja.=')


    Wij mogen dan ook nog eens niet meer dan 15,00 uitgeven aan een cadeau. Dus bij ons stelt het sowieso geen reet voor.


    26 - 02 - '16

    Amiable schreef:
    Ah! Goed verwend dus!
    Ik heb een fashioncheque gekregen.


    Ook leuk! Lekker shoppen.(:

    Herzschmerz schreef:
    (...)Ah, sorry, ken ik zelf niet en in m'n omgeving hebben niet veel mensen dat. (':
    Zat niet in m'n woordenschat. ^^


    Ach, maakt niet uit. Ik heb het al sinds ik 3,5 ben.^^
    Nou nu zit het dus wel erin hehe.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Die ken ik niet, maar marc jacobs is expensive volgens mij.='D Ik ga zelf mijn parfum ruilen voor La vie A Belle van Lacome.c=

    Hij was ook niet goedkoop, haha. Maar mijn moeder heeft hem gekocht in de Tax Free zone op Schiphol gekocht dus dat scheelt al wat geld. (:

    Frosty schreef:
    (...)

    Wij mogen dan ook nog eens niet meer dan 15,00 uitgeven aan een cadeau. Dus bij ons stelt het sowieso geen reet voor.


    Oh, dat is wel minder.=( Ik heb wel geluk inderdaad.=x


    You were born original, don't die as a copy.

    Marguerite schreef:
    (...)
    Hij was ook niet goedkoop, haha. Maar mijn moeder heeft hem gekocht in de Tax Free zone op Schiphol gekocht dus dat scheelt al wat geld. (:


    Dat scheelt 21%, dus ja dat zal vast wel flink schelen inderdaad haha.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ach, maakt niet uit. Ik heb het al sinds ik 3,5 ben.^^
    Nou nu zit het dus wel erin hehe.='D
    Ah, vandaar!
    Yep, dat klopt! Thank you! ;3


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Herzschmerz schreef:
    (...)Ah, vandaar!
    Yep, dat klopt! Thank you! ;3


    Graag gedaan hoor.(=


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat leuk
    Wij doe er niet er echt iets aan maar ik heb geld en van oma een schrijfblok al dacht oma een modemagazine aangezien het een kaft als magazine heeft. Maar ik heb niks met mode en papier is altijd handig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Wat leuk
    Wij doe er niet er echt iets aan maar ik heb geld en van oma een schrijfblok al dacht oma een modemagazine aangezien het een kaft als magazine heeft. Maar ik heb niks met mode en papier is altijd handig


    Awh haha, geluk bij een ongeluk voor je oma.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb meer gekregen dat ik verwacht had haha (ik had niets verwacht namelijk)

    We hadden een pakketje gekregen van familie uit Duitsland (de zus van mijn opa is ooit naar Duitsland ge-emigreerd, waar ik tot dit jaar niks van wist, in de herfstvakantie zijn we langsgeweest en we hebben hun sinterklaascadeautjes gestuurd, krijgen we gewoon kerstcadeautjes terug, lol) en in dat pakketje zaten kerstcadeautjes, die we afgelopen zondag al opengemaakt hebben. Mijn zusje kreeg een mok, een paar sokken en een sleutelhanger van een konijn. Ik heb echt awesome dingen gekregen haha. Een Bayern München sleutelhanger en Bayern München behangpapier (heeft mijn achterneef zelf ontworpen, hij heeft samen met zijn vriendin een behangbedrijfachtigiets die zelf behangpapier maken en verkopen). Echt zooooo awesome haha, ben er echt superblij mee :D

    En eergisteren lag er onder de kerstboom een naaigids, had ik niet verwacht aangezien we al jaren niet meer aan kerstcadeautjes (en sinds dit jaar niet meer aan sinterklaas) doen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPECS schreef:
    (...)

    Awh haha, geluk bij een ongeluk voor je oma.c=
    dat wel. Ik had zoiets het is lief bedoelt e aan papier he ik tenmiste was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heb de Legende van Korra Boek 1 deel 2 op dvd gekregen.

    Gaudino schreef:
    Ik heb meer gekregen dat ik verwacht had haha (ik had niets verwacht namelijk)

    We hadden een pakketje gekregen van familie uit Duitsland (de zus van mijn opa is ooit naar Duitsland ge-emigreerd, waar ik tot dit jaar niks van wist, in de herfstvakantie zijn we langsgeweest en we hebben hun sinterklaascadeautjes gestuurd, krijgen we gewoon kerstcadeautjes terug, lol) en in dat pakketje zaten kerstcadeautjes, die we afgelopen zondag al opengemaakt hebben. Mijn zusje kreeg een mok, een paar sokken en een sleutelhanger van een konijn. Ik heb echt awesome dingen gekregen haha. Een Bayern München sleutelhanger en Bayern München behangpapier (heeft mijn achterneef zelf ontworpen, hij heeft samen met zijn vriendin een behangbedrijfachtigiets die zelf behangpapier maken en verkopen). Echt zooooo awesome haha, ben er echt superblij mee :D

    En eergisteren lag er onder de kerstboom een naaigids, had ik niet verwacht aangezien we al jaren niet meer aan kerstcadeautjes (en sinds dit jaar niet meer aan sinterklaas) doen.


    Oh wat leuk om zo verrast te worden.(= Wel jammer dat jullie het eigenlijk niet meer vieren!


    You were born original, don't die as a copy.

    Mushrambo schreef:
    Heb de Legende van Korra Boek 1 deel 2 op dvd gekregen.


    Ooooh KORRAAAA.C= Heb je book4 al gekeken?C=


    You were born original, don't die as a copy.