• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Lalalalala
    Toen maakte ik jullie heel happy. (flower)


    OGMLIN je wilt niet weten hoe blij ik nu door hou ben :D you made my day =D ohmerlin ohmerlin, dit is zo fantastisch ^^ YAY!

    ALEKSANDER IK HAAT JE ZO ERG!!!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik haat het als mensen mijn naam afkorten :D
    Maar don't hate Aleksander. Ik vind hem echt een geweldig personage en ik haat mezelf omdat ik hem hier zo gemeen maak maar ik doe mijn best om hem niet al te gemeen te maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik haat het als mensen mijn naam afkorten :D
    Maar don't hate Aleksander. Ik vind hem echt een geweldig personage en ik haat mezelf omdat ik hem hier zo gemeen maak maar ik doe mijn best om hem niet al te gemeen te maken.


    Al te gemeen ? Merlin, hij wilde Fred uit george en Ralf, en uit de leven van heel zijn familie wissen, puur omdat hij alleen van hem hield. Dat is ren zeer groot leugen weetje :}

    Ik was zo depressief over dit dat ik via sims een familie creëerde met een tweeling die veel op Fred en George leken en deed mijn best op ze niet te doden x'o ja, ik ben over-obsessed


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha ik maakte op Sims een keertje de familie Weasley en toen ging mijn zusje meekijken en dat vond ik irritant en daarom vermoordde ik Fred :'D

    En Aleksander heeft zo zijn redenen.


    Spoiler alert: you will save yourself


    I was bored.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik verveel me echt helemaal kapot dus ga ik maar spammen tot jullie online komen (eigenlijk tot dat mijn laptop eindelijk de aflevering gaat laden)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh laat maar, B is al online. Hallo B :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik word genegeerd (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Zachtjes keek ik op naar hem toen hij wat naar voren boog en een tedere kus op mijn lippen plaatste. Verstijfd bleef ik stil zitten waarna ik die ook teder terug beantwoordde voordwt hij zich weer terugtrok.
    'Ik-ik heb George beloofd dat ik nog met hem nieuwe snoepjes ga testen, dus ik moet hem maar gaan zoeken. Ik wilde je eventjes zien.'
    Met dat drukte hij bog een kus op mijn voorhoofd voordat hij opstond en het kamer uitliep. Langzaam trok ik mijn benen ook op het bank en trok die tegen mijn borstkas aan waarna ik mijn armen over mijn benen heen gooide en liet de tranen wederom stromen. Dit is zo nep- zo erg, zo afschuwelijk dat het niet echt kan zijn. Maar het is waar, en ik baal daar zo ontzettend veel van. Maar twee jaar, wat moet ik dan doen? Wat ga ik dan doen? Fred is letterlijk de enige persoon op deze hele wereld van wie ik echt onwijs veel van hou.. ik kan niet simpel een ander persoon opzoekken en- en.. nee; ik zal van niemand anders houden dan alleen van Fred en-
    'Ralf!'
    Ik schrok op bij het horen van Fred zijn harde stem en sprog paniekerig op.
    'Fred?'
    'Het is niet waar, het is niet waar. Ik ga niet dood, ik blijf leven. Ik hou van je, ik hou van je, ik hou zoveel van je!'
    Hij liep naar me toe en voordat ik de toestand begreep, kustte hij me al en verward kustte ik hem maar ook terug, tot ik expres wat ruimte tussen ons creerde en hem verward aankeek.
    'Wacht- wacht wat?' Murmelde ik verward en staarde hem vragend aan.
    'Ik bedoel- Fred- ik, eh-'
    Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik bu en dan flauw zou vallen. Maar toen drongen zijn woorden pas echt in me door waardoor en automatisch een lach op mijn gezicht verscheen.
    'Fred, je-' maar toen verdween het weer. Waarom maak ik het altijd zo moeilijk? Ik begrijp dit biet, echt niet.
    'Wat bedoel je? Hoe- hoe weet je dat?'


    Ralf is een beetje ongelovig x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Ik word genegeerd (huil)


    Nope, ik was mijn post aan het schrijven =)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dat maakt het weer goed.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    Helaas creëert hij ruimte tussen ons. 'Wacht- wacht wat? Ik bedoel- Fred- ik, eh-' Opeens verschijnt er een lach op zijn gezicht en ik kan het niet laten om even in de lucht te springen, hoewel het er waarschijnlijk hel erg dom uitzag.'Fred, je- Wat bedoel je? Hoe- hoe weet je dat?' Ik twijfel even wat ik moet zeggen maar schud daarna mijn hoofd.
    'Daar gaat het nu echt niet om. Ik vertel het later wel, maar nu moeten we George zien te vinden.'


    Oké een vreselijk korte post maar ik word opeens gestalkt door mijn nichten en neven die een spelletje willen doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Daar gaat het nu echt niet om. Ik vertel het later wel, maar nu moeten we George zien te vinden.'
    Ik knik en nu pas merk ik dat sit echt waar is; maar na al die drama lijkt dit zo nep.. eigenlijk lijkt het leven dan nep aangezien ik alles nep noem, maar dit is echt. Maar ik ben bang om dit te gaan gwkiven, maar ik doe het toch en een brede glimlach verscheen rond mijn lippen en letterlijk rolde er een traan spontaan mijn wang af toen ik Fred weer in een knuffel trok en ergens was ij bang dat ik hem zo zou gaan stikken, maar als hij blijft leven, boeide het me niet.
    'Ongelofel Fred! Oh merlin- dit is- dit is- ohmerlin, ik kan er geen woorden voor bedenken maar..'
    Ik liet hem los en keek hem even aan voordst ik met mijn hoofd shudde.
    'Dit is zo vreemd aangezien ik nog ewn minuut geleden dacht dat je me zou verlaten. Ik- ohmerlin, ik h-hou zielsveel van jou Fred.'
    Ik knuffel hem weer en dexe keer steviger, alsof ik een klein kleuter was die bang was dat zijn moeder hem zou verlaten dat was het ook, maar dat ben ik de kleuter en Fred de moeder.
    'A-alsjeblieft, beloof me om o-ons nooit maar dan n-nooit zo erg bang te gaan maken.. i-ik dacht dat ik je h-had verloren.' Murmelde ik tussen de tranen door. Deze keer geen tranen van verdriet, maar de tranen van blijdschap.
    'En zweer dat dit waar is. Alsjeblieft.'
    Even beet ik op mijn lip waarna ik hem losliet en naar zijn hand greep.
    'S-sorry, oké, we zoeken George n-nu wel op..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Ik haat het als mensen mijn naam afkorten :D
    Maar don't hate Aleksander. Ik vind hem echt een geweldig personage en ik haat mezelf omdat ik hem hier zo gemeen maak maar ik doe mijn best om hem niet al te gemeen te maken.


    Bij mij maken ze vaak het grapje; Kom je na omi of voor omi :< .... slechte humor >.< of Noompje maar het meest pakken ze op mijn achternaam D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het spijt me heel erg want het is echt niet grappig maar ik heb de meest slechte humor die er bestaat.
    Ik ken ieman die Ro heet en hij zegt zelf altijd: zit je voor Rob of achter Rob.

    Ik ben nu even helemaal niet in de staat om te reageren, dus dat spijt me.


    Spoiler alert: you will save yourself